Показати схожі тендери

Закупівля Бітум нафтовий модифікований,70/100 та 50/70 від Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-003413-a
Id Tender 0343245b21fb49e68126cf4372afbcee
План UA-P-2025-03-18-004045-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.03.2025 10:55
Остання зміна 15.04.2025 10:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 106 660 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
75 533.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 10:52 до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 10:52
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 10:52
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2025 14:19
до 02.04.2025 18:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.04.2025 18:47
до 08.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.04.2025 18:47
до 15.04.2025 10:54
Період уточнень
з 18.03.2025 10:52 до 23.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 10:52 до 23.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2025 14:19 до 02.04.2025 18:47
Період кваліфікації
з 26.03.2025 14:19 до 02.04.2025 18:47
Основні параметри
Бітум нафтовий модифікований,70/100 та 50/70
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 106 660 грн.
Бітум нафтовий модифікований,70/100 та 50/70
Назва предмета закупівлі
Бітум нафтовий модифікований,70/100 та 50/70
Очікувана вартість
15 106 660 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
75533,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.03.2025 13:56
Закінчення аукціону
26.03.2025 14:19
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 400 (тонни)
Бітум нафтовий 70/100
Опис предмета закупівлі
Бітум нафтовий 70/100
Код ДК 021:2015
44113610-4 - Бітум
Кількість
400
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
58010, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Криворучка Ореста,41-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 50 (тонни)
Бітум нафтовий 50/70
Опис предмета закупівлі
Бітум нафтовий 50/70
Код ДК 021:2015
44113610-4 - Бітум
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
58010, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Криворучка Ореста,41-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 50 (тонни)
Бітум модифікований
Опис предмета закупівлі
Бітум модифікований
Код ДК 021:2015
44113610-4 - Бітум
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
58010, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Криворучка Ореста,41-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне мале підприємство "Експрес"
Пропозиція:
14 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ фірма "АЛЕКО"
Пропозиція:
14 399 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.03.2025 13:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 10:55
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Танасійчук
Електронна пошта
Телефон
+380956992997
Замовник
ЄДРПОУ
03357562
Повна назва
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Поштовий індекс
58010
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м.Чернівці
Адреса
вул. Криворучка Ореста, 41 А
Кваліфікація
Лот № 1 Бітум нафтовий модифікований,70/100 та 50/70
Період вимог/скарг з 02.04.2025 18:47 по 08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.03.2025 14:19 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.04.2025 18:47
Довідка НАЗК
02.04.2025 18:47
Повідомлення про рішення
26.03.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-18-003413-a-a1
Підписаний і діє
Номер
230/25
14 399 999 грн.
11 999 999.17 грн.
З ПДВ
Підписано
15.04.2025
Строк дії договору з
15.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
400 (тонни)
Бітум нафтовий 70/100
Номенклатура
Бітум нафтовий 70/100
Кількість
400
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (тонни)
Бітум нафтовий 50/70
Номенклатура
Бітум нафтовий 50/70
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (тонни)
Бітум модифікований
Номенклатура
Бітум модифікований
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Повна назва
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03357562

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ фірма "АЛЕКО"
Повна назва
ТОВ фірма "АЛЕКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20641422

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.04.2025 10:54
-
15.04.2025 10:53
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-23-000002
Дата створення проекту
23.04.2025 10:16
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
23.04.2025 10:35
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 15:59
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.04.2025 № 50-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-18-003413-a, 18.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.04.2025 00:00
Документи рішення
23.04.2025 10:35
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Чернівецького міського комунального підрядного шляхово-експлуатаційного підприємства (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.03.2025 року № 62; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю фірма «АЛЕКО» (далі – ТОВ фірма «АЛЕКО», Учасник); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.04.2025 №72; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ фірма «АЛЕКО» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 15.04.2025 №230/25 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане 29.04.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив таке: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики), згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, зазначено в Додатку №1 до тендерної документації». Згідно із пунктом 4 додатку 1 «Технічне завдання (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 4044:2019, ДСТУ EN 12591:2017 та мати сертифікат відповідності, виданий сертифікованими органами державної сертифікації України. Пунктом 6 Технічного завдання передбачено, що в складі пропозиції учасник повинен надати скан-копію оригіналу або копію сертифікату відповідності та паспорту якості, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару (бітум виробництва Польщі або аналог), а також учасник (постачальник) повинен надати інформацію про виробника товару (вказати назву виробника та країну походження). Аналізом документів тендерної пропозиції ТОВ фірма «АЛЕКО» встановлено, що Учасник надав сертифікат відповідності за № UA.276.250.01-24 (файл «Сертифікат Орлен.pdf»), згідно з яким продукція (бітум нафтовий дорожній марок 70/100, бітум нафтовий дорожній марки 50/70, модифікований полімерами марки 45/80-55 виробництва АТ «ОРЛЕН» (Польща)) відповідає вимогам згідно з додатком, але додаток до цього сертифікату відповідності відсутній. Тобто, інформація про відповідність ДСТУ, визначена органом сертифікації, у тендерній пропозиції Учасника не надана. Замовник, надаючи 29.04.2025 в електронній системі закупівель пояснення щодо відсутності інформації про відповідність ДСТУ, оприлюднив додаток до сертифікату, який йому надав виробник бітуму на його запит. Також Замовник надав інформацію з бітумного посібника Орлен про показники модифікованого бітуму, які підпадають під показники бітуму по ДСТУ 4044-2019. Таке пояснення підтверджує відсутність додатку до сертифікату відповідності за №UA.276.250.01-24 у складі документів тендерної пропозиції ТОВ фірма «АЛЕКО». Крім цього, моніторингом встановлено, що ТОВ фірма «АЛЕКО» в тендерній пропозиції не подано протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника, що підтверджують повноваження керівника, надання яких передбачено пунктом 1 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку №3 до тендерної документації. Згідно з поясненнями Замовника, оприлюдненими 29.04.2025, рішення загальних зборів учасників, на підставі якого видано наказ про призначення керівника, не було долучено до пропозиції з технічних причин. Отже, пояснення Замовника не спростовують відсутності у тендерній пропозиції Учасника додатку до сертифікату відповідності за №UA.276.250.01-24 та протоколу установчих (загальних) зборів або рішення засновника, що підтверджують повноваження керівника. Згідно з пунктом 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник не виявив невідповідність в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ фірма «АЛЕКО» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Натомість, згідно із протоколом уповноваженої особи від 02.04.2025 № 72 визначено ТОВ фірма «АЛЕКО» переможцем процедури закупівлі. Таким чином, аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ фірма «АЛЕКО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі ТОВ фірма «АЛЕКО» встановлено порушення пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Дата висновку
14.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 15:59
Документи висновку
14.05.2025 15:59
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель між Чернівецьким міським комунальним підрядним шляхово-експлуатаційне підприємством та ТОВ ФІРМИ «АЛЕКО» був розірваний договір №230/25 від 15.04.2025 року Додатковою угодою №1.
Дата публікації
20.05.2025 16:08
Документи інформації про усунення порушення
20.05.2025 16:09
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано.
Результат
Усунуто
Дата публікації
22.05.2025 09:35
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
22.05.2025 09:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-18-003413-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень та документів із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом цієї закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2) Чи були виявлені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА «АЛЕКО» вимогам тендерної документації, а саме: - в сертифікаті відповідності за №UA.276.250.01-24 не визначено яким вимогам ДСТУ відповідають бітум нафтовий дорожній марки 70/100, бітум нафтовий дорожній марки 50/70, модифікований полімерами марки 45/80-55 виробництва АТ «ОРЛЕН» (Польща), якщо згідно із вимогами Додатку №1 «Технічне завдання» до тендерної документації предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 4044:2019, ДСТУ EN 12591:2017, а учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат відповідності, що підтверджує якість запропонованого до постачання товару? - в довідці від 25.03.2025 №003 учасником вказано, що бітум нафтовий дорожній марки 70/100 виробництва АТ «ОРЛЕН» (Литва) відповідає вимогам ДСТУ 4044:2019, а в сертифікаті відповідності за №DIN.S.179-24 уповноваженим органом визначено, що товар відповідає вимогам ДСТУ EN 12591:2017? - не надано протокол установчих (загальних) зборів або рішення засновника, що підтверджують повноваження керівника, що передбачено пунктом 1 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку №3 до тендерної документації? Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
24.04.2025 14:27
Орган перевірки
30.04.2025 00:00
Документи повідомлення
24.04.2025 14:28
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі -Закупівля здійснювалася для належного виконання робіт згідно підписаних договорів з Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та згідно Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі визначенні у додатку 1 до тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) по закупівлі Товару. Загальна очікувана вартість предмета закупівлі становила 15 106 660,00 грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбулась на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін. 2. До нашого запиту виробник бітуму Орлен надав додаток до сертифікату "№ UA.276.250.01-24 від 06.09.2024р. до 05.09.2025р." додаток (копія додається). Згідно додатку бітум 50/70 та 70/100 відповідає ДСТУ 4044-2019. Для виробництва полімерно-модифікованого бітуму ORBITON 45/80-55 компанія ORLEN Asfalt використовує нафтовий дорожній бітум марки БНД 50/70 або БНД 70/100 як базову сировину, яка, згідно додатку до сертифікату № UA.276.250.01-24 від 06.09.2024р. до 05.09.2025р. підпадає під ДСТУ 4044-2019. До бітумної основи додаються полімери, які покращують еластичність та стійкість до деформацій. Готовий продукт проходить тестування згідно з європейським стандартом. Дані взято з бітумного посібника Орлен, показники модифікованого бітуму підпадають під показники бітуму по ДСТУ 4044-2019. Копія сторінки з посібника з характеристиками додається. Битумный справочник 2017 ORLEN Asfalt Sp. z o.о., Польша Авторы: доктор инженер Кшиштоф Блажеевский (Ph.D. Civ.Eng.) Магистр инженер Марта Вуйчик-Вишневская (M.Sc. Chem.Eng.) В Битумном справочнике 2017 использованы фрагменты текстов из более ранних публикаций: «Битумный справочник 2014» и «ORBITON HiMA. Справочник по применению 2015», подготовленных авторами: доктор инженер Кшиштоф Блажеевский (Ph.D. Civ.Eng.) доктор инженер Яцек Ольшацкий (Ph.D. Civ. Eng.) Магистр инженер Хуберт Печаковский (M.Sc. Chem.Eng.) Copyright by ORLEN Asfalt sp. Z o.0. Prock 2017 ORLEN Asfalt Sp. z o.o. ul. zukasiewicza 39, 09-400 Prock, Polska тел. +48 24 25 69874 факс +48 24 365 55 96 Авторы справочника, а также компания ООО «ORLEN Asfalt», приложили все возможные усилия для того, чтобы предоставленная информация была точной и достоверной. Тем не менее, они не несут никакой ответственности за последствия использования содержащейся в настоящей публикации информации, в частности, за возможный ущерб в любом виде или любой форме. Ответственность за использование находящихся в данном материале данных несет исключительно читатель. Стандарт ДСТУ 4044-2019 «Бітуми нафтові дорожні. Технічні умови» розроблений з урахуванням положень ДСТУ EN 12591:2017 «Бітуми та бітумні в’яжучі. Вимоги до дорожніх бітумів» та відповідає його технічним вимогам. Обидва документи встановлюють однакові критерії якості для нафтових дорожніх бітумів, включаючи вимоги до пенетрації, температури розм’якшення, крихкості, в'язкості та стабільності при зберіганні. Таким чином, бітум, виготовлений згідно з ДСТУ 4044-2019, відповідає вимогам ДСТУ EN 12591:2017 за основними фізико-хімічними показниками. Окрім того, в технічном завданні 4 пункт вказано, що предмет має відповідати ДСТУ 4044:2019, ДСТУ EN 12591:2017, що відповідає зазначеному в сертифікаті відповідності №DIN.S.179-24. 3.Рішення №20-02/20 Загальних зборів учасників було надано протягом встановленого терміну для надання додаткових документів переможця тендерних закупівель. Відповідно до пункту 1 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку №3 до тендерної документації, дійсно передбачалося надання документу, що підтверджує повноваження керівника – зокрема, рішення загальних зборів учасників або протоколу засновника. У складі тендерної пропозиції було подано наказ про призначення керівника, що підтверджує його повноваження. Проте, з технічних причин рішення загальних зборів учасників, на підставі якого видано відповідний наказ, не було долучено до пропозиції. Після визнання нас переможцем закупівлі, рішення загальних зборів учасників було надано у складі документів, що підтверджують відповідність переможця вимогам замовника. Отже, всі необхідні документи, що підтверджують повноваження керівника, були надані в процедурі закупівлі, хоча частково – на етапі після визначення переможця. Просимо врахувати, що зазначене не вплинуло на достовірність інформації в тендерній пропозиції, на об’єктивність оцінки, а також не дало нам жодних переваг у процедурі закупівлі.
Рішеня
29.04.2025 14:13
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 106 660 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Контактний телефон:
+380956992997
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 106 660 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Контактний телефон:
+380956992997
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності