Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи центрального опалення «Послуги з поточного ремонту системи опалення Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області від Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-18-000501-a
Id Tender ba402232daa54ef9b02f4957e42e9d81
План UA-P-2025-03-18-000478-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 18.03.2025 08:57
Остання зміна 11.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 976 245 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 881.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 08:55 до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.03.2025 08:55
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.03.2025 08:55
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2025 00:00
до 05.05.2025 09:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 08:38
до 11.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.05.2025 09:36
-
Період уточнень
з 18.03.2025 08:55 до 23.03.2025 00:00
Період оскарження
з 18.03.2025 08:55 до 23.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2025 00:00 до 05.05.2025 09:36
Період кваліфікації
з 26.03.2025 00:00 до 05.05.2025 09:36
Основні параметри
ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи центрального опалення «Послуги з поточного ремонту системи опалення Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 976 245 грн.
ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи центрального опалення. «Послуги з поточного ремонту системи опалення Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи центрального опалення. «Послуги з поточного ремонту системи опалення Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Очікувана вартість
1 976 245 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9881,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи центрального опалення. «Послуги з поточного ремонту системи опалення Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Код ДК 021:2015
50720000-8 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна
Пропозиція:
1 646 780.43 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 08:57
Оголошення про проведення закупівлі
18.03.2025 08:55
-
18.03.2025 08:55
-
18.03.2025 08:55
-
18.03.2025 08:55
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віолета Петренко
Електронна пошта
Телефон
+380968820263
Замовник
ЄДРПОУ
31596743
Повна назва
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Поштовий індекс
56425
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
с. Маринівка
Адреса
вул. Шкільна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування системи центрального опалення. «Послуги з поточного ремонту системи опалення Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Період вимог/скарг з 28.03.2025 08:38 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.03.2025 00:00 по 03.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2025 08:39
Довідка НАЗК
28.03.2025 08:38
Повідомлення про рішення
26.03.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.05.2025 09:36 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 08:18 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 08:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.03.2025 08:55
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000101
Дата створення проекту
21.04.2025 15:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 16:16
Дата публікації висновку про результати
30.04.2025 16:45
Дата завершення усунення порушень
15.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 059-37-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 46-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.04.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 21.04.2025 № 46-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2025-03-18-000501-a 18.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 16:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 18.03.2025 № 20); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Свєтлічної Ольги Володимирівни (далі – ФОП Свєтлічна О.В.); протокол уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025 № 17; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим, абзацом десятим пункту 28 визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, на порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у додатку № 2 до тендерної документації. Наведена в додатку № 2 до тендерної документації технічна специфікація містить види робіт і витрат. Проте, на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону технічна специфікація не містить кількісні показники наведених видів робіт та витрат. Також, моніторингом тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 5.2.4 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено вимогу оплати переможцем торгів витрат на оплату послуг консультанта торгів в сумі 3 000,00 грн без ПДВ, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та консультантом торгів договору про надання юридичних послуг. Згідно з тендерною документацією Замовника, предметом закупівлі є послуги з поточного ремонту системи опалення Маринівського ліцею «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області. Отже, надання послуг консультанта торгів не відноситься до предмету закупівлі. Враховуючи зазначене, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не відносяться до предмету цієї закупівлі, чим недотримано вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого пункту 28 Особливостей та принципи закупівлі, визначені статтею 5 Закону. Згідно з вимогами пункту 54 Особливостей Замовник мав можливість усунути вказані порушення в термін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, після чого усунення порушень є неможливим. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Свєтлічної О.В. не відповідає вимогам тендерної документації. Так, підпунктом 2.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей» розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначено наступне: «На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу (або переведення на відповідну посаду), діючий трудовий договір, діючий договір цивільно-правового характеру (або договір надання послуг), що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі)». Проте, учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції на всіх працівників надала договори цивільно-правового характеру (файл «Вих.2 Довідка про наявність працівників.pdf»), в яких на порушення вимог підпункту 2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації відсутня інформація щодо назви об'єкту за предметом даної закупівлі. Підпунктом 3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначено наступне: «на виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за двома різними правочинами, характерними (подібними) за видом робіт, які є предметом даної закупівлі». Проте, учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції (файл «Вих.03 Наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf») на порушення вимог підпункту 3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації надала інформацію щодо одного правочину, а саме: щодо договору про надання послуг від 23.12.2022 № 379. Відповідно до додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовник щодо строку гарантії на послугу визначив наступне – «протягом не менше 24 (двадцять чотири) місяців з дня підписання акту приймання виконаних послуг за формою № КБ-2в, № КБ-3, про що учасник в складі своєї пропозиції до закупівлі надає (у довільній формі) лист-гарантію». Проте, учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції на порушення вищезазначеної вимоги додатку 5 до тендерної документації не надала лист-гарантію щодо строку гарантії на послуги. Відповідно до пункту 1 додатку 5 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копії сертифікатів якості на труби поліпропіленові та радіатори металеві, згідно відомості ресурсів, які будуть застосовані при виконанні робіт. Проте, учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції на порушення вимог пункту 1 додатку 5 до тендерної документації не надала копії сертифікатів якості на труби поліпропіленові та радіатори металеві. Враховуючи вищевикладене, в документах пропозиції учасника ФОП Свєтлічна О.В. наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цих невідповідностей. Також, моніторингом тендерної пропозиції учасника ФОП Свєтлічної О.В. встановлено наступне. Відповідно до примітки додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної пропозиції учасники надають «відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку 2 наступні документи: договірну ціну». Разом з цим, відповідно до додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації учасники повинні надати кошторисну документацію у складі: - договірну ціну; - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальну записку; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат; - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати; - підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). Учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції надала договірну ціну (файл «Договірна ціна.pdf»), зведений кошторисний розрахунок (файл «Зведений кошторис.pdf»), пояснювальну записку (файл «Пояснювальна записка.pdf») та локальний кошторис (файл «Технічна специфікація.pdf»). Проте, учасник ФОП Свєтлічна О.В. на порушення вищезазначених вимог додатку 5 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надала розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису, розрахунок прибутку та адміністративних витрат, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати та підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. Крім того, встановлено, що відповідно до наданого в складі тендерної пропозиції локального кошторису учасник до складу робіт включив роботи, що не передбачені технічною специфікацією (додатком 2 до тендерної документації), а саме: «прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 32 мм», «прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 40 мм», «ізоляція трубопроводів діаметром 40 мм», «прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 50 мм», «прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 63 мм», «прокладання трубопроводів водопостачання з труб поліетиленових [поліпропіленових] напірних діаметром 75 мм», «установлення фланцевих кранів прохідних на трубопроводах із сталевих труб діаметром 50 мм і клапанів підривних», «установлення фільтрів для очищення води у трубопроводах діаметром 50 мм», тощо. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Свєтлічної О.В., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до підпункту 3.5.8 пункту 5 розділу 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема: - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення видану на ім’я фізичної особи, яка є учасником, чи керівника учасника (підтверджує відповідність підпункту 3 пункту 44 Особливостей) та повинна бути видана/сформована не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. - витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» виданий на ім’я фізичної особи, яка є учасником, чи керівника учасника, вказаний витяг повинен бути датований не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказана витяг (довідка) може бути надана у вигляді електронного документу (підтверджує відповідність підпунктів 5, 6 та 12 пункту 44 Особливостей); - також додатково, по підпункту 12 пункту 44 Особливостей, надається довідка, складена учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав ФОП Свєтлічну О.В. переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 28.03.2025. При цьому, ФОП Свєтлічна О.В., як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 28.03.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в тендерній документації. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Свєтлічної О.В., як такої, що не надала у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей та пункту 3 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Свєтлічної О.В. встановлено порушення пункту 43, підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Свєтлічної О.В. на підставі пункту 44 Особливостей та забезпечити відміну торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
30.04.2025 00:00
Дата публікації
30.04.2025 16:45
Документи висновку
30.04.2025 16:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно висновку Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП Свєтлічної О.В. на підставі пункту 44 Особливостей та забезпечила відміну торгів
Дата публікації
05.05.2025 09:40
Документи інформації про усунення порушення
05.05.2025 09:43
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
14.05.2025 09:43
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
14.05.2025 09:43
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2025 09:35
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 09:36
-
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Чи було укладено договір про закупівлю за результатами цих відкритих торгів? 2. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасника ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна визнано переможцем процедури закупівлі та 28.03.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником. При цьому, ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна, як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 28.03.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей. У зв’язку із зазначеним пояснити, чому тендерну пропозицію ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна не була відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2025 09:53
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 09:54
-
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Абзацом десятим пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. У зв’язку із зазначеним пояснити: - який саме додаток до тендерної документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції? - який саме додаток до тендерної документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі? 2. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація, що наведена в додатку 2 до тендерної документації, не містить кількісних характеристик зазначених робіт та витрат. У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином технічна специфікація, що наведена в додатку 2 до тендерної документації, відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону в частині кількісних характеристик предмета закупівлі (робіт та витрат)? 3. Підпунктом 2.2 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей» розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначено наступне: «На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів – наказ про прийом на роботу (або переведення на відповідну посаду), діючий трудовий договір, діючий договір цивільно-правового характеру (або договір надання послуг), що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі). Учасник фізична особа-підприємець Свєтлічна Ольга Володимирівна (далі – ФОП Свєтлічна О.В.) в складі тендерної пропозиції (файл «Вих.2 Довідка про наявність працівників.pdf») на всіх працівників надала договори цивільно-правового характеру, в яких відсутня інформація щодо назви об'єкту за предметом даної закупівлі. У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо надання договір цивільно-правового характеру, «що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі)»? 4. Підпунктом 3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначено наступне: «на виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за двома різними правочинами, характерними (подібними) за видом робіт, які є предметом даної закупівлі». Учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції (файл «Вих.03 Наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf») надала інформацію щодо одного правочину, а саме: щодо договору про надання послуг від 23.12.2022 № 379. У зв’язку із зазначеним вище пояснити, яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимоги підпункту 3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційному критерію та надання документів, що стосуються виконання зобов'язань за двома різними правочинами? 5. Підпунктом 6.4.5 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації визначено наступне: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах». У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимогу підпункту 6.4.5 пункту 4 розділу 6 тендерної документації та в якому файлі в складі тендерної пропозиції цього учасника розміщено лист щодо погодження з істотними (основними) умовами договору? 6. Відповідно до додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації встановлено строк гарантії на результат послуг – «протягом не менше 24 (двадцять чотири) місяців з дня підписання акту приймання виконаних послуг за формою № КБ-2в, № КБ-3, про що учасник в складі своєї пропозиції до закупівлі надає (у довільній формі) лист-гарантію». Учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції надала проєкт договору (файл «Проєкт Договору.pdf»), в пункті 2.1.1 якого зазначено «Гарантійний строк на виконані Послуги складає 12 (дванадцять) місяців». Тобто наданий проєкт договору містить менший строк гарантії. У зв’язку із зазначеним пояснити: - яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимоги додатку 5 «Технічне завдання» щодо підтвердження строку гарантії на послуги не менше 24 місяців; - в якому файлі в складі тендерної пропозиції цього учасника розміщено лист щодо гарантійних термінів? 7. Відповідно до додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації учасники повинні надати кошторисну документацію у складі: - договірну ціну; - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальну записку; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат; - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). У зв’язку із зазначеним пояснити: - яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимоги додатку 5 «Технічне завдання» щодо надання кошторисної документації, а саме: розрахунку загально-виробничих витрат до локального кошторису, розрахунку прибутку та адміністративних витрат, розрахунку розміру кошторисної заробітної плати та підсумкової відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); - в якому файлі (файлах) в складі тендерної пропозиції цього учасника розміщено зазначені документи? 8. Відповідно до пункту 1 додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копії сертифікатів якості на труби поліпропіленові та радіатори металеві, згідно відомості ресурсів, які будуть застосовані при виконанні робіт. У зв’язку із зазначеним пояснити, в якому файлі (файлах) в складі тендерної пропозиції цього учасника розміщено копії сертифікатів якості на труби поліпропіленові та радіатори металеві? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2025 16:57
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 16:58
-
Відповідь
Відповідь на запит від 22 квіт 09:53
1.Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України питає: Чи було укладено договір про закупівлю за результатами цих відкритих торгів? З даного питання Замовник зазначає наступне: Ні, договір про закупівлю ще не укладено, враховуючи, що є необхідність детально розглянути кошторисну документацію переможця процедури закупівлі (у закупівлі за ID: UA-2025-03-18-000501-a) строк для укладення договору про закупівлю необхідно продовжити до 60 днів. (див. протокол) 2 . Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України питає: «Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасника ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна визнано переможцем процедури закупівлі та 28.03.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником. При цьому, ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна, як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: з 28.03.2025, не оприлюднила в електронній системі закупівель жодного документа, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей. У зв’язку із зазначеним пояснити, чому тендерну пропозицію ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна не була відхилена на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей?» Повідомлення про намір укласти договір із переможцем – ФОП Свєтлічна Ольга Володимирівна – було оприлюднено 28.03.2025. Водночас документи, передбачені пунктом 47 Особливостей, не були подані у чотириденний строк, що, відповідно до підпункту 3 пункту 44, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Разом із цим, 28.03.2025 року на адресу замовника надійшов лист від ФОП Свєтлічної О.В., в якому учасник повідомив про неможливість подання документів у визначений строк у зв’язку з проходженням курсу променевої терапії, що триває з 25.03.2025 по 25.04.2025 Після завершення лікування, 25.04.2025 року, учасник запевнив що надасть повний пакет документів, передбачений пунктом 47 Особливостей, шляхом завантаження їх до електронної системи закупівель. додатки: лист від Свєтлічна О.В до ДАСУ, довідка лікування
Рішеня
24.04.2025 14:02
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит від 22 квіт 09:35
1. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України просить: «Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Був проведений попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси, послуги, що є предметом даної закупівлі, збір комерційних пропозицій від підрядників, дефектний акт, кошторис. 2. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України просить « Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду» З даного питання Замовник зазначає наступне: Через технічні обставини не було оприлюдненно на власному вебсайті обґрунтування стосовно закупівлі.
Рішеня
24.04.2025 14:29
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит від 22 квіт 16:57
1.Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України питає: «…який саме додаток до тендерної документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?» З даного питання Замовник зазначає наступне: "Відсутність зазначеного додатку є технічною помилкою, яка буде вирішуватися шляхом доопрацювання тендерної документації . 2.Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України питає: «…У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином технічна специфікація, що наведена в додатку 2 до тендерної документації, відповідає вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону в частині кількісних характеристик предмета закупівлі (робіт та витрат)? З даного питання Замовник зазначає наступне: "Відсутність зазначеної інформації згідно вимогам пункту 3 частини другої статті 22 Закону в частині кількісних характеристик предмета закупівлі (робіт та витрат) є технічною помилкою, яка буде вирішуватися шляхом доопрацювання тендерної документації . 3. Представник органу моніторингу Державна Аудиторська Служба України питає: «…У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимоги підпункту 2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо надання договір цивільно-правового характеру, «що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі)»?» З даного питання Замовник зазначає наступне: (пояснення дод.1.) 4. Підпунктом 3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначено наступне: «на виконання даної вимоги повинно надаватись усі документи, що стосуються виконання зобов'язань за двома різними правочинами, характерними (подібними) за видом робіт, які є предметом даної закупівлі». Учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції (файл «Вих.03 Наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf») надала інформацію щодо одного правочину, а саме: щодо договору про надання послуг від 23.12.2022 № 379. У зв’язку із зазначеним вище пояснити, яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимоги підпункту 3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційному критерію та надання документів, що стосуються виконання зобов'язань за двома різними правочинами? З даного питання Замовник зазначає наступне: З технічних причин учасником ФОП Свєтлічна О.В. не виконано вимоги підпункту 3.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційному критерію та надання документів за двома різними правочинами. 5. Підпунктом 6.4.5 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації визначено наступне: «Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах». У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимогу підпункту 6.4.5 пункту 4 розділу 6 тендерної документації та в якому файлі в складі тендерної пропозиції цього учасника розміщено лист щодо погодження з істотними (основними) умовами договору? З даного питання Замовник зазначає наступне: У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Свєтлічна О.В. відсутній окремий лист щодо погодження з істотними (основними) умовами договору, проте вважаємо, що вимоги підпункту 6.4.5 пункту 4 розділу 6 тендерної документації було виконано належним чином. Зокрема, у складі пропозиції подано цінову пропозицію за формою, передбаченою тендерною документацією Замовника, в якій у пунктах 2 та 5 прямо зазначено: «Учасник бере на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором про закупівлю…» Таким чином, зазначені пункти цінової пропозиції відображають однозначне погодження учасника з істотними умовами договору, що підтверджує виконання вимог підпункту 6.4.5. Водночас, у тендерній документації не вказано, що лист щодо погодження з істотними умовами має бути поданий в окремому документі, у довільній формі або за визначеним шаблоном. Відтак, наявність відповідного формулювання в ціновій пропозиції, поданій відповідно до тендерної документації, є достатньою для визнання вимоги виконаною. Висновок: Учасник надав підтвердження погодження з істотними умовами договору у складі обов’язкової частини пропозиції — ціновій пропозиції. Відповідно, вимогу підпункту 6.4.5 пункту 4 розділу 6 тендерної документації виконано, і підстав для відхилення тендерної пропозиції за вказаним пунктом немає. 6. Відповідно до додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації встановлено строк гарантії на результат послуг – «протягом не менше 24 (двадцять чотири) місяців з дня підписання акту приймання виконаних послуг за формою № КБ-2в, № КБ-3, про що учасник в складі своєї пропозиції до закупівлі надає (у довільній формі) лист-гарантію». Учасник ФОП Свєтлічна О.В. в складі тендерної пропозиції надала проєкт договору (файл «Проєкт Договору.pdf»), в пункті 2.1.1 якого зазначено «Гарантійний строк на виконані Послуги складає 12 (дванадцять) місяців». Тобто наданий проєкт договору містить менший строк гарантії. У зв’язку із зазначеним пояснити: - яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимоги додатку 5 «Технічне завдання» щодо підтвердження строку гарантії на послуги не менше 24 місяців; - в якому файлі в складі тендерної пропозиції цього учасника розміщено лист щодо гарантійних термінів? З даного питання Замовник зазначає наступне: 1. Відповідно до пункту 2.1.1 наданого у складі тендерної пропозиції проєкту договору, дійсно зазначено гарантійний строк на виконані послуги – 12 місяців. Однак звертаємо увагу, що проєкт договору було сформовано саме на основі шаблону Замовника, без змін з боку Учасника. 2. Водночас, згідно з додатком 5 «Технічне завдання» до тендерної документації, строк гарантії має становити не менше 24 місяців. Виходячи з цього, Учасник орієнтується на вищу силу – вимоги технічного завдання, які є обов’язковими до виконання, і у разі укладення договору, відповідний пункт щодо гарантійного строку буде приведено у відповідність до вимог Замовника. 3. У складі тендерної пропозиції ФОП Свєтлічна О.В. надано файл «Вих.4 Гарантійний лист про відсутність підстав для відмови (1).pdf», у якому підтверджено відсутність підстав, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», які могли б бути підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі. Вважаємо, що цей документ є рівноцінним довільній формі листа-гарантії, що підтверджує згоду Учасника з усіма умовами, включаючи вимогу щодо гарантійного строку в 24 місяці. 4. Додатково зазначаємо, що в переліку документів, які мають бути подані в складі тендерної пропозиції згідно з додатком 5, відсутній окремий пункт щодо листа-гарантії саме на гарантійний строк у 24 місяці. Таким чином, запит щодо відсутності окремого листа-гарантії в довільній формі є безпідставним, тим паче, що тендерна пропозиція була допущена до оцінки, а умови Учасника на момент перевірки задовольнили Замовника. У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що вимоги додатку 5 в частині підтвердження гарантійного строку виконано належним чином, а підстав для відхилення пропозиції ФОП Свєтлічної О.В. не вбачається. 7. Відповідно до додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації учасники повинні надати кошторисну документацію у складі: - договірну ціну; - зведений кошторисний розрахунок; - пояснювальну записку; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат; - розрахунок розміру кошторисної заробітної плати; - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів). У зв’язку із зазначеним пояснити: - яким чином учасником ФОП Свєтлічна О.В. виконано вимоги додатку 5 «Технічне завдання» щодо надання кошторисної документації, а саме: розрахунку загально-виробничих витрат до локального кошторису, розрахунку прибутку та адміністративних витрат, розрахунку розміру кошторисної заробітної плати та підсумкової відомості ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); - в якому файлі (файлах) в складі тендерної пропозиції цього учасника розміщено зазначені документи? З даного питання Замовник зазначає наступне: див. додатки (локальний кошторис, пояснювальна записка, зведений кошторис, лист підтвердження, дефектний акт, підсумкова відомість ресурсів , розрахунок загальновиробничих витрат, договірна ціна, об’єктний кошторис) 8. Відповідно до пункту 1 додатку 5 «Технічне завдання» до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати копії сертифікатів якості на труби поліпропіленові та радіатори металеві, згідно відомості ресурсів, які будуть застосовані при виконанні робіт. У зв’язку із зазначеним пояснити, в якому файлі (файлах) в складі тендерної пропозиції цього учасника розміщено копії сертифікатів якості на труби поліпропіленові та радіатори металеві? З даного питання Замовник зазначає наступне: див. додатки (сертифікат, сертифікат відповідності)
Рішеня
25.04.2025 16:44
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 976 245 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Контактний телефон:
+380968820263
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 976 245 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 00:00
Замовник:
Маринівський ліцей «Лідер» Доманівської селищної ради Миколаївської області
Контактний телефон:
+380968820263
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності