Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари) від Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-17-013856-a
Id Tender 98eb99b942a54f68ab505805f40facea
План UA-P-2025-03-17-017171-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.03.2025 23:04
Остання зміна 29.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
540 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 700 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.03.2025 23:00 до 20.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.03.2025 23:00
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.03.2025 23:00
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:19
до 23.05.2025 13:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.04.2025 16:58
до 29.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 23.05.2025 13:47
-
Період уточнень
з 17.03.2025 23:00 до 17.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.03.2025 23:00 до 17.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:19 до 23.05.2025 13:47
Період кваліфікації
з 21.04.2025 15:19 до 23.05.2025 13:47
Основні параметри
Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
540 000 грн.
Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)
Очікувана вартість
540 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2700,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.04.2025 14:50
Закінчення аукціону
21.04.2025 15:19
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 9 900 (кілограми)
Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи
Опис предмета закупівлі
Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
9 900
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Шевченківський район ВУЛИЦЯ МАКАРЕНКА будинок 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 100 (кілограми)
Змішані медичні та фармацевтичні відходи
Опис предмета закупівлі
Змішані медичні та фармацевтичні відходи
Код ДК 021:2015
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
100
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
36039, Україна, Полтавська область, місто Полтава, Шевченківський район ВУЛИЦЯ МАКАРЕНКА будинок 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
післяоплата
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
Пропозиція:
347 055 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Пропозиція:
423 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
347 054 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.04.2025 14:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.04.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Ремига
Електронна пошта
Телефон
+380532697321, +380532697321
Сайт:
https://cardiocenter.poltava.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01204360
Повна назва
Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради"
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Макаренка (Антона Цедіка), буд. 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 90520000- 8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» Послуга у сфері управління медичними, органними відходами категорії «В» ( з наданням пакувальної тари)
Період вимог/скарг з 25.04.2025 16:58 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.04.2025 15:19 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.04.2025 16:58
Повідомлення про рішення
21.04.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
17.03.2025 23:00
Дата архівування
15.04.2025 14:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
17.03.2025 23:00
Дата архівування
15.04.2025 14:06
Період вимог/скарг з 25.04.2025 17:00 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 16:58 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
25.04.2025 17:00
Повідомлення про рішення
25.04.2025 16:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
17.03.2025 23:00
Дата архівування
15.04.2025 14:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
17.03.2025 23:00
Дата архівування
15.04.2025 14:06
Період вимог/скарг з 25.04.2025 17:02 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 17:00 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.04.2025 17:03
Довідка НАЗК
25.04.2025 17:02
Повідомлення про рішення
25.04.2025 17:01
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.05.2025 13:47 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 13:15 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
17.03.2025 23:00
Дата архівування
15.04.2025 14:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.04.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
17.03.2025 23:00
Дата архівування
15.04.2025 14:06
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-15-000009
Дата створення проекту
15.05.2025 17:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.05.2025 18:10
Дата публікації висновку про результати
02.06.2025 17:42
Дата завершення усунення порушень
17.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 801-59-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.05.2025 № 53-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 15.05.2025 № 53-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-17-013856-a, 17.03.2025, Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2; sas24-3-5). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.05.2025 00:00
Документи рішення
15.05.2025 18:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; виконання Замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган Оскарження); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради» (далі ? замовник) UA-P-2025-03-17-017171-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 17.03.2025 об 23:01; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2, протокол від 21.03.2025 № 3) (нова редакція), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 об 16:10; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 об 16:10; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи з питань публічних закупівель (протокол від 17.03.2025 № 2, протокол від 21.03.2025 № 3, протокол від 15.04.2025 № 6) (нова редакція), оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.04.2025 об 14:26; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.04.2025 об 14:06; запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19.03.2025 та 16.04.2025; відповіді замовника на запитання до процедури, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21.03.2025 та 18.04.2025; вимога про усунення порушення від 30.04.2025 № UA-2025-03-17-013856-a.b3 від ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.b1 від 20.03.2025 ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС; рішення Органу оскарження від 07.04.2025 № 5401-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.a2 від 21.03.2025 ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; рішення Органу оскарження від 07.04.2025 № 5402-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.a4 від 30.04.2025 ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення Органу оскарження від 12.05.2025 № 7538-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2025-03-17-013856-a.b5 від 30.04.2025 ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»; рішення Органу оскарження від 12.05.2025 № 7550 -р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в частині, що не була предметом розгляду Органом оскарження; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 20.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині невідхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», яка не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» встановлено невідповідність наданого Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 виданого на ім’я ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», вимогам тендерної документації Замовника. Так, згідно з пунктом 6 Розділу «Технічні вимоги» додатку 2 до тендерної документації замовника учасник повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 2) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу).. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до вищезгаданого Закону України. Так, Перелік операцій з видалення відходів містить зокрема операцію D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14). Крім цього, технічною специфікацією Додатку 2 до тендерної документації замовника передбачено, зокрема, 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Вимоги пункту 15 частини 1 статті 1 Закону України «Про управління відходами» свідчать, що до операцій зі збирання відходів включається в тому числі й операція зі зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами. З огляду на вищевказані норми законодавства та вимоги тендерної документації Замовника, учасники в складі своїх тендерних пропозицій зобов’язані надати дозвільні документи на здійснення операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14). В той час, як наданий Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів № 2666/24 від 21.05.2024 не дає права учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» здійснювати операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14) за видами відходів, передбаченими в технічній специфікації Замовника. Отже, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» відсутні дозвільні документи, які дають право на здійснення операції D15 (зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14). Таким чином, Замовник на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації замовника. Водночас, в ході моніторингу відповідно інформації оприлюдненої замовником на веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель процедуру закупівлі UA-2025-03-17-013856-a відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання Замовником рішень Органу Оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
02.06.2025 00:00
Дата публікації
02.06.2025 17:42
Документи висновку
02.06.2025 17:42
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 540 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.05.2025 09:12
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 09:13
-
Відповідь
пояснення
На лист запит, що надійшов у ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 540000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-17-013856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, повідомляємо наступне: При визначенні очікуваної вартості закупівель було здійснено аналіз закупівель, у електронній системі закупівель прозорро за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender: UA-2025-01-15-000465-a, ID: UA-2025-02-25-014111-a, ID: UA-2025-02-26-002429-a, що є відкритим джерелом, за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, та цінових комерційних пропозицій за ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, від: ТОВ «А-ЕНЕРГО» ЄДРПОУ 40277858, ТОВ «ВІНЕКОРЕСУРС» ЄДРПОУ 41039048, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» ЄДРПОУ 38469522,ТОВ «УКРЕКОЛОГІСТИКА» ЄДРПОУ 40246149 (скановані копії додаємо). Потребу у кількості та якісну характеристику було визначено відповідно до внутрішнього рапорту відповідальних осіб, за збирання та вивезення медичних відходів, а саме: Кількісні та якісні характеристики: № з//п Код згідно Національного переліку відходів Найменування відходів Од.виміру Кількість відходів 1 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій Медичні відходи категорії В: медичні та органні відходи кг 9 990 2 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи Змішані медичні та фармацевтичні відходи кг 100
Рішеня
20.05.2025 15:19
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
540 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради"
Контактний телефон:
+380532697321, +380532697321
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
540 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.04.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний медичний кардіоваскулярний центр Полтавської обласної ради"
Контактний телефон:
+380532697321, +380532697321
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності