Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту від Одеський обласний центр зайнятості.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-17-013336-a
Id Tender c31c5291c2434046953099c010ad6ad7
План UA-P-2025-03-17-013994-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.03.2025 19:02
Остання зміна 11.06.2025 12:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
345 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 728 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.03.2025 18:59 до 01.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.03.2025 18:59
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.03.2025 18:59
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:32
до 10.06.2025 15:34
Залишилось 5 год. 43 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.04.2025 10:45
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 15:34
-
Період уточнень
з 17.03.2025 18:59 до 29.03.2025 00:00
Період оскарження
з 17.03.2025 18:59 до 29.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:32 до 10.06.2025 15:34
Період кваліфікації
з 07.04.2025 12:32 до 10.06.2025 15:34
Основні параметри
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
345 600 грн.
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
Назва предмета закупівлі
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
Очікувана вартість
345 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1728,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 000
Аукціон
Cтарт аукціону
07.04.2025 11:51
Закінчення аукціону
07.04.2025 12:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
Код ДК 021:2015
75251110-4 - Послуги з протипожежного захисту
Кількість
288
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.04.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк здійснення розрахунків – протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг за розрахунковий місяць.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
315 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1"
Пропозиція:
150 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СП-СТРАЖ"
Пропозиція:
345 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
339 845.76 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД"
Пропозиція:
110 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.04.2025 11:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.03.2025 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
-
17.03.2025 18:44
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Пужакова
Електронна пошта
Телефон
+380482301260
Сайт:
http://www.dcz.gov.ua/ode/control/uk/index
Замовник
ЄДРПОУ
03491435
Повна назва
Одеський обласний центр зайнятості
Поштовий індекс
65007
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Михайла Болтенка, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
Період вимог/скарг з 14.04.2025 10:45 по 20.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 12:32 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.04.2025 10:45
Повідомлення про рішення
07.04.2025 12:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 18:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 18:40
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
07.04.2025 12:32
Надати до
09.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 18.04.2025 16:48 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.04.2025 10:45 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2025 16:48
Довідка НАЗК
18.04.2025 16:48
Повідомлення про рішення
14.04.2025 10:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 18:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 18:40
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.04.2025 10:45
Надати до
16.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатком 1 Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: - Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку в якій відсутня інформація стосовно наявності власного/орендованого/тощо адміністративного приміщення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, повністю заповнену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). 2. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатком 1 Тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати: - Довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації про посаду, ПІБ, освіту, кваліфікацію та досвіду кожного працівника з наданням документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці та документів, а також підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (диплом/свідоцтво/посвідчення тощо) та розряд (у разі встановлення вимоги про його наявність). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку в якій у Матвієвського А.В. та Голіка А.Л. невірно вказана інформація стосовно освіти, а саме: інформація про спеціальність не співпадає з інформацією у дипломі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатком 1 Тендерної документації на підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин учасника та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник має надати: - для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження трудових відносин з Карпенко О.О., а саме в сканованованій копії з оригіналу трудової книжки Карпенко О.О. відсутній відповідний запис. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, доповнений сканований з оригіналу файл трудової книжки Карпенко О.О., або витяг з трудової книжки, або копію наказу про прийняття на роботу. 4. Відповідно до пункту 7 Розлілу І тендерної документації, мова тендерної пропозиції – українська. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Надана Учасником сканована копія з оригіналу трудової книжки Кічина О.М. без документу з автентичним перекладом українською мовою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документ з автентичним перекладом українською мовою, або витяг з трудової книжки, або копію наказу про прийняття на роботу. 5. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатком 1 Тендерної документації на підтвердження наявності кваліфікації та розряду Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, або електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів), Учасник має надати: - диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копію диплома Голіка А.Л., посвідчень кваліфікованого працівника та посвідчення пожежно-технічного мінімуму на Кічина О.М., Голіка А.Л., Матвієвського А.В.. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації копії документів повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника (за наявності). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копію диплома Голіка А.Л., посвідчень кваліфікованого працівника та посвідчення пожежно-технічного мінімуму на Кічина О.М., Голіка А.Л., Матвієвського А.В. з власноручним підписом уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки учасника (за наявності). 6. Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатком 1 Тендерної документації ряд робіт згідно з технічним завданням до тендерної документації буде виконуватися на висоті (в розумінні законодавства про охорону праці). На підтвердження цієї вимоги, Учасник має надати: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо здійснення робіт на висоті понад 1.3 метра. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано відпвідний документ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, щодо здійснення робіт на висоті понад 1.3 метра. 7. Відповідно до пункту 1 Розлілу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Учасником на виконання цієї вимоги, на скановані і електронні документи тендерної пропозиції окремо, та на тендерну пропозицію в цілому накладено удосконалений електронний підпис. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 8. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, Учасник має надати гарантійний лист на фірмовому бланку в довільній формі, яким підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції зазначеним вище вимогам та зобов’язання вживати заходи із захисту довкілля. Учасником на виконання цієї вимоги гарантійний лист не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист щодо підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції зазначеним вище вимогам та зобов’язання вживати заходи із захисту довкілля. 9. Відповідно до пункту 7 Розлілу ІІІ тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Відповідно до документу «ПОГОДЖЕННЯ.pdf», ТОВ «СТРАЖСПЕЦТЕХ» надає згоду ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА №1», щодо залучення її працівників для виконання робіт що будуть здійснені під час дії договору, укладеного за результатами процедури Закупівлі зареєстрованої за ідентифікатором: № UA-2025-03-17-013336-a. Тобто Учасником буде залучен субпідрядник. Учасником на виконання цієї вимоги довідку не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця з інформацією про обсяг залучення субпідрядника/співвиконавця.
Створено
17.04.2025 15:17
Надати до
18.04.2025 15:17
Період вимог/скарг з 15.05.2025 14:58 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 13:47 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 14:59
Довідка НАЗК
15.05.2025 14:58
Повідомлення про рішення
09.05.2025 13:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 18:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 18:40
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.05.2025 13:47
Надати до
13.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 Додатком 1 Тендерної документації на підтвердження наявності статуту Учасник має надати: - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі власного установчого документа або модельного статуту" (далі – Опис документів), в якому міститься інформація про заяву та рішення про перехід на діяльність на підставі модельного статуту. Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутнє рішення загальних зборів учасників про перехід на діяльність на підставі модельного статуту. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, рішення загальних зборів учасників про перехід на діяльність на підставі модельного статуту.
Створено
13.05.2025 11:25
Надати до
14.05.2025 11:25
Період вимог/скарг з 10.06.2025 15:34 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 13:51 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 15:34
Довідка НАЗК
10.06.2025 15:34
Повідомлення про рішення
04.06.2025 13:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 18:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 18:40
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
04.06.2025 13:51
Надати до
06.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпункту 2.12. пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації Учасник має надати: - електронну банківську гарантію (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Гарантію № 2025/3/1269/T від 24.03.2025, в якій міститься «Інформація щодо тендерної документації», а саме: «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту ДК 021:2015 - 75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб», затверджена Рішенням Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Протокол № 28 від 17.03.2025 року зі змінами, внесеними протоколом № 29 від 18.03.2025, №30 від 20.03.2025 та №31 від 21.03.2025 Анна Пужакова». Пунктом 27 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 регламентовано, що гарантія повинна містити такі реквізити: дату, номер і назву (за наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Остання редакція Тендерної документації затверджена Протоколом №34 від 27.03.2025. Таким чином, в гарантії вказано посилання на редакцію Тендерної документації, яка не є актуальною. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, електронну банківську гарантію з посиланням на останню редакцію Тендкрної документації.
Створено
06.06.2025 10:17
Надати до
07.06.2025 10:17
Угоди
UA-2025-03-17-013336-a-c3
Очікує підписання
150 000 грн.
150 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
288 (послуга)
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
Номенклатура
Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту
Кількість
288
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеський обласний центр зайнятості
Повна назва
Одеський обласний центр зайнятості
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03491435

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1"
Повна назва
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43262734

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
345 600 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 01:00
Замовник:
Одеський обласний центр зайнятості
Контактний телефон:
+380482301260
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
345 600 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 01:00
Замовник:
Одеський обласний центр зайнятості
Контактний телефон:
+380482301260
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності