Показати схожі тендери

Закупівля "Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування) від Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-17-013092-a
Id Tender c75e97de82d0404eb60f5675c15b8a9d
План UA-P-2025-03-17-013903-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.03.2025 17:49
Остання зміна 13.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 124 272.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
130 621.37 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.03.2025 17:47 до 07.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.03.2025 17:47
до 04.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.03.2025 17:47
до 04.04.2025 00:00
Період уточнень
з 17.03.2025 17:47 до 04.04.2025 00:00
Період оскарження
з 17.03.2025 17:47 до 04.04.2025 00:00
Основні параметри
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
26 124 272.8 грн.
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Назва предмета закупівлі
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Примітки
Процедура закупівлі відбувається в рамках проєкту «Програма з відновлення України», що реалізується на підставі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ.
Очікувана вартість
26 124 272.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
130621,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
130 600
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Реконструкція систем централізованого водопостачання та водовідведення. "Нова" фільтрувальна станція, м. Коростень. Хлораторна станція м. Коростень Житомирської області" (коригування)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.03.2025 17:49
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
13.04.2025 00:00
Виявлено невідповідності в проектно-кошторисній документації, які вливають на вартість предмету закупівлі та необхідністю коригування проектно-кошторисної документації
02.04.2025 14:02
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шукан Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380414296368
Замовник
ЄДРПОУ
26279382
Повна назва
Управління ЖКГ міськвиконкому
Поштовий індекс
11500
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
КОРОСТЕНЬ
Адреса
вул. Грушевського, буд. 22
Торги відмінено
Очікувана вартість
26 124 272.8 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 00:00
Замовник:
Управління ЖКГ міськвиконкому
Контактний телефон:
+380414296368
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
26 124 272.8 грн.
Період подання пропозицій
до 07.04.2025 00:00
Замовник:
Управління ЖКГ міськвиконкому
Контактний телефон:
+380414296368
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності