Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-17-012652-a
Id Tender 9d02c176919e42e787afee2179e2c8ef
План UA-P-2025-03-17-015713-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.03.2025 17:09
Остання зміна 03.04.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
770 160 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 850.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.03.2025 17:08 до 25.03.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.03.2025 17:08
до 22.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.03.2025 17:08
до 22.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2025 01:00
до 26.03.2025 12:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.03.2025 12:09
до 01.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.03.2025 12:09
до 03.04.2025 14:28
Період уточнень
з 17.03.2025 17:08 до 22.03.2025 00:00
Період оскарження
з 17.03.2025 17:08 до 22.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2025 01:00 до 26.03.2025 12:09
Період кваліфікації
з 25.03.2025 01:00 до 26.03.2025 12:09
Основні параметри
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Обсяг надання послуг – 1 послуга, згідно обсягів Технічної специфікації (додаток 2 тендерної документації).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
770 160 грн.
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Очікувана вартість
770 160 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3850,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Код ДК 021:2015
60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79055, Україна, Львівська область, Львів, вул.Китайська, будинок 4
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ "
Пропозиція:
770 160 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.03.2025 17:09
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Баляс Оксана Франківна
Електронна пошта
Телефон
380676745442
Замовник
ЄДРПОУ
45396552
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
Поштовий індекс
79055
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул.Китайська, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Період вимог/скарг з 26.03.2025 12:09 по 01.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 01:00 по 02.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.03.2025 12:09
Довідка НАЗК
26.03.2025 12:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.03.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-17-012652-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01/04-2025
770 160 грн.
770 160 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.04.2025
Строк дії договору з
01.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Номенклатура
Послуги з перевезення вихованців (підлітків та молоді з особливими освітніми потребами, в тому числі з інвалідністю) та супроводжуючих працівників Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія» до місця навчання та в зворотному напрямку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45396552

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ "
Повна назва
ФОП "КОПКО ЮРІЙ ІГОРОВИЧ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3587304772

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-08-000032
Дата створення проекту
08.04.2025 18:05
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
08.04.2025 18:10
Дата публікації висновку про результати
24.04.2025 10:49
Дата завершення усунення порушень
09.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.04.2025 № 105 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.04.2025 № 105. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-17-012652-a, 17.03.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.04.2025 00:00
Документи рішення
08.04.2025 18:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Простір можливостей святого Антонія»» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-17-015713-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 26.03.2025; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Копка Юрія Ігорьовича (далі – ФОП Копко Ю.І.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Копком Ю. І. як переможцем тендеру документи; договір про надання послуг перевезення вихованців від 01.04.2025 №01/04-2025, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі за ID: UA-2025-03-17-012652-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів (джерело інформації: https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У наданому під час моніторингу, на запит стосовно надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником поясненні вказано, зокрема, що згідно статті 10 Закону замовник оприлюднює в електронній системі закупівель всю інформацію стосовно закупівель, частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція має найвищу юридичну силу, Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Також, у наданому поясненні Замовник вказав, що внесення відповідних змін до Постанови КМУ №710 іде всупереч з вимогами закону, зокрема частини 4 статті Закону, у підпункті 1 пункту 4 Постанови №710 зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому дані норми носять рекомендаційний характер, тобто не є імперативними і не зобов’язують здійснювати відповідні дії. Крім того, Замовник у наданому поясненні зазначив, що при плануванні господарської діяльності Замовника на 2025 рік враховано потребу у власному вебсайті та вже почато роботи з його розроблення, а враховуючи ситуацію у державі та запровадження воєнного стану на всій території України у зв’язку із збройною агресією російської федерації роботи із розроблення вебсайту призупинено. Слід зазначити, що згідно зі статтею 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України від 27.02.2014 № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти - постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. У пункті 4 Постанови КМУ №710 рекомендовано саме органам місцевого самоврядування (яким Замовник не є) затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Натомість, у пункті 4-1 (який не є підпунктом пункту 4) Постанови КМУ №710 головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), зобов’язано забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Як зазначено вище, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Проведеним під час моніторингу аналізом інформації в мережі Інтернет наявності офіційного сайту Замовника не встановлено, наявності інформації з відповідним обгрунутуванням щодо досліджуваної закупівлі на сайтах Департаменту освіти та культури Львівської міської ради (https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/departments/departament-osvity-ta-kultury) та Львівської міської ради (https://city-adm.lviv.ua) не виявлено. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Аналогічна вимога зазначена у частині 2 Додатку №5 до тендерної документації Замовника. Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 11.04.2025 було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання інформації (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) про виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Водночас, Замовником на вищезазначений запит відповіді у визначений Законом строк та на час завершення моніторингу не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. З врахуванням вищевказаного, дослідити питання надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю під час моніторингу не вдалось дослідити. Згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналогічна вимога міститься у Додатку №5 «Перелік документів та інформації що надаються переможцем» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178. Зокрема, на підтвердження вимог підпунктів 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що ФОП Копком Ю. І., якого Замовником визначено переможцем тендеру (протокол уповноваженої особи про намір укласти договір від 26.03.2025) з оприлюдненням 26.03.2025 повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю, надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178, лише на шостий день (01.04.2025) після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір, тобто з порушенням строку, визначеного у пункті 47 Особливостей №1178. Відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Копка Ю.І., а укладено з ним договір про надання послуг перевезення вихованців від 01.04.2025 №01/04-2025. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, зазначено що ним вживаються заходи для розірвання договору від 01.04.2025 №01/04-2025, зокрема, шляхом надсилання листа про дострокове розривання угоди та укладення додаткової угоди для розірвання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Копка Ю.І., визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Крім цього, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів/інформації у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
24.04.2025 00:00
Дата публікації
24.04.2025 10:49
Документи висновку
24.04.2025 10:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Доброго дня! Повідомляємо Вас, що на підставі Висновку Західного офісу Держаудит служби, що зобов'язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо припинення зобов'язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, виходячи з порушень вимог п.4-1 Постанови КМУ № 710 при розміщенні та оприлюднені інформації про закупівлю, а також вимог ч. 5 ст. 8 ЗУ "Про публічні закупівлі" при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом, керуючись п.9.2.3., 10.1., Договору № 01/04-2025 про надання послуг з перевезення вихованців від 01.04.2025 року, КУ "Простір можливостей святого Антонія" надіслали лист-повідомлення про розірвання Договору, разом з Додатковою угодою на розірвання ФОП Копко на поштову адресу вказану у Договорі. А також опубліковано розірвання договору на електронному майданчику Замовника.
Дата публікації
29.04.2025 11:38
Документи інформації про усунення порушення
01.05.2025 16:19
-
01.05.2025 16:20
-
01.05.2025 16:21
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано
Результат
Усунуто
Дата публікації
04.06.2025 11:06
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
04.06.2025 11:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальній установі «Простір можливостей святого Антонія»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-03-17-012652-a, яка проводилась Комунальною установою «Простір можливостей святого Антонія» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Згідно з пунктом 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналогічна вимога міститься у Додатку №5 «Перелік документів та інформації що надаються переможцем» до тендерної документації Замовника. У Додатку №5 до тендерної документації Замовником наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178. Зокрема, на підтвердження вимог підпунктів 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Під час моніторингу встановлено, що переможцем процедури закупівлі ФОП Копком Ю.І. надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»), що підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей №1178, лише на шостий день (01.04.2025) після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 4. Чи враховано Замовником несвоєчасне оприлюднення переможцем торгів Копком Ю.І. документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та Додатку №5 до тендерної документації Замовника (на шостий день) та пояснити причини не застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Дмитро ВДОВИЧ
Рішеня
11.04.2025 11:25
Орган перевірки
17.04.2025 00:00
Документи повідомлення
11.04.2025 11:25
-
Відповідь
Відповідь на запит
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Начальнику Роману КРОЛЯКУ Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Надії ЯРЕМІ Щодо обгрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну послуг. Розрахунок вартості послуг додаємо. Середня очікувана вартість : 770 160,00 грн. Отримана замовником інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічна специфікація (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) що додана до тендерної документації складена та затверджена вихователем Корінець Л. М. відповідно до потреб дітей х інвалідністю. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення) Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник - КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ" оприлюднює в електронній системі закупівель – Prozorro? всю інформацію стосовно закупівель. Частина 4 статті 10 Закону дає можливість, а не зобов’язує (носить імперативний характер зобов’язання) замовників додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Відповідно до статті 8 Конституції України Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Закони мають вищу юридичну силу щодо підзаконних нормативно-правових актів. Внесення змін до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» в частині забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель іде всупереч з вимогами закону, зокрема ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Підберізцівську сільську раду здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію. Необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). При плануванні господарської діяльності Замовника на 2025 рік враховано потребу у власному веб-сайті та вже почато роботи з його розроблення. Враховуючи ситуацію в державі та запровадження воєнного стану на всій території України у зв’язку із збройною агресією російської федерації роботи із розроблення веб-сайту призупинено. Що до несвоєчасного оприлюднення переможцем торгів Копком Ю.І. документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та Додатку №5 до тендерної документації Замовника (на шостий день) та пояснити причини не застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. Замовником торгів КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ" вживаються заходи для розірвання угоди №01/04 – 2025 від 01 квітня 2025 року, зокрема шляхом надсилання листа про дострокове розривання угоди та додаткової угоди для розірвання договору.
Рішеня
16.04.2025 17:09
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
770 160 грн.
Період подання пропозицій
до 25.03.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
Контактний телефон:
380676745442
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
770 160 грн.
Період подання пропозицій
до 25.03.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРОСТІР МОЖЛИВОСТЕЙ СВЯТОГО АНТОНІЯ"
Контактний телефон:
380676745442
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності