Показати схожі тендери

Закупівля Спирт етиловий (розчин 96%) від Державна спеціалізована установа "Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-17-008781-a
Id Tender 1ee04e680ace414d848c03503af5a7a0
План UA-P-2025-01-23-012192-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.03.2025 14:50
Остання зміна 20.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
294 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 472.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.03.2025 14:48 до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.03.2025 14:48
до 22.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.03.2025 14:48
до 22.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2025 16:00
до 28.03.2025 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 15:33
до 03.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.03.2025 15:33
-
Період уточнень
з 17.03.2025 14:48 до 22.03.2025 00:00
Період оскарження
з 17.03.2025 14:48 до 22.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2025 16:00 до 28.03.2025 15:33
Період кваліфікації
з 25.03.2025 16:00 до 28.03.2025 15:33
Основні параметри
Спирт етиловий (розчин 96%)
Вироби медичного призначення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
294 500 грн.
Спирт етиловий (розчин 96%)
Назва предмета закупівлі
Спирт етиловий (розчин 96%)
Примітки
Вироби медичного призначення
Очікувана вартість
294 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1472,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2025 15:37
Закінчення аукціону
25.03.2025 16:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спирт етиловий (розчин 96%)
Код ДК 021:2015
24322510-5 - Етиловий спирт
Кількість
90
Одиниця виміру
каністра
Адреса постачання
29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Пілотська, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛВІТ-КОМ"
Пропозиція:
260 010 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"
Пропозиція:
264 825 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2025 15:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.03.2025 14:50
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
20.04.2025 00:00
Так як було виявлено багато зауважень з боку Аудиторського моніторингу уповноваженою особою було прийнято рішення (протокольно завіреного) про скасування закупівлі.
09.04.2025 15:23
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Загороднюк
Електронна пошта
Телефон
+380382652253
Замовник
ЄДРПОУ
02004166
Повна назва
Державна спеціалізована установа "Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи"
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул. Пілотська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Спирт етиловий (розчин 96%)
Період вимог/скарг з 28.03.2025 15:33 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 16:00 по 02.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2025 15:34
Довідка НАЗК
28.03.2025 15:33
Повідомлення про рішення
25.03.2025 16:01
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-01-000072
Дата створення проекту
01.04.2025 15:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2025 16:20
Дата публікації висновку про результати
15.04.2025 12:28
Дата завершення усунення порушень
30.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.04.2025 № 26-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 01.04.2025 № 26-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 1. UA-2025-03-17-008781-a 17.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2025 00:00
Документи рішення
01.04.2025 16:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державної спеціалізованої установи «Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол б/д б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛВІТ-КОМ» (далі – ТОВ «ОЛВІТ-КОМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.03.2025 № 14 , повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.03.2025, пояснення (інформацію, документи) від 08.04.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, витяг з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.04.2025 № 15, інформацію про відміну відкритих торгів. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 11-1 Особливостей у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей. Додатком 1 до Особливостей визначено перелік лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу. Так, до зазначеного переліку внесено, в тому числі, Етанол (Ethanol), код (анатомо-терапевтично-хімічний) АТХ – D08AX08. Моніторингом встановлено, що Замовник здійснює закупівлю спирту етилового (розчин 96%) (Етанолу), який внесено до переліку лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу, очікуваною вартістю 294 500,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів. При цьому, в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо здійснення Замовником закупівлі вищевказаного товару з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників, яка не відбулася. Враховуючи викладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог пункту 11-1 Особливостей Замовником здійснено закупівлю товару, який внесено до переліку лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу, очікуваною вартістю 294 500,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів. Окрім того, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» встановлено наступне. Відповідно до вимог п.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Так, згідно вимог п.п. 1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник процедури закупівлі повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відповідно до вимог п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації у довідці обов’язково зазначити: 1.2.1 – наявність спеціалізованого автотранспорту, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару для перевезення із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову; 1.2.2 – підтвердження права власності чи користування транспортними засобами та об’єктами зазначеними у довідці учасники; 1.2.3 – для транспортних засобів: копії свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника) або копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування). У п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником додатково зазначено, що договори оренди, користування повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.12.2025року). Крім того, у п.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що УЧАСНИКУ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ КОРИСТУВАТИСЯ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ ТРЕТЬОЮ СТОРОНОЮ (експедиторські послуги, послуги з доставки та тому подібні послуги пов’язані із організацією перевезення відправлення). Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (архів файлів «1.2. Наявність матеріально-технічної бази.rar», файл «Довідка про наявність матеріально технічної бази.pdf»), якою ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» інформує про те, що не має в наявності власних автотранспортних засобів та для організації перевезення відправлень укладений Договір про надання транспортно-експедиційних послуг № 3012024 від 03 січня 2024 р. з ФОП Чіпіног К.М. Також у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» надано Договір про надання транспортно-експедиційних послуг № 3012024 від 03 січня 2024 р., укладений між ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» та ФОП Чіпіног К.М. (архів файлів «1.2. Наявність матеріально-технічної бази.rar», файл «Договір трансп. послуг. pdf». Проте, у наданій Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» не зазначено інформацію щодо реєстраційного номера автомобіля та виду (типу) кузова спеціалізованого транспортного засобу, який буде залучатися для постачання товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Окрім того, залучення учасником ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» для поставки товару третьої сторони (ФОП Чіпіног К.М.) на підставі договору про надання транспортно-експедиційних послуг суперечить вимогам, встановленим Замовником у п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, що учаснику забороняється користуватися для доставки товару третьою стороною (експедиторські послуги, послуги з доставки та тому подібні послуги пов’язані із організацією перевезення відправлення). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з тим, моніторингом встановлено, що в порушення пункту 43 Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником «ОЛВІТ-КОМ» в частині документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 08.04.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому, зокрема, зазначено: «відповідальна особа під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» не виявила вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, так як було викладено велика кількість документів від учасника, що не дало змоги виявити невідповідність (тому що сам документ був в переліку був, але докорінно не вивчений). Висновок: так як було виявлено багато зауважень з боку Аудиторського моніторингу відповідальною особою було прийнято рішення (протокольно завіреного) про скасування закупівлі (UA-2025-03-17-008781-a), на що буде письмово повідомлено учасника закупівлі». Крім того, пунктом 4-1 Постанови № 710 визначено, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 08.04.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому, зокрема, зазначено: «державна спеціалізована установа «Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи» немає власного вебсайту, але відповідальна особа підготувала обгрунтування щодо процедур закупівель для подальшого відправлення для розміщення на вебсайті вищого рівня розпорядника бюджетних коштів, а саме на вебсайті Міністерства охорони здоров’я України, але не відправили листа». Отже, в порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). Станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (14.04.2025) Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі (витяг з протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.04.2025 № 15) та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну відкритих торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі встановлено порушення пункту 11-1 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення вимог пункту 4-1 цієї постанови. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.04.2025 00:00
Дата публікації
15.04.2025 12:28
Документи висновку
15.04.2025 12:28
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі спирту етилового (розчин 96%) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-008781-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів). 1.Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 11-1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей. Додатком 1 до Особливостей визначено перелік лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу. Так, до зазначеного переліку внесено, в тому числі, Етанол (Ethanol), код (анатомо-терапевтично-хімічний) АТХ – D08AX08. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: з яких підстав Замовником здійснено закупівлю спирту етилового (розчин 96%) (Етанолу), який внесено до вищезазначеного переліку, очікуваною вартістю 294 500,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів? 4. Згідно вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник процедур закупівлі повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці обов’язково зазначити наявність спеціалізованого автотранспорту, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару для перевезення із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову. Для підтвердження права власності чи користування транспортними засобами у довідці учасники мають надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника) або копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування); При цьому, у п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником додатково зазначено, що договори оренди, користування повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.12.2025року). Крім того, у п.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учаснику забороняється користуватися для доставки товару третьою стороною (експедиторські послуги, послуги з доставки та тому подібні послуги пов’язані із організацією перевезення відправлення). У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ "ОЛВІТ-КОМ" надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно якої ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» інформує про те, що не має в наявності власних автотранспортних засобів та для організації перевезення відправлень укладений Договір про надання транспортно-експедиційних послуг № 3012024 від 03 січня 2024р. з ФОП Чіпіног К.М., а також Договір про надання транспортно-експедиційних послуг № 3012024 від 03 січня 2024р., укладений між ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» та ФОП Чіпіног К.М. Проте, у наданій Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником ТОВ "ОЛВІТ-КОМ", не зазначено інформацію щодо реєстраційного номера автомобіля та виду (типу) кузова спеціалізованого транспортного засобу, який буде залучатися для постачання товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Окрім того, залучення учасником ТОВ "ОЛВІТ-КОМ" для поставки товару третьої сторони (ФОП Чіпіног К.М.) на підставі договору про надання транспортно-експедиційних послуг суперечить вимогам, встановленим Замовником у п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, що учаснику забороняється користуватися для доставки товару третьою стороною (експедиторські послуги, послуги з доставки та тому подібні послуги пов’язані із організацією перевезення відправлення). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОЛВІТ-КОМ" не виявлено вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.04.2025 12:47
Орган перевірки
09.04.2025 00:00
Документи повідомлення
03.04.2025 12:48
-
Відповідь
Надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі спирту етилового (розчин 96%) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-008781-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, відповідальна особа надає пояснення (інформації, документів) на питання: 1.Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: моніторинг цін на товар здійснювалося по письмовим запитам цінових пропозицій, а саме; Цінова пропозиція від ТОВ «ТОРГ-МТК» : Цінова пропозиція від ТОВ «Модерм-Фарм» Цінова пропозиція від ТОВ «Кормед» 2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Відповідь: державна спеціалізована установа «Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи» немає власного вебсайту, але відповідальна особа підготувала обгрунтування щодо процедур закупівель для подальшого відправлення для розміщення на вебсайті вищого рівня розпорядника бюджетних коштів, а саме на вебсайті Міністерства охорони здоров’я України, але не відправити листа. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС ДК Вид та ідентифікатор процедури закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі очікуваної вартості предмета закупівлі Спирт етиловий (розчин 96%) Відповідно до ЄЗС ДК 021:2015: 24322510 - 5 Відкритті торги з особливостями UA-2025-03-17-008781-a 194500,00 Технічні та якісні характеристики обумовлені вимогам проведення судово-медичних досліджень у відділеннях судово-медичної лабораторії , а саме: методичних рекомендацій щодо проведення судово-медичних досліджень розроблених для кожного відділення судово-медичної експертизи. Розрахунок очікуваної вартості товарів обумовлено методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих від потенційних постачальників цінових пропозицій із зазначенням діючих цін на спирт етиловий (розчин 96%) 3. Відповідно до пункту 11-1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей. Додатком 1 до Особливостей визначено перелік лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу. Так, до зазначеного переліку внесено, в тому числі, Етанол (Ethanol), код (анатомо-терапевтично-хімічний) АТХ – D08AX08. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: з яких підстав Замовником здійснено закупівлю спирту етилового (розчин 96%) (Етанолу), який внесено до вищезазначеного переліку, очікуваною вартістю 294 500,00 грн, шляхом застосування відкритих торгів? Відповідь: уповноважена особа при оприлюднення процедури відкритих торгів з особливостями керувалася постановою Кабінету Міністрів України від 07 липня 2023 року № 686, в якій не зазначений даний товар. Також керувалися тим, що даний товар необхідний не як лікарський засіб, а як хімічна продукція для проведення судово-медичних експертиз. 4. Згідно вимог п.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник процедур закупівлі повинен надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У довідці обов’язково зазначити наявність спеціалізованого автотранспорту, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару для перевезення із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову. Для підтвердження права власності чи користування транспортними засобами у довідці учасники мають надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (що посвідчує право власності учасника) або копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування); При цьому, у п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником додатково зазначено, що договори оренди, користування повинні бути чинними до кінця поточного року (тобто, до 31.12.2025року). Крім того, у п.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учаснику забороняється користуватися для доставки товару третьою стороною (експедиторські послуги, послуги з доставки та тому подібні послуги пов’язані із організацією перевезення відправлення). У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ "ОЛВІТ-КОМ" надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно якої ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» інформує про те, що не має в наявності власних автотранспортних засобів та для організації перевезення відправлень укладений Договір про надання транспортно-експедиційних послуг № 3012024 від 03 січня 2024р. з ФОП Чіпіног К.М., а також Договір про надання транспортно-експедиційних послуг № 3012024 від 03 січня 2024р., укладений між ТОВ «ОЛВІТ-КОМ» та ФОП Чіпіног К.М. Проте, у наданій Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником ТОВ "ОЛВІТ-КОМ", не зазначено інформацію щодо реєстраційного номера автомобіля та виду (типу) кузова спеціалізованого транспортного засобу, який буде залучатися для постачання товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Окрім того, залучення учасником ТОВ "ОЛВІТ-КОМ" для поставки товару третьої сторони (ФОП Чіпіног К.М.) на підставі договору про надання транспортно-експедиційних послуг суперечить вимогам, встановленим Замовником у п.1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, що учаснику забороняється користуватися для доставки товару третьою стороною (експедиторські послуги, послуги з доставки та тому подібні послуги пов’язані із організацією перевезення відправлення). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. З огляду на зазначене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОЛВІТ-КОМ" не виявлено вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України. Відповідь: відповідальна особа під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОЛВІТ-КОМ" не виявила вищевказані невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, так як було викладено велика кількість документів від учасника, що не дало змоги виявити невідповідність (тому що сам документ був в переліку був, але докорінно не вивчений). Висновок: так як було виявлено багато зауважень з боку Аудиторського моніторингу відповідальною особою було прийнято рішення (протокольно завіреного) про скасування закупівлі (UA-2025-03-17-008781-a), на що буде письмово повідомлено учасника закупівлі.
Рішеня
08.04.2025 20:52
Замовник
Документи повідомлення
08.04.2025 20:52
-
08.04.2025 20:55
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
294 500 грн.
Період подання пропозицій
до 25.03.2025 00:00
Замовник:
Державна спеціалізована установа "Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи"
Контактний телефон:
+380382652253
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
294 500 грн.
Період подання пропозицій
до 25.03.2025 00:00
Замовник:
Державна спеціалізована установа "Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи"
Контактний телефон:
+380382652253
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності