Показати схожі тендери

Закупівля «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-17-006301-a
Id Tender 910d9a0e41174c2a9bec5c0c5af8a763
План UA-P-2025-03-17-006999-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.03.2025 13:06
Остання зміна 02.07.2025 16:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
370 218 477.88 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 851 092.4 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.03.2025 13:05 до 01.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.03.2025 13:05
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.03.2025 13:05
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.04.2025 15:58
до 23.06.2025 11:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 11:56
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.06.2025 11:30
до 02.07.2025 16:40
Період уточнень
з 17.03.2025 13:05 до 29.03.2025 00:00
Період оскарження
з 17.03.2025 13:05 до 29.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.04.2025 15:58 до 23.06.2025 11:30
Період кваліфікації
з 01.04.2025 15:58 до 23.06.2025 11:30
Основні параметри
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
370 218 477.88 грн.
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Назва предмета закупівлі
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Очікувана вартість
370 218 477.88 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1851092,4
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 851 092.4
Аукціон
Cтарт аукціону
01.04.2025 15:29
Закінчення аукціону
01.04.2025 15:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Код ДК 021:2015
45211000-9 - Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764, та Порядку використання коштів фонду ліквідації наслідків збройної агресії затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 10.02.2023р. № 118 Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт .
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Українська будівнича компанія
Пропозиція:
258 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛДГРУП"
Пропозиція:
360 218 477.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД"
Пропозиція:
258 499 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.04.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.03.2025 11:59
Оголошення про проведення закупівлі
-
24.03.2025 11:58
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Цикалевич Микола Миколайович
Електронна пошта
Телефон
+380442000503
Замовник
ЄДРПОУ
26345736
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Солом'янський район
Адреса
вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
Кваліфікація
Лот № 1 «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Період вимог/скарг з 15.04.2025 11:56 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 15:58 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника - ТОВ «Автомагістраль-Захід» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Підстави для відхилення зазначені у Протокольному рішенні Уповноваженої особи № 3-5-2025 від 15.04.2025
Документи кваліфікації
15.04.2025 11:56
Повідомлення про рішення
08.04.2025 12:53
Електроний протокол про продовження строку
01.04.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 13:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 13:05
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - Товариством з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Захід" (Далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку зі значним обсягом документів тендерної пропозиції Учасника та з необхідністю детального аналізу тендерної пропозиції Учасника на відповідність технічним вимогам та умовам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
08.04.2025 12:52
Дата кінця розгляду
30.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Захід» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Захід» або Учасник) Предмет закупівлі: «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) № оголошення: UA-2025-03-17-006301-a Розглянувши інформацію та/або документи, що подані учасником - ТОВ «Автомагістраль-Захід» процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД), Замовником виявлено невідповідність, а саме: 1. На вимогу п. 1 Додатку № 7 ТД, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут Відповідно до пункту 7.6.4 розділу 7 Статуту, передбачено, що директор не має права без рішення Загальних зборів учасників Товариства здійснювати такі ді від імені Товариства, укладати Договори та вчиняти дії від імені Товариства на суму понад 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.). Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником рішення Загальних зборів учасників Товариства для уповноваження директора Товариства на укладання договорів та вчинення дій від імені Товариства на суму понад 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 коп.), згідно п. 4 Додатку № 7 ТД. 2. На вимогу п. 5 Додатку № 7 ТД, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи на підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на такі роботи: • Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. • Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. • Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником документів на підтвердження відповідністі матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на вищезазначені роботи, згідно п. 5 Додатку № 7 ТД. 3. На вимогу ч. 1 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 31.03.2025 № 10 у вигляді таблиці, проте Учасник заповнює таблицю з певними невідповідностями, а саме: - стовпчик «Назва відповідної техніки Учасника» та стовпчик «Тип/марка/модель» вказують на те, щоб Учасник зазначив саме назву техніки та тип/марку/модель, яка є у його власності (відповідно до свідоцтв про реєстрацію техніки, оборотно-сальдовій відомості тощо) або у нього є право користуватися нею (на підставі договорів оренди, надання послуг тощо), однак Учасник не дотримався цієї умови; - п. 2 Таблиці, вимога Замовника – Автомобільний кран, від 25 т, назва техніки Учасника – Автокран, вантажопідйомність від 25 т, тип/марка/модель – КРАЗ 250 (в договорі надання послуг № 1312 від 13.12.2024 р., що надав Учасник в своїй тендерній пропозиції, вказано назву – Спеціальний вантажний автокран більше 20 тон КРАЗ 250). Окрім цього, за вищевказаним договором у Виконавця відсутній документ, що підтверджує його право власності на техніку, а також відсутній дозвільний документ на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ від 03.02.2021 № 77 – Установити, що на період дії воєнного стану машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 – діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування (п. 7 Постанови КМУ від 03.02.2021 № 77 Вантажопідіймальні крани і машини, ліфти, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників); - п. 4 Таблиці, вимога Замовника – Баштовий кран, назва техніки Учасника – Кран баштовий (договір надання послуг № 26-03-25 від 26.03.2025 р., що зазначив в цій Таблиці Учасник в своїй тендерній пропозиції, відсутній). Є в наявності договір надання послуг № 30.03.2025 від 30.03.2025 р., де в паспорті на техніку вказано назву – Кран баштовий верхньоповоротний; - п. 5 Таблиці, вимога Замовника – Автобетоновоз-міксер, назва техніки Учасника – Автобетоновоз-міксер та Вантажний бетонорозмішувач (в договорі надання послуг № 32-25 від 24.03.2025 р., що надав Учасник в своїй тендерній пропозиції, в паспортах на техніку вказано назви – Спеціальний вантажний бетонорозмішувач-С та Спеціальний вантажний – спеціальний бетонорозмішувач-С); - п. 15 та п. 16 Таблиці, вимога Замовника – Будівельно-монтажний пістолет, Учасником вказано назву – Аккумуляторний пістолет монтажний, тип/марка/модель – DeWalt (DCE580), проте в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 106 за 2025 р., що надав Учасник в своїй тендерній пропозиції, для цих монтажних пістолетів вказано тип/марка/модель – DeWalt (DCE580N); - п. 22 Таблиці, вимога Замовника – Пістолет-розпилювач, назва техніки Учасника – Фарбувальний пістолет розпилювач, тип/марка/модель – Star S-770VR-03P, проте в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 106 за 2025 р., що надав Учасник в своїй тендерній пропозиції, вказано назву – Фарборозпилювач пневматичний, тип/марка/модель – Star S-770VR-03P (2,0 мм); - п. 24 Таблиці, вимога Замовника – Фарбувальний апарат, назва техніки Учасника – Фарбувальний апарат безповітряного розпилення, тип/марка/модель – Wagner Control PRO 250 М, проте в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 106 за 2025 р., що надав Учасник в своїй тендерній пропозиції, вказано тип/марка/модель цього фарбувального апарату – Wagner Control PRO 250. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником відкориговану Довідку про наявність механізмів, обладнання та устаткування та документів на підтвердження «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», згідно ч. 1 Додатку № 1 ТД. 4. На вимогу ч. 3 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», Учасник подав у складі своєї тендерної пропозиції Реєстр документів ЄДЕССБ до аналогічного договору (договір субпідряду № СП-4 від 04.01.2022 р.), де в Сертифікаті про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів вказано назву об’єкта – Реконструкція системи теплопостачання гуртожитку № 1 з влаштуванням дахової котельні Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за адресою місто Тернопіль вул. Митрополита Шептицького, 13» та «Реконструкція покрівлі з влаштуванням шатрового даху гуртожитку № 1 Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за адресою місто Тернопіль вул. Митрополита Шептицького, 13. Проте наданий аналогічний договір Учасником – договір субпідряду № СП-4 від 04.01.2022 р. – має назву (предмет договору) об’єкта: «Реконструкція системи теплопостачання гуртожитку № 1 з влаштуванням дахової котельні Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя за адресою вул. Митрополита Шептицького, 13, м. Тернопіль, код ДК 021:2015: 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи». Вищевказаний Сертифікат видано на «Будівництво будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення», що не відноситься до житлового фонду. У цьому Сертифікаті зазначена інформація лише про договір від 14.09.2021 з Генеральним підрядником – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВАЛК» (40682650), про субпідрядників – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» немає жодної інформації. Також в Сертифікаті відсутня інформація щодо Строку введення об’єкта (черги, пускового комплексу) в експлуатацію, вказано лише дати початку та завершення будівництва. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником документів на підтвердження «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», а саме: Сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту житлового фонду, при цьому клас наслідків об’єкта повинен бути не нижче класу наслідків об?єкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме: СС2 і більше. 5. На вимогу ч. 2 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка, яка містить інформацію про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт від 31.03.2025 № 14. Учасник в свої довідці про залучення субпідрядників зазначив: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА ЖИТЛОБУДСЕРВІС», проте на директора Нога Михайла Юрійовича немає чинного посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРОАДВОКАТ», проте на директора Соловйова Дмитра Володимировича немає чинного посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником документів на підтвердження «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», згідно ч. 2 Додатку № 1 ТД. 6. Відповідно п. 10 Таблиці Додатку № 2 ТД, Учасником, в своїй тендерній пропозиції не підтверджено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, а саме: не надана Антикорупційна програма і наказ до неї. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником документів відповідно п. 10 Таблиці Додатку № 2 ТД. 7. На вимогу Додатку № 6 ТД, Учасником у складі тендерної пропозиції надана Довідка про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарських санкцій) від 31.03.2025 № 2. Однак, дана Довідка не містить інформації стосовно Учасника, так як не заповнені відповідні поля з юридичною назвою Учасника. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником Довідки про відсутність підстав для відмови в укладенні Договору (у зв’язку із застосуванням оперативно-господарських санкцій) з усією заповненою інформацією стосовно Учасника, згідно вимог Додатку № 6 ТД. 8. На вимогу п. 5 Додатку № 7 ТД, Учасником у складі тендерної пропозиції надана Ліцензія від 24.07.2017, реєстраційний запис № 2013039155 (наказ від 12.07.2017 № 29-Л) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), проте в додатку до цієї Ліцензії зазначено лише перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми наслідками (СС2): 3.00.00 Будівництво об’єктів транспортної інфраструктури: 3.02.00 – Доріг автомобільних. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до об’єктів з середніми та значними наслідками, згідно вимог п. 5 Додатку № 7 ТД. 9. На вимогу абз. 3 п. 15 Додатку № 7 ТД, Учасником у складі тендерної пропозиції не надана довідка про наявність діючої ліцензії, виданої на Учасника торгів, на використання ПК АВК-5. Учасником надано Договір № 07/16159 від 09.01.2025, який укладено з ПП «ССБ Електронікс», в реквізитах ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» зазначена юридична адреса підприємства, яка не відповідає Витягу з ЄДР від 18.10.2024, Виписці з ЄДР від 30.04.2024 та Виписці від 14.01.2025, а саме: - вказано юр. адреса в Договорі: 48650, Тернопільська обл., Заліщицький р-н, с. Дзвиняч, вул. Промислова, 3А; - у Витягу з ЄДР та Виписках з ЄДР, які надано Учасником, вказана юр. адреса: 59420, Чернівецька обл., Чернівецький р-н, село Веренчанка, вул. Шевченка, будинок 23. Також відповідно до цього Витягу з ЄДР керівник ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» змінився 30.04.2024, ним став Пушкар Артем Васильович, а також змінилося місцезнаходження юридичної особи. Тобто, з 30.04.2024 правильною адресою юридичної особи ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» є 59420, Чернівецька обл., Чернівецький р-н, село Веренчанка, вул. Шевченка, будинок 23. Окрім зазначеного є невідповідність в реквізитах щодо розрахункового рахунку: - в Договорі вказано р/р UA383348510000000026002275923, МФО 334851, в АТ «ПУМБ» м. Київ; - у Довідці, яка надана Учасником згідно з Додатком № 5 до ТД, вказано р/р UA 853390720000026005163282001 в АТ «РВС БАНК», МФО 339072. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання Учасником довідки про наявність діючої ліцензії, виданої на Учасника торгів, на використання ПК АВК-5, чи аналогічне у власному виробництві та оригінал ліцензії, копію Договору на надання послуг та Акт наданих послуг по відповідному договору, згідно вимог абз. 3 п. 15 Додатку № 7 ТД.
Створено
11.04.2025 15:40
Надати до
12.04.2025 15:40
Період вимог/скарг з 16.04.2025 16:29 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 11:56 по 23.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.04.2025 16:29
Довідка НАЗК
16.04.2025 16:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.04.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 13:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 13:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Українська будівнича компанія» (далі – ТОВ «Українська будівнича компанія» або Учасник) Предмет закупівлі: «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) № оголошення: UA-2025-03-17-006301-a Розглянувши інформацію та/або документи, що подані учасником - ТОВ «Українська будівнича компанія» процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (далі – ТД), Замовником виявлено невідповідність, а саме: 1. На вимогу п. 1 Додатку № 7 ТД, Учасник надає інформацію стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи. Учасником не наданий такий документ. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання інформації стосовно коду доступу за яким можливо здійснити пошук чинних установчих документів юридичної особи. 2. На вимогу п. 2 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасником надана Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання від 31.03.2025 № 31/03-07, в якій в гр.4 «Освіта/спеціальність» на працівників не зазначена інформація а саме: освіта. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання відкоригованої Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання.
Створено
15.04.2025 12:37
Надати до
16.04.2025 12:37
Період вимог/скарг з 12.06.2025 16:10 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 11:49 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Беручи до уваги надану інформацію від Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя та Головного управління ДПС у Чернівецькій області Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів Закупівлі. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника-ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
12.06.2025 16:10
Повідомлення про рішення
06.06.2025 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 13:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 13:05
Період вимог/скарг з 23.06.2025 11:30 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 16:10 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.06.2025 11:30
Довідка НАЗК
23.06.2025 11:30
Повідомлення про рішення
20.06.2025 14:20
Електроний протокол про продовження строку
12.06.2025 16:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 13:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
17.03.2025 13:05
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку зі значним обсягом документів тендерної пропозиції Учасника та з необхідністю детального аналізу тендерної пропозиції Учасника на відповідність технічним вимогам та умовам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
20.06.2025 14:20
Дата кінця розгляду
11.07.2025 00:00
Угоди
UA-2025-03-17-006301-a-a1
Очікує підписання
258 500 000 грн.
258 500 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Номенклатура
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26345736

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Українська будівнича компанія
Повна назва
ТОВ Українська будівнича компанія
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32764157

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-03-17-006301-a-a2
Підписаний і діє
Номер
18К-25
258 500 000 грн.
224 721 264.46 грн.
З ПДВ
Підписано
02.07.2025
Строк дії договору з
02.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Номенклатура
«Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (згідно коду ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26345736

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Українська будівнича компанія
Повна назва
ТОВ Українська будівнича компанія
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32764157

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.07.2025 16:40
-
Підписаний договір
Підписаний договір
-
02.07.2025 16:39
-
02.07.2025 16:39
-
02.07.2025 16:39
-
02.07.2025 16:38
-
02.07.2025 16:38
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000046
Дата створення проекту
26.05.2025 10:27
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 12:20
Дата публікації висновку про результати
13.06.2025 14:49
Дата завершення усунення порушень
19.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 326-09-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2025-03-17-006301-a 17.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 12:20
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 17.03.2025 № 3-2-2025 (зі змінами від 17.03.2025 № 3-3-2025 та від 24.03.2025 № 3-4-2025), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.04.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи уповноваженої особи від 08.04.2025 № 3-4-2025 про продовження строку розгляду тендерних пропозицій, від 15.04.2025 № 3-5-2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль–Захід», від 16.04.2025 № 3-6-2025 про визначення переможцем ТОВ «Українська будівнича компанія», від 05.06.2025 № 3-7-2025 про скасування рішення про відхилення ТОВ «Автомагістраль–Захід», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 08.05.2025 №7409-р/пк-пз щодо скасування рішення Замовника про відхилення ТОВ «Автомагістраль–Захід», пояснення Замовника, надані 02.06.2025 та 06.06.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
13.06.2025 14:49
Документи висновку
13.06.2025 14:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (код за ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-006301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт, договірну ціну, пояснюючу записку до проектно-кошторисної документації) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
28.05.2025 16:18
Орган перевірки
03.06.2025 00:00
Документи повідомлення
28.05.2025 16:19
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит
У відповідь на запит Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області надає такі пояснення: 1.Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проектної документації за яким отримано експертний звіт від 03 лютого 2025 року № 05-305-24. проектом передбачається будівництво багатоквартирного житлового будинку, що постраждав під час бойових дій на території Київської області протягом лютого-березня 2022 року з метою збереження його функціонального призначення. Очікувана вартість закупівлі у сумі 370 218 477,88 грн розрахована та визначена відповідно до методики визначення очікуваної вартості затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Обсяг бюджетних коштів для фінансування за рахунок коштів: кошти державного бюджету (Постанова КМУ від 07 березня 2025 р. № 251 Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії на реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації). Надаємо копію експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 03.02.2025 № 05-305-24, копію проекту (П) Том 1. Загальна пояснювальна записка та відомість обсягів робіт з кошторисами. 2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kv.restoration.gov.ua/diialnist/5141/73048.html. 3. Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області є одержувачем бюджетних коштів, уповноваженим головним розпорядником бюджетних коштів — Державним агентством відновлення та розвитку інфраструктури України на реалізацію заходів, що відповідають завданням та цілям діяльності Служби і передбачені відповідними бюджетними програмами. Фінансування робіт за об’єктом «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2025 № 251 за бюджетною програмою КПКВК 3111370 «Відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації». 4. На виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility, фінансування закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (код за ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-006301-a) не здійснювалось.
Рішеня
02.06.2025 16:03
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку по вул. Центральна, 353 в смт Бородянка Бучанського району Київської області» (код за ДК 021:2015: 45211000-9 Будівництво багатоквартирних житлових та індивідуальних будинків) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-17-006301-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію щодо виконання Замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2025 №7409-р/пк-пз. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.06.2025 11:40
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 11:41
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.05.2025 № 7409-р/пк-пз та оприлюднено протокол про скасування рішень, прийнятих під час проведення процедури закупівлі від 05.06.2025 № 3-7-2025.
Рішеня
06.06.2025 11:57
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
370 218 477.88 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
370 218 477.88 грн.
Період подання пропозицій
до 01.04.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності