Показати схожі тендери

Закупівля Одноразовий бокс для утилізації (10л) 184x154x390 ДК 021:2015 33141123-8 - Контейнери для голок НК 024:2023 14426 - Контейнер для сміття; ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали" від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-14-011000-a
Id Tender f223825f360844ee95bbac1286a27556
План UA-P-2025-03-14-012689-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.03.2025 15:44
Остання зміна 14.04.2025 14:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
344 375 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 721.88 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2025 15:42 до 23.03.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2025 15:42
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2025 15:42
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 11:36
до 31.03.2025 14:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 14:01
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.03.2025 14:01
до 14.04.2025 14:14
Період уточнень
з 14.03.2025 15:42 до 20.03.2025 00:00
Період оскарження
з 14.03.2025 15:42 до 20.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 11:36 до 31.03.2025 14:01
Період кваліфікації
з 24.03.2025 11:36 до 31.03.2025 14:01
Основні параметри
Одноразовий бокс для утилізації (10л) 184x154x390 ДК 021:2015 33141123-8 - Контейнери для голок НК 024:2023 14426 - Контейнер для сміття; ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали"
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
344 375 грн.
Одноразовий бокс для утилізації (10л) 184x154x390 ДК 021:2015 33141123-8 - Контейнери для голок НК 024:2023 14426 - Контейнер для сміття; ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали"
Назва предмета закупівлі
Одноразовий бокс для утилізації (10л) 184x154x390 ДК 021:2015 33141123-8 - Контейнери для голок НК 024:2023 14426 - Контейнер для сміття; ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали"
Примітки
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Очікувана вартість
344 375 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1721,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 11:13
Закінчення аукціону
24.03.2025 11:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Одноразовий бокс для утилізації (10л) 184x154x390, упаковка
Код ДК 021:2015
33141123-8 - Контейнери для голок
Код НК 024:2023
14426 Контейнер для сміття
Кількість
2 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛЮДОР"
Пропозиція:
146 250 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЄРМІЛОВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ"
Пропозиція:
312 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 11:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.03.2025 15:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Петрищева
Електронна пошта
Телефон
+380626754185
Сайт:
http://dz.prom.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01990462
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
84207
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Дружківка
Адреса
вул. Короленка, 12
Кваліфікація
Лот № 1 Одноразовий бокс для утилізації (10л) 184x154x390 ДК 021:2015 33141123-8 - Контейнери для голок НК 024:2023 14426 - Контейнер для сміття; ДК 021:2015 "33140000-3 Медичні матеріали"
Період вимог/скарг з 31.03.2025 14:01 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 11:36 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.03.2025 14:02
Довідка НАЗК
31.03.2025 14:01
Повідомлення про рішення
24.03.2025 11:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 15:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 15:42
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
24.03.2025 11:36
Надати до
26.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Виявлені невідповідності Не надано Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, який підтверджує що Учасника зареєстровано платником податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ) або Витяг з реєстру платників єдиного податку, який підтверджує що Учасника зареєстровано платником єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1.1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» , назва файлу «Додаток 1.1 Перелік_документів для учасника» 4. Інша інформація, яка надається Учасником процедури закупівлі: 4.3. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, який підтверджує що Учасника зареєстровано платником податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ) або Витяг з реєстру платників єдиного податку, який підтверджує що Учасника зареєстровано платником єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку). У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен надати Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з посиланням на конкретні статті законодавства України, відповідно до яких не передбачена наявність у нього вищезазначених документів або відповідну довідку (лист), видану (ий) органами Державної податкової служби України. Документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, який підтверджує що Учасника зареєстровано платником податку на додану вартість (для Учасників - платників ПДВ) або Витяг з реєстру платників єдиного податку, який підтверджує що Учасника зареєстровано платником єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку). У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен надати Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з посиланням на конкретні статті законодавства України, відповідно до яких не передбачена наявність у нього вищезазначених документів або відповідну довідку (лист), видану (ий) органами Державної податкової служби України. 2) Виявлені невідповідності: Не надано інформацію щодо пункту «- у разі наявності будь-яких обмежень згідно установчих (статутних) документів Учасника або чинного законодавства додатково надається документ з наданням повноважень посадовій особі або представнику учасника процедури закупівлі, а саме протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) або інші документи, що підтверджують зняття (відсутність) обмежень - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства (Постачальника) станом на кінець попереднього кварталу. У разі якщо на момент підписання договору ціна предмету правочину не перевищує 50 % чистих активів Товариства (Постачальника) станом на кінець попереднього кварталу за даними бухгалтерського обліку, надання відповідної довідки, що цій Договір не є значним для Товариства (Постачальника) у розумінні ст. 44 Закону про ТОВ (інформація по даному пункту надається, якщо вказане, передбачене Статутом учасника). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1.1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» , назва файлу «Додаток 1.1 Перелік_документів для учасника» 4. Інша інформація, яка надається Учасником процедури закупівлі: Абз.5 п. 4.5: «- у разі наявності будь-яких обмежень згідно установчих (статутних) документів Учасника або чинного законодавства додатково надається документ з наданням повноважень посадовій особі або представнику учасника процедури закупівлі, а саме протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) або інші документи, що підтверджують зняття (відсутність) обмежень - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства (Постачальника) станом на кінець попереднього кварталу. У разі якщо на момент підписання договору ціна предмету правочину не перевищує 50 % чистих активів Товариства (Постачальника) станом на кінець попереднього кварталу за даними бухгалтерського обліку, надання відповідної довідки, що цій Договір не є значним для Товариства (Постачальника) у розумінні ст. 44 Закону про ТОВ (інформація по даному пункту надається, якщо вказане, передбачене Статутом учасника).» Документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати інформацію: «- у разі наявності будь-яких обмежень згідно установчих (статутних) документів Учасника або чинного законодавства додатково надається документ з наданням повноважень посадовій особі або представнику учасника процедури закупівлі, а саме протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) або інші документи, що підтверджують зняття (відсутність) обмежень - рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства (Постачальника) станом на кінець попереднього кварталу. У разі якщо на момент підписання договору ціна предмету правочину не перевищує 50 % чистих активів Товариства (Постачальника) станом на кінець попереднього кварталу за даними бухгалтерського обліку, надання відповідної довідки, що цій Договір не є значним для Товариства (Постачальника) у розумінні ст. 44 Закону про ТОВ (інформація по даному пункту надається, якщо вказане, передбачене Статутом учасника).» 3) Виявлені невідповідності: Не надано Довідку в довільній формі з інформацією щодо не перебування Учасника під дією персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до діючого рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування, скасування та/або внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), введеного в дію Указом Президента України; Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами та доповненнями), абз. 2 п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (зі змінами та доповненнями), будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1.1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» , назва файлу «Додаток 1.1 Перелік_документів для учасника» 4. Інша інформація, яка надається Учасником процедури закупівлі: 4.10. Довідка в довільній формі з інформацією щодо не перебування Учасника під дією персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до діючого рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування, скасування та/або внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), введеного в дію Указом Президента України; Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами та доповненнями), абз. 2 п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (зі змінами та доповненнями), будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність. Документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Довідку в довільній формі з інформацією щодо не перебування Учасника під дією персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до діючого рішення Ради національної безпеки і оборони України щодо застосування, скасування та/або внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), введеного в дію Указом Президента України; Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (зі змінами та доповненнями), абз. 2 п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII (зі змінами та доповненнями), будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, або спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність
Створено
27.03.2025 15:48
Надати до
28.03.2025 15:48
Договір
UA-2025-03-14-011000-a-a1
Підписаний і діє
Номер
62/25
146 250 грн.
121 875 грн.
З ПДВ
Підписано
14.04.2025
Строк дії договору з
14.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 500 (штуки)
Одноразовий бокс для утилізації (10л) 184x154x390, упаковка
Номенклатура
Одноразовий бокс для утилізації (10л) 184x154x390, упаковка
Кількість
2 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
48.75
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
14426 Контейнер для сміття

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01990462

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГЛЮДОР"
Повна назва
ТОВ "ГЛЮДОР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37783808

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.04.2025 14:14
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
344 375 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380626754185
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
344 375 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 08:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380626754185
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності