Показати схожі тендери

Закупівля Постачання електричної енергії постачальником "останньої надії" від Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-03-14-010486-a
Id Tender 2086d4ba8cf84439a641c746a3f552ae
План UA-P-2025-03-14-012191-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 14.03.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 625 739.56 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Постачання електричної енергії постачальником "останньої надії"
товари
Підстава для використання процедури
Укладення договору про закупівлю з постачальником останньої надії або з постачальником універсальної послуги
Обгрунтування використання процедури
На роздрібному ринку електричної енергії не допускається споживання (використання) електричної енергії споживачем без укладення, відповідно до Правил, роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (далі-Правила) договору з електропостачальником та інших договорів, передбачених Правилами (абзац третій пункту 1.2.15 Правил). Відповідно до частини восьмої статті 64 Закону України «Про ринок електричної енергії», пункту 1.1.9 Правил, Постачальник «останньої надії» здійснює постачання з моменту припинення постачання електричної енергії попереднім електропостачальником. Договір постачання електричної енергії між постачальником «останньої надії» і споживачем вважається укладеним з початку фактичного постачання електричної енергії такому споживачу. Визначення постачальника «останньої надії» здійснюється на підставі рішенням Кабінету Міністрів України (частина друга статті 64 Закону України «Про ринок електричної енергії»). Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12.12.2018 року № 1023-р. Згідно п.6.2.6 Правил постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» здійснюється на строк, який не може перевищувати 90 календарних днів. Частиною п’ятою статті 64 Закону України «Про ринок електричної енергії» передбачено, що постачальник «останньої надії» зобов’язаний постачати електричну енергію споживачам за ціною, що формується ним відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором. Враховуючи вищевикладене, керуючись абзацом п’ятим пп. 5 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,і затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2024 р.№1178 « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» КЕВ м. Володимир укладено договір постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» без використання електронної системи закупівель.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
924 078
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
44701, Україна, В зоні обслуговування, КЕВ м. Володимир
Дата постачання по
31.12.2025 15:30
Документи закупівлі
14.03.2025 15:54
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зай Інна Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380334233333
Замовник
ЄДРПОУ
07516184
Назва (англійською мовою)
Apartment - operational department of Volodymyr - Volyn
Повна назва
Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир
Повна назва (англійською мовою)
Apartment - operational department of Volodymyr - Volyn
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Володимир
Адреса
Кваліфікація
Договір
UA-2025-03-14-010486-a-c1
Підписаний і діє
Номер
154
8 625 739.56 грн.
7 188 116.3 грн.
З ПДВ
Підписано
14.03.2025
Строк дії договору з
14.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
924 078 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
924 078
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
9.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир
Повна назва
Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07516184

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "УКРІНТЕРЕНЕРГО"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19480600

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-01-000048
Дата створення проекту
01.04.2025 14:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.04.2025 17:26
Дата публікації висновку про результати
18.04.2025 10:09
Дата завершення усунення порушень
03.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 842-54-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.04.2025 НАКАЗ№ 13-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 01.04.2025 №13-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-03-14-010486-a 14.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.04.2025 00:00
Документи рішення
01.04.2025 17:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік квартирно - експлуатаційного відділу м. Володимир (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-03-14-010486-a, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з абзацом 5 підпунктом 5 пунктом 13 Особливостей, затверджене начальником КЕВ (файл «Обгрунтування підстави.pdf»), договір про постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» від 14.03.2025 № 154 (файл «Дог. _ 154 остання надія.pdf»), укладений з державним підприємством зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго» (ЄДРПОУ 19480600) на суму 8 625 739,56 грн (далі – договір від 14.03.2025 № 154, Договір «останньої надії»), додаткова угода до Договору від 14.03.2025 № 1, пояснення Замовника від 10.04.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 02.04.2025 та від 10.04.2025. На виконання вимог пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом встановлено, що на виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Так, в електронній системі закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області 02.04.2025 оприлюднено запит про надання Замовником пояснень щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, а саме: Замовнику пояснити та документально підтвердити свої дії при укладенні договору про постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» у відповідності до положень пункту 4 частини першої статті 64 Закону України «Про ринок електричної енергії» (далі – Закон України «Про ринок електричної енергії») та пункту 3.4.2 глави 3.4 розділу ІІІ Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), зокрема: з яким електропостачальником розірвано договір (номер, дата, ID процедури закупівлі), відповідно до якого дата припинення постачання електричної енергії споживачу є 31 січня 2025 року. Замовником в електронній системі закупівель на вищевказаний запит надано пояснення на 6 робочий день (10.04.2025) чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. У своїй відповіді Замовником не підтверджено дії щодо виконання вимог пункту 3.4.2 глави 3.4 розділу ІІІ ПРРЕЕ. За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено, що відповідно до норм абзацу п’ятого підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: укладення договору про закупівлю з постачальником «останньої надії» або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу. У відповідності до положень пункту 4 частини першої статті 64 Закону України «Про ринок електричної енергії» та пункту 3.4.2 глави 3.4 розділу ІІІ ПРРЕЕ, у разі необрання споживачем електропостачальника після розірвання договору з попереднім електропостачальником, послуги з постачання електричної енергії споживачам надає постачальник «останньої надії». Порядок заміни електропостачальника на постачальника «останньої надії» визначається Розділом VI ПРРЕЕ. Відповідно до пункту 6.2.4. глави 6.2. Розділу VI ПРРЕЕ початком постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» є дата припинення постачання електричної енергії споживачу попереднім електропостачальником, яка визначається відповідно до вимог пунктів 6.2.2 та 6.2.3 цієї глави. Отже, рішення щодо придбання товарів, робіт та послуг згідно з пунктом 13 Особливостей приймається замовником самостійно. При цьому підстави, за наявності яких замовник укладає такий договір про закупівлю, мають бути обґрунтованими та документально підтвердженими. В електронній системі закупівель 14.03.2025 Замовником оприлюднено: Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з абзацом 5 підпунктом 5 пунктом 13 Особливостей та зазначено, що обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період лютого 2025 року, та договір про постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» від 14.03.2025 № 154, де згідно пункту 3.1. глави 3 Договору Постачальник здійснює постачання електричної енергії Споживачу з моменту припинення постачання електричної енергії Споживачу діючим електропостачальником у випадках зазначених у пункті 3.2. цієї глави, а саме: банкрутства, ліквідації попереднього електропостачальника; закінчення строку дії ліцензії, призупинення або анулювання ліцензії з постачання електричної енергії споживачам попереднього електропостачальника; невиконання або неналежне виконання попереднім електропостачальником вимог правил ринку, правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку, що унеможливило постачання електричної енергії споживачам; необрання споживачем нового електропостачальника, зокрема після розірвання договору з попереднім електропостачальником; припинення електропостачальника, не спроможного постачати електричну енергію, про що він повідомив постачальника «останньої надії», споживачів, Регулятора, оператора системи передачі та оператора системи розподілу, відповідно до частини сьомої статті 64 Закону України «Про ринок електричної енергії». Водночас, на виконання норм частини восьмою статті 64 Закону України «Про ринок електричної енергії» Постачальник «останньої надії» здійснює постачання з моменту припинення постачання електричної енергії попереднім електропостачальником. Договір постачання електричної енергії між постачальником «останньої надії» і споживачем вважається укладеним з початку фактичного постачання електричної енергії такому споживачу. Так, згідно Звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель UA-2025-03-14-010486-a, Замовником передбачено закупити електричну енергію у кількості 924078 кіловат-годин, місцем поставки товарів є: Україна, в зоні обслуговування, КЕВ м. Володимир, та визначено строк виконання договору від 14.03.2025 до 31.12.2025, та ціною за одиницю товару – 9,3344 гривень. Згідно до публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, а саме Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-15-015530-a Дата формування звіту: 12 грудня 2023, Замовником укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Волиньелектрозбут» договір постачання електричної енергії від 12.12.2023 № 23-23/5 на суму 55 739 408,76 грн, у кількості 10287820 Кіловат-година, Місце поставки товарів: Україна, Волинська область, В зоні обслуговування КЕВ, м. Володимир, термін дії якого продовжено додатковою угодою від 15.01.2024 № 2 до 31.01.2025. Разом з тим, Замовник не скористався правом, визначеним підпунктом 8 пункту 19 Особливостей (зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону) та не продовжив дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. При цьому, Замовником було оголошено конкурентну процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями лише 20.01.2025 (UA-2025-01-20-016558-a) без врахування строків проведення відкритих торгів, які встановлені вимога статті 10 Закону, тобто не враховано терміни між днем розміщення оголошення та днем до кінцевого строку подання тендерних пропозицій з врахуванням розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а також рішення про намір укласти договір про закупівлю. Водночас, Замовником в електронній системі закупівель 20.01.2025 (ID закупівлі UA-2025-01-20-016558-a) розміщено Обґрунтування економіста КЕВ м.Володимир (файл «Обгрунтування тех. та якісних характеристик.pdf»), де визначено, що обсяг необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника та враховуючи обсяги споживання попереднього календарного року, становить 11241759,0 кВт*год на 2025-2026 роки, та тендерну документацію, якою затверджено, зокрема, таблицю 2 Додатку 1 тендерної документації, де Замовником передбачено планові обсяги споживання електричної енергії за місяцями, в т.ч. лютий. За результатами закупівлі укладено з товариством з обмеженою відповідальністю «Укргазтрейдинг» договір про постачання електричної енергії від 21.02.2025 № 114/25-26 (далі – Договір від 21.02.2025 № 114/25-26) на загальну суму 93 435 610,13 грн, та відповідно до Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-01-20-016558-a Дата формування звіту: 21 лютого 2025: Назва предмета закупівлі: Електрична енергія, Кількість товарів 11241759 кіловат-година, Місце поставки товарів: Україна, В зоні обслуговування, КЕВ м. Володимир, строк поставки товарів до 31.01.2026. Згідно до пункту 14.1 Договору від 21.02.2025 № 114/25-26 набирає чинності з дати підписання та діє до 31.01.2026. Станом на дату проведення моніторингу Договір від 21.02.2025 № 114/25-26 чинний, що підтверджено Замовником своїм поясненням від 10.04.2025 на запит Управління від 02.04.2025. Замовником за результатами закупівлі без використання електронної системи (UA-2025-03-14-010486-a) укладено з державним підприємством зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго» договір про постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» від 14.03.2025 № 154 без обсягів закупівлі, ціни за одиницю товару та загальної ціни договору. Додатковою угодою до Договору «останньої надії» від 14.03.2025 № 1 внесено доповнення, зокрема, найменування предмету закупівлі за кодом ДК, обсяг постачання 924078 кіловат-годин, період постачання – з 01.02.2025 по 23.02.2025 та вартість Договору – 8 625 739,56 грн, ціна за 1 кіловат-годину склала 9,33443 гривень. При цьому, на запит Управління від 10.04.2025 щодо пояснення причин не здійснення у лютому 2025 року закупівлі постачання електричної енергії у кількості 924078 кіловат-годин у постачальника «останньої надії» Замовником обґрунтованої відповіді не надано та повідомлено, що проведено закупівлю 14.03.2025 за період з 01.02.205 по 23.02.2025 (договір від 14.03.2025 № 154). Таким чином, Замовником недотримано вимоги статті 5 Закону в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, та порушено вимоги пунктів 3 та 13 Особливостей в частині придбання товарів, що можуть бути поставлені виключно певним суб’єктом господарювання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом, Замовником порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель встановлено порушення вимог пунктів 3 та 13 Особливостей, та недотримання вимог статті 5 Закону в частині добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.03.2025 № 154, укладеного з державним підприємством зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.04.2025 00:00
Дата публікації
18.04.2025 10:09
Документи висновку
18.04.2025 10:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація щодо вжитих заходів для усунення порушення.
Дата публікації
25.04.2025 11:04
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Постачання електричної енергії постачальником «останньої надії»» за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-14-010486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): У разі необрання споживачем електропостачальника після розірвання договору з попереднім електропостачальником, послуги з постачання електричної енергії споживачам надає постачальник «останньої надії» у відповідності до положень пункту 4 частини першої статті 64 Закону України «Про ринок електричної енергії» (далі – Закон) та пункту 3.4.2 глави 3.4 розділу ІІІ ПРРЕЕ. Порядок заміни електропостачальника на постачальника «останньої надії» визначається Розділом VI ПРРЕЕ. Відповідно до пункту 6.2.4. глави 6.2. Розділу VI ПРРЕЕ початком постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» є дата припинення постачання електричної енергії споживачу попереднім електропостачальником, яка визначається відповідно до вимог пунктів 6.2.2 та 6.2.3 цієї глави. Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження: з яким електропостачальником розірвано договір (номер, дата, ID процедури закупівлі), відповідно до якого дата припинення постачання електричної енергії споживачу є 31 січня 2025 року. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.04.2025 15:57
Орган перевірки
08.04.2025 00:00
Документи повідомлення
02.04.2025 15:58
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
20.01.2025 Квартирно-експлуатаційним відділом міста Володимир було оголошено відкриті торги з особливостями «Електрична енергія» на загальну суму 94 430 775, 60 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-20-016558-a. Було подано дві пропозиції від учасників: ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ» та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ». 31.01.2025 відбувся розгляд найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ». За результатами розгляду було затверджено вимогу про усунення невідповідностей та надано строк на усунення недоліків до 01.02.2025 16:28 год. Учасник не виконав умови вимоги у визначений строк. 03.02.2025 Уповноваженою особою КЕВ м. Володимир було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції зазначеного Учасника та оприлюднення інформації щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. З 03.02.2025 розпочався розгляд цінової пропозиції другого учасника закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ». Згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою КЕВ м. Володимир від 05.02.2025 №71, прийнято рішення про затвердження вимоги про усунення невідповідностей та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 06.02.2025 16:53 год. Учасником було виправлено усі невідповідності у визначений термін. В результаті, 07.02.2025 р. Учаснику закупівлі було надіслано повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, затримка з укладенням договору на постачання електричної енергії виникла внаслідок тривалого вибору переможця (усунення невідповідностей учасників та надання часу на їх виправлення) з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості), що мало наслідком відтермінування укладення договору та призвело до постачання електричної енергії постачальником «останньої надії. Договір на постачання електричної енергії (ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-20-016558-a.) з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРГАЗТРЕЙДИНГ» було укладено 21.02.2025 на загальну суму 93 435 610,13 грн.
Рішеня
10.04.2025 12:30
Замовник
Документи повідомлення
10.04.2025 12:32
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Постачання електричної енергії постачальником «останньої надії»» за кодом ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-14-010486-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): З огляду на пояснення, оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 10.04.2025, надати пояснення з наступного питання: Чому, при наявності затримки з укладенням договору на постачання електричної енергії (ID UA-2025-01-20-016558-a), Замовником не здійснено у лютому 2025 року закупівлю постачання електричної енергії у кількості 924078 кіловат-годин у постачальника «останньої надії»? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.04.2025 15:45
Орган перевірки
16.04.2025 00:00
Документи повідомлення
10.04.2025 15:46
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
З 01.02.2025 р. по 23.02.2025 р. постачання електричної енергії здійснювалось постачальником «останньої надії» на підставі Договору про постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» від 14.03.2025 р., що міститься у системі Prozorro. Копія Договору та до датки до договору додаються.
Рішеня
10.04.2025 16:58
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 625 739.56 грн.
Замовник:
Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир
Контактний телефон:
+380334233333
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 625 739.56 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Квартирно - експлуатаційний відділ м. Володимир
Контактний телефон:
+380334233333
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності