Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля) від КП "Миронівка-благоустрій".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-14-009037-a
Id Tender 6b315195fa3d46459894f6eabe3ff244
План UA-P-2025-03-14-009156-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.03.2025 14:46
Остання зміна 10.04.2025 10:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
504 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 520 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2025 14:36 до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2025 14:36
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2025 14:36
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:29
до 03.04.2025 18:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 11:46
до 09.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.04.2025 18:15
до 10.04.2025 10:45
Період уточнень
з 14.03.2025 14:36 до 21.03.2025 00:00
Період оскарження
з 14.03.2025 14:36 до 21.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:29 до 03.04.2025 18:15
Період кваліфікації
з 24.03.2025 12:29 до 03.04.2025 18:15
Основні параметри
КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
504 000 грн.
КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля)
Очікувана вартість
504 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2520,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 12:06
Закінчення аукціону
24.03.2025 12:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля
Код ДК 021:2015
90711400-8 - Послуги з оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, місто Миронівка, вул.Бузницького, 8 А
Дата постачання по
31.12.2025 14:41
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
419 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 12:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.03.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
14.03.2025 15:40
-
Тендерна документація
14.03.2025 14:36
-
14.03.2025 14:36
-
14.03.2025 14:36
-
14.03.2025 14:36
-
14.03.2025 14:36
-
14.03.2025 14:36
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Олена Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Boyko Olena Petrivna
Електронна пошта
Телефон
+380991905887
Замовник
ЄДРПОУ
31823373
Назва (англійською мовою)
ME "Миронівка-благоустрій" "Myronivka - blahoustriy"
Повна назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Повна назва (англійською мовою)
ME "Миронівка-благоустрій" "Myronivka - blahoustriy"
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка
Адреса
Бузницького, 8 A
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля)
Період вимог/скарг з 28.03.2025 11:46 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 12:29 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасником відкритих торгів з особливостями не завантажено документи на усунення невідповідностей.
Документи кваліфікації
28.03.2025 11:45
Повідомлення про рішення
28.03.2025 08:34
Пропозиція, що перемогла
28.03.2025 08:34
Пропозиція, що перемогла
24.03.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 14:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 14:36
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип
Заява
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 25 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «26 березня» 2025 року Присутні: Уповноважена особа Бойко О.П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Про розгляд тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною та вимога про усунення невідповідностей. «місто Миронівка, Київська область, Україна» Відповідно до п. 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Керуючись п. 43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності. У разі невиправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена. 14 березня 2025 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля) очікувана вартість закупівлі 504`000,00 Гривня (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-14-009037-a При розгляді тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ" виявлено, що дана пропозиція має невідповідності. Виявлені невідповідності, а саме: 1. Учасник торгів надав Довідку про наявність виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (Додаток 3 до тендерної документації) та копії договорів з актами та відгуками але дані договора не є аналогічними. Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний аналогічний договір (не менше 2-х договорів) на надання послуг з розробки звіту з оцінки впливу на довкілля та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля у сфері управління відходами для об’єктів першої категорії відповідно до ст. 3 Закону України «Про Оцінку впливу на довкілля». 2. Учасник торгів завантажив наказ про призначення до виконання обов’язків директора, наказ від 13 березня 2024 року № 5, а в наказі приступити до обов’язків директора з 13 березня 2025 року за сумісництвом, підставою є рішення №11/03/2025 одноосібного учасника від 11 березня 2025 року. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які вищезазначені. Учасник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Уповноважена особа Бойко О.П.
Створено
26.03.2025 19:16
Надати до
27.03.2025 19:16
Період вимог/скарг з 03.04.2025 18:15 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 11:46 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.04.2025 18:15
Довідка НАЗК
03.04.2025 18:15
Повідомлення про рішення
03.04.2025 18:13
Пропозиція, що перемогла
03.04.2025 18:13
Пропозиція, що перемогла
28.03.2025 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 14:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 14:36
Назва
Опис
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип
Заява
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 28 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «31 березня» 2025 року Присутні: Уповноважена особа Бойко О.П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Про розгляд тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною та вимога про усунення невідповідностей. «місто Миронівка, Київська область, Україна» Відповідно до п. 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Керуючись п. 43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності. У разі невиправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, тендерна пропозиція буде відхилена. 14 березня 2025 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару КОД ДК 021:2015 - 90710000-7 - Екологічний менеджмент (Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля) очікувана вартість закупівлі 504`000,00 Гривня (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-14-009037-a При розгляді тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ" виявлено, що дана пропозиція має невідповідності. Виявлені невідповідності, а саме: 1. Учасник торгів надав Довідку про наявність виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів (Додаток 3 до тендерної документації) та копії договорів з актами. Тендерною документацією передбачено, що Учасник в складі пропозиції надає довідку про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів) відповідно до Форми 2 на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), завіряється підписом уповноваженої особи на підпис документів пропозиції та печаткою (печаткою у разі її використання). Відповідно до Додатку 6 до тендерної документації 2.2. На підтвердження інформації зазначеній у пункті 2.1. Форми 2 учасник в складі пропозиції надає скан-файл: 2.2.1. Актів наданих послуг по зазначеним у довідці договорам, що підтверджують повне виконання аналогічного договору; 2.2.2. Листів відгуків від Замовника за вказаними договорами, які повинні містити: • дату договору; • номер договору; • предмет договору; • найменування учасника; • суму договору; • інформації про повне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. В пропозиції Учасника відсутні - Листи відгуки. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які вищезазначені. Учасник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Уповноважена особа Бойко О.П.
Створено
31.03.2025 11:31
Надати до
01.04.2025 11:31
Договір
UA-2025-03-14-009037-a-a1
Підписаний і діє
Номер
228
420 000 грн.
350 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.04.2025
Строк дії договору з
10.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля
Номенклатура
Послуги з розробки проекту (звіту) з оцінки впливу на довкілля від операцій з оброблення відходів (захоронення) на полігоні ТПВ та отримання Висновку з оцінки впливу на довкілля
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Повна назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31823373

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР "ЕКОЛОГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39578471

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.04.2025 10:44
Повідомлення про договір
10.04.2025 10:42
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
504 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
КП "Миронівка-благоустрій"
Контактний телефон:
+380991905887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
504 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
КП "Миронівка-благоустрій"
Контактний телефон:
+380991905887
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності