Показати схожі тендери

Закупівля Комплектна трансформаторна підстанція від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-14-008645-a
Id Tender da59d3bb35924526814d3374faf7db13
План UA-P-2025-03-14-001569-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.03.2025 14:22
Остання зміна 08.05.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 806 594 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 400 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2025 14:21 до 09.04.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2025 14:21
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2025 14:21
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:01
до 24.04.2025 10:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 16:30
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 10:29
до 08.05.2025 10:07
Період уточнень
з 14.03.2025 14:21 до 06.04.2025 00:00
Період оскарження
з 14.03.2025 14:21 до 06.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:01 до 24.04.2025 10:29
Період кваліфікації
з 10.04.2025 13:01 до 24.04.2025 10:29
Основні параметри
Комплектна трансформаторна підстанція
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 806 594 грн.
Комплектна трансформаторна підстанція
Назва предмета закупівлі
Комплектна трансформаторна підстанція
Очікувана вартість
1 806 594 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9400,0
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2025 12:38
Закінчення аукціону
10.04.2025 13:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплектна трансформаторна підстанція 6/10 кВ 1000 кВА
Код ДК 021:2015
31214300-2 - Зовнішні розподілювальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО"
Пропозиція:
1 660 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ВАТТ"
Пропозиція:
1 660 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2025 12:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 10:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чугай Лариса Петрівна
Електронна пошта
Телефон
0363662826
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Комплектна трансформаторна підстанція
Період вимог/скарг з 11.04.2025 16:30 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 13:01 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
11.04.2025 16:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.04.2025 13:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
14.03.2025 14:21
Дата архівування
28.03.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
14.03.2025 14:21
Дата архівування
28.03.2025 10:14
Період вимог/скарг з 24.04.2025 10:29 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.04.2025 16:30 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
24.04.2025 10:30
Довідка НАЗК
24.04.2025 10:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.04.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
11.04.2025 16:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
14.03.2025 14:21
Дата архівування
28.03.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
28.03.2025 10:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
14.03.2025 14:21
Дата архівування
28.03.2025 10:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «ЕНКО» до 20 робочих днів (у зв’язку з тривалою процедурою перевірки учасника на відповідність вимогам законодавства України в період воєнного стану).
Дата продовження строку розгляду
18.04.2025 10:37
Дата кінця розгляду
10.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: 1.1 Учасник не подав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, інформації щодо ступення локалізації виробництва товару та ID, який присвоєно електронною системою закупівель по позиціях 2.5, 3.1, 5 Таблиці 2 «Комплект поставки» додатку 2.1 до ТД. Подана учасником інформація щодо локалізації по позиціях 3, 4, 5 «Довідки щодо наявності ступеня локалізації» не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2 Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови. На підтвердження наявності/відсутності вказаних вище обставин учасник у складі його тендерної пропозиції повинен надати заповнену анкету (залишивши одну відповідь із запропонованих варіантів) за підписом керівника учасника або уповноваженої особи згідно з формою додатку 6 до тендерної документації (державні органи, а також підприємства, установи та організації у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить сто відсотків – в складі своєї тендерної пропозиції анкету не подають). 2. Посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 11 додатку А до тендерної документації. 2.2 Пункт 5 додатку А до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Довідка у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, інформації щодо ступення локалізації виробництва товару та ID, який присвоєно електронною системою закупівель по позиціях 2.5, 3.1, 5 Таблиці 2 «Комплект поставки» додатку 2.1 до ТД. 3.2 Документ «Анкета» згідно з Додатком 6 до тендерної документації, відповідно заповнений (залишити одну відповідь із запропонованих варіантів).
Створено
22.04.2025 10:56
Надати до
23.04.2025 10:56
Договір
UA-2025-03-14-008645-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53-122-01-25-16165
1 992 720 грн.
1 660 600 грн.
З ПДВ
Підписано
07.05.2025
Строк дії договору з
07.05.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (штуки)
Комплектна трансформаторна підстанція 6/10 кВ 1000 кВА
Номенклатура
Комплектна трансформаторна підстанція 6/10 кВ 1000 кВА
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО"
Повна назва
Приватне акціонерне товариство "ЕНКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13367676

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 10:07
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000022
Дата створення проекту
08.05.2025 11:34
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 12:12
Дата публікації висновку про результати
16.05.2025 11:43
Дата завершення усунення порушень
22.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 19-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 08.05.2025 №19-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-03-14-008645-a 14.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 12:12
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-14-001569-a); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 року; тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ВАТ» та приватного акціонерного товариства «ЕНКО» (далі – ПАТ «ЕНКО»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ВАТ» від 11.04.2025 року № 213; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо Переможця товариства з обмеженою відповідальністю ПАТ «ЕНКО» від 24.04.2025 року № 243; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025 року; договір про закупівлю від 07.05.2025 № 53-122-01-25-16165 року на суму 1 806 594,00 грн. без ПДВ (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.05.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.05.2025 00:00
Дата публікації
16.05.2025 11:43
Документи висновку
16.05.2025 11:43
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури «Комплектна трансформаторна підстанція», ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-14-008645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
09.05.2025 12:35
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 12:36
-
Відповідь
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 09.05.2025.
У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 09.05.2025 надаємо наступні пояснення. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 31210000-1 (Комплектна трансформаторна підстанція) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 31210000-1 (Комплектна трансформаторна підстанція) визначена згідно з наказом АТ «НАЕК «Енергоатом» «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 08.10.2024 № 01-1011-н і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації. Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 31210000-1 (Комплектна трансформаторна підстанція) було надіслано запит про надання комерційної пропозиції № 22-2160/041 від 04 02 2025 на електронну адресу учасників ринку згідно Списку розсилки. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій по найменшому значенню ціни серед отриманих комерційних пропозицій і ціновим показникам в попередніх укладених договорах філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом», визначено очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною серед наданих комерційних пропозицій. Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація». 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 31210000-1 (Комплектна трансформаторна підстанція): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html. Додатки: 1. Про запит комерційної пропозиції № 22-2160/041 від 04 02 2025 – на 1 арк. 2. Список розсилки – на 1 арк. 3. Комерційна пропозиція ТОВ «Автоформула Центр» № 045 від 05.02.2025 – на 4 арк. 4. Комерційна пропозиція ПАТ «Енко» № 63 від 04.02.2025 – на 1 арк. 5. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 05.02.2025 б/н від 10.02.2025 – на 2 арк. 6. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі– на 1 арк.
Рішеня
14.05.2025 11:30
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 806 594 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 15:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
0363662826
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 806 594 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 15:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
0363662826
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності