Показати схожі тендери

Закупівля Меблі для шкільної їдальні від БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-14-007437-a
Id Tender d8d6aceb66004818ad1bfa008a4d797c
План UA-P-2025-03-14-004323-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.03.2025 13:30
Остання зміна 31.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
328 460 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 645 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2025 13:26 до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2025 13:26
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2025 13:26
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 00:00
до 25.03.2025 09:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 09:47
до 31.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 25.03.2025 09:47
-
Період уточнень
з 14.03.2025 13:26 до 21.03.2025 00:00
Період оскарження
з 14.03.2025 13:26 до 21.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 00:00 до 25.03.2025 09:47
Період кваліфікації
з 24.03.2025 00:00 до 25.03.2025 09:47
Основні параметри
Меблі для шкільної їдальні
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_МЕБЛІ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
328 460 грн.
Меблі для шкільної їдальні
Назва предмета закупівлі
Меблі для шкільної їдальні
Очікувана вартість
328 460 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1645,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 120 (штуки)
Стілець з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі
Опис предмета закупівлі
Стілець з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09107, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, м.Біла Церква, вул.Скоропадського Павла, будинок 4
Дата постачання по
15.04.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Стінка для дидактичних матеріалів
Опис предмета закупівлі
Стінка для дидактичних матеріалів
Код ДК 021:2015
39162200-7 - Допоміжне навчальне приладдя та пристрої
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09107, Україна, Київська область, Білоцерківський р-н, м.Біла Церква, вул.Скоропадського Павла, будинок 4
Дата постачання по
15.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі видаткової накладної Постачальника, яка виписується у відповідності до Специфікації. Замовник здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару і підписання видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Цимерова Ірина Святославівна
Пропозиція:
327 260 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.03.2025 13:30
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
14.03.2025 13:26
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нателла Андрющенко
Електронна пошта
Телефон
+380982125572
Замовник
ЄДРПОУ
45708497
Повна назва
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР
Поштовий індекс
09107
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білоцерківський р-н, місто Біла Церква
Адреса
вул. Скоропадського Павла, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі для шкільної їдальні
Період вимог/скарг з 25.03.2025 09:47 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 00:00 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до підпункту 8.1. пункту 8. «Вимоги Технічної специфікації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати повну копію сертифікату відповідності від акредитованої НААУ випробувальної лабораторії, виданого на ім’я виробника меблів (офіційного представника), яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником, а саме: Стільця з моноблоком діючим в Україні державним нормам та стандартам, зокрема ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 16371:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ГОСТ 11015-93, ГОСТ 11016-93. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній вищезазначений сертифікат відповідності. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відсутність в складі тендерної пропозиції Учасника документу, що підтверджує технічні та якісні характеристики запропонованого товару не може бути віднесена до невідповідностей, за наявності яких Учаснику може бути надано право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей. Дана позиція Замовника підтверджується практикою моніторингів процедур закупівель органами ДАСУ: - UA-2024-10-14-010031-a - UA-2024-04-22-007752-a - UA-2024-04-22-003648-a. Враховуючи викладене, учасник процедури відкритих торгів – ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ ЦИМЕРОВА ІРИНА СТАНІСЛАВІВНА підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
25.03.2025 09:47
Повідомлення про рішення
24.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 13:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 13:26
Торги не відбулися
Очікувана вартість
328 460 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР
Контактний телефон:
+380982125572
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
328 460 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ЛІЦЕЙ РОДИНИ ШРАЙБЕР
Контактний телефон:
+380982125572
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності