Показати схожі тендери

Закупівля Лоток для паперів металевий, Лоток для паперів пластиковий, Зволожувач пальців, Серветки для чищення екранів, моніторів та оптики, вологі, 100 шт. в пластиковій тубі від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-14-005794-a
Id Tender e7dd37e654d9483081483acd8256b601
План UA-P-2025-03-14-006552-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.03.2025 12:08
Остання зміна 08.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2025 12:10 до 24.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2025 12:10
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2025 12:10
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.03.2025 11:41
до 02.04.2025 13:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 16:26
до 08.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.04.2025 13:16
-
Період уточнень
з 14.03.2025 12:10 до 21.03.2025 00:00
Період оскарження
з 14.03.2025 12:10 до 21.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.03.2025 11:41 до 02.04.2025 13:16
Період кваліфікації
з 25.03.2025 11:41 до 02.04.2025 13:16
Основні параметри
Лоток для паперів металевий, Лоток для паперів пластиковий, Зволожувач пальців, Серветки для чищення екранів, моніторів та оптики, вологі, 100 шт. в пластиковій тубі
Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 200 грн.
Лоток для паперів металевий, Лоток для паперів пластиковий, Зволожувач пальців, Серветки для чищення екранів, моніторів та оптики, вологі, 100 шт. в пластиковій тубі ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Назва предмета закупівлі
Лоток для паперів металевий, Лоток для паперів пластиковий, Зволожувач пальців, Серветки для чищення екранів, моніторів та оптики, вологі, 100 шт. в пластиковій тубі ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки
Лоток для паперів металевий, Лоток для паперів пластиковий, Зволожувач пальців, Серветки для чищення екранів, моніторів та оптики, вологі, 100 шт. в пластиковій тубі ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
6 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.03.2025 11:18
Закінчення аукціону
25.03.2025 11:41
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 8 (Одиниця)
Лоток для паперів металевий
Опис предмета закупівлі
Лоток для паперів металевий
Код ДК 021:2015
30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Кількість
8
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 15 (Одиниця)
Лоток для паперів пластиковий
Опис предмета закупівлі
Лоток для паперів пластиковий
Код ДК 021:2015
30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Кількість
15
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (Одиниця)
Зволожувач пальців
Опис предмета закупівлі
Зволожувач пальців
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
10
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 8 (Одиниця)
Серветки для чищення екранів, моніторів та оптики, вологі, 100 шт. в пластиковій тубі
Опис предмета закупівлі
Серветки для чищення екранів, моніторів та оптики, вологі, 100 шт. в пластиковій тубі
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
8
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються на умовах післяоплати, у безготівковій формі, шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дня підписання видаткової (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів) приймання-передачі Товару, при наявності коштів на рахунку Покупця та по мірі надходження фінансування. Закупівля здійснюється на підставі наявної потреби, згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Прокопчук Олександр Григорович"
Пропозиція:
5 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІНОМ"
Пропозиція:
4 657.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.03.2025 11:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.03.2025 12:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
14.03.2025 12:03
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мосійчук Лілія
Електронна пошта
Телефон
380432664039
Замовник
ЄДРПОУ
01982749
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Поштовий індекс
21032
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 68
Кваліфікація
Лот № 1 Лоток для паперів металевий, Лоток для паперів пластиковий, Зволожувач пальців, Серветки для чищення екранів, моніторів та оптики, вологі, 100 шт. в пластиковій тубі ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Період вимог/скарг з 28.03.2025 16:26 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 11:41 по 02.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «БІНОМ», у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
28.03.2025 16:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.03.2025 11:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 12:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 12:03
Період вимог/скарг з 02.04.2025 13:16 по 08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 16:26 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
02.04.2025 13:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.03.2025 16:26
Витяг з ЄДР
28.03.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 12:03
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 12:03
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1)Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації та пунктом 12 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». *Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа) код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційноповідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2) Так, під час перевірки уповноваженою особою Замовника електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: Тип носія особистого ключа «Незахищений», Тип підпису «Удосконалений», Сертифікат «Кваліфікований» Таким чином, учасником не дотримано вимог тендерної документації. 3) Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненої або нової інформації та/або документів: надати тендерну пропозицію яка повинна відповідати вимогам тендерної документації та бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
01.04.2025 11:02
Надати до
02.04.2025 11:02
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 200 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Контактний телефон:
380432664039
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 200 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
Контактний телефон:
380432664039
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності