Показати схожі тендери
Закупівля "Капітальний ремонт з заміною ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500 кг. В хірургічному корпусі КНП «Клінічна лікарня №15 Подільського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ вул. Іллінська 3/7" ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-14-005408-a
Id Tender dfe7c8386db04845bf1f3b0b01cc179d
План UA-P-2025-03-14-004217-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.03.2025 11:54
Остання зміна 06.05.2025 11:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 618 804 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 094.02 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.03.2025 11:50 до 29.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 14.03.2025 11:50
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.03.2025 11:50
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.03.2025 15:58
до 24.04.2025 16:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 10:14
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.04.2025 16:13
до 06.05.2025 11:50
Період уточнень
з 14.03.2025 11:50 до 26.03.2025 00:00
Період оскарження
з 14.03.2025 11:50 до 26.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 15:58 до 24.04.2025 16:13
Період кваліфікації
з 31.03.2025 15:58 до 24.04.2025 16:13
Основні параметри
"Капітальний ремонт з заміною ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500 кг. В хірургічному корпусі КНП «Клінічна лікарня №15 Подільського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ вул. Іллінська 3/7" ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 618 804 грн.
"Капітальний ремонт з заміною ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500 кг. В хірургічному корпусі КНП «Клінічна лікарня №15 Подільського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ вул. Іллінська 3/7"
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт з заміною ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500 кг. В хірургічному корпусі КНП «Клінічна лікарня №15 Подільського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ вул. Іллінська 3/7"
Очікувана вартість
3 618 804 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18094,02
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.03.2025 15:29
Закінчення аукціону
31.03.2025 15:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт з заміною ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500 кг. В хірургічному корпусі КНП «Клінічна лікарня №15 Подільського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ вул. Іллінська 3/7"
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04070, Україна, Київська область, Київ, вул. Г.Сковороди, 2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату виконаних робіт або їх частини протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання ним акта виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Опитний завод М
Пропозиція:
3 611 198.15 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АПОГЄЙ
Пропозиція:
3 202 054.04 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД"
Пропозиція:
3 550 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.03.2025 15:29
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Духновська
Електронна пошта
Телефон
+380631440280
Замовник
ЄДРПОУ
26199074
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Г.Сковороди, 2
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт з заміною ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500 кг. В хірургічному корпусі КНП «Клінічна лікарня №15 Подільського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ вул. Іллінська 3/7"
Період вимог/скарг з 04.04.2025 10:14 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 15:58 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.04.2025 10:14
Повідомлення про рішення
31.03.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 11:50
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 11:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1.1. Додаток 1 до тендерної документації: 1.2. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Довідка повинна містити інформацію про відповідального за охорону праці працівника на підприємстві учасника. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції посвідчення та витягу з протоколу про перевірку знань з питань охорони праці. Надається сертифікат фахівця будівельної галузі, виданий відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво). 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником, не надано сертифікат фахівця будівельної галузі, виданий відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сертифікат фахівця будівельної галузі, виданий відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво).
Створено
02.04.2025 16:54
Надати до
03.04.2025 16:54
Період вимог/скарг з 17.04.2025 16:47 по 23.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 10:14 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.04.2025 16:47
Повідомлення про рішення
11.04.2025 14:26
Електроний протокол про продовження строку
04.04.2025 10:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 11:50
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 11:50
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
11.04.2025 14:26
Дата кінця розгляду
03.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 24.04.2025 16:13 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 16:47 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.04.2025 16:13
Довідка НАЗК
24.04.2025 16:13
Повідомлення про рішення
17.04.2025 16:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 11:50
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.03.2025 11:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації: 1.2. Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям і вимогам 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору необхідно надати: 3.1. Довідку в довільній формі з інформацією про виконання учасником аналогічних договорів (не менше двох). Під аналогічним договором в контексті даної закупівлі необхідно розуміти договір капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкцію та/або реставрацію класом наслідків (відповідальності) СС2. 3.2. Усі зазначені в довідці договори з додатковими угодами. Додатки до договорів можуть не надаватись. 3.3. Довідка (довідки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 та акт (акти) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, що підтверджують виконання кожного наданого аналогічного договору в повному обсязі. 3.4. Листи-відгуки щодо виконання усіх договорів, вказаних учасником в довідці згідно п.п.3.1., із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету цього договору та інформації про якісне виконання учасником робіт з дотриманням термінів, відсутність претензій. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в складі не подано Усі зазначені в довідці договори з додатковими угодами. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Усі зазначені в довідці договори з додатковими угодами. Додатки до договорів можуть не надаватись.
Створено
21.04.2025 17:00
Надати до
22.04.2025 17:00
Договір
UA-2025-03-14-005408-a-b1
Підписаний і діє
Номер
05/05-02
3 611 198.15 грн.
3 009 331.79 грн.
З ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт з заміною ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500 кг. В хірургічному корпусі КНП «Клінічна лікарня №15 Подільського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ вул. Іллінська 3/7"
Номенклатура
"Капітальний ремонт з заміною ліфта лікарняного вантажопідйомністю 500 кг. В хірургічному корпусі КНП «Клінічна лікарня №15 Подільського району міста Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за адресою м. Київ вул. Іллінська 3/7"
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26199074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Опитний завод М
Повна назва
ТОВ Опитний завод М
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33330969

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.05.2025 11:50
-
06.05.2025 11:49
-
06.05.2025 11:49
-
Підписаний договір
06.05.2025 11:49
-
06.05.2025 11:49
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-09-000010
Дата створення проекту
09.05.2025 10:37
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.05.2025 15:07
Дата завершення моніторингу
31.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2025 № 29-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-03-14-005408-a 14.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
09.05.2025 15:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 618 804 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380631440280
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 618 804 грн.
Період подання пропозицій
до 29.03.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380631440280
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності