Показати схожі тендери

Закупівля Постачання пакетів програмного забезпечення для системи електронного документообігу від МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-13-014247-a
Id Tender 49597fda94d64379be9f5d3bf565c610
План UA-P-2025-03-11-016465-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.03.2025 18:13
Остання зміна 14.04.2025 10:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
357 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 576 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2025 18:12 до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2025 18:12
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2025 18:12
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2025 13:48
до 04.04.2025 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2025 22:09
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2025 16:02
до 14.04.2025 10:20
Період уточнень
з 13.03.2025 18:12 до 18.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.03.2025 18:12 до 18.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2025 13:48 до 04.04.2025 16:02
Період кваліфікації
з 21.03.2025 13:48 до 04.04.2025 16:02
Основні параметри
Постачання пакетів програмного забезпечення для системи електронного документообігу
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
357 600 грн.
Постачання пакетів програмного забезпечення для системи електронного документообігу
Назва предмета закупівлі
Постачання пакетів програмного забезпечення для системи електронного документообігу
Очікувана вартість
357 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3576,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.03.2025 13:25
Закінчення аукціону
21.03.2025 13:48
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 74 (штуки)
Ліцензійне програмне забезпечення системи електронного документообігу, яке складатиме основу системи електронного документообігу
Опис предмета закупівлі
Ліцензійне програмне забезпечення системи електронного документообігу, яке складатиме основу системи електронного документообігу
Код ДК 021:2015
48311100-2 - Системи управління документообігом
Кількість
74
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, Обухівський р-н, місто Миронівка, вул. Соборності, будинок 48
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Ліцензійне програмне забезпечення, яке розширює можливості системи електронного документообігу для обміну даними з СЕВ ОВВ
Опис предмета закупівлі
Ліцензійне програмне забезпечення, яке розширює можливості системи електронного документообігу для обміну даними з СЕВ ОВВ
Код ДК 021:2015
48311100-2 - Системи управління документообігом
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, Обухівський р-н, місто Миронівка, вул. Соборності, будинок 48
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Ліцензійне програмне забезпечення, яке розширює можливості системи електронного документообігу для її застосування користувачами на мобільних пристроях
Опис предмета закупівлі
Ліцензійне програмне забезпечення, яке розширює можливості системи електронного документообігу для її застосування користувачами на мобільних пристроях
Код ДК 021:2015
48311100-2 - Системи управління документообігом
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08801, Україна, Київська область, Обухівський р-н, місто Миронівка, вул. Соборності, будинок 48
Дата постачання по
30.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. Розрахунки за надані Послуги проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Розрахунок за надані послуги здійснюється на умовах п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України протягом 7-ми (семи) робочих днів з моменту отримання акту приймання-передачі наданих послуг за фактично надані послуги після завершення кожного календарного місяця та за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
Пропозиція:
357 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кутенков Іван
Пропозиція:
351 111 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.03.2025 13:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2025 18:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільченко Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380457451271
Замовник
ЄДРПОУ
04054984
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка, Обухівський р-н
Адреса
вул. Соборності, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Постачання пакетів програмного забезпечення для системи електронного документообігу
Період вимог/скарг з 27.03.2025 22:09 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 13:48 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до положень підпункту 1.1.2 пунтку 1.1 розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведеним у Додатку № 1 до тендерної документації у вигляді довідки у довільній формі із зазначення запропонованого програмного забезпечення. Відповідно до положень підпункту 1.1.2 пунтку 1.1 розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку № 1 до тендерної документації тендерна пропозиція Учасника має відповідати технічним вимогам Замовника для окремих пунктів вимог та підтверджується (відповідність) шляхом надання інформації відповідно до вимог розділу 5 «МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ТЕХНІЧНОГО РІШЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Пропозиція Учасника торгів не є прийнятною і підлягає відхиленню, якщо вона не відповідає певним пунктам (певному пункту) технічних вимог, наведених в розділі 5 «МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ТЕХНІЧНОГО РІШЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Відповідно до положень підпункту 1.1.4 пунтку 1.1 розділу 1 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, що невідповідність пропозиції Учасника торгів вимогам цього додатку (Додатку № 1) тендерної документації призводить до її відхилення. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такі документи, що вимагалися відповідно до зазначених вище вимог: - довідку в довільній формі із зазначення запропонованого програмного забезпечення. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію відповідно до вимог розділу 5 «МЕТОДИКА ОЦІНКИ ЗАПРОПОНОВАНОГО УЧАСНИКОМ ТЕХНІЧНОГО РІШЕННЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ Додатку № 1 до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
27.03.2025 22:06
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.03.2025 13:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 18:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 18:12
Період вимог/скарг з 04.04.2025 16:02 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 22:09 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 16:02
Довідка НАЗК
04.04.2025 16:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
03.04.2025 13:20
Електроний протокол про продовження строку
27.03.2025 22:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 18:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 18:12
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (надалі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до абзацу шостого пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з тим, що є необхідність детального аналізу відповідності тендерної пропозиції Учасника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічної специфікації), а також детального розгляду документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме: до 10.04.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
03.04.2025 13:19
Дата кінця розгляду
25.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: «Відповідно до окремих положень частини 13 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» встановлено наступні вимоги: «…Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації.». Замовником виявлено наступні невідповідності. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав такий документ з інформацією, що вимагалося відповідно до вищезазначених вимог. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: Надати довідку в довільній формі відповідно до окремих положень частини 13 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)», що відображатиме інформацію, яка вимагається.
Створено
03.04.2025 14:50
Надати до
04.04.2025 14:50
Договір
UA-2025-03-13-014247-a-a1
Підписаний і діє
Номер
87-ВС-ВТ
357 600 грн.
298 000 грн.
З ПДВ
Підписано
11.04.2025
Строк дії договору з
11.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
74 (штуки)
Ліцензійне програмне забезпечення системи електронного документообігу, яке складатиме основу системи електронного документообігу
Номенклатура
Ліцензійне програмне забезпечення системи електронного документообігу, яке складатиме основу системи електронного документообігу
Кількість
74
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ліцензійне програмне забезпечення, яке розширює можливості системи електронного документообігу для обміну даними з СЕВ ОВВ
Номенклатура
Ліцензійне програмне забезпечення, яке розширює можливості системи електронного документообігу для обміну даними з СЕВ ОВВ
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Ліцензійне програмне забезпечення, яке розширює можливості системи електронного документообігу для її застосування користувачами на мобільних пристроях
Номенклатура
Ліцензійне програмне забезпечення, яке розширює можливості системи електронного документообігу для її застосування користувачами на мобільних пристроях
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054984

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
Повна назва
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40026988

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.04.2025 10:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
357 600 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
357 600 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності