Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція комплексу будівель КНП "ВМКЛ "Центр матері та дитини" з заходами енергозбереження та улаштуванням протирадіаційного укриття по просп. Коцюбинського,50 в м. Вінниці (коригування 2) від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-13-013779-a
Id Tender c88bb979da5f480abe9408a5b59ba289
План UA-P-2025-03-13-016133-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.03.2025 17:08
Остання зміна 25.04.2025 09:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
148 182 389 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 481 823.89 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2025 17:06 до 30.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2025 17:06
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2025 17:06
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00
до 11.04.2025 16:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.04.2025 16:46
до 17.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.04.2025 16:46
до 25.04.2025 09:53
Період уточнень
з 13.03.2025 17:06 до 27.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.03.2025 17:06 до 27.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00 до 11.04.2025 16:46
Період кваліфікації
з 30.03.2025 00:00 до 11.04.2025 16:46
Основні параметри
Реконструкція комплексу будівель КНП "ВМКЛ "Центр матері та дитини" з заходами енергозбереження та улаштуванням протирадіаційного укриття по просп. Коцюбинського,50 в м. Вінниці (коригування 2)
виконання будівельних робіт
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
148 182 389 грн.
Реконструкція комплексу будівель КНП "ВМКЛ "Центр матері та дитини" з заходами енергозбереження та улаштуванням протирадіаційного укриття по просп. Коцюбинського,50 в м. Вінниці (коригування 2)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція комплексу будівель КНП "ВМКЛ "Центр матері та дитини" з заходами енергозбереження та улаштуванням протирадіаційного укриття по просп. Коцюбинського,50 в м. Вінниці (коригування 2)
Примітки
виконання будівельних робіт
Очікувана вартість
148 182 389 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1481823,89
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція комплексу будівель КНП "ВМКЛ "Центр матері та дитини" з заходами енергозбереження та улаштуванням протирадіаційного укриття по просп. Коцюбинського,50 в м. Вінниці (коригування 2)
Код ДК 021:2015
45215100-8 - Будівництво закладів охорони здоров’я
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21001, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, просп. Коцюбинського,50
Дата постачання з
01.05.2025 00:00
Дата постачання по
30.10.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
щомісяця згідно актів виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
Пропозиція:
145 615 303.36 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.03.2025 12:08
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободяник Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0681645011
Замовник
ЄДРПОУ
03084204
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
ВІННИЦЯ
Адреса
вул.Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція комплексу будівель КНП "ВМКЛ "Центр матері та дитини" з заходами енергозбереження та улаштуванням протирадіаційного укриття по просп. Коцюбинського,50 в м. Вінниці (коригування 2)
Період вимог/скарг з 11.04.2025 16:46 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.03.2025 00:00 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.04.2025 16:46
Довідка НАЗК
11.04.2025 16:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.04.2025 15:59
Електроний протокол про продовження строку
30.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 17:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 17:06
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
В зв’язку з необхідністю перевірки та уточнення інформації в документах, наданих ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД" у складі тендерної пропозиції, необхідно додатковий час для перевірки інформації в них.
Дата продовження строку розгляду
04.04.2025 15:58
Дата кінця розгляду
26.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості). Згідно п. 1,3 Особливостей вони встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене та те, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Вінницябуд» виявлено відсутність/невідповідність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, тому ТОВ «Вінницябуд» необхідно в строки передбачені законом їх виправити, а саме: - тендерною документацією (п.1 Розділ ІІІ) передбачено, що документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). В тендерній пропозиції ТОВ «Вінницябуд» необхідно привести у відповідність до даної вимоги документи, що надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі); - Додатком 1 до тендерної документації передбачено вимогу Додатково надати на кожного працівника робітничих спеціальностей документи, що підтверджують отримання: кваліфікації (диплом /посвідчення /свідоцтво), спеціального навчання з охорони праці з професії; спеціального навчання з безпечного виконання робіт за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН) (НПАОП 45.2-7.02-12), спеціального навчання з пожежної безпеки (пожежно-технічний мінімум). Відповідно довідки №109/03 від 27 березня 2025 року в ТОВ «Вінницябуд» серед інших наявні такі працівники робочих спеціальностей: • Головата (Петренко) Галина Андріївна (в довідці №п/п15) • Крижанівський Владислав Вікторович (в довідці №п/п29) • Онофрійчук Іван Андрійович (в довідці №п/п42) • Яремчук Микола Леонідович (в довідці №п/п60) Однак, на цих працівників не надано підтвердження відповідно вимог Додатку 1. Прошу виправити вказані невідповідності відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель.
Створено
10.04.2025 15:29
Надати до
11.04.2025 15:29
Договір
UA-2025-03-13-013779-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25/04-25
145 615 303.36 грн.
121 346 086.13 грн.
З ПДВ
Підписано
25.04.2025
Строк дії договору з
25.04.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція комплексу будівель КНП "ВМКЛ "Центр матері та дитини" з заходами енергозбереження та улаштуванням протирадіаційного укриття по просп. Коцюбинського,50 в м. Вінниці (коригування 2)
Номенклатура
Реконструкція комплексу будівель КНП "ВМКЛ "Центр матері та дитини" з заходами енергозбереження та улаштуванням протирадіаційного укриття по просп. Коцюбинського,50 в м. Вінниці (коригування 2)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 30 жовтня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03084204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІННИЦЯБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01273444

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
25.04.2025 09:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
148 182 389 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
148 182 389 грн.
Період подання пропозицій
до 30.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності