Показати схожі тендери

Закупівля Труби сталеві по ТУ для СВБ від Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-13-013464-a
Id Tender 3ba567f1c57e489796ef2e7ae29ebfae
План UA-P-2025-03-12-006427-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.03.2025 16:49
Остання зміна 26.05.2025 16:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 123 760 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 000 грн. (0,52 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2025 16:47 до 24.03.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2025 16:47
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2025 16:47
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 14:00
до 22.04.2025 10:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.04.2025 10:52
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2025 10:52
до 26.05.2025 16:41
Період уточнень
з 13.03.2025 16:47 до 21.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.03.2025 16:47 до 21.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 14:00 до 22.04.2025 10:52
Період кваліфікації
з 24.03.2025 14:00 до 22.04.2025 10:52
Основні параметри
Труби сталеві по ТУ для СВБ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 123 760 грн.
Труби сталеві по ТУ для СВБ
Назва предмета закупівлі
Труби сталеві по ТУ для СВБ
Очікувана вартість
2 123 760 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11000,0
0,52 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 5 (тонни)
Труба безшовна (76х9)
Опис предмета закупівлі
Труба безшовна (76х9)
Код ДК 021:2015
44163140-3 - Паропровідні та водопровідні труби
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 5 (тонни)
Труба безшовна (89х8)
Опис предмета закупівлі
Труба безшовна (89х8)
Код ДК 021:2015
44163140-3 - Паропровідні та водопровідні труби
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 5 (тонни)
Труба безшовна (108х8)
Опис предмета закупівлі
Труба безшовна (108х8)
Код ДК 021:2015
44163140-3 - Паропровідні та водопровідні труби
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 5 (тонни)
Труба безшовна (219х7)
Опис предмета закупівлі
Труба безшовна (219х7)
Код ДК 021:2015
44163140-3 - Паропровідні та водопровідні труби
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлену продукцію здійснюється «Замовником» шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок «Постачальника» протягом 180 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» за умови реєстрації «Постачальником» належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ?ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА?
Пропозиція:
2 123 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2025 16:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Огребчук Галина Іванівна
Електронна пошта
Телефон
0363664620
Замовник
ЄДРПОУ
05425046
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Труби сталеві по ТУ для СВБ
Період вимог/скарг з 22.04.2025 10:52 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 14:00 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Вирішено: Визнати учасника ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» переможцем відкритих торгів 2918 25 Т ВТ_О та прийняти рішення про намір укласти договір на закупівлю 44160000-9 (Труби сталеві по ТУ для СВБ) в кількості 20 т з ціною 2 123 750,00 грн без ПДВ.
Документи кваліфікації
22.04.2025 10:52
Довідка НАЗК
22.04.2025 10:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.03.2025 16:43
Електроний протокол про продовження строку
24.03.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 16:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: 1.1 Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови. На підтвердження наявності/відсутності вказаних вище обставин учасник у складі його тендерної пропозиції повинен надати заповнену анкету (залишивши одну відповідь із запропонованих варіантів) за підписом керівника учасника або уповноваженої особи згідно з формою додатку 6 до тендерної документації (державні органи, а також підприємства, установи та організації у статутному капіталі яких частка державної або комунальної власності становить сто відсотків – в складі своєї тендерної пропозиції анкету не подають). 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1 Пункт 5 додатку А до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Документ «Анкета» згідно з Додатком 6 до тендерної документації, заповнений в повному обсязі та з конкретними відповідями на запитання анкети. 3.2 Документи відповідно до розділу «Документи» зазначеному в додатку 6 до тендерної документації: 1. Копія чинних установчих документів (статут); 2. Копії документів, що підтверджують повноваження представника; 3.Графічна структура власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою).
Створено
26.03.2025 08:22
Надати до
27.03.2025 08:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розглянуто: Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» до 20 робочих днів (у зв’язку з тривалою процедурою перевірки учасника на відповідність вимогам законодавства України в період воєнного стану). Вирішено: Продовжити строк розгляду пропозиції учасника відкритих торгів 2918-25-Т-ВТ_О ТОВ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА», пропозиція якого перебуває на оцінці, щодо закупівлі 44160000-9 (Труби сталеві по ТУ для СВБ) в кількості 20 т до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
31.03.2025 16:42
Дата кінця розгляду
22.04.2025 00:00
Договір
UA-2025-03-13-013464-a-b1
Підписаний і діє
Номер
53-122-01-25-16230
2 548 494 грн.
2 123 745 грн.
З ПДВ
Підписано
26.05.2025
Строк дії договору з
26.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 (тонни)
Труба безшовна (76х9)
Номенклатура
Труба безшовна (76х9)
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (тонни)
Труба безшовна (89х8)
Номенклатура
Труба безшовна (89х8)
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (тонни)
Труба безшовна (108х8)
Номенклатура
Труба безшовна (108х8)
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (тонни)
Труба безшовна (219х7)
Номенклатура
Труба безшовна (219х7)
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Повна назва
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05425046

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ?ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА?
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ?ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА?
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33668606

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 16:41
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000069
Дата створення проекту
12.05.2025 16:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.05.2025 17:07
Дата публікації висновку про результати
23.05.2025 15:41
Дата завершення усунення порушень
07.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2025 № 32-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.05.2025 № 32-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-03-13-013464-a 13.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
12.05.2025 17:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2025-03-12-006427-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами (далі – Тендерна документація) з додатками до неї, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПАЙП Україна» (далі – ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.04.2025 №128, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір. пояснення Замовника з додатками до нього надане 15.05.2025, 19.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Згідно з п.1 розділу ІІІ Тендерної документації перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції міститься у додатку А до тендерної документації. Додатком А до Тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.1 додатку А, учасник процедури закупівлі має надати документ «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації, в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі. Додаток 1 до Тендерної документації передбачає внесення інформації, зокрема, щодо кількості, ціни за одиницю без ПДВ, суми без ПДВ в розрізі кожного найменування товару, а також містить інформацію, зокрема, щодо загальної вартості пропозиції; ПДВ; разом (у т.ч. ПДВ) (в т.ч. прописом). Ціна пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» подана через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронної форми та становить 2123750,00 гривень (без ПДВ). В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» поданий файл у форматі PDF «Додаток 1 Тендерна пропозиція (цінова).pdf», що містить Додаток 1 до ТД «Тендерна пропозиція(цінова)» (далі – Цінова пропозиція), в якому вказано загальну вартість пропозиції (без ПДВ) – 2123750,00 гривень. Проведеним перерахунком вартості товару в розрізі найменування товару встановлено, що сума без ПДВ по позиції 2 «Труба безшовна (89х8) ТУ 14-3-460:2009/ТУ У 27.205757883-207:2009» становить 501540,00грн, по позиції 3 «Труба безшовна (108х8) ТУ 14-3-460:2009/ТУ У 27.205757883-207:2009» - 501540,00 грн, по позиції 4 «Труба безшовна (219х7) ТУ 14-3-190-2004» - 501540,00 грн, що не відповідає сумі без ПДВ внесеній учасником в Цінову пропозицію по вказаних позиціях (позиція 2 – 510542,00 грн, позиція 3 - 510542,00 грн, позиція 4 – 510542,00 грн в Ціновій пропозиції ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна»). З урахуванням проведеного перерахунку загальна вартість пропозиції становить 2123745,00 грн без ПДВ, ПДВ – 424749,00 грн, разом – 2548494,00грн (з ПДВ), що відрізняється від загальної вартості пропозиції вказаної учасником ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» в Ціновій пропозиції та від ціни пропозиції, поданої в електронній формі через електронну систему закупівель. З огляду на зазначене вище, помилка зроблена учасником процедури закупівлі під час унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції та розміщення інформації в електронній системі шляхом завантаження документів впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та призводить до її спотворення. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Вказані невідповідності пропозиції не зафіксовані Замовником при розгляді пропозиції ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» та не вказувались до усунення у виставленій, під час розгляду пропозицій учасника, вимозі про усунення невідповідностей, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує врахувати допущені невідповідності при укладанні договору та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.05.2025 00:00
Дата публікації
23.05.2025 15:41
Документи висновку
23.05.2025 15:41
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-13-013464-a Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області замовником здійснено заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому. При укладенні договору поставки № 53-122-01-25-16230 від 26.05.2025 з ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» замовником було враховано допущені невідповідності. Договір укладений та оприлюднений 26.05.2025. Ціна продукції, що поставляється за договором складає 2 123 745,00 грн без ПДВ, крім того ПДВ – 424 749,00 грн. Загальна сума договору (вартість продукції) становить 2 548 494,00 грн з ПДВ, з урахуванням норм абзацу 3 пункту 18 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) зі змінами. З відповідальною особою за проведення процедури закупівлі було проведено роз’яснювальну роботу, а також замовником було оформлено підписку на інформаційно-навчальну платформу «Медіаресурс професійних закупівель» (https://mediaresource-pz.com.ua/). Під час використання інформаційно-навчальної платформи «Медіаресурс професійних закупівель» відповідальна особа уповноважена за проведення публічних закупівель ознайомилась із записами навчальних вебінарів.
Дата публікації
29.05.2025 10:51
Документи інформації про усунення порушення
29.05.2025 10:52
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Труби сталеві по ТУ для СВБ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-013464-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, аналіз ринку цін, листування з учасниками ринку, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.05.2025 17:44
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 17:45
-
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Труби сталеві по ТУ для СВБ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-013464-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Ціна пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» подана в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм становить 2123750,00 гривень. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» поданий файл у форматі PDF «Додаток 1 Тендерна пропозиція (цінова).pdf», що містить Додаток 1 до ТД «Тендерна пропозиція(цінова)», в якому вказано загальну вартість пропозиції (без ПДВ) – 2123750,00 грн. Проведеним перерахунком вартості товару в розрізі найменування товару встановлено, що сума без ПДВ по позиції 2 «Труба безшовна (89х8) ТУ 14-3-460:2009/ТУ У 27.205757883-207:2009» становить 501540,00грн, по позиції 3 «Труба безшовна (108х8) ТУ 14-3-460:2009/ТУ У 27.205757883-207:2009» - 501540,00 грн, по позиції 4 «Труба безшовна (219х7) ТУ 14-3-190-2004» - 501540,00 грн, що не відповідає сумі по вказаних позиціях файлу у форматі PDF «Додаток 1 Тендерна пропозиція (цінова).pdf». З урахуванням проведеного перерахунку загальна вартість пропозиції (без ПДВ) становить 2123745,00грн, що не відповідає загальній вартості пропозиції, зазначеній в тендерній пропозиції (ціновій), наданій учасником ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» в складі пропозиції, та не відповідає ціні пропозиції, поданій в електронній формі через електронну систему закупівель. Надайте пояснення щодо вказаної невідповідності в ціні пропозиції. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.05.2025 11:49
Орган перевірки
20.05.2025 00:00
Документи повідомлення
14.05.2025 11:49
-
Відповідь
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.05.2025 надаємо наступні пояснення:
1. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 44160000-9 (Труби сталеві по ТУ для СВБ) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів. Очікувана вартість закупівлі 44160000-9 (Труби сталеві по ТУ для СВБ) визначена згідно з наказом ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 10.08.2021 № 01-760-н зі змінами (наказ ДП «НАЕК “Енергоатом”» «Про внесення змін до наказу від 10.08.2021 № 01-760-н» від 02.11.2023 № 01-1041-н) і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації. Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 44160000-9 (Труби сталеві по ТУ для СВБ) було надіслано запити про надання комерційної пропозиції № 22-23551/041 від 18.12.2024 р. та 22-960/041 від 16.01.2025 р. Були отримані комерційні пропозиції від наступних учасників ринку: ТОВ «Інтерпайп Україна» № 0922 від 19.12.2024 р, ТОВ «Інтерпайп Україна» № 1618 від 20.01.2025 р. та ТОВ «НВП «Дніпрометрцентр» № 05/02/25-04 від 19.12.2024 р. Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій по найменшому значенню ціни серед отриманих комерційних пропозицій і ціновому показнику в попередньому укладеному договорі філії «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК “Енергоатом”», визначено очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною серед наданих комерційних пропозицій. Джерелом фінансування АТ «НАЕК “Енергоатом”» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Додатки: Додаток 1_ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про визначення очікуваної вартості закупівлі. Додаток 2_Запит комерційної пропозиції філії «ВП РАЕС» № 22-23551/041 від 18.12.2024 р. Додаток 3_Комерційна пропозиція ТОВ «Інтерпайп Україна» № 0922 від 19.12.2024 р. Додаток 4_Запит комерційної пропозиції філії «ВП РАЕС» № 22-960/041 від 16.01.2025 р. Додаток 5_Комерційна пропозиція ТОВ «Інтерпайп Україна» № 1618 від 20.01.2025 р. Додаток 6_Комерційна пропозиція ТОВ «НВП «Дніпрометрцентр» № 05/02/25-04 від 19.12.2024 р. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 44160000-9 (Труби сталеві по ТУ для СВБ): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html
Рішеня
15.05.2025 11:58
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.05.2025
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.05.2025 надаємо наступні пояснення. Пояснень щодо вказаної невідповідності в ціні пропозиції переможця. Відповідно до абзацу 2 пункту 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року №1082 «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів». Тобто на виконання даного пункту при оцінці та розгляді тендерної пропозиції учасника, замовник зобов’язаний розглядати ціну, яка вказана учасником шляхом заповнення електронних полів е лектронній системі закупівель (далі ЕСЗ). Відповідно до пункту 49 Особливостей «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель». Тобто сформоване автоматично ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір може бути виключно з ціною, яку учасник запропонував шляхом заповнення електронних полів. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до абзацу 3 пункту 18 Особливостей «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі». Оскільки в ціновій пропозиції переможця ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» відповідно до перерахунку стовпчика «Ціна за одиницю, без ПДВ, UAH» сума разом має бути 2 123 745,00 грн без ПДВ, то договір буде укладений на суму 2 123 745,00 грн без ПДВ та з урахуванням ПДВ 2 548 494,00 грн відповідно, з урахуванням норм абзацу 3 пункту 18 Особливостей. Додатково повідомляємо що станом на 19.05.2025 договір знаходиться на стадії укладання з урахуванням норм абзацу 4 пункту 49 Особливостей, а саме строк для укладення договору продовжено до 60 днів і така необхідність є обгрунтованою.
Рішеня
19.05.2025 11:15
Замовник
Документи повідомлення
19.05.2025 11:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 123 760 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 14:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
0363664620
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 123 760 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 14:00
Замовник:
Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом»
Контактний телефон:
0363664620
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності