Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме:
1) в Додатку 1, Додаток1-1,п.5.1.:
1. а) Довідка Учасника, складена за формою наведеною в таблиці , на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника власної чи орендованої матеріально-технічної бази, необхідної для виконання поставки товару за предметом цієї закупівлі (наявність виробничих та/або складських приміщень, транспортного засобу, обладнання, тощо )
№ з/п Найменування обладнання та матеріально-технічної бази Кількість Реквізити/ найменування документів, які підтверджують правові підстави використання матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу та/або свідоцтво про право власності та/або договір оренди та/або договір надання транспортних послуг та/або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу тощо)
Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати Довідка Учасника, складена за формою наведеною в таблиці , на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), яка повинна містити інформацію про наявність в Учасника власної чи орендованої матеріально-технічної бази, необхідної для виконання поставки товару за предметом цієї закупівлі (наявність виробничих та/або складських приміщень, транспортного засобу, обладнання, тощо).Заповнити графу кількість по обладнанням та автотранспорту.
2. в Додатку 1, Додаток1-1, п.5.1.
- У разі якщо доставка буде здійснюватися транспортом, який не належить Учаснику, документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автотранспорту, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автотранспорту Перевізнику права користування спеціалізованим автотранспортом (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами). Також в складі пропозиції повинен бути наданий гарантійний лист від власника транспортного засобу(-ів), яким він гарантує, що дані транспортні засоби, які використовує перевізник для надання послуг з перевезення або права користування ними учаснику закупівлі, не передано іншим фізичним чи юридичним особам для здійснення господарської діяльності. В разі наявності, у відкритих джерелах даних, буде встановлено факт передачі транспортних засобів зазначених в пропозиції учасника іншим особам така пропозиція буде відхилена, як надання недостовірних даних інформації в тендерній пропозиції, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати гарантійні листи від власників транспортних засобів( вказаних у довідці), яким вони гарантують, що дані транспортні засоби, які використовує перевізник для надання послуг з перевезення або права користування ними учаснику закупівлі, не передано іншим фізичним чи юридичним особам для здійснення господарської діяльності.
3. в Додатку 1, Додаток1-1, п.5.2.
- сканкопію (копії) медичної книжки (книжок) (за формою 1-ОМК)осіб, які задіяні у постачанні товару та які зазначені учасником у інформаційній довідці, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстіції України 23.04.2013 року за №662/23194 – перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника або у перевізника.
Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Надати сканкопію медичної книжки Хом’якова Олександра Сергійовича з зазначенням об’єкта господарювання (п.1 в медичній книжці).
На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.