Показати схожі тендери

Закупівля щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь) від СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-13-013256-a
Id Tender 2bd3c114a2e0480aabf9d2ba381fe514
План UA-P-2025-03-13-015546-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 13.03.2025 16:39
Остання зміна 13.06.2025 14:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70 000 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2025 16:37 до 21.03.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2025 16:37
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2025 16:37
до 18.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.03.2025 13:37
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2025 13:23
до 29.04.2025 00:00
Період уточнень
з 13.03.2025 16:37 до 18.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.03.2025 16:37 до 18.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 13:37
Основні параметри
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 500 000 грн.
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Назва предмета закупівлі
щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70000,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 13:08
Закінчення аукціону
24.03.2025 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
щебенево-піщана суміш
Код ДК 021:2015
14212320-9 - Гранітний щебінь
Кількість
5 000
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
38164, Україна, Полтавська область, смт Опішня, вул.Перемоги, 3
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй"
Пропозиція:
3 491 460 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК”
Пропозиція:
3 289 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Енергія Логістик"
Пропозиція:
3 085 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 13:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.03.2025 12:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
13.06.2025 13:54
Вирішено відмінити процедуру відкритих торгів на підставі умови, що визначена підпункту 3 пункту 50 Постанови №1178 за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) – 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (щебенево-піщана суміш), що оголошено в системі публічних закупівель за ідентифікатором № UA-2025-03-13-013256-a.
13.06.2025 14:30
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Різник
Електронна пошта
Телефон
+380992513192
Замовник
ЄДРПОУ
43413392
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
38164
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтавський р-н, с-ще Опішня
Адреса
вул. Перемоги, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 щебенево-піщана суміш (14212320-9 - Гранітний щебінь)
Період вимог/скарг з 27.03.2025 13:23 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 13:37 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.03.2025 13:23
Повідомлення про рішення
24.03.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 16:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 16:37
Період вимог/скарг з 31.03.2025 15:40 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 13:23 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
31.03.2025 15:40
Повідомлення про рішення
27.03.2025 13:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 16:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка про матеріальну базу.pdf») учасником у комірці «право користування» за рядками 1-4 не зазначено інформації про право користування, натомість зазначено реквізити документа, згідно до якого учасник набуває право користування відповідними об’єктами рухомого т нерухомого майна; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі. 2. Виявлені невідповідності: у інформаційній довідці (файл «Довідка про базу.pdf») учасником не вказано інформації про наявність даху об’єкту нерухомого майна; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання товару, що є предметом закупівлі, до його передачі Замовнику. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності/відсутності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику, за для забезпечення цілісності та збереження товару). 3. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність працівників (файл «Довідка про працівників.pdf») не вірно зазначено інформацію про посаду Бородай Валентина Олексійовича та Петренко Юрія Олександровича (згідно до документів про прийом на роботу). При цьому у записах у трудових книжках зазначено посади, які є ідентичними із посадами, що зазначені у інформаційній довідці; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника, стать (чоловіча або жіноча), вік та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. 4. Виявлені невідповідності: учасником у складі тендерної пропозиції надано посвідчення водія (Петренко Юрій Олександрович), який не має відкритої категорії С1; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів, які мають відкриті категорії B, C, C1. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником не надано зведену інформацію із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінку, що відображає інформацію із оприлюдненим договором №09/01/2023-1 від 9 січня 2023 року, що укладено із такими ТОВ "КТК" та посиланням на звіт про виконання договору про таку закупівлю, відносно виконаного договору, що надається учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник, виконуючи вимоги п.3.1 та п.3.2, повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі). Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань у складі пропозиції учасником надаються документи із урахуванням виконаних правочинів, що були вкладені у письмовій формі із установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінки, що відображають інформацію із оприлюдненим договором, що укладено із таким замовником та посиланням на звіт про виконання договору про таку закупівлю, відносно виконаних зобов’язань за договором, що надається учасником на виконання вимоги п.3.2 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Договір повинен бути виконано в повному обсязі по сумі або обсягу, що визначено сторонами з урахуванням змін та доповнень до такого договору. 6. Виявлені невідповідності: у інформаційній довідці (файд «Довідка про представника.pdf») не зазначено інформації про особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі не зазначено опис делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі та документів щодо виконанню договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. 7. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасника не надано копії військового квитка, з інформацією про взяття на облік до ТЦК та СП (або ОВК) або копію тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, що видане за встановленою формою, затвердженою наказом Міністерства оборони України від 21.11.2017 № 610, завірену підписом уповноваженої особи ТЦК та СП (або ОВК) на Бородай Валентина Олексійовича; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.8 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації та умови, що визначають поняття "документ" згідно до умов п.1 розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надання нижче зазначених документів стосується осіб чоловічої статі, які безпосередньо будуть залучені учасником до виконання зобов’язань за договором, вкладеному за результатами даної закупівлі, що зазначені у інформації, яка надається на виконання вимоги п.2.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 до тендерної документації видані працівнику (або спеціалісту), який(а) виконує(ють) функції керівника, та щонайменше одного водія автотранспортних засобів. Дана вимога визначається із урахуванням особливостей, що встановлені введеним у дію правовим режимом воєнного стану в Україні та зобов’язаннями громадян, які є військовозобов'язаними у розумінні ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу" від 25 березня 1992 року № 2232-XII. Для забезпечення виконання встановленої вище вимоги щодо кожного окремого працівника (або спеціаліста), надається лише один із встановлених видів документів на визначених нижче умовах: а) Копія військового квитка, з інформацією про взяття на облік до ТЦК та СП (або ОВК). б) Копія тимчасового посвідчення військовозобов’язаного, що видане за встановленою формою, затвердженою наказом Міністерства оборони України від 21.11.2017 № 610, завірену підписом уповноваженої особи ТЦК та СП (або ОВК) або керівником відповідного органу Служби безпеки України, підрозділу Служби зовнішньої розвідки України, що засвідчується відповідною гербовою мастиковою печаткою. в) У разі якщо у військовому квитку або у тимчасовому посвідченні військовозобов’язаного не зазначено інформації про взяття на облік до ТЦК та СП (або ОВК), у ДОКУМЕНТІ повинно бути зазначено інформацію про виключення (зняття з обліку) військовозобов’язаного, яка завірена підписом уповноваженої особи ТЦК та СП (або ОВК, або РВК) (наприклад - військовим комісаром або відповідною особою територіального центру комплектування та соціальної підтримки).
Створено
27.03.2025 13:39
Надати до
28.03.2025 13:39
Період вимог/скарг з 01.04.2025 16:23 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 15:40 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.04.2025 16:24
Довідка НАЗК
01.04.2025 16:23
Повідомлення про рішення
31.03.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 16:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (файл «Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf») учасником у комірці «право користування» не зазначено інформації про право користування по об’єкту "нежитлове приміщення, площею 100 м.кв. (склад)", натомість зазначено реквізити документа, згідно до якого учасник набуває право користування відповідними об’єктами рухомого і нерухомого майна. При цьому у комірці «місце розташування» зазначена інформація про право користування, замість зазначеного місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) такого приміщення, зазначено – Оренда нежитлового приміщення; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконану у вигляді довідки про наявність в учасника відповідних об’єктів обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору. У даній довідці учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути вкладений за результатом проведення закупівлі. Також учасник обов’язково зазначає інформацію про власні основні засоби та об’єкти матеріально технічної бази (вартість яких перевищує 20000,00 грн.), які плануються до використання при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору на правах оренди та/або суборенди та/або лізингу та/або найму, т.ін. Дана довідка надається у довільній формі, але повинна містити інформацію, яка є обов’язковою для надання, що визначена у даному пункті. До складу інформації, що вимагається за даним пунктом, учасником повинно бути включено інформацію про наявність приміщення для зберігання матеріалів (складу) із зазначенням місця розташування такого приміщення (населений пункт, адреса (вул., або просп. або провул.,т.ін.), № будівлі) та наявність власного (або залученого, або на інших правах користування) автомобільного транспорту, яким буде здійснюватись доставка товару, який є предметом закупівлі. 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасника надано договір суборенди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів №01-10/24 від 01.10.2024 року. Натомість частина другої сторінки не відображає текст документу (в обсязі тексту, який надрукований на такій сторінці). Також до договору №01-10/24 від 01.10.2024 року учасником не надано Акт приймання – передачі зазначеної у договорі Техніки. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації та поняття "документ", що визначено п.1 Розділу I до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати договір суборенди транспортних засобів та самохідних машин чи механізмів №01-10/24 від 01.10.2024 року та Акт приймання – передачі зазначеної у договорі механізмів №01-10/24 від 01.10.2024 року Техніки. 3. Виявлені невідповідності: у наданому акті приймання-передачі до договору №02-05/23 від 02.01.2023 року не визначено дати складання такого правочину; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: поняття "документ", що визначено п.1 Розділу I до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати акт приймання-передачі до договору №02-05/23 від 02.01.2023 року із визначенням дати складання такого правочину; 4. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасника надано копію договору оренди нежитлового приміщення №02/05/23 від 02 січня 2023 року. Натомість частина четвертої та шостої сторінок не відображає текст документу (в обсязі тексту, який надрукований на таких сторінках); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.4 Таблиці 1 Розділу I Додатку 2 до Документації та поняття "документ", "копія документа або інформації" що визначено п.1 Розділу I до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію договору оренди нежитлового приміщення №02/05/23 від 02 січня 2023 року із відображенням повного тексту такого документа. 5. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію Виписки / Витягу / Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців). У разі надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завіреного підписом уповноважено особи та печаткою компетентного органу, який має право завіряти отриману із такого реєстру інформацію, на такому витягу повинно бути зазначено інформацію про номером, датою та часом формування такого витягу і міститись зображення QR-коду із зашифрованим посиланням на сторінку в мережі Інтернет (зокрема розміщеної на веб-порталі https://minjust.gov.ua).
Створено
31.03.2025 15:40
Надати до
01.04.2025 15:40
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 19:29 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Період вимог/скарг з 23.04.2025 19:37 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 19:29 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
23.04.2025 19:37
Повідомлення про рішення
23.04.2025 19:29
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 23.04.2025 19:39 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.04.2025 19:37 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.04.2025 19:39
Довідка НАЗК
23.04.2025 19:39
Повідомлення про рішення
23.04.2025 19:37
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 13:49 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 13:49
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 13:50 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000070
Дата створення проекту
28.04.2025 16:19
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.04.2025 16:39
Дата публікації висновку про результати
16.05.2025 14:54
Дата завершення усунення порушень
22.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
20.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 933-73-01
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 812-49-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.04.2025 № 41-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 28.04.2025 № 41-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-03-13-013256-a, 13.03.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (24-3-2). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.04.2025 00:00
Документи рішення
28.04.2025 16:39
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-03-13-015546-a СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ» ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 13/03-9 від 13.03.2025 року; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 14/03-9 від 14.03.2025 року; запитання потенційного учасника до процедури від 17.03.2025 року, відповідь замовника від 18.03.2025 року, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2025 року № 27/03-11, від 31.03.2025 року № 31/03-12, від 01.04.2025 року; скаргу UA-2025-03-13-013256-a.b1 Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” на безпідставне відхилення тендерної документації (дата подання скарги: 04 квітня 2025 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.04.2025 № 6059-р/пк-пз (опубліковане 21.04.2025); тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергія Логістик»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.04.2025 року №22/04-6; скаргу UA-2025-03-13-013256-a.b2 Товариство з обмеженою відповідальністю “КТК” на безпідставне відхилення тендерної документації (дата подання скарги: 28 квітня 2025 року); рішення органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2025 № 7337-р/пк-пз (опубліковане 12.05.2025); відповідь замовника від 02.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.05.2025 00:00
Дата публікації
16.05.2025 14:54
Документи висновку
16.05.2025 14:54
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3500000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-13-013256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - пояснити з якої причини учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Енергія Логістик» відхилено на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей, а не надано повідомлення з вимогою на усунення невідповідностей згідно з п.43 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.04.2025 09:53
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 09:54
-
Запит
Про зупинення рішення, прийнятого наказом від 28.04.2025 № 41-З «Про початок моніторингу закупівель»
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.04.2025 № 43-З Полтава Про зупинення рішення, прийнятого наказом від 28.04.2025 № 41-З «Про початок моніторингу закупівель» Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, у зв’язку з розміщенням суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-03-13-013256-a.b2 в електронній системі закупівель 28.04.2025 18:07НАКАЗУЮ: 1. Зупинити рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-03-13-013256-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 28 квітня 2025 року), прийняте наказом Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 28.04.2025 № 41-З «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Рішеня
30.04.2025 16:58
Орган перевірки
06.05.2025 00:00
Документи повідомлення
30.04.2025 17:02
-
Відповідь
пояснення на запит
Оприлюднюються у додаткових файлах
Рішеня
02.05.2025 15:11
Замовник
Відповідь
пояснення на запит
Оприлюднюються у додаткових файлах
Рішеня
02.05.2025 15:12
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 00:01
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380992513192
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 00:01
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380992513192
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності