Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників, згідно коду CPV за ДК 021:2015код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги від 21 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Донецькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-13-011459-a
Id Tender cd896fb4ec8240c4b7211126562deb9f
План UA-P-2025-03-13-007416-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.03.2025 15:45
Остання зміна 06.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 582.56 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
167.91 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2025 15:35 до 21.03.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2025 15:35
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2025 15:35
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2025 08:00
до 31.03.2025 14:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 11:48
до 06.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 31.03.2025 14:43
-
Період уточнень
з 13.03.2025 15:35 до 18.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.03.2025 15:35 до 18.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2025 08:00 до 31.03.2025 14:43
Період кваліфікації
з 21.03.2025 08:00 до 31.03.2025 14:43
Основні параметри
Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників, згідно коду CPV за ДК 021:2015код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
33 582.56 грн.
Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників, згідно коду CPV за ДК 021:2015код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників, згідно коду CPV за ДК 021:2015код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Примітки
Під послугою, в розумінні даної тендерної документації, вважається проведення періодичного медичного огляду одного співробітника, підготовка всіх необхідних довідок та інших документів, передбачених законодавством
Очікувана вартість
33 582.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
167,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
88
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 15:40
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Послуг Виконавцю протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг Замовником, у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. У випадку затримки бюджетного фінансування на цей вид видатків, оплата може бути проведена протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження Замовнику відповідного бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРВІНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРВІНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
31 994 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пинзіна Юлія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380501878117
Замовник
ЄДРПОУ
38068306
Повна назва
21 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Донецькій області
Поштовий індекс
84401
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Лиман
Адреса
вул. Свободи, б.1а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по проведенню періодичного медичного огляду співробітників, згідно коду CPV за ДК 021:2015код 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Період вимог/скарг з 25.03.2025 11:48 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 08:00 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.03.2025 11:48
Довідка НАЗК
25.03.2025 11:48
Повідомлення про рішення
21.03.2025 08:00
Витяг з ЄДР
21.03.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 31.03.2025 14:43 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 14:13 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації
Документи кваліфікації
31.03.2025 14:43
Повідомлення про рішення
31.03.2025 14:13
Витяг з ЄДР
31.03.2025 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 15:35
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 15:35
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 582.56 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 08:00
Замовник:
21 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Донецькій області
Контактний телефон:
+380501878117
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
33 582.56 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 08:00
Замовник:
21 державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України у Донецькій області
Контактний телефон:
+380501878117
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності