Показати схожі тендери

Закупівля Залізний купорос від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-13-003120-a
Id Tender 97d3c517ac7247b1a1790e7bb4acab02
План UA-P-2025-03-13-003856-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.03.2025 10:45
Остання зміна 25.04.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 496 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
84 960 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2025 10:45 до 21.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2025 10:45
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2025 10:45
до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 13:09
до 31.03.2025 14:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.03.2025 15:02
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.03.2025 14:29
до 25.04.2025 17:02
Період уточнень
з 13.03.2025 10:45 до 18.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.03.2025 10:45 до 18.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 13:09 до 31.03.2025 14:29
Період кваліфікації
з 24.03.2025 13:09 до 31.03.2025 14:29
Основні параметри
Залізний купорос
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 496 000 грн.
Залізний купорос
Назва предмета закупівлі
Залізний купорос
Очікувана вартість
8 496 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
84960,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 12:34
Закінчення аукціону
24.03.2025 13:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Залізний купорос фасований
Код ДК 021:2015
24313125-3 - Сульфат заліза (ІІ)
Кількість
354
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80 % від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20 % від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОХЛОР"
Пропозиція:
7 575 033.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Торгівельно- промислове об`єднання "Аріста"
Пропозиція:
7 659 993.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МАКРОХІМ"
Пропозиція:
7 115 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Пропозиція:
8 071 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 12:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2025 10:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучерук Олена Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380678292877
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Залізний купорос
Період вимог/скарг з 28.03.2025 15:02 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 13:09 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до наданої технічної пропозиції учасником запропоновано Залізний купорос (залізо сірчанокисле) з показником «Масова частка сульфату заліза (ІІ), % 99.99», тоді як тендерна пропозиція не містить Сертифікат якості виробника/сертифікат аналізу виробника/ паспорт якості виробника який підтверджує зазначений параметр. Так як в наданому Сертифікаті якості зазначено що Масова частка сульфату заліза складає 53%. Тендерна пропозиція не містить копію експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару па відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України, який виданий уповноваженою експертною організацією.
Документи кваліфікації
28.03.2025 15:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.03.2025 13:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 10:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 10:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: тендерна пропозиція не містить «Копії наступних діючих сертифікатів**, що видані на виробника товару: сертифікат системи управління якості згідно вимог стандарту ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015) сертифікату системи екологічного менеджменту згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 14001:2015 сертифікату системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 45001:2018. До сертифікату (-ів) додаються докази щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом). Для сертифікатів, що видавалися на території України, надати документ сертифікаційного аудиту (звіт/висновок), за результатами якого було видано сертифікат.» які б були викладені українською мовою, або містили переклад 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.6 Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ П.7 Розділу І Тенерної документації: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися (повинно бути складено) тендерні пропозиції учасників: українська. Примітка. Якщо у складі тендерної пропозиції учасника наявні документи/інформація, що вимагаються для подання відповідно до умов цієї тендерної документації, викладені в оригіналі іншою мовою, ніж українська, при цьому такі документи/інформація подані з перекладом українською мовою, вважається, що тендерну пропозицію складено українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу покладається на учасника. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Якщо у документах/інформації тендерної пропозиції зазначені назви торгівельних марок або стандартів, абревіатури, електронні адреси тощо, що походять від іноземних та не потребують перекладу, вважається, що тендерну пропозицію складено українською мовою. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документи що вимагаються у пункті 2.6 додатку 1 до тендерної документації які б були викладені українською мовою, або містили переклад
Створено
25.03.2025 18:07
Надати до
26.03.2025 18:07
Період вимог/скарг з 28.03.2025 18:25 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 15:02 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником надано сертифікат аналізу відповідно до якого Зовнішній вигляд товару – Зелений кристал, тоді як умовами технічної специфікації вимагалось «Зовнішній вигляд - кристали зеленувато-блакитного кольору». Відповідно до технічної специфікації Масова частка сульфату заліза (ІІ), % має складати не менше 53,00 тоді як у наданому сертифікаті аналізу стовчику «Характеристики» зазначено 53,0%мах. У складі тендерної пропозиції надано паспорт безпеки в розділі 9 «Фізико-хімічні властивості» якого зазначено «Колір – кремовий або бежевий». А отже паспорт безпеки на запропонований товар не надано, так як відповідно до тендерної пропозиції «Зовнішній вигляд - кристали зеленувато-блакитного кольору.»
Документи кваліфікації
28.03.2025 18:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.03.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 10:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 10:45
Період вимог/скарг з 31.03.2025 11:05 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 18:25 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
У складі тендерної пропозиції надано паспорт безпеки в розділі 9 «Фізико-хімічні властивості» якого зазначено «Зовнішній вигляд – тверда речовина, сині кристали або кристалічний порошок». А отже паспорт безпеки на запропонований товар не надано, так як відповідно до тендерної пропозиції «Зовнішній вигляд - кристали зеленувато-блакитного кольору.» Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником було розміщено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, до 29.03.2025 18:31. Учасником не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей. Повідомлення містило Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: «надати докази щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації до наданого сертифікату ISO 9001:2015». Натомість учасником надано лист пояснення в довільній формі, без доказів щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації (якщо така вимога передбачена сертифікатом).
Документи кваліфікації
31.03.2025 11:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.03.2025 18:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 10:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 10:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: тендерна пропозиція не містить докази щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації до наданого сертифікату ISO 9001:2015, оскільки така вимога передбачена сертифікатом. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2.6 Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати докази щорічного підтвердження, що видані органом сертифікації до наданого сертифікату ISO 9001:2015
Створено
28.03.2025 18:31
Надати до
29.03.2025 18:31
Період вимог/скарг з 31.03.2025 14:29 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 11:05 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ " переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей
Документи кваліфікації
31.03.2025 14:29
Довідка НАЗК
31.03.2025 14:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.03.2025 11:05
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-13-003120-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4854/дзз-25
8 071 200 грн.
6 726 000 грн.
З ПДВ
Підписано
25.04.2025
Строк дії договору з
25.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
354 (тонни)
Залізний купорос фасований
Номенклатура
Залізний купорос фасований
Кількість
354
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40538421

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Повна назва
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33400188

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.04.2025 17:02
-
25.04.2025 17:02
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-21-000129
Дата створення проекту
21.04.2025 16:34
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 18:27
Дата публікації висновку про результати
12.05.2025 12:18
Дата завершення усунення порушень
16.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2025 № 119 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-03-13-003120-a 13.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 18:27
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 13 березня 2025 року № 100/2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «МАКРОХІМ» (далі - ПАТ «МАКРОХІМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОХЛОР» (далі – ТОВ «ЄВРОХЛОР»), товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельно-промислове об`єднання «Аріста» (далі – ТОВ «Торгівельно-промислове об`єднання «Аріста») та товариства з обмеженою відповідальністю «КАПІТАЛ-РОСТ» (далі – ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ»), вимоги про усунення невідповідностей до 26 березня 2025 року та до 29 березня 2025 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28 березня 2025 року № 143/2025, від 28 березня 2025 року № 144/2025, від 31 березня 2025 року № 145/2025 та від 31 березня 2025 року № 149/2025, повідомлення про намір укласти договір від 31 березня 2025 року, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 11 квітня 2025 року № 5781-р/пк-пз, договір поставки товарів від 25 квітня 2025 року № 4854/ДЗЗ-25 на суму 8 071 200,00 грн з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 28 квітня 2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «МАКРОХІМ», ТОВ «ЄВРОХЛОР», ТОВ «Торгівельно-промислове об`єднання «Аріста», ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
12.05.2025 12:18
Документи висновку
12.05.2025 12:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Залізний купорос» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-003120-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.04.2025 17:01
Орган перевірки
29.04.2025 00:00
Документи повідомлення
23.04.2025 17:01
-
Відповідь
Пояснення, інформацію та документи у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Залізний купорос» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-13-003120-a)
Розрахунок очікуваної вартості здійснено згідно з врахуванням з ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначалась виходячи з отриманих цінових пропозицій на підтвердження чого надаємо отримані цінові пропозиції (Додаток 1) та таблицю розрахунку (Додаток 2). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» з урахуванням вимог законодавства, та керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері. Зокрема в частині фізико – хімічних показників ґрунтувались на показниках, визначених згідно «ДСТУ 2463-94(ГОСТ 6981-94) Купорос залізний технічний Технічні умови».
Рішеня
28.04.2025 13:10
Замовник
Документи повідомлення
28.04.2025 13:10
-
28.04.2025 13:10
-
28.04.2025 13:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 496 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 496 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.03.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності