Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м.Вараш, Вараського району, Рівненської області від Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-13-001037-a
Id Tender 088ab6ba208643e89848505e2b410d96
План UA-P-2025-03-13-000427-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.03.2025 09:29
Остання зміна 17.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 644 453.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 222.27 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.03.2025 09:26 до 28.03.2025 09:31
Завершено
Період уточнень
з 13.03.2025 09:26
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.03.2025 09:26
до 25.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.03.2025 14:27
до 11.04.2025 16:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2025 09:30
до 17.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.04.2025 16:05
-
Період уточнень
з 13.03.2025 09:26 до 25.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.03.2025 09:26 до 25.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 14:27 до 11.04.2025 16:05
Період кваліфікації
з 31.03.2025 14:27 до 11.04.2025 16:05
Основні параметри
Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м.Вараш, Вараського району, Рівненської області
З урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 644 453.6 грн.
Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м.Вараш, Вараського району, Рівненської області
Назва предмета закупівлі
Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м.Вараш, Вараського району, Рівненської області
Очікувана вартість
4 644 453.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23222,27
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.03.2025 14:04
Закінчення аукціону
31.03.2025 14:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м.Вараш, Вараського району, Рівненської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
34400, Україна, Рівненська область, місто Вараш, мікрорайон Будівельників, 25/1
Дата постачання по
31.08.2025 09:31
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Буд-Іновація"
Пропозиція:
4 567 633.65 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Мойсей Олександр Тарасович
Пропозиція:
3 617 931.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.03.2025 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2025 09:26
Оголошення про проведення закупівлі
-
13.03.2025 09:26
-
13.03.2025 09:26
-
13.03.2025 09:26
-
13.03.2025 09:26
-
13.03.2025 09:26
-
13.03.2025 09:26
-
13.03.2025 09:26
-
13.03.2025 09:26
-
13.03.2025 09:26
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колбун Оксана Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380685452381
Замовник
ЄДРПОУ
44402580
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Поштовий індекс
34400
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Вараш
Адреса
майдан Незалежності,1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція приміщення "центру надання адміністративних послуг" департаменту соціального захисту та гідності виконавчого комітету Вараської міської ради за адресою: мікрорайон Будівельників, 25/1, м.Вараш, Вараського району, Рівненської області
Період вимог/скарг з 07.04.2025 09:30 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 14:27 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалося, надати інформацію до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: виявлено наступні невідповідності Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» а саме: - Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) Учасником у складі тендерної пропозиції не надані підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами (не надано розрахунок кошторисної заробітної плати відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196), - Не проведений учасником процедури закупівлі (підрядником) аналіз цін матеріальних ресурсів (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. - Учасником у складі тендерної пропозиції не надані підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами, а саме розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів №02-01-01, 02-01-02, 02-01-03, 02-01-04, 02-01-05, 02-01-06, 02-01-07, 02-01-08, 02-01-09, 02-01-10, 02-01-11, 02-01-12, 02-01-13, 02-01-14, 02-01-15, 02-01-16. Враховуючи викладене, ТП Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
07.04.2025 09:30
Повідомлення про рішення
07.04.2025 09:29
-
31.03.2025 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 09:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 09:26
Період вимог/скарг з 11.04.2025 16:05 по 17.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 09:30 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги: відповідно до додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалося, надати інформацію до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, а саме: виявлено наступні невідповідності Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» а саме: - відповідно до пункту 5.1. Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами, та пункту 1 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» визначено – ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Пунктом 5 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» визначено – адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 Настанова з визначення вартості будівництва. Файлом 37_(0).7z тендерної документації передбачено для визначення розміру адміністративних витрат як для об'єктів будівництва з класом наслідків СС1 в розмірі - 4,37 грн./люд.год. у разі застосування показника згідно Додатку 27 Настанова з визначення вартості будівництва. Водночас Учасником, у наданому Кошторисному розрахунку №П147 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, файл (кваліфікація кошторисна частина Вараш БІ.pdf, сторінка 15), показник для визначення розміру адміністративних витрат становить - 5,66 грн./люд.год., що не відповідає Додатку 27, а також не надано підтверджуючого розрахунку для визначення розміру даного показника, розрахунково-аналітичним методом. Зазначені дії Учасника, призвели до некоректного визначення цінової пропозиції, та грубого порушення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2 до ТП) та КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами. Враховуючи викладене, ТП Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
11.04.2025 16:05
Повідомлення про рішення
11.04.2025 16:03
-
07.04.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 09:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.03.2025 09:26
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 644 453.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2025 09:31
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Контактний телефон:
+380685452381
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 644 453.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.03.2025 09:31
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Контактний телефон:
+380685452381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності