Показати схожі тендери

Закупівля Заходи з усунення аварій, пов"язані з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів житлового будинку за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Миру, буд.33 від ОСББ "Миру 33".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-12-013179-a
Id Tender 589dc60ce6654338912d42935c1f05a8
План UA-P-2025-03-12-014859-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.03.2025 17:13
Остання зміна 03.04.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
931 613 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 658.07 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.03.2025 16:52 до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.03.2025 16:52
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.03.2025 16:52
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 15:40
до 27.03.2025 12:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2025 12:17
до 02.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.03.2025 12:17
до 03.04.2025 15:29
Період уточнень
з 12.03.2025 16:52 до 21.03.2025 00:00
Період оскарження
з 12.03.2025 16:52 до 21.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 15:40 до 27.03.2025 12:17
Період кваліфікації
з 24.03.2025 15:40 до 27.03.2025 12:17
Основні параметри
Заходи з усунення аварій, пов'язані з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів житлового будинку за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Миру, буд.33
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
931 613 грн.
Заходи з усунення аварій, пов'язані з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів житлового будинку за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Миру, буд.33
Назва предмета закупівлі
Заходи з усунення аварій, пов'язані з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів житлового будинку за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Миру, буд.33
Очікувана вартість
931 613 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4658,07
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 15:17
Закінчення аукціону
24.03.2025 15:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Заходи з усунення аварій, пов'язані з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів житлового будинку за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Миру, буд.33
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50074, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, просп. Миру, буд.33
Дата постачання по
30.04.2025 16:57
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ВКФ Конкорд"
Пропозиція:
917 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Пропозиція:
885 032 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 15:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.03.2025 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бабіченко Алла Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
+380967361807
Замовник
ЄДРПОУ
35927952
Повна назва
ОСББ "Миру 33"
Поштовий індекс
50069
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
проспект Миру буд.33
Кваліфікація
Лот № 1 Заходи з усунення аварій, пов'язані з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів житлового будинку за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Миру, буд.33
Період вимог/скарг з 27.03.2025 12:17 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 15:40 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.03.2025 12:17
Довідка НАЗК
27.03.2025 12:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.03.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2025 16:52
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2025 16:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Вікна Віконда» у процедурі закупівлі ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-12-013179-а виявлено наступні невідповідності: 1. У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати форму «Тендерна пропозиція» (Додаток №1 до тендерної документації). У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Вікна Віконда» відсутній Додаток №1 до тендерної документації «Тендерна пропозиція». На виконання вимог ч.16 ст. 29 Закону, оскільки в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось ТД, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями форму «Тендерна пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації). 2. Відповідно до умов тендерної документації замовника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, також вимагалося на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення надати також копії трудових книжок та/або копії наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні у наданні послуги. У складі документації тендерної пропозиції Учасником була надана така довідка, у якій, зокрема, зазначені такі працівникі, як: маляр-штукатур Мазікіна Л.В. (договір ЦПХ №117 від 20.06.24р.) та маляр-штукатур Лучинська Л.В. (договір ЦПХ №118 від 20.06.24р.). Договори ЦПХ, які є у складі тендерної пропозиції, ТОВ «Вікна Віконда» з зазначеними працівниками закінчуються 15 квітня 2025року, позаяк, термін надання послуг за даною Закупівлею закінчується 30 квітня 2025 року, що зазначено в ТД і проекті договору. У даному випадку, складається ситуація, коли термін залучення даних осіб для виконання замовлення по Закупівлі закінчується раніше, ніж термін виконання замовлення по Закупівлі. Оскільки, не можливо встановити, чи встигнуть дані працівники закінчити свої обов’язи до 15 квітня 2025р. На виконання вимог ч.16 ст. 29 Закону, оскільки є невідповідності між інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення та документами, що підтверджують наявність працівників для виконання замовлення, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями додаткові угоди на працівників: маляр-штукатур Мазікіна Л.В. та маляр-штукатур Лучинська Л.В. на продовження строку дії договорів ЦПХ. 3. У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме – наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги по Закупівлі. При цьому, також вимагалося, що учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витягом з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.01.2025 р., який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна, що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів/механізмів). У складі документації тендерної пропозиції Учасником була надана така довідка, але без підтвердження наведеної інформації копіями можливих документів. На виконання вимог ч.16 ст. 29 Закону, оскільки є невідповідності між інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуги та документами, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердити наведену інформацію щодо власності (або оренди) наступними сканованими копіями можливих документів: витягом з оборотно-сальдової відомості учасника станом не раніше 01.01.2025 р., який підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, або договору оренди з переліком майна, що передається в оренду та актом приймання-передачі такого майна, або договору на надання послуг (з переліком обладнання/транспортних засобів/механізмів).
Створено
25.03.2025 15:43
Надати до
26.03.2025 15:43
Договір
UA-2025-03-12-013179-a-c1
Підписаний і діє
Номер
156
885 032 грн.
737 526.67 грн.
З ПДВ
Підписано
03.04.2025
Строк дії договору з
03.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Заходи з усунення аварій, пов'язані з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів житлового будинку за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Миру, буд.33
Номенклатура
Заходи з усунення аварій, пов'язані з ліквідацією наслідків збройної агресії Російської Федерації проти України: поточний ремонт конструктивних елементів житлового будинку за адресою: Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, проспект Миру, буд.33
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ОСББ "Миру 33"
Повна назва
ОСББ "Миру 33"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35927952

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Повна назва
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40207010

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.04.2025 15:29
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
931 613 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
ОСББ "Миру 33"
Контактний телефон:
+380967361807
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
931 613 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
ОСББ "Миру 33"
Контактний телефон:
+380967361807
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності