Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція скверу на майдані Гайдамаків в м. Городок Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027 Project № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 DEVELOPMENT OF GREEN INFRASTRUCTURE IN THE CROSS-BORDER AREA OF THE SIEDLCE MUNICIPALITY HORODOK COMMUNITY AND THE PRYVILNE COMMUNITY) від Городоцька міська рада Львівської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-12-013169-a
Id Tender c9206843f36b43e883bbf7205e4a6fe4
План UA-P-2025-03-12-013993-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.03.2025 16:55
Остання зміна 04.06.2025 15:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 400 889 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
137 004.45 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.03.2025 16:52 до 15.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.03.2025 16:52
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.03.2025 16:52
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00
до 23.05.2025 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 15:30
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 15:30
до 04.06.2025 15:04
Період уточнень
з 12.03.2025 16:52 до 12.05.2025 00:00
Період оскарження
з 12.03.2025 16:52 до 12.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00 до 23.05.2025 15:30
Період кваліфікації
з 15.05.2025 00:00 до 23.05.2025 15:30
Основні параметри
Реконструкція скверу на майдані Гайдамаків в м. Городок Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027 Project № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 DEVELOPMENT OF GREEN INFRASTRUCTURE IN THE CROSS-BORDER AREA OF THE SIEDLCE MUNICIPALITY HORODOK COMMUNITY AND THE PRYVILNE COMMUNITY)
Закупівля здійснюється за кошти Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027», який діє в Україні на підставі міжнародного договору - Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 №360-VI; Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024р. Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ на підставі міжнародного договору – Рамкова угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 360-VI; Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованою Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024р Проект № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 зареєстровано Секретаріатом Кабінету Міністрів України за № 5760 від 6 грудня 2024 року Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
27 400 889 грн.
Реконструкція скверу на майдані Гайдамаків в м. Городок Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027 Project № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 DEVELOPMENT OF GREEN INFRASTRUCTURE IN THE CROSS-BORDER AREA OF THE SIEDLCE MUNICIPALITY HORODOK COMMUNITY AND THE PRYVILNE COMMUNITY)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція скверу на майдані Гайдамаків в м. Городок Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027 Project № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 DEVELOPMENT OF GREEN INFRASTRUCTURE IN THE CROSS-BORDER AREA OF THE SIEDLCE MUNICIPALITY HORODOK COMMUNITY AND THE PRYVILNE COMMUNITY)
Очікувана вартість
27 400 889 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
137004,45
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція скверу на майдані Гайдамаків в м. Городок Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027 Project № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 DEVELOPMENT OF GREEN INFRASTRUCTURE IN THE CROSS-BORDER AREA OF THE SIEDLCE MUNICIPALITY HORODOK COMMUNITY AND THE PRYVILNE COMMUNITY)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81500, Україна, Львівська область, місто Городок, майдан Гайдамаків
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками сторін. тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних Грантових коштів та фінансування. Оплата Робіт здійснюється в межах фактично отриманого Замовником фінансування Грантодавця, наявного фінансування та спроможностей здійснити відповідну оплату органами Державної казначейської служби України. Сторони досягли принципової згоди, що Замовник забезпечує оплату виконаних робіт залежно від фактичного надходження чергових траншів коштів Європейського Союзу, призначених для фінансування цих Робіт. Конкретні строки оплати виконаних та прийнятих Робіт можуть бути змінені в односторонньому порядку Замовником в зв’язку зі зміною строків надходження або розміру чергових траншів коштів від Грантодавця для фінансування даного заходу Проекту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СЛМ-ПЛАСТ"
Пропозиція:
27 379 636.76 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.05.2025 17:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Кушнір
Електронна пошта
Телефон
+380686484648
Сайт:
http://horodok-rada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26269892
Повна назва
Городоцька міська рада Львівської області
Поштовий індекс
81500
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львівський район, місто Городок
Адреса
МАЙДАН ГАЙДАМАКІВ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція скверу на майдані Гайдамаків в м. Городок Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027 Project № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 DEVELOPMENT OF GREEN INFRASTRUCTURE IN THE CROSS-BORDER AREA OF THE SIEDLCE MUNICIPALITY HORODOK COMMUNITY AND THE PRYVILNE COMMUNITY)
Період вимог/скарг з 23.05.2025 15:30 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 00:00 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 15:30
Довідка НАЗК
23.05.2025 15:30
Повідомлення про рішення
22.05.2025 09:56
Електроний протокол про продовження строку
15.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
12.03.2025 16:52
Дата архівування
08.05.2025 17:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.05.2025 17:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
12.03.2025 16:52
Дата архівування
08.05.2025 17:46
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.05.2025 09:56
Дата кінця розгляду
13.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - У Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» в Розділі №1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування. У разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції та діяти протягом строку виконання робіт по даній закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про те, що Учаснику поставляються послуги автомобіля бортового, вантажопідйомністю 5т, КРАЗ 256-Б1 в кількості 1 шт. згідно Договору №3007/1 від 30 липня 2024 року. Проте, в даному договорі надання послуг відсутня інформація про автомобіль бортовий вантажопідйомністю 5т, КРАЗ 256-Б1 в кількості 1 шт. Також учасником у даній довідці зазначається інформація про обладнання та матеріально- технічну базу, що є власною. Проте, Учасником, на підтвердження інформації, що вказана у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надано частково документи, що підтверджують власне право користування Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документальне підтвердження надання послуг автомобіля бортового вантажопідйомністю 5т, КРАЗ 256-Б1, а також документальне підтвердження на власну матеріально-технічну базу. - У Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі» в Розділі №3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані копії аналогічних договорів (не менше одного) за останні п’ять років, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічного договору. 2. Скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю за поданими аналогічними договорами від замовника, що вказаний в Таблиці Д. Відгук повинен бути належно оформлений: містити вихідний номер, дату видачі такого документу та посилання на договір що виконувався. 3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (підписані сторонами довідки форми КБ-3 або інша) згідно аналогічного договору зазначеного у довідці, Таблиці Д.). 4. Документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (проектна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», в якій зазначається інформація про виконані договори. Проте на виконання договору №676 від 01.10.2021 з Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області, Учасник не надав документи, що підтверджують факт виконання робіт в повному обсязі та надав лист-відгук, у якому зазначена назва робіт, що не відповідає Довідці та Договору №676 від 01.10.2021р. На виконання договору №22/09 від 22.06.2023 р. з Об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку «Шевченка 43» м.Житомир, Учасник надав лист-відгук, в якому зазначається, що кінцевий термін виконання робіт згідно договору - 31.12.2023, а роботи фактично були виконані до 30.12.2023. Згідно Договору - термін виконання робіт до 20.10.2023. Також Учасником не надано жодних документів, що засвідчують факт виконання робіт повністю, а також документів, які підтверджують клас наслідків об’єкта за Договором №348 від 11.11.2019р зі Станишівською сільською радою Житомирського району Житомирської області. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скановані копії договорів (не менше одного) за останні п’ять років, які повністю виконані та наведені у поданій Учасником довідці, документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю і підтверджують клас наслідків об’єкта та скановану з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю за поданими аналогічними договорами від замовника, що наведений у Таблиці. - Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі», Учасник у складі пропозиції надає: -документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію. На виконання вказаної вимоги Учасником ненадоно документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи, які підтверджують право учасника на використання ліцензійного програмного комплексу: діючу ліцензію.
Створено
22.05.2025 11:41
Надати до
23.05.2025 11:41
Договір
UA-2025-03-12-013169-a-c1
Підписаний і діє
Номер
03/06-0005/23
27 379 636.76 грн.
27 379 636.76 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.08.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція скверу на майдані Гайдамаків в м. Городок Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027 Project № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 DEVELOPMENT OF GREEN INFRASTRUCTURE IN THE CROSS-BORDER AREA OF THE SIEDLCE MUNICIPALITY HORODOK COMMUNITY AND THE PRYVILNE COMMUNITY)
Номенклатура
Реконструкція скверу на майдані Гайдамаків в м. Городок Львівської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування Городоцької міської ради Львівської області згідно Проекту № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 «Розвиток зеленої інфраструктури міста Седльці, Городоцької громади та Привільненської громади», Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027 Project № PLUA.01.03-IP.01-0005/23-00 DEVELOPMENT OF GREEN INFRASTRUCTURE IN THE CROSS-BORDER AREA OF THE SIEDLCE MUNICIPALITY HORODOK COMMUNITY AND THE PRYVILNE COMMUNITY)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Городоцька міська рада Львівської області
Повна назва
Городоцька міська рада Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26269892

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "СЛМ-ПЛАСТ"
Повна назва
ПП "СЛМ-ПЛАСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39567941

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 15:04
-
04.06.2025 15:00
Додатки до договору
04.06.2025 15:00
-
04.06.2025 15:00
Додатки до договору
04.06.2025 15:00
Додатки до договору
04.06.2025 15:00
-
04.06.2025 15:00
-
04.06.2025 15:00
Додатки до договору
04.06.2025 15:00
-
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 400 889 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Городоцька міська рада Львівської області
Контактний телефон:
+380686484648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 400 889 грн.
Період подання пропозицій
до 15.05.2025 00:00
Замовник:
Городоцька міська рада Львівської області
Контактний телефон:
+380686484648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності