Показати схожі тендери

Закупівля Вантажно-пасажирський Фургон від Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-12-007049-a
Id Tender 3553b31b37fa40968aeaf6416b28d960
План UA-P-2025-03-11-013946-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.03.2025 13:38
Остання зміна 06.05.2025 16:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 294 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 471 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.03.2025 13:37 до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.03.2025 13:37
до 17.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.03.2025 13:37
до 17.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.03.2025 14:44
до 22.04.2025 17:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.03.2025 17:58
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2025 17:07
до 06.05.2025 16:18
Період уточнень
з 12.03.2025 13:37 до 17.03.2025 00:00
Період оскарження
з 12.03.2025 13:37 до 17.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.03.2025 14:44 до 22.04.2025 17:07
Період кваліфікації
з 20.03.2025 14:44 до 22.04.2025 17:07
Основні параметри
Вантажно-пасажирський Фургон
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 294 200 грн.
Вантажно-пасажирський Фургон
Назва предмета закупівлі
Вантажно-пасажирський Фургон
Очікувана вартість
6 294 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31471,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.03.2025 14:21
Закінчення аукціону
20.03.2025 14:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вантажно-пасажирський Фургон
Код ДК 021:2015
34136000-9 - Фургони
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
58010, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Криворучка Ореста,41-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
Пропозиція:
6 190 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Модерн-Авто
Пропозиція:
6 220 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.03.2025 14:21
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Танасійчук
Електронна пошта
Телефон
+380956992997
Замовник
ЄДРПОУ
03357562
Повна назва
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Поштовий індекс
58010
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м.Чернівці
Адреса
вул. Криворучка Ореста, 41 А
Кваліфікація
Лот № 1 Вантажно-пасажирський Фургон
Період вимог/скарг з 27.03.2025 17:58 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.03.2025 14:44 по 28.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.03.2025 17:58
Повідомлення про рішення
20.03.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2025 13:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2025 13:23
Період вимог/скарг з 22.04.2025 17:07 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 17:58 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.04.2025 17:07
Довідка НАЗК
22.04.2025 17:07
Повідомлення про рішення
03.04.2025 16:18
Електроний протокол про продовження строку
27.03.2025 17:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2025 13:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.03.2025 13:23
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є початок моніторингу процедур закупівлі та необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій Закупівлі. Враховуючи вищевикладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. Затверджено Протоколом Уповноваженої соби № 73 від 03.04.2025
Дата продовження строку розгляду
03.04.2025 16:17
Дата кінця розгляду
25.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Про надання терміну на виправлення невідповідностей Учасникові – Товариство з обмеженою відповідальністю «Модерн-Авто» (ЄДРПОУ 37952380) по закупівлі UA-2025-03-12-007049-a . Розглянувши подані документи Учасника виявлено невідповідності. 1) Відповідно до розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації в розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Аналогічним вважається договір за аналогічним предметом закупівлі, тобто Вантажно-пасажирський Фургон ( за код ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби), Учасником було надано аналогічний договір, який не відповідає предмету закупівлі. Надати протягом 24 годин наступне: Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації в розділі «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: -довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); -не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі; -копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці; 2) Відповідно до пункту 5 Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про ступень локалізації та фактичну калькуляцію в одному pdf, а повинен надати довідку в довільній формі в якій підтверджує, що ступінь локалізації виробництва товару, який являється предметом закупівлі дорівнює чи перевищує 25 відсотків та учасник повинен надати гарантійний лист в якому підтверджує/гарантує одночасно з передачею товару надати Замовнику (Покупцю) фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що являється предметом закупівлі Договору про закупівлю та поставку товару. Країна походження товару: всі, окрім товарів з російської федерації, Республіки Білорусь та Ісламської Республіки Іран. На виконання пункту 5 Додатку 1 тендерної документації Учасник на підтвердження надав відповідні документи у складі тендерної пропозиції у форматі PDF. На виконання пункту 5 Додатку 1 тендерної документації Учасник на підтвердження надав відповідні документи у складі тендерної пропозиції у вигляді одного документа. Надати протягом 24 годин наступне: Привести у відповідність пункт 5 Додаток 1, а саме надати довідку в довільній формі в якій підтверджує, що ступінь локалізації виробництва товару, який являється предметом закупівлі дорівнює чи перевищує 20 відсотків та гарантійний лист в якому підтверджує/гарантує одночасно з передачею товару надати Замовнику (Покупцю) фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що являється предметом закупівлі Договору про закупівлю та поставку товару. Країна походження товару: всі, окрім товарів з російської федерації, Республіки Білорусь та Ісламської Республіки Іран. 3) Відповідно до пункту 2 Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надав сертифікат, який відповідає екологічним нормам EURO – 5 або 6, є технічно справним, комплектуючі та матеріали – такі, що не були у вживанні та експлуатації, то повинен надати гарантійний лист. На виконання пункту 2. пункту 3 Додатку 1 тендерної документації Учасник на підтвердження надав відповідні документи у складі тендерної пропозиції у формі сертифікату відповідності, щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу. Надати протягом 24 годин наступне: Привести у відповідність пункт 5 Додаток 1, а саме надати гарантійний лист в якому автомобіль має відповідати екологічним нормам EURO – 5 або 6, бути технічно справним, комплектуючі та матеріали – такі, що не були у вживанні та експлуатації ВИРІШИЛА: 1. Надати Учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю «Модерн-Авто» 24 години на усунення невідповідностей.
Створено
18.04.2025 14:30
Надати до
19.04.2025 14:30
Договір
UA-2025-03-12-007049-a-b1
Підписаний і діє
Номер
279/25
6 220 000 грн.
5 183 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
05.05.2025
Строк дії договору з
05.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (Одиниця)
Вантажно-пасажирський Фургон
Номенклатура
Вантажно-пасажирський Фургон
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Повна назва
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03357562

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Модерн-Авто
Повна назва
ТОВ Модерн-Авто
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37952380

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
06.05.2025 16:18
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-31-000020
Дата створення проекту
31.03.2025 11:00
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
31.03.2025 12:21
Дата публікації висновку про результати
22.04.2025 17:44
Дата завершення усунення порушень
07.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.03.2025 № 31-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 31 березня 2025 року № 31-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 1. UA-2025-03-12-007049-a від 12.03.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2025 00:00
Документи рішення
31.03.2025 12:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернівецького міського комунального підрядного шляхово-експлуатаційного підприємства (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-03-11-013946-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 12.03.2025 № 58 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.03.2025; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВзІІ «ЮРОМАШ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Авто» (далі – ТОВ «Модерн-Авто»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.03.2025 № 68; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «Модерн-Авто» - до 19 квітня 2025 року; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 03.04.2025 та 11.04.2025 через електронну систему закупівель. Моніторингом установлено, що Замовник на підставі пункту 43 Особливостей № 1178 оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «Модерн-Авто» (далі – Повідомлення), в якому зазначив перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності та перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На вимоги Повідомлення учасник ТОВ «Модерн-Авто» 18.04.2025 завантажив всі документи, перелічені Замовником у Повідомленні. Однак, проведеним аналізом документів, що містяться в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто» встановлено, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, що обумовлюється наступним. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто» встановлено, що документи учасника, які завантажені в електронну систему закупівель оприлюднено та підписано з накладанням удосконаленого електронного підпису, який перевірено на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify та отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований». Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Модерн-Авто» не відповідає вимогам, установленим Замовником в пункті 1 розділу 3 тендерної документації, позаяк, підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Слід зазначити, що Замовником не було виявлено зазначеної вище невідповідності в частині підписання документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто» удосконаленим електронним підписом та у Повідомленні про що не було зазначено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВзІІ «ЮРОМАШ», своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на притягнення до дисциплінарної чи матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.04.2025 00:00
Дата публікації
22.04.2025 17:44
Документи висновку
22.04.2025 17:44
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов'язань уповноважену особу було позбавлено преміювання. У зв'язку з технічними перебоями системи наказ не був вчасно завантажений до системи протягом 5-ти робочих днів. Уповноваженою особою самостійно була зроблена перевірка, що наказ не підзавантажився, тому уовноваженою особою, було понаново загружений наказ та усунуті порушення.Уповноважена особа зобов’язується більш ретельно переглядати документацію учасників, посилити увагу та вживати максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
Дата публікації
08.05.2025 13:33
Документи інформації про усунення порушення
08.05.2025 13:33
-
08.05.2025 13:34
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
16.05.2025 16:29
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
16.05.2025 16:30
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вантажно-пасажирський Фургон» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-007049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чому тендерна документація (ТД) складена з порушенням вимог законодавства про закупівлі? 3. З яких причин Вами у Додатку 1 до ТД зазначено, що учасник повинен надати довідку в довільній формі в якій підтверджує, що ступінь локалізації виробництва товару, який являється предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 20 відсотків, чим не дотримано вимог пункту 6-1 розділу Х «Прикінцевих та перехідних положень» Закону, відповідно до якого ступінь локалізації виробництва у 2025 році дорівнює чи перевищує 25 відсотків? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
31.03.2025 12:26
Орган перевірки
04.04.2025 00:00
Документи повідомлення
31.03.2025 12:26
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі -Закупівля здійснювалася на оновлення матеріально-технічної бази підприємства для належного виконання робіт згідно підписаних договорів з Департаментом інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері та згідно Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі визначенні у додатку 1 до тендерної документації по процедурі відкриті торги (з особливостями) по закупівлі Товару. Загальна очікувана вартість предмета закупівлі становила 6 294 200 грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбулась на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін. 2. Уповноважена особа не знаходить порушення під час складання тендерної документації. Вразі виявлення Вами порушення прошу Вас уточнити, якого саме пункту Тендерної документації вони стосуються, та в чому вони полягають. 3. Уповноваженою особою під час проведення закупівлі було допущено орфографічну помилку у вимогі, що учасник повинен надати довідку в довільній формі в якій підтверджує, що ступінь локалізації виробництва товару, який являється предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 20 відсотків. Проте Уповноваженою особою Додатком 1 пунктом 5 було прописано, що Замовник здійснює закупівлю товару, що є предметом Закупівлі, якщо ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 25 відсотків. Зазначена вимога щодо ступеню локалізації не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначеній в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару. В розумінні цієї закупівлі під іншими міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України (зокрема угодами про вільну торгівлю) вважаються: - Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони; - Угода про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії; - Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ; - Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою.
Рішеня
03.04.2025 19:07
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Вантажно-пасажирський Фургон» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-12-007049-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: 1. Чому строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто» перевищує п’ять робочих днів з дня (27.03.2025) визначення пропозиції зазначеного учасника найбільш економічно вигідною? Чи приймалось рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Модерн-Авто», або рішення про визначення його переможцем/відхилення його тендерної пропозиції? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.04.2025 17:58
Орган перевірки
12.04.2025 00:00
Документи повідомлення
08.04.2025 17:59
-
Відповідь
відповідь на звернення
Згідно з положеннями статті 29 Закону, замовник має можливість продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Строк розгляду тендерної пропозиції Уповноваженою особою було аргументовано та продовжено до 20 робочих днів згідно затвердженого протоколу № 73 від 03.04.2025 року.
Рішеня
11.04.2025 14:43
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 294 200 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2025 00:00
Замовник:
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Контактний телефон:
+380956992997
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 294 200 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2025 00:00
Замовник:
Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство
Контактний телефон:
+380956992997
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності