Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП ВКФ «Весна-Ділогія» (далі – Учасник) щодо закупівлі «Сорочки та фуфайки для персоналу воєнізованої охорони та працівників поліції» (код ДК 021:2015: 18330000-1 – «Сорочки та фуфайки») виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1.1. Відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді та формі, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника. Учасником з метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації в складі тендерної пропозиції було надано вих. № 17/03/25-23 від 17 березня 2025 р. тендерна форма «Пропозиція», в складі якої зазначено, що загальна сума пропозиції становить 1 454 000,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят чотири тисячі грн. 00 коп.), проте сума тендерної пропозиції Учасника, яка зазначена в ЕСЗ, становить 1 454 400,00 грн. (один мільйон чотириста п’ятдесят чотири тисячі чотириста грн. 00 коп.). Прохання виправити дану невідповідність.
2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
2.1. Відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 7 до Тендерної документації Тендерна форма «Пропозиція» подається у вигляді та формі, наведеній у Додатку № 2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника.
3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВИРІШИЛА:
1. Надати учаснику торгів (згідно з предметом закупівлі «Сорочки та фуфайки для персоналу воєнізованої охорони та працівників поліції» (код ДК 021:2015: 18330000-1 – «Сорочки та фуфайки») (49000, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 102, кв. 36), пропозиція якого становить 1 454 400,00 грн. з ПДВ, 24 (двадцять чотири) години для усунення виявлених невідповідностей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.