Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-11-013315-a
Id Tender 2212a80e00d04cecb7859e2128b16220
План UA-P-2025-03-11-016434-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.03.2025 17:16
Остання зміна 17.04.2025 17:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 710 656 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
97 106.56 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2025 17:14 до 26.03.2025 16:56
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 17:14
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2025 17:14
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 14:33
до 10.04.2025 07:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.04.2025 09:19
до 16.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.04.2025 07:21
до 17.04.2025 17:29
Період уточнень
з 11.03.2025 17:14 до 23.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.03.2025 17:14 до 23.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 14:33 до 10.04.2025 07:21
Період кваліфікації
з 27.03.2025 14:33 до 10.04.2025 07:21
Основні параметри
«Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 710 656 грн.
«Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 710 656 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
97106,56
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.03.2025 14:10
Закінчення аукціону
27.03.2025 14:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Дата постачання по
01.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
• Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Грей БУД Компані"
Пропозиція:
9 392 367 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП"
Пропозиція:
9 330 555 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.03.2025 14:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.03.2025 17:16
Оголошення про проведення закупівлі
11.03.2025 17:14
Тендерна документація
11.03.2025 17:14
Критерії прийнятності
11.03.2025 17:14
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
11.03.2025 17:14
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Орленко
Електронна пошта
Телефон
+380972146944
Сайт:
https://krinf1.itmed.org/
Замовник
ЄДРПОУ
01986115
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Поштовий індекс
50027
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кривий Ріг
Адреса
вул. Юрія Камінського, 5
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 03.04.2025 09:19 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 14:33 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.04.2025 09:19
Повідомлення про рішення
27.03.2025 14:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 17:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 17:14
Період вимог/скарг з 10.04.2025 07:21 по 16.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.04.2025 09:19 по 11.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.04.2025 07:22
Довідка НАЗК
10.04.2025 07:21
Повідомлення про рішення
03.04.2025 09:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-11-013315-a-b1
Підписаний і діє
Номер
99
9 392 367 грн.
7 826 972.5 грн.
З ПДВ
Підписано
17.04.2025
Строк дії договору з
17.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01986115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Грей БУД Компані"
Повна назва
ТОВ "Грей БУД Компані"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45173568

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 17:29
-
17.04.2025 17:26
Підписаний договір
-
17.04.2025 17:26
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-15-000047
Дата створення проекту
15.04.2025 15:59
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
21.04.2025 16:06
Дата публікації висновку про результати
13.05.2025 12:17
Дата завершення усунення порушень
28.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 020-65-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
21.04.2025 № 80 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 № 80 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-03-11-013315-a 11.03.2025 Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.04.2025 00:00
Документи рішення
21.04.2025 16:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу закупівлі проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік UA-P-2025-03-11-016434-a комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом від 11.03.2025 № 56, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.04.2025 № 194, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.04.2025 № 214, тендерні пропозиції учасників закупівлі: ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП", ТОВ "Грей БУД Компані", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 10 квітня 2025, договір підряду на виконання робіт від 17.04.2025 № 99, додаткову угоду від 25.04.2025 № 1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 02.05.2025, 09.05.2025, 12.05.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби. Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного Кодексу України (ЦКУ) визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі Порядок №45), та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно п. 1 Порядку №45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі Настанова №281), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 83 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі Постанова № 668), визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, за результатами моніторингу установлено, що в проєкті договору, який є Додатком 3 до тендерної документації та договорі підряду на виконання робіт від 17.04.2025 № 99 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 83, 84 Постанови № 668. Отже, Замовником не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. Окрім цього, відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Моніторингом установлено, що у проєкті договору Додатку 3 до тендерної документації та у договорі підряду на виконання робіт від 17.04.2025 № 99 інформацію про ціни на матеріальні ресурси не визначено, як невід’ємний додаток до договору, чим не дотримано вимогу абзацу другого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. В ході моніторингу Замовник 25.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 25.04.2025 № 1 разом з інформацією про ціни на матеріальні ресурси.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей, дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 83, 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору підряду на виконання робіт від 17.04.2025 № 99 у відповідність до вимог пунктів 83, 84 Постанови № 668 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.05.2025 00:00
Дата публікації
13.05.2025 12:17
Документи висновку
13.05.2025 12:17
-
Повідомлення
Запит
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-013315-a), яку проведено комунальним некомерційним підприємством "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до Додатку 2 тендерної пропозиції Замовника в складі пропозиції необхідно надати скановану копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; Дозвіл на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. У свою чергу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" завантажено файл Декларація від Держпраці.pdf, який містить в собі Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів. Поряд із цим, моніторингом встановлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.04.2025 № 194 тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" відхилено з підстави невідповідності, зокрема субпідрядник ТОВ «Металпректстрой» не має дозволу на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів. Враховуючі вищезазначене, просимо надати інформацію у вигляді пункту, підпункту, додатку або тендерної документації, що містить в собі вимогу Замовника про надання субпідрядником/субпідрядниками Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.04.2025 15:32
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 15:32
-
Відповідь
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2025-03-11-013315-a)
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2025-03-11-013315-a) Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель: 1. Згідно до питання першого даного запиту, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації. Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації виконувалися ТОВ "Проектбудвишукування" (ЄДРПОУ 19439000) на підставі Договору № 19042/35 від 07.02.2024 на суму 316 452,03 грн. без ПДВ. На підтвердження надаємо проєктно-кошторисну документацію у шести томах з технічним висновком (Додатки 1,2,3,4,5,6,7). Частково роботи були виконані в 2024 році. 2. Згідно до питання другого даного запиту, пояснюємо що, учасник закупівлі ТОВ «КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП» уклав Договір №16 на виконання будівельно-монтажних робіт від 21.03.2025р з ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ», який повинен був виконувати роботи згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область». Згідно вимоги до тендерної документації Додаток 2 Технічна специфікація передбачено «В складі пропозиції надати скановану копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; Дозвіл на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин» ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ, (а не безпосередньо ТОВ«КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП», що був учасником торгів), який мав би виконувати роботи, надав Дозвіл з Державної служби питань праці в якому визначається дозвіл на виконання таких видів робіт: - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Додатки: Проєктно-кошторисна документація Том 1 на 89 арк. в 1 прим; Проєктно-кошторисна документація Том 2 на 74 арк. в 1 прим; Проєктно-кошторисна документація Том 3 на 86 арк. в 1 прим; Проєктно-кошторисна документація Том 4 на 133 арк. в 1 прим; Проєктно-кошторисна документація Том 5 на 43 арк. в 1 прим; Проєктно-кошторисна документація Том 6 на 46 арк. в 1 прим; Технічний висновок до проєктно-кошторисної документації на 51 арк. в 1 прим. Договір №16 на виконання будівельно-монтажних робіт від 21.03.2025р; Дозвіл ТОВ «Металпроектстрой» від Державної служби з питань праці Виходячи із вищевказаного, а також ряд інших невідповідностей, тендерна пропозиція ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ» не відповідає вимогам ТД.
Рішеня
02.05.2025 16:11
Замовник
Запит
Запит для надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-013315-a), яку проведено комунальним некомерційним підприємством "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів): 1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі: інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу). У свою чергу, відповідно до пункту 7 Розділу 3 тендерної документації Замовником визначено вимогу, що учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Отже, це вичерпний перелік документів, що містить в собі тендерна документація Замовника у вигляді вимог стосовно кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). За результатом аналізу інформації та документів установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" завантажено файл Про субпідрядника.pdf, який містить в собі Інформаційну довідку від 14.03.2025 Вих.№ 5 про залучення до виконання робіт на закупівлю: «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) ТОВ «МеталПроектСтрой», без зазначення обсягів (%) та видів робіт. Окрім цього, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 1.3. Розділу 1 Договору на виконання будівельно-монтажних робіт від 25.03.2025 № 16 Договірна ціна, перелік, обсяг Робіт, матеріали для Робіт визначені в Додатку 1, який є невід’ємною частиною договору. Проте, Договір на виконання будівельно-монтажних робіт від 25.03.2025 № 16 завантажений не в повному обсязі, зокрема без Додатку 1, який є невід’ємною частиною договору. Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) з наступних питань: - який документ, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП", свідчить про залучення до виконання робіт у повному обсязі, як субпідрядника/співвиконавця ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ» на закупівлю: «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)? - яким чином Замовником визначено обсяги та види робіт, що будуть здійснені ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ» відповідно до Договору на виконання будівельно-монтажних робіт від 25.03.2025 № 16? 2. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1.4. Розділу 1 Договору на виконання будівельно-монтажних робіт від 25.03.2025 № 16 виконавець (ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ») підтверджує, що він має усі необхідні дозволи (ліцензії), які вимагаються чинним законодавством України для виконання ним своїх обов’язків за цим Договором. Враховуючи, що вичерпний перелік документів, що містить в собі тендерна документація Замовника у вигляді вимог стосовно кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення) визначений у пункті 7 Розділу 3 тендерної документації та відповідно до пункту 1.4. Розділу 1 Договору на виконання будівельно-монтажних робіт від 25.03.2025 № 16 виконавець (ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ») підтверджує, що він має усі необхідні дозволи (ліцензії), які вимагаються чинним законодавством України для виконання ним своїх обов’язків за цим Договором, просимо надати пояснення (інформацію, документи) з питання, чому була відхилена тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП"? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.05.2025 17:24
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 17:24
-
Запит
Запит для надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі роботи «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-013315-a), яку проведено комунальним некомерційним підприємством "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів): Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовником визначено вимогу про надання, в складі пропозиції, дозволу на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "Грей БУД Компані", який містить в собі дозвіл на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.05.2025 16:49
Орган перевірки
13.05.2025 00:00
Документи повідомлення
07.05.2025 16:49
-
Відповідь
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2025-03-11-013315-a)
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель: 1. Згідно до питання першого даного запиту, Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, в тому числі: інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу). Учасником закупівлі ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" була надана інформаційна довідка вих.№5 від 14.03.2025р в якій визначалось, що ТОВ «МеталПроектСтрой» буде залучений до виконання робіт на закупівлю «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» ЄДРПОУ 39065933 Директор Красніков Д.О. Між ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП"(Замовник) та ТОВ «МеталПроектСтрой» (Виконавець) укладено договір №16 на виконання будівельно-монтажних робіт від 21.03.2025р. на предмет договору «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». В п 1.3. Договірна ціна, перелік, обсяг Робіт, матеріали для Робіт визначені в Додатку №1, який є невід’ємною частиною цього Договору та визначається за згодою Сторін», але додаток №1 відсутній, тому не зрозуміло які роботи та обсяги буде виконувати ТОВ «МеталПроектСтрой» в розмірі 20% , оскільки навіть відсутня загальна ціна договору. 2. Згідно до питання другого даного запиту, з вище викладеного (відповідь на питання 1) не зрозуміло, які роботи мав би виконувати ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ» (виконавець) згідно Договору №16 від 21.03.2025р. на виконання будівельно-монтажних робіт, в якому відсутній додаток №1 де повинна міститись інформація про договірну ціну, перелік та обсяг робіт, а такж матеріали для робіт. Виходячи з цього ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" має Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в якій є дозвіл на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів, але ТОВ «МЕТАЛПРОЕКТСТРОЙ»(виконавець) який мав би виконувати роботи в розмірі 20% не має дозволу на ці види робіт, а лише: - газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Також в пропозиції учасника ТОВ «КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП» виявлені невідповідності: • У складі пропозиції учасника ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" відсутні скан-копії чинних посвідчень директора, головного інженера, виконроба, відповідно пп. 2.1. п.1 до Додатку 1 до тендерної документації. • У договорі № 16 на виконання будівельно – монтажних робіт (субпідряд) № 16 від 21.03.25 між ТОВ “Металпроектстрой” та ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" відсутній Додаток № 1 (Договірна ціна) до Договору, який є невід’ємною частиною даного Договору. • Згідно пп. 1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник не надав довідку у довільній формі про знаходження на балансі підприємства наявності власних машин, механізмів та устаткування за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера. В довідки пп. 1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника , ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" не надав в складі тендерної пропозиції інформацію стосовно орендованого майна. • Згідно пп.1.2п.1 Додатку 1до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції має надати копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з усіма додатками (зазначеними у договорі). У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" не надано договір оренди на будівельні машини і механізми, які зазначені у відомості ресурсів до локального кошторису, а саме: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400А; машини свердлильні електричні; нарізувачі швів у свіжоукладеному цементобетоні. • Згідно Виписки з ЄДРПОУ від 27.09.2023року та Наказом № 01/1 від 25.09.2023року директором ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП» є Туркіна Світлана Володимирівна. Аналогічний договір будівельного підряду 03/10150637/1 від 09.07.24 року з АТ «РАЙФФАЗЕН БАНК» підписаний Туркіним Костянтином Ігоровичем. • Акти виконаних робіт до аналогічного договору 03/10150637/1 від 09.07.24 року з АТ «РАЙФФАЗЕН БАНК» датовані жовтнем 2024 року. Лист-відгук № 193/171/1288 датований 05.09.2024р. від АТ «Райффайзен банк», тобто лист-відгук про виконання робіт згідно з договором виданий раніше за акти виконаних робіт. Додатки: Договір №16 від 21.03.2025р на виконання будівельно-монтажних робіт. Дозвіл ТОВ «Металпроектстрой» від Державної служби з питань праці Інформаційна довідка Виходячи із вищевказаного, а також ряд інших невідповідностей, тендерна пропозиція ТОВ "КІТ-ТРЕЙДІНГ ГРУП" не відповідає вимогам ТД тому була відхилена.
Рішеня
09.05.2025 15:41
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями «Капітальний ремонт покрівлі та фасадів реанімаційного корпусу Комунального некомерційного підприємства "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради за адресою: вул. Юрія Камінського, 5, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» («Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2025-03-11-013315-a)
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель: 1. Згідно до питання даного запиту, стосовно інформації учасника закупівлі ТОВ "Грей БУД Компані", яка містить в собі дозвіл на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Згідно пункту 20 Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Держпраці та її територіальні органи ведуть реєстр дозволів в установленому порядку, узагальнюють інформацію про видані та анульовані дозволи і оприлюднюють її у медіа та на власному веб-сайті. Держпраці та її територіальні органи вносять до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відомості про дозволи (зареєстровані декларації) в установленому порядку. Тобто, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці це є дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Відповідно до пункту 7 вищевказаної Постанови, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця. Декларація ТОВ «Грей БУД Компані» зареєстрована у територіальному органі Держпраці 26 лютого 2025 року № ЕДК 001550/0906-25. В складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Грей БУД Компані» надав скановану копію декларації відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до виду робіт підвищеної небезпеки: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
Рішеня
12.05.2025 16:51
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 710 656 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 16:56
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380972146944
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 710 656 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 16:56
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380972146944
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності