Показати схожі тендери

Закупівля Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних від КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-11-013130-a
Id Tender d3ff255cdbc04c038cc65c6f5a27119e
План UA-P-2025-03-11-015278-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 11.03.2025 16:59
Остання зміна 18.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 839 097.22 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 390.97 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2025 17:01 до 19.03.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 17:01
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2025 17:01
до 16.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.03.2025 15:34
-
Період уточнень
з 11.03.2025 17:01 до 16.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.03.2025 17:01 до 16.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.03.2025 15:34
Основні параметри
Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 839 097.22 грн.
Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних
Назва предмета закупівлі
Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних
Очікувана вартість
1 839 097.22 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18390,97
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.03.2025 15:11
Закінчення аукціону
20.03.2025 15:34
Позиція : №1 3 600 (послуга)
Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива
Опис предмета закупівлі
Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
3 600
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №2 100 (послуга)
Встановлення GPS/GSM трекер СОКІЛ-ТРЕК в комплекті з датчиком рівня палива
Опис предмета закупівлі
Встановлення GPS/GSM трекер СОКІЛ-ТРЕК в комплекті з датчиком рівня палива
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №3 25 (послуга)
Контрольний злив та залив палива
Опис предмета закупівлі
Контрольний злив та залив палива
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
25
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №4 40 (послуга)
Послуги з встановлення GPS\ GSM трекера
Опис предмета закупівлі
Послуги з встановлення GPS\ GSM трекера
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №5 40 (послуга)
Заміна GPS\ GSM трекера
Опис предмета закупівлі
Заміна GPS\ GSM трекера
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №6 40 (послуга)
Зняття/встановлення датчика рівня палива
Опис предмета закупівлі
Зняття/встановлення датчика рівня палива
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №7 40 (послуга)
Зняття/встановлення датчика рівня палива (бак більше 300 л)
Опис предмета закупівлі
Зняття/встановлення датчика рівня палива (бак більше 300 л)
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №8 40 (послуга)
Встановлення датчика рівня та тарування баку
Опис предмета закупівлі
Встановлення датчика рівня та тарування баку
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №9 40 (послуга)
Відновлювання роботи GPS\ GSM трекера
Опис предмета закупівлі
Відновлювання роботи GPS\ GSM трекера
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №10 40 (послуга)
Відновлювання датчика рівня палива
Опис предмета закупівлі
Відновлювання датчика рівня палива
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №11 40 (послуга)
Діагностування GPS\ GSM трекера
Опис предмета закупівлі
Діагностування GPS\ GSM трекера
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №12 40 (послуга)
Діагностування датчика рівня палива
Опис предмета закупівлі
Діагностування датчика рівня палива
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №13 40 (послуга)
Пломбування датчика рівня
Опис предмета закупівлі
Пломбування датчика рівня
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №14 30 (послуга)
Під’єднання до мережі запалювання
Опис предмета закупівлі
Під’єднання до мережі запалювання
Код ДК 021:2015
72319000-4 - Послуги з постачання даних
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61105, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 360 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником наданих Послуг здійснюється шляхом перерахування 100 % коштів на банківський рахунок Виконавця після затвердження Сторонами Акту наданих послуг протягом 360 календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МОНІТЕРРА ПЛЮС"
Пропозиція:
1 621 749 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
1 603 359.03 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.03.2025 15:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.03.2025 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
18.04.2025 00:00
Порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути в частині визначення предмета закупівлі
07.04.2025 13:18
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Дьомочкін
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Oleg Domochkin
Електронна пошта
Телефон
380933778912
Замовник
ЄДРПОУ
03359182
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL CONTRACTING SPECIALIZED ENTERPRISE FOR REPAIR AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS IN KHARKOV "SHLYAHREMBUD"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL CONTRACTING SPECIALIZED ENTERPRISE FOR REPAIR AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS IN KHARKOV "SHLYAHREMBUD"
Поштовий індекс
61004
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Москалівська, 20
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги GPS моніторингу транспортних засобів, обладнаних GPS/GSM-трекерами СОКОЛ-ТРЕК з датчиками рівня палива, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 72319000-4 Послуги з постачання даних
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.03.2025 15:34 по 18.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих цим учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ до 20 (двадцяти) робочих днів.
Документи кваліфікації
26.03.2025 10:20
Електроний протокол про продовження строку
20.03.2025 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 16:59
2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 16:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих цим учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
26.03.2025 10:20
Дата кінця розгляду
18.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛЕНКА ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА (реєстраційний номер облікової картки платника податків – 3153818877) (далі - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпунктів 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1.1 Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі, послуги GPS моніторингу транспортних засобів. 1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. 1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка щодо виконання учасником аналогічних договорів.pdf»), довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка щодо виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів» (від 17.03.2025 р.) (далі – Довідка І). У рядку за №1 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про аналогічний договір, зокрема, про: - дату укладення договору та його номер: «Дата 28.07.2017 Номер №280717/1»; - про ціну договору: «Ціна договору 318600 грн.». За умовами підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель: - у файлі: «Договір Агротіс.pdf», - завірену учасником копію договору, що вказаний учасником у рядку за № 1 другої графи таблиці Довідки І, а саме: «Договір № 280717/1 про надання інформаційно-технологічних послуг», укладений ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (Виконавцем за договором) з Товариством з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Агротіс» (Замовником за договором)» «28» липня 2017 р.(далі – ДОГОВІР № 280717/1); - у файлі: «АКТ_Агротіс_ремонт.pdf», - завірену учасником копію акту наданих послуг, а саме: «АКТ надання послуг № 1359 від 31 липня 2019 р.», підписаний представником Замовника - ТОВ «АГРОФІРМА «АГРОТІС» - директором дирекції з операційного управління Акхоз Сергієм Андрійовичем та представником Виконавця - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ щодо надання послуг Виконавцем: «Ремонт GPS-терміналу» (далі – АКТ № 1359); - у файлі: «АКТ_Агротіс.pdf», - завірену учасником копію акту наданих послуг згідно з договором: 280717/1 від 28.07.2017 (ДОГОВІР № 280717/1), а саме: «АКТ надання послуг № 267 від 29 лютого 2020 р.», підписаний представниками: від Виконавця – Павленко Віталієм Володимировичем, від Замовника – генеральним директором Жерновим Ігорем Анатолійовичем (далі – АКТ № 267); - у файлі: «АКТ_Агротіс_встановлення.pdf», завірену учасником копію акту наданих послуг, а саме: «АКТ надання послуг № 492 від 22 квітня 2019 р.», підписаний представником Замовника ТОВ «АГРОФІРМА «АГРОТІС» - директором дирекції з операційного управління Акхоз Сергієм Андрійовичем та представником Виконавця - ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ щодо виконання робіт (надання послуг) Виконавцем: «Роботи з встановлення системи контролю рухомих об’єктів» (далі – АКТ № 492). Пунктом 4.1 розділу 4 ДОГОВОРУ № 280717/1 визначено: «4.1. Вартість типових Послуг з обслуговування Системи визначається відповідно до Додатку № 1 до цього Договору за кожний рухомий об’єкт Замовника, оснащений підключеним до Системи Обладнанням. Кількість Рухомих об’єктів Замовника, оснащених підключеним до Системи Обладнанням, щомісяця відображається Виконавцем в бухгалтерських документах». Натомість, у Додатку № 1 до ДОГОВОРУ № 280717/1 учасником - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ заретушована інформація щодо ціни Послуг, що мають бути надані за умовами ДОГОВОРУ № 280717/1. Разом з цим, у наданих учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ в актах наданих послуг: АКТІ № 1359, АКТІ № 267, АКТІ № 492 заретушована інформація щодо загальної вартості робіт (послуг). Оскільки учасником заретушована інформація у Додатку № 1 до ДОГОВОРУ № 280717/1 щодо ціни (вартості) Послуг, тому неможливо встановити виконання у повному обсязі ДОГОВОРУ № 280717/1 у відповідності з наданими АКТАМИ, що не відповідає вимогам підпунктів 1.1.2 та 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Крім того, окремі пункти (умови) у наданому ДОГОВОРІ № 280717/1, заретушовані і не є можливим прочитати їх зміст повністю. Разом з цим учасник у складі тендерної пропозиції обґрунтовано не визначив заретушовану інформацію як конфіденційну, тому учаснику необхідно виправити вищезазначені невідповідності в наданих документах (з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей). Також, учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ за умовами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Відгук — Агротіс.pdf»), завірену учасником копію листа-відгуку, а саме: «ВІДГУК ПРО РОБОТУ КОМПАНІЇ» (Від 20 листопада 2019 р.) (далі – ВІДГУК), згідно з яким ТОВ «Агрофірма «Агротіс» повідомляє, що «ФОП Павленко В. В. на постійній основі надає послуги згідно договору № 280717/1 від 28 липня 2017р. з інформаційно-технологічного обслуговування системи GPS-моніторингу…», та зазначає, зокрема про те, що «Роботою системи та ефективністю технічного обслуговування повністю задоволені». Однак, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ ВІДГУКУ не зазначено інформації про строк дії та ціну наданого договору (ДОГОВОРУ № 280717/1), що вимагається, серед іншого, для обов’язкового зазначення у підпункті 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Разом з цим, учасник надав не оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (ВІДГУКУ), а завірену учасником його копію, що також не відповідає вимогам підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. У рядку за № 2 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про аналогічний договір, зокрема, про: - дату укладення договору та його номер: «Дата 10 червня 2020 р. Номер 158»; - про ціну договору: «Ціна договору 10200 грн». За умовами підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель: у файлі: «Договір_роботи_Красилівська ЦРЛ.pdf», - завірену учасником копію договору, що вказаний учасником у рядку за № 2 другої графи таблиці Довідки І, а саме: Договір № 158, укладений ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (Постачальником за договором) з КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КРАСИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КРАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (ЗАМОВНИКОМ за договором)» 10 червня 2020 р.(далі – ДОГОВІР № 158); - у файлі: «АКТ_Красилівська ЦРЛ.pdf», - завірену учасником копію акту виконаних робіт (наданих послуг), а саме: «АКТ надання послуг № 1251 від 10 червня 2020 р.», підписаного представником Замовника КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КРАСИЛІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ КРАСИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ - Головним лікарем ДУДКОМ ДЕНИСОМ СЕРГІЙОВИЧЕМ та представником Виконавця ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛЕНКА ВІТАЛІЯ ВОЛОДИМИРОВИЧА -(далі – АКТ № 1251), складеного на підставі договору № 158 від 10 червня 2020 р. Пунктом 2.1 розділу 2 ДОГОВОРУ № 158 визначено: «2.1. ЗАМОВНИК сплачує ВИКОНАВЦЕВІ за виконання РОБІТ з встановлення (монтування) та налагоджування ОБЛАДНАННЯ за цінами і в кількості вказаними в Акті виконаних робіт.». Разом з цим, у пункті 2.2 розділу 2 ДОГОВОРУ № 158 заретушована інформація про загальну «вартість РОБІТ, що підлягають виконанню, по даному Договору (сума Договору)…» (ДОГОВОРУ № 158). Разом з цим, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ АКТІ № 1251 заретушована інформація щодо кількості, ціни, суми, загальної вартості робіт (послуг). Оскільки учасником заретушована інформація щодо ціни (вартості) робіт (послуг), тому неможливо встановити виконання у повному обсязі ДОГОВОРУ № 158 у відповідності з наданим АКТОМ № 1251, що не відповідає вимогам підпунктів 1.1.2 та 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Разом з цим учасник у складі тендерної пропозиції обґрунтовано не визначив заретушовану інформацію як конфіденційну, тому учаснику необхідно виправити вищезазначені невідповідності в наданих документах (з урахуванням вимог пункту 40 Особливостей). Також, учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ за умовами підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Відгук — Красилівська ЦРЛ.pdf») завірену учасником копію листа-відгуку, а саме: «Відгук про співробітництво» (від 03 серпня 2020 р.) (далі – ВІДГУК І). Однак, у наданому учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ ВІДГУКУ І не зазначено інформації про номер договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії наданого договору (ДОГОВОРУ № 158), що вимагається, серед іншого, для обов’язкового зазначення у підпункті 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Разом з цим, учасник надав не оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором - ВІДГУКУ І, а завірену учасником його копію, що також не відповідає вимогам підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Слід також звернути увагу на те, що у рядку за № 3 таблиці Довідки І учасником - ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ, зазначено інформацію про договір, а саме: «Дата 10 червня 2020 р. Номер 157», предметом якого є «Постачання товару», який не підтверджує наявність у учасника досвіду щодо надання послуг, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі, у тому числі, послуги GPS моніторингу транспортних засобів, що в цілому не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ФОП ПАВЛЕНКО ВІТАЛІЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: - документальне підтвердження досвіду виконання ДОГОВОРУ № 280717/1 та ДОГОВОРУ № 158, зазначених учасником у таблиці Довідки І, у відповідності до вимог підпунктів 1.1.2, 1.1.3 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації; - оригінал листа відгуку за кожним вказаним у таблиці Довідки І аналогічним договором (ДОГОВОРОМ № 280717/1 та ДОГОВОРОМ № 158), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку інформації у відповідності до вимог підпункту 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства учаснику необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка із зазначенням коду ЄДРПОУ.pdf», довідку, а саме: «Довідка із зазначенням коду ЄДРПОУ» (від 17.03.2025 р.) (далі – ДОВІДКА), в якій учасник зазначає про наступне: «У зв’язку з тим, що ФОП Павленко В. В. не є юридичною особою, то має лише ІПН 3153818877 та перебуває на 3-їй групі і є платником єдиного податку 5 %. ФОП Павленко В. В. діє на підставі Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (довідка до пропозиції додається)». Однак, ДОВІДКА, надана учасником – ФОП ПАВЛЕНКОМ ВІТАЛІЄМ ВОЛОДИМИРОВИЧЕМ у складі тендерної пропозиції не містить інформації про дату обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, що не відповідає вимогам підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ФОП ПАВЛЕНКУ ВІТАЛІЮ ВОЛОДИМИРОВИЧУ відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати довідку, складену у довільній формі у відповідності з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації
Створено
28.03.2025 20:56
Надати до
29.03.2025 20:56
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 839 097.22 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
380933778912
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 839 097.22 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
380933778912
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності