Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів) від Комунальна установа "Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-11-013095-a
Id Tender e56a1cefac6844e9a8d53348129b7023
План UA-P-2025-02-06-015009-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.03.2025 16:59
Остання зміна 31.03.2025 15:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2025 16:57 до 19.03.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 16:57
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2025 16:57
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.03.2025 12:48
до 21.03.2025 13:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2025 13:48
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2025 13:48
до 31.03.2025 15:08
Період уточнень
з 11.03.2025 16:57 до 16.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.03.2025 16:57 до 16.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.03.2025 12:48 до 21.03.2025 13:48
Період кваліфікації
з 20.03.2025 12:48 до 21.03.2025 13:48
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 100 000 грн.
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
2 100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.03.2025 12:25
Закінчення аукціону
20.03.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
9
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Замовником Виконавцю щомісячної вартості наданих Послуг здійснюється в національній валюті України (гривня) в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником Виконавцю вартості наданих Послуг, зазначеної у відповідному(-их) Акті(-ах) наданих послуг Виконавця, визначеного (-их) п. 4.12. цього Договору протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту(-ів) наданих послуг, на поточний рахунок Виконавця, вказаний у цьому Договорі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВСЬКИЙ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
2 070 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Тимофеєв Д.О.
Пропозиція:
2 075 850 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.03.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.03.2025 16:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Вестя
Електронна пошта
Телефон
+380487054442
Замовник
ЄДРПОУ
26343192
Повна назва
Комунальна установа "Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення"
Поштовий індекс
65023
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Льва Толстого, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
Період вимог/скарг з 21.03.2025 13:48 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.03.2025 12:48 по 28.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 13:49
Довідка НАЗК
21.03.2025 13:48
Повідомлення про рішення
20.03.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-11-013095-a-b1
Підписаний і діє
Номер
19
2 070 000 грн.
2 070 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.03.2025
Строк дії договору з
28.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
9 (місяць)
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки; послуги з заправки та відновлення картриджів)
Кількість
9
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення"
Повна назва
Комунальна установа "Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26343192

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВСЬКИЙ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВСЬКИЙ ДМИТРО МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3087710715

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.03.2025 15:08
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-14-000035
Дата створення проекту
14.04.2025 16:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.04.2025 17:33
Дата публікації висновку про результати
29.04.2025 17:12
Дата завершення усунення порушень
14.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 Одеса № 77 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 18 UA-2025-03-11-013095-a 11.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.04.2025 00:00
Документи рішення
14.04.2025 17:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.03.2025 № 25, тендерну пропозицію учасника фізичної особи - підприємця «Петровський Дмитро Михайлович» (далі – ФОП Петровський Д.М.), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.03.2025 № 26, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.03.2025, договір про закупівлю від 28.03.2025 № 19 (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, отримані 24.04.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Крім того, пунктом 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. У підпунктах 5, 8 та 9 пункту 1 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю) (у разі встановлення їх замовником), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження, зокрема: документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням, або іншим документом, що надає повноваження на підписання документів тендерної пропозиції); гарантійного листа в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; гарантійного листа в довільній формі про те, що товар запропонований учасником процедури закупівлі не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Проте вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції учасниками інформації та документів визначених Замовником у підпунктах 5, 8 та 9 пункту 1 Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» ТД, не міститься в окремих додатках до ТД, чим порушено вимоги абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або докумен-ти, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.04.2025 00:00
Дата публікації
29.04.2025 17:12
Документи висновку
29.04.2025 17:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Аргументовані заперечення комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» до Висновку Південного офісу Держаудитслужби України за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-11-013095-a від 29.04.2025 р. (далі – Висновок): Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» перевірка закупівель полягає у документальному та фактичному аналізі дотримання замовником законодавства про закупівлі. Відповідно до частин шостої та сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, в якому обов’язково зазначає опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу конкретної процедури закупівлі, та зобов’язання щодо усунення цих порушень. Наказом Міністерства фінансів України № 552 від 08.09.2020 затверджено Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачене право органу державного фінансового контролю пред`являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов`язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. У п.3 РІІ Висновку Держаудитслужба зобов’язує Замовника вжити превентивні заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (з огляду на відсутність механізму їх усунення), що суперечить вимогам частин шостої та сьомої статі 8 Закону та статтям 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні». Механізм усунення встановлених під час проведення моніторингу процедури закупівлі порушень – на законодавчому рівні не визначений, на відповідному етапі здійснення процедури закупівлі (після укладення договору). Висновком Держаудитслужба формально виконує вимоги пункту 5 частини сьомої статті 8 Закону, а фактично надає оцінку діям Замовника в майбутніх процедурах закупівлі і вимагає вчинити превентивні заходи недопущення вчинення гіпотетичних порушень у подальшому. Також, у висновку Держаудитслужби визначені зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, а саме: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.». Однак, такий вид (спосіб) зобов’язання як «притягнення до відповідальності осіб» не є і не може бути конкретно визначеними заходами усунення порушення. Окрім того, вираз «зокрема» уживається для підкреслення, виділення чого-небудь з-поміж однотипного, або «до прикладу» ? тобто вираз «зокрема» тлумачиться як «не виключно» і не містить імперативного значення. Отже, у Висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-11-013095-a відсутні конкретні заходи та способи усунення порушення, яке має місце на думку Держаудитслужба. У той же час, відповідно до статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», орган державного фінансового контролю вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених порушень законодавства. Про обов`язковість конкретизації Держаудитслужбою заходів, які має вжити Замовник, щоб усунути виявлені під час моніторингу процедури закупівлі порушення, і визначення способу усунення цих порушень, Верховний Суд висловив правову позицію у постанові від 02.12.2021 р. у справі № 320/4611/19 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/101608792). У вказаній постанові Верховний Суд, зокрема, зазначає, що у постановах від 11 червня 2020 року в справі № 160/6502/19, від 12 серпня 2020 року у справа № 160/11304/19, від 21 січня 2021 року у справі №400/4458/19, від 28 січня 2021 року у справі №160/12925/19, де вирішувалися подібні правовідносини, висловлював правову позицію, що спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Як зазначалось вище, Замовника зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. При цьому не конкретизовано, до якої саме відповідальності Замовник повинен притягти таких осіб, і яких саме осіб, адже згідно із ст. 44 Закону цими особами Замовника можуть бути як уповноважені особи, так і службові (посадові) особи замовників. З Висновку Держаудитслужби про результати моніторингу зазначеної процедури закупівлі вбачається, що в ході проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України не було встановлено порушення, яке має негативний вплив для результатів цієї процедури закупівлі, у висновку не зазначено щодо неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів та не встановлено обставин, що створюють загрозу корупційним діям та зловживанням з боку учасників торгів, не завдано матеріальної шкоди майну. Таким чином, враховуючи те, що не доведено заподіяння матеріальної шкоди, а також те, що Висновок Держаудитслужби не містить чітких вказівок щодо способу притягнення до відповідальності осіб, які можливо допустили порушення, Замовник вважає, що підстави для притягнення певних осіб до відповідальності відсутні. Отже, Замовник не може виконати Висновок Держаудитслужби з визначеним зобов’язанням, так як не в праві притягти осіб за вчинення порушення до жодного із видів відповідальності, а також враховуючи, що на законодавчому рівні не визначений механізм усунення зазначеного у Висновку порушення. Враховуючи викладене, комунальна установа «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» заперечує та вважає необґрунтованим Висновок за результатом проведеного моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-11-013095-a від 29.04.2025 р. Південного офісу Держаудитслужби України.
Дата публікації
06.05.2025 18:22
Документи інформації про усунення порушення
06.05.2025 18:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
21.04.2025 11:41
Орган перевірки
25.04.2025 00:00
Документи повідомлення
21.04.2025 11:42
-
Відповідь
Відповідь КУ «МЦГДІГЗ» на запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.04.2025 р. до моніторингу: UA-M-2025-04-14-000035 ? 06b887d0cf9e4d77bd094099200b933b
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення становить 2,1 млн гривень (з ПДВ) в межах доведених асигнувань на 2025 рік за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» КПКВК 0813241«Надання комплексу послуг особам/сім'ям у сфері соціального захисту та соціального забезпечення іншими надавачами соціальних послуг», затверджених Кошторисом на 2025 рік від 06 січня 2025 року, та КПКВК 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», затверджених Кошторисом на 2025 рік від 16 січня 2025 року комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» (далі – Замовник, КУ «МЦГДІГЗ»). Видатки здійснюються в межах реалізації Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29.11.2023 р. № 1622-VIІІ (із змінами), яка опублікована у формі відкритих даних на офіційному сайті міста Одеса у розділі «Нормативні акти» за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/acts/council/201016/. Щодо обґрунтування визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснено на підставі: аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності Замовника у попередніх періодах, запланованих поточних завдань Замовника на 2025 рік, фінансових можливостей Замовника та результатів вивчення ринку. Очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 2,1 млн гривень (з ПДВ) визначено Замовником на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Джерело фінансування: Місцевий бюджет, КПКВК 0813241 «Надання комплексу послуг особам/сім'ям у сфері соціального захисту та соціального забезпечення іншими надавачами соціальних послуг», КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»: 1 600 000,00 UAH; Місцевий бюджет, КПКВК 0813242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення», КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)»: 500 000,00 UAH, в межах призначених кошторисних асигнувань на 2025 рік. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, визначення вимог до умов надання послуг, технічні умови, здійснено на підставі збору інформації та даних, наданих відділом технічної підтримки Замовника, які відповідають за подальше використання послуг, що будуть закуплені. Підтверджуючий документ (службова записка №25 від 06.03.2025 р. начальника відділу технічної підтримки комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» із зазначенням технічних вимог (технічна специфікація) додається. Закупівлю проведено на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням потреби Замовника у вищезазначених послугах протягом 2025 року та виходячи з наявної кількості техніки (картриджів) на балансі установи та департаменту, з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі – Методика), а саме: згідно з пунктом 1 розділу III. Метод, застосований для розрахунку відповідно до Методики: метод порівняння ринкових цін. Для цього проведено моніторинг відкритих джерел (електронної системи закупівель "Prozorro": https://prozorro.gov.ua/); направлено не менше 3-х запитів на отримання комерційних пропозицій від надавачів послуг, з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості Замовником здійснено як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Підтверджуючі документи (розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі (моніторинг (аналіз) цін), запити, комерційні пропозиції) додаються. Вартість послуг включає всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням послуг, включаючи всі податки, мито, збори та інші обов’язкові платежі, вартість деталей, змінних (запасних) частин та матеріалів для поточного ремонту та технічного обслуговування техніки, заправки та відновлення картриджів Замовника, витрати на їх завантаження, розвантаження, встановлення, транспортування, підйом, виїзд фахівця Виконавця за адресами Замовника. Вимоги до умов поставки і оплати встановлено з урахуванням періоду запланованого використання послуг протягом строку, визначеного Замовником, а також з урахуванням фінансових можливостей Замовника. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено з урахуванням специфіки діяльності комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» відповідно до Р.2 Статуту (сканкопія статуту оприлюднено на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України установчих документів юридичної особи за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/freesearch, код доступу: 449650001282). Закупівля послуг здійснена на виконання окремого заходу Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2024-2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29.11.2023 р. № 1622-VIІІ(із змінами), яка опублікована у формі відкритих даних на офіційному сайті міста Одеса у розділі «Нормативні акти» за посиланням: https://omr.gov.ua/ua/acts/council/201016/. Необхідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зумовлена потребою забезпечення безперебійної роботи інформаційно-телекомунікаційної системи уповноваженого органу - департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради, його структурних підрозділів, з метою запобігання соціальній напрузі серед цивільного населення в умовах воєнного стану. Визначення потреби в послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснено відповідно до: вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості); пункту 1 Розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Технічна специфікація (технічні вимоги до предмета закупівлі) із інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розроблена відділом технічної підтримки Замовника на підставі службової записки №25 від 06.03.2025 р. начальника відділу технічної підтримки комунальної установи «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» та є складовою тендерної документації (затверджено протоколом уповноваженої особи від 11.03.2025 р. №25 додається, ТД https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-11-013095-a). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: відповідають загальноприйнятим технічним стандартам та потребам Замовника; враховують чинне законодавство із захисту довкілля, пожежної безпеки, охорони праці, санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища, управління відходами (ЗУ «Про управління відходами» від 20.06.2022 № 2320-IX); передбачають гарантійне обслуговування, маркування згідно з вимогами ДСТУ та відповідні сертифікації. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Комунальна установа «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення» (код ЄДРПОУ 26343192) надає посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, де протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Посилання на вебсторінку: https://omr.gov.ua/ua/city/departments/dpsp/byudjet/publichnie-zakupki/. Пряме посилання на обґрунтування (у форматі відкритих даних): https://omr.gov.ua/Files/2025/ZAKUPIVLI/SOC_ZAHIST/tech_13_03.pdf Дата розміщення: 13.03.2025 Розділ: Департамент праці та соціальної політики/Бюджет/Публічні закупівлі Водночас, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, не забороняється розміщення в поясненнях Замовника посилань на інші офіційні вебресурси, де оприлюднено загальнодоступну інформацію, яка стосується предмета закупівлі.
Рішеня
24.04.2025 16:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 00:01
Замовник:
Комунальна установа "Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення"
Контактний телефон:
+380487054442
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 00:01
Замовник:
Комунальна установа "Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарчого забезпечення"
Контактний телефон:
+380487054442
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності