Показати схожі тендери

Закупівля «Складові частини безпілотної системи (Кабель FABER INDUSTRIAL DATALINE 200 B FLEX PUR SFTP 04X2XAWG26/7 cUL синій)» від Військова частина А4118.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-03-11-012480-a
Id Tender 39c7410e054f47f1b06373ba64bf8b3f
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.03.2025 16:28
Остання зміна 26.03.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
280 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.03.2025 00:00 до 19.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 16:27
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2025 00:00
до 21.03.2025 17:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2025 17:11
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2025 17:11
до 26.03.2025 17:02
Період уточнень
з 11.03.2025 16:27 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.03.2025 00:00 до 21.03.2025 17:11
Період кваліфікації
з 19.03.2025 00:00 до 21.03.2025 17:11
Основні параметри
«Складові частини безпілотної системи (Кабель FABER INDUSTRIAL DATALINE 200 B FLEX PUR SFTP 04X2XAWG26/7 cUL синій)»
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
280 000 грн.
«Складові частини безпілотної системи (Кабель FABER INDUSTRIAL DATALINE 200 B FLEX PUR SFTP 04X2XAWG26/7 cUL синій)»
Назва предмета закупівлі
«Складові частини безпілотної системи (Кабель FABER INDUSTRIAL DATALINE 200 B FLEX PUR SFTP 04X2XAWG26/7 cUL синій)»
Очікувана вартість
280 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Складові частини безпілотної системи (Кабель FABER INDUSTRIAL DATALINE 200 B FLEX PUR SFTP 04X2XAWG26/7 cUL синій)»
Код ДК 021:2015
32420000-3 - Мережеве обладнання
Кількість
1 400
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 робочих днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 23 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 №440, з відміткою про перевірку його якісного стану.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАРДАЛЬ СІСТЕМЗ"
Пропозиція:
280 000 грн.
Документи закупівлі
11.03.2025 16:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Ткач
Електронна пошта
Телефон
+380509958113
Замовник
ЄДРПОУ
26632364
Повна назва
Військова частина А4118
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 «Складові частини безпілотної системи (Кабель FABER INDUSTRIAL DATALINE 200 B FLEX PUR SFTP 04X2XAWG26/7 cUL синій)»
Період вимог/скарг з 21.03.2025 17:11 по 26.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 00:00 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
21.03.2025 17:11
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей. Шановний учаснику! Надсилаємо повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1. Копія статуту (для юридичних осіб). 2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та фізичної особи-підприємця) та/або витяг (виписка, відомість) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. Копія документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) (для юридичних осіб). 4. Копія Документа про реєстрацію платника податку (податку на додану вартість, єдиного податку тощо), за наявності такої реєстрації. 5. Цінова пропозиція (Додаток № 1) – Форма “Цінова пропозиція” повинна бути підписана керівником або уповноваженою особою учасника та надана на фірмовому бланку учасника (у разі наявності). 6. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, які пропонуються до постачання (Додаток №2). 7. Лист-згода на обробку персональних даних згідно вимог Закону України “Про захист персональних даних” (Додаток 4). 8. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник у складі пропозиції надає інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - довідку, складену учасником в довільній формі, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору укладеного протягом 2021-2025 років). - договір із додатками (за наявності у договорі додатків) та документи, що підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, зокрема підписані сторонами акти приймання-передачі або видаткові накладні. Документи, повинні містити реквізити (найменування сторін, номер та дату договору, суму (вартість) товару, а також підписи та/або печатки сторін, якщо не визначено конфіденційною інформацією) договору, на виконання якого такі документи складені. Учасник повинен приховати конфіденційні відомості в копіях аналогічних договорів, їх додатках та підтверджуючих документах про їх виконання, які не впливають на підтвердження факту постачання визначеного товару у відповідному обсязі (кількості), зокрема інформація про вартість товару, місце та умови постачання. У випадку, якщо аналогічний договір укладено з замовником, Міністерством оборони України, структурними підрозділами Збройних Сил України, Національної гвардії України або інших формувань сил оборони, такі договори, додатки до них та/або підтверджуючі документи визначаються як конфіденційні. При цьому учасник повинен приховати, заретушувати (замалювати, закрити) конфіденційну інформацію. Під аналогічним договором розуміється договір, який був укладений та виконаний в повному обсязі учасником протягом 2021-2025 р. предметом якого було постачання товару, що є предметом закупівлі або аналогічного за функціональним призначенням. 9. Лист-згода з умовами договору, складений в довільній формі, включаючи технічні та інші вимоги до предмету закупівлі. 10. Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому Учасник гарантує, що не підпадає під п.8 ч.3 постанови Кабінету міністрів України від 11 листопада 2022 року №1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» зі змінами. 11. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону,- під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання пропозиції накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП) учасника/уповноваженої особи учасника. З метою усунення невідповідностей просимо завантажити вищенаведені документи відповідно до Оголошення про закупівлю.
Створено
20.03.2025 17:09
Надати до
21.03.2025 17:09
Договір
UA-2025-03-11-012480-a-b1
Підписаний і діє
Номер
333
280 000 грн.
280 000 грн.
З ПДВ
Підписано
26.03.2025
Строк дії договору з
26.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 400 (метри)
«Складові частини безпілотної системи (Кабель FABER INDUSTRIAL DATALINE 200 B FLEX PUR SFTP 04X2XAWG26/7 cUL синій)»
Номенклатура
«Складові частини безпілотної системи (Кабель FABER INDUSTRIAL DATALINE 200 B FLEX PUR SFTP 04X2XAWG26/7 cUL синій)»
Кількість
1 400
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4118
Повна назва
Військова частина А4118
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26632364

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МАРДАЛЬ СІСТЕМЗ"
Повна назва
ТОВ "МАРДАЛЬ СІСТЕМЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42858230

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.03.2025 17:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А4118
Контактний телефон:
+380509958113
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
280 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А4118
Контактний телефон:
+380509958113
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності