Показати схожі тендери

Закупівля Частини секцій механізованого комплексу ДМ від Державне підприємство "Львіввугілля".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-11-010165-a
Id Tender 0137ab19550e40b88f35df0b69f45a92
План UA-P-2025-03-11-012597-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.03.2025 15:17
Остання зміна 08.05.2025 20:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 550 600 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
67 753 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2025 15:16 до 20.03.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 15:16
до 17.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2025 15:16
до 17.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.03.2025 12:49
до 28.04.2025 19:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.03.2025 16:58
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.04.2025 19:37
до 08.05.2025 20:09
Період уточнень
з 11.03.2025 15:16 до 17.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.03.2025 15:16 до 17.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.03.2025 12:49 до 28.04.2025 19:37
Період кваліфікації
з 21.03.2025 12:49 до 28.04.2025 19:37
Основні параметри
Частини секцій механізованого комплексу ДМ
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 550 600 грн.
Частини секцій механізованого комплексу ДМ
Назва предмета закупівлі
Частини секцій механізованого комплексу ДМ
Примітки
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Очікувана вартість
13 550 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
67753,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.03.2025 12:14
Закінчення аукціону
21.03.2025 12:49
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 120 (штуки)
Балка НО26УЛЗ.01.000
Опис предмета закупівлі
Балка НО26УЛЗ.01.000
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80001, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 80 (штуки)
Штовхач ДМ.16.10.000
Опис предмета закупівлі
Штовхач ДМ.16.10.000
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Частини секцій механізованого комплексу ДМ. Умови оплати – Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання узгодженої партії Товару. Оплату за Товар може здійснювати, як Покупець так і Вантажоодержувач. Джерело фінансування - кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
10 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
Пропозиція:
10 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
10 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ"
Пропозиція:
10 348 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.03.2025 12:14
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій МОДЕНКО
Електронна пошта
Телефон
380672150077
Замовник
ЄДРПОУ
32323256
Назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Поштовий індекс
80000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокаль
Адреса
вул.Б.Хмельницького,26
Кваліфікація
Лот № 1 Частини секцій механізованого комплексу ДМ
Період вимог/скарг з 26.03.2025 16:58 по 01.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 12:49 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
21.03.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі Частини секцій механізованого комплексу ДМ. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію АТ "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів згідно яких виготовляється товар, а саме: - завірені учасником торгів копії діючих ТУ або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, гарантії виробника). Відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), так як документів згідно яких виготовляється товар відносяться до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі замовник в даному випадку не застосовує вимогу пункту 43 Особливостей. Крім того учасником процедури закупівлі змінено умови постачання та умови розрахунків згідно Додатку 2 тендерної документації.
Документи кваліфікації
26.03.2025 16:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.03.2025 12:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 15:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 15:15
Період вимог/скарг з 18.04.2025 14:09 по 24.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.03.2025 16:58 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2025 14:10
Довідка НАЗК
18.04.2025 14:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.04.2025 20:07
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
26.03.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 15:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 15:15
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
21.03.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини секцій механізованого комплексу ДМ за кодом ДК 021:2015, 43320000-2 Будівельне обладнання (43328000-8 Гідравлічні установки, 43328100-9 Гідравлічне обладнання). За результатами розкриття найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ", проте пропозицію учасника було відхилено відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей. Наступною нійбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД". Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим об’ємом інформації а також з повітряними тривогами які виникають внаслідок загроз ворожих обстрілів території України, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
16.04.2025 20:07
Дата кінця розгляду
24.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 25.04.2025 12:44 по 01.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 12:40 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
21.03.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі Частин секцій механізованого комплексу ДМ за кодом ДК 021:2015, 43320000-2 Будівельне обладнання (43328000-8 Гідравлічні установки, 43328100-9 Гідравлічне обладнання). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ", проте під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів передбачених пп. 10.5 п.10 Додатку 1 та було прийняте рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "СВІТЛО ШАХТАРЯ" відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВ "НОВГОРОДСЬКИЙ ГІДРО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" та було прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12, проте переможцем закупівлі не виконано вимоги п. 47 Особливостей, у встановлений термін.
Документи кваліфікації
25.04.2025 12:44
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
25.04.2025 12:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 15:15
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 15:15
Період вимог/скарг з 28.04.2025 19:37 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.04.2025 12:44 по 03.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 19:37
Довідка НАЗК
28.04.2025 19:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.04.2025 12:44
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-03-11-010165-a-b2
Підписаний і діє
Номер
158
12 480 000 грн.
10 400 000 грн.
З ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
120 (штуки)
Балка НО26УЛЗ.01.000
Номенклатура
Балка НО26УЛЗ.01.000
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
55 416.66
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
80 (штуки)
Штовхач ДМ.16.10.000
Номенклатура
Штовхач ДМ.16.10.000
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
46 875.01
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32323256

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
Повна назва
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37434048

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 20:08
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000026
Дата створення проекту
19.05.2025 13:09
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 14:56
Дата публікації висновку про результати
03.06.2025 17:59
Дата завершення усунення порушень
07.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 №150 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 19.05.2025 №150. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-11-010165-a, 11.03.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 14:56
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-11-012597-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 26.03.2025 №249, від 25.04.2025 №367 та від 28.04.2025 №376; опубліковану інформацію щодо оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції АТ «Харківський машинобудівний завод «СВІТЛО ШАХТАРЯ» (скарга від 31.03.2025 №UA-2025-03-11-010165-a.a1) та винесене Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатом розгляду скарги (рішення №5716-р/пк-пз від 10.04.2025); тендерні пропозиції ТОВ «Новгородський гідро-механічний завод» та ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» як переможцем тендеру документи; договір від 08.05.2025 №158; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами її розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.06.2025 00:00
Дата публікації
03.06.2025 17:59
Документи висновку
03.06.2025 17:59
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-11-010165-a, яка проводилась – Державним підприємством «Львіввугілля» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.05.2025 17:27
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 17:27
-
Відповідь
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2025-03-11-010165-a
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Відповідь на питання № 1: - Обґрунтування очікуваної вартості здійснюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (скан-копії документів надаються окремими файлами). - На підставі технічного завдання на закупівлю товару підписаного заступником директора з виробництва ВП «Межирічанська» ДП «Львіввугілля» (надається окремим файлом). 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Відповідь на питання № 2: - Сторінка власного веб-сайту на якому розміщена вся необхідна інформація - Lvug.com.ua.
Рішеня
26.05.2025 19:28
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 550 600 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2025 11:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 550 600 грн.
Період подання пропозицій
до 20.03.2025 11:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності