Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації) від Департамент освіти Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-11-009099-a
Id Tender d3dc25f743a84c5eab591fe50a67f609
План UA-P-2025-03-11-010959-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.03.2025 14:49
Остання зміна 13.06.2025 13:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
561 326 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 613.26 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2025 14:40 до 08.04.2025 14:45
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 14:40
до 05.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2025 14:40
до 05.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:51
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.04.2025 16:52
до 08.05.2025 00:00
Період уточнень
з 11.03.2025 14:40 до 05.04.2025 00:00
Період оскарження
з 11.03.2025 14:40 до 05.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.04.2025 12:51
Основні параметри
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
561 326 грн.
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Назва предмета закупівлі
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
561 326 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5613,26
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.04.2025 12:16
Закінчення аукціону
09.04.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Код ДК 021:2015
75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, Полтавська міська ОТГ, навчальні заклади освіти, згідно документації
Дата постачання з
01.04.2025 14:45
Дата постачання по
31.12.2025 14:45
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Надання послуг по цілодобовому нагляду за роботою об’єктової пожежної сигналізації та приймання результатів оформлюється Актом виконаних робіт, який підписується щомісячно повноваженими працівниками Сторін
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПФ ТОВ "Пожежне спостерігання"
Пропозиція:
560 325 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Управління поліції охорони в Полтавській області
Пропозиція:
280 314 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ"
Пропозиція:
439 988 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ"
Пропозиція:
439 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.04.2025 12:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.04.2025 15:07
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
02.04.2025 15:04
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марченко Юлія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532609554
Замовник
ЄДРПОУ
02145725
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Повна назва
Департамент освіти Полтавської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Poltava City Council
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Poltava
Адреса
Sobornosti Street, 36
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Період вимог/скарг з 15.04.2025 16:52 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.04.2025 12:51 по 17.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника Управління поліції охорони в Полтавській області на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей
Документи кваліфікації
15.04.2025 16:52
Повідомлення про рішення
15.04.2025 16:51
Пропозиція, що перемогла
09.04.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 14:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 14:40
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.04.2025 12:51
Надати до
11.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника Управління поліції охорони в Полтавській області на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1) У складі тендерної документації Додаток 2 Замовник вимагав: «Виконавець повинен мати Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме «спостерігання за системами протипожежного захисту» відповідно до вимог постанови КМУ України від 23.11.2016 М» 852«Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (надати копію ліцензії в складі тендерної пропозиції учасника).» Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області надав документ «наказ ліцензія пожарка.pdf», але не копію ліцензії. Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області має надати виправити невідповідності у своїй тендерній пропозиії. 2) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «3.2. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Кількість техніки має бути достатньою для надання послуг у повному обсязі. Залучена до надання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.» Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області не надав гарантійний лист у складі своєї тендерної пропозиції, згідно п. 3.2 тендерної документації. Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області має надати гарантійний лист, згідно п. 3.2 тендерної документації. 3) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «4. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 4.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), досвід роботи. Обов’язкова наявність у штаті ( у складі документації надати штатний розклад затверджений на початок року без розголошення інформації що до отримання заробітної плати персоналом Учасника ) Учасника персоналу: - інженер/інженер-програміст з вищою технічною освітою (інженер котрий повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”( “Інформаційні мережі”), “Автоматизація та приладобудування” що підтверджується копією диплома (без додатків)); - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів); - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВПтаА) (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів) ; - диспетчер АПС не менше 4 осіб відповідно до Ліцензійних умов (надати штатний розклад); Що забезпечить безпеку працівників та персоналу та відвідувачів навчальних закладів.» Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області надав документ «Довідка наявність працівників.pdf», у якому не зазначена інформація щодо наявності у штаті персоналу: - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВПтаА) (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів). Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області має надати інформацію щодо наявності у штаті персоналу (Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), досвід роботи) та документи на підтвердження щодо наявності у штаті персоналу: - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВПтаА) (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів). 4) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «4. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 4.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), досвід роботи. Обов’язкова наявність у штаті ( у складі документації надати штатний розклад затверджений на початок року без розголошення інформації що до отримання заробітної плати персоналом Учасника ) Учасника персоналу: - інженер/інженер-програміст з вищою технічною освітою (інженер котрий повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”( “Інформаційні мережі”), “Автоматизація та приладобудування” що підтверджується копією диплома (без додатків));» Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області надав документи «посадова інструкція Григоренко.pdf», «Довідка наявність працівників.pdf», «сертифікат ТІРАС Григоренко.pdf», де зазначає Григоренко Є.В. інженером ТО. Але на підтвердження вимоги не надав: документ про вищу технічну освіту інженера - «(інженер котрий повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”( “Інформаційні мережі”), “Автоматизація та приладобудування” що підтверджується копією диплома (без додатків)» Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області має надати документ про вищу технічну освіту інженера - «(інженер котрий повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”( “Інформаційні мережі”), “Автоматизація та приладобудування” що підтверджується копією диплома (без додатків)». 5) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «4. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 4.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), досвід роботи. Обов’язкова наявність у штаті ( у складі документації надати штатний розклад затверджений на початок року без розголошення інформації що до отримання заробітної плати персоналом Учасника ) Учасника персоналу: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів);» Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області надав документи «Довідка наявність працівників.pdf», «посадова інструкція Безпяткін.pdf», «диплом Безпяткін.pdf», де зазначив інформацію щодо наявності у штаті електромонтера ОПС ЦТО: Безп’яткін Е.В. Але спеціальність згідно диплому, не відповідає вимогам Замовника у тендерній документації, оскільки Замовник вимагав надати: свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів). Учасник Управління поліції охорони в Полтавській області має надати на підтвердження електромонтера охоронно-пожежної сигналізації Безп’яткіна Е.В: свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації) (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень), діючі на момент подання документів. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
14.04.2025 16:44
Надати до
15.04.2025 16:44
Період вимог/скарг з 02.05.2025 10:47 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.04.2025 16:52 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Пропозиція Учасника ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.05.2025 10:47
Повідомлення про рішення
02.05.2025 10:46
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 16:14
Електроний протокол про продовження строку
15.04.2025 16:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 14:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 14:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «4. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 4.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), досвід роботи. Обов’язкова наявність у штаті ( у складі документації надати штатний розклад затверджений на початок року без розголошення інформації що до отримання заробітної плати персоналом Учасника ) Учасника персоналу: - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації; (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів);» Учасник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" надав документ «Довідка працівники.pdf», «Документи кваліфікації працівників.pdf», у якому зазначає Електромонтером охоронно-пожежної сигналізації Леженіна Д.М. і надає його посвідчення. Але не надав свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів). Учасник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" має надати свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів) електромонтера охоронно-пожежної сигналізації. 2) У складі тендерної документації Додаток 4 Замовник вимагав: «4. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 4.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід. У довідці має бути вказана наступна інформація: ПІП працівника, посада, форма використання праці (штатний працівник або залучений на договірних умовах), досвід роботи. Обов’язкова наявність у штаті ( у складі документації надати штатний розклад затверджений на початок року без розголошення інформації що до отримання заробітної плати персоналом Учасника ) Учасника персоналу: - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (КВПтаА) (свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів) ;» Учасник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" надав документ «Довідка працівники.pdf», «Документи кваліфікації працівників.pdf», у якому зазначає Налагоджувальником контрольно-вимірювальних приладі та автоматики 4 розряду Комишан О.С. і надає його посвідчення. Але не надав свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів). Учасник ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" має надати свідоцтво/диплом/посвідчення про отримання відповідної кваліфікації (монтаж, підтримання експлуатаційної придатності систем пожежної сигналізації (технічне обслуговування), систем пожежної сигналізації , оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передачі тривожних сповіщень)) діючи на момент подання документів) налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Створено
17.04.2025 10:51
Надати до
18.04.2025 10:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ" (далі – Учасник). Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.. Відповідно до п.10 статті 29, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що на електронну пошту Департаменту освіти надійшов лист-звернення учасника ПФ ТОВ "Пожежне спостерігання" № 1010-03/1 від 21.04.2025 р. щодо виявлення помилок під час оцінювання тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ", продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.04.2025 13:21
Дата кінця розгляду
14.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 02.05.2025 10:53 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 10:47 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
02.05.2025 10:53
Повідомлення про рішення
02.05.2025 10:52
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 10:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 14:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 14:40
Період вимог/скарг з 02.05.2025 10:56 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 10:53 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 11:05
Довідка НАЗК
02.05.2025 10:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 10:53
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 13:41 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 13:41
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 13:45 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.06.2025 13:45
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000051
Дата створення проекту
09.06.2025 15:29
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 17:51
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2025 № 71-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 09.06.2025 № 71-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-11-009099-a, 11.03.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 17:51
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 561 326,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-11-009099-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.06.2025 11:29
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 11:29
-
Відповідь
Відповідь на запит
Департамент освіти Полтавської міської ради надає інформацію та відповідні документи, на підставі яких було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по моніторингу UA-M-2025-06-09-000051 від 09.06.2025 року по закупівлі «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)». Для забезпечення безперебійної роботи навчальних закладів освіти Полтавської міської територіальної громади виникла необхідність проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуги «ДК 021:2015:75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)», згідно з дислокацією на пульт пожежного спостерігання, на підставі проведеного аналізу 3-х письмових запитів цінових пропозицій надавачам послуг та відповідно до наказу Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом розрахунку середнього арифметичного значення серед потенційних надавачів послуг, які надали свої комерційні пропозиції, враховуючи вимоги ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT), замовником було визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опублікована на власному веб-сайті замовника та доступна для перегляду за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1ZxKE4DOm4AI5rGcA0SkUEaVnfdFftt9O/edit Закупівля «ДК 021-2015: 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)» здійснюється замовником з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями). Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку проєкту кошторису на 2025 рік. Доведено галузі «Освіта» відповідно до Рішення шістдесят четвертої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 27.12.2024 року «Про бюджет Полтавської міської територіальної громади на 2025 рік» та затверджено кошторисними призначеннями.
Рішеня
12.06.2025 14:30
Замовник
Документи повідомлення
12.06.2025 14:32
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
561 326 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 14:45
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
561 326 грн.
Період подання пропозицій
до 08.04.2025 14:45
Замовник:
Департамент освіти Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532609554
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності