Показати схожі тендери

Закупівля 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху) від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-11-005779-a
Id Tender 0d2e9a2576ed4e0aa4fe20b65d59b5e9
План UA-P-2025-03-11-003654-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.03.2025 12:12
Остання зміна 15.04.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 315 088 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
111 575.44 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2025 12:11 до 23.03.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 12:11
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2025 12:11
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.03.2025 01:00
до 04.04.2025 17:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 17:07
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2025 17:07
до 15.04.2025 15:29
Період уточнень
з 11.03.2025 12:11 до 20.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.03.2025 12:11 до 20.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.03.2025 01:00 до 04.04.2025 17:07
Період кваліфікації
з 23.03.2025 01:00 до 04.04.2025 17:07
Основні параметри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 315 088 грн.
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
Назва предмета закупівлі
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
Очікувана вартість
22 315 088 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
111575,44
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
111 575.44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Пропозиція:
22 314 721.86 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 15:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
11.03.2025 12:11
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
Період вимог/скарг з 04.04.2025 17:07 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.03.2025 01:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 17:07
Довідка НАЗК
04.04.2025 17:07
Повідомлення про рішення
28.03.2025 15:09
Електроний протокол про продовження строку
23.03.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 12:11
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 12:11
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
28.03.2025 15:08
Дата кінця розгляду
19.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність обладнання матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації №129/1 від 21 березня 2025р., (файл «Довідка про МТБ.pdf»), що містить невідповідність щодо документального підтвердження строку на право користування орендованого обладнанням, яке зазначено в даній довідці. 1.2. Учасник для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії надав Довідку №141 від 22 березня 2025р. та копію Договору про надання послуг №01/03-2025 від 21.03.2025 р. (файли «Довідка про МТБ.pdf» та «До довідки на МТБ - ФОП Петровський.pdf»), що містить невідповідність щодо документального підтвердження переліку спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі. 1.3. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №129 від 22 березня 2025 р. за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (файл «Довідка про працівників.pdf»), що містить невідповідності щодо документального підтвердження наявності зазначених працівників співвиконавця, а саме: Учасник не надав штатний розпис співвиконавця ТОВ «СІТІ-А». 1.4. Учасник не підтвердив повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю, як визначено вимогами тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації), а саме: не надав виписку з протоколу засновників (або інший розпорядчий документ) та не надав наказ про призначення на посаду (у разі підписання керівником). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 1 та документальне підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном), зокрема, з врахуванням вимог п.1.3 в повному обсязі, щодо документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії в Учасника. 2.2. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 2.3. Учасник на підтверджує повноважень особи щодо права підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю випискою з протоколу засновників (або інший розпорядчий документ) та наказом про призначення на посаду (у разі підписання керівником), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 4 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження строку на право користування орендованого обладнанням, зазначеного в довідці, що буде використовуватись при наданні послуг, визначених у технічній специфікації, шляхом надання документів на підтвердження права власності/ володіння/ користування, тощо відповідним майном, строк дії яких відповідає строку надання послуг, згідно до вимог тендерної документації. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження переліку спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі, шляхом надання довідки в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії у учасника із переліком спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі (Додаток № 2) та копії чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником, згідно до вимог тендерної документації. 3.3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників співвиконавця шляхом надання штатного розпису залученого суб’єкта господарювання. 3.4. Учасник повинен підтвердити повноваження посадової особи щодо права підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю випискою з протоколу засновників (або іншим розпорядчим документом) та наказом про призначення на посаду (у разі підписання керівником), як визначено вимогами тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації), шляхом надання таких документів.
Створено
03.04.2025 17:06
Надати до
04.04.2025 17:06
Договір
UA-2025-03-11-005779-a-a1
Підписаний і діє
Номер
6030_17
22 314 721.86 грн.
18 595 601.55 грн.
З ПДВ
Підписано
10.04.2025
Строк дії договору з
10.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху
Номенклатура
Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03333699

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.04.2025 15:29
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-14-000021
Дата створення проекту
14.04.2025 15:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.04.2025 16:14
Дата публікації висновку про результати
07.05.2025 14:57
Дата завершення усунення порушень
22.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.04.2025 № 23-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-11-005779-a 11.03.2025 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.04.2025 00:00
Документи рішення
14.04.2025 16:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи б/д та б/н, зі змінами від 14.03.2025 б/н та від 18.03.2025 б/н (далі – тендерна документація), запитання до процедури та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Міськсвітло» Чернігівської міської ради (далі – КП «Міськсвітло» ЧМР, Учасник), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2025 № 60, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, договір закупівлі від 10.04.2025 № 6030_17, укладений Замовником з КП «Міськсвітло» ЧМР (далі – Договір), додаткову угоду від 30.04.2025 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 15.04.2025, пояснення та документи Замовника, надані з власної ініціативи 01.05.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 23.04.2025, 29.04.2025, 01.05.2025 та 02.05.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей. Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). У пункті 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на надання послуг, який підтверджує наявність в учасника досвіду, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015, а саме: код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги…». Проте, відповідно до пункту 3.1.1 додатку № 6 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на надання послуг з утримання місць поховань, який підтверджує наявність в учасника досвіду, що співпадає з предметом закупівлі…». Таким чином, під час складання тендерної документації, Замовником порушено принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з вимогами додатку № 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження відповідності учасників торгів необхідно надати: - скан-копію дозволу/декларації учасника електронних торгів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий відповідним уповноваженим державним органом (на експлуатацію вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників). Учасником КП «Міськсвітло» ЧМР надано Дозвіл № ДЗ-1690/Ц/1-23 від 01.05.2023, яким дозволяється експлуатувати вказані у ньому машин, механізми та устаткування підвищеної небезпеки виключно за адресою м. Чернігів, вул. Робітнича, буд. 6, що не поширюється на надання послуг за предметом закупівлі за об?єктами, зазначеними у технічному завданні, з огляду на їх розміщення поза адресою «м. Чернігів, вул. Робітнича, буд. 6» (файл «Дозвіл на експлуатацію техніки.pdf»), чим недотримано вимоги додатку № 5 до тендерної документації. Відповідно до вимог додатку № 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження відповідності учасників торгів необхідно надати: - скан-копію дозволу/декларації учасника електронних торгів на право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом (на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). Позаяк, пунктом 21 постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» передбачено, що виконання робіт, які виконуються на висоті понад 1,3 метра, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за формою згідно з додатком 8. Територіальний орган Держпраці здійснює реєстрацію декларацій на безоплатній основі протягом п’яти робочих днів з дня їх отримання. У разі зміни відомостей або виявлення суб’єктом господарювання помилки в поданій декларації суб’єкт господарювання в порядку, встановленому цим пунктом для подання декларації, подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня настання таких змін або з дня подання декларації в разі виявлення помилки. У складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану 4 лютого 2021 року № 078.21.74-Д за підписом Д.О. Хажевскас (файл «Декларація відповідності.pdf»). Проте, керівником КП «Міськсвітло» ЧМР від 14.05.2025 відповідно до наказу № 57/1 є Сергій Гарус, який на час подання документів тендерної пропозиції ніс відповідальність за відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та виконання робіт підвищеної небезпеки у відповідності до законодавства з питань охорони праці. Таким чином, учасником торгів КП «Міськсвітло» ЧМР у тендерній пропозиції подано декларацію відповідності від 04 .02.2021 № 078.21.74-Д, яка не відповідає вимогам чинного законодавства, зокрема Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, чим порушено умови додатку № 5 до тендерної документації Замовника. Положеннями абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, Замовником не враховано вищезазначені невідповідності тендерної пропозиції Учасника та не надано КП «Міськсвітло» ЧМР можливості виправити їх, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей. Натомість, Замовником опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 04.04.2025 № 60 про визначення КП «Міськсвітло» ЧМР переможцем процедури закупівлі та 10.04.2025 з КП «Міськсвітло» ЧМР укладено Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту третього частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.05.2025 00:00
Дата публікації
07.05.2025 14:57
Документи висновку
07.05.2025 14:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до Протоколу №2-м
Дата публікації
14.05.2025 16:44
Документи інформації про усунення порушення
14.05.2025 16:46
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)», ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, очікуваною вартістю 22 315 088,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-005779-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)? 2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.04.2025 11:09
Орган перевірки
24.04.2025 00:00
Документи повідомлення
18.04.2025 11:09
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 27 грудня 2024 року № 430 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2025 рік»). Посилання на розпорядження: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/12/docs/430.pdf Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено на підставі норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про благоустрій населених пунктів», «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів міського благоустрою населених пунктів» затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. № 154 (зі змінами та доповненнями), Технічних правил ремонту та утримання вулиць та доріг населених пунктів» затверджених Наказом Держкомітету України з питань житловокомунального господарства від 14.02.2012р. № 54 (зі змінами та доповненнями), Правил утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2017р. №296, ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», ДСТУ 4092–2002 «Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки», ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» з правкою. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 22 315 088,00. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) методом проведених власних закупівель замовника (укладених договорів) відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції. 2. Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 12 березня 2025 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/23/02/15/24/795522a0833213279fd42d9fefbdd523.pdf
Рішеня
23.04.2025 16:06
Замовник
Документи повідомлення
23.04.2025 16:08
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)», ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, очікуваною вартістю 22 315 088,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-005779-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію (пояснення, відповідні документи) щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 10.04.2025 №6030_17, укладеного Замовником з Комунальним підприємством «Міськсвітло» Чернігівської міської ради. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.04.2025 15:36
Орган перевірки
30.04.2025 00:00
Документи повідомлення
24.04.2025 15:37
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)», ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, очікуваною вартістю 22 315 088,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-005779-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Згідно з вимогами додатку № 2 «Технічна специфікація на закупівлю послуг» до тендерної документації Замовником передбачено: «Технічні вимоги по поновленню пошкодженої фарби дорожньої розмітки: - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки повинні виконуватися з попереднім очищенням покриття в міських умовах; - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки передбачається фарбою; - нанесення дорожньої розмітки фарбою товщиною шару 0,6 мм густої фарби. Визначення норм витрат фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». Фарба повинна відповідати вимогам СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування». Мікрокульки скляні світлоповертальні повинні відповідати вимогам СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування»; - час висихання покриття повинен бути не більше 25 хвилин, про що зазначається в сертифікаті якості фарби; - допустимий діапазон температури повітря для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки повинен становити не нижче плюс 5? С, а відносна вологість повітря має бути не більше 80%; - термін поновлення пошкодженої фарби дорожньої розмітки до 30.09.2025 року… Фарба повинна бути виготовлена не пізніше 2024 року… У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи які підтверджують якість фарби та мікрокульок скляних для нанесення дорожньої розмітки: - сертифікат якості на фарбу для кожного кольору окремо: білий, червоний, жовтий, чорний; - сертифікат відповідності на фарбу відповідно до СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування»; - сертифікат відповідності на мікрокульки скляні відповідно до СОУ 42.1-37641918-089: 2012 «Мікрокульки скляні світлоповератльні для горизонтальної розмітки автомобільний доріг»)…». КП «Міськсвітло» ЧМР надано сертифікати якості на фарбу для розмітки доріг ПОЛІФАРБ-ЛАЙН (файл «Сертифікати на фарбу.pdf») відповідно до яких: «Час висихання покриття до ступеня 3 при температурі (23±2)?С та відносній вологості (50±5)% хв, не більше – 25; Дата виготовлення фарби 17.04.2024р; Гарантійний термін зберігання – 12 місяців від дати виготовлення». Вказаний час висихання фарби гарантується виробником виключно за дотримання певних умов (при температурі (23±2)?С та відносній вологості (50±5)%). Вищевказані умови не відповідають вимогам тендерної документації в частині допустимого діапазону температури повітря для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки – не нижче плюс 5? С, та відносної вологості повітря – не більше 80%. Згідно з вимогами тендерної документації Замовника термін поновлення пошкодженої фарби дорожньої розмітки встановлено до 30.09.2025 року. Запропонована КП «Міськсвітло» ЧМР фарба виготовлена 17.04.2024 з гарантійним терміном 12 місяців, тобто 17.04.2025 сплинув гарантійний термін її зберігання. Зважаючи на вищезазначене, просимо надати пояснення та відповідні документи, чому інформація, яка міститься у файлі «Сертифікати на фарбу.pdf», наданому у складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР, не відповідає вимогам технічного завдання до предмету закупівлі. 2. Згідно з вимогами додатку № 5 до тендерної документації Замовником передбачено, що для підтвердження відповідності учасників торгів необхідно надати: - скан-копію дозволу/декларації Учасника електронних торгів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий відповідним уповноваженим державним органом (на експлуатацію вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників); - скан-копію дозволу/декларації Учасника електронних торгів на право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом (на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). У складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстровану 4 лютого 2021 року № 078.21.74-Д за підписом Д.О. Хажевскас (файл «Декларація відповідності.pdf»). Проте, керівником КП «Міськсвітло» ЧМР від 14.05.2025 відповідно до Наказу № 57/1 є Сергій Гарус, який на час подання документів тендерної пропозиції ніс відповідальність за відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та виконання робіт підвищеної небезпеки у відповідності до законодавства з питань охорони праці. Разом з тим, Учасником надано Дозвіл № ДЗ-1690/Ц/1-23 від 01.05.2023, яким дозволяється експлуатувати вказані у ньому машин, механізми та устаткування підвищеної небезпеки виключно за адресою м. Чернігів, вул. Робітнича, буд. 6, що не поширюється на надання послуг за предметом закупівлі за об?єктами, зазначеними у технічному завданні, з огляду на їх розміщення поза адресою «м. Чернігів, вул. Робітнича, буд. 6». (файл «Дозвіл на експлуатацію техніки.pdf»). Надати пояснення, з яких причин Замовником в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не розміщено вимогу про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.04.2025 17:33
Орган перевірки
02.05.2025 00:00
Документи повідомлення
28.04.2025 17:34
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)», ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, очікуваною вартістю 22 315 088,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-005779-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Згідно з вимогами додатку № 2 «Технічна специфікація на закупівлю послуг» до тендерної документації Замовником передбачено, що «…у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати підтверджуючі документи відповідно до технічних характеристик, а саме: - сертифікат відповідності УкрСЕПРО або іншого уповноваженого органу, установи, організації, який засвідчує відповідність світлофорів всім обов’язковим вимогам ДСТУ 4092-2002, що поширюються на світлофори виробника, запропонованих учасником; - декларацію про відповідність світлофорів Технічним регламентам низьковольтного електричного обладнання та з електромагнітної сумісності обладнання: - паспорт світлофора…». У складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР на виконання вищевказаних вимог Замовника надано Декларацію про відповідність № 04/1-22 від 09.12.2022 (файл «Декларація на світлофори.pdf»). Проте, у наданій декларації про відповідність відсутні відомості про виконання суттєвих вимог, визначених у додатку 1 Технічного регламенту електромагнітної сумісності обладнання, а також, відомості, визначені в додатках 2 та 3 Технічного регламенту електромагнітної сумісності обладнання, зокрема, відсутня інформація про номер виробу, номер партії чи серійний номер, а у пункті 4 щодо об’єкту декларації відсутні ідентифікація апаратури, яка дає змогу забезпечити її простежуваність. Зважаючи на вищезазначене, надати пояснення та відповідні документи, чому інформація, яка міститься у файлі «Декларація на світлофори.pdf», наданому у складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР, не відповідає вимогам технічного завдання (додаток № 2 до тендерної документації) до предмету закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.04.2025 11:25
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 11:26
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)», ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, очікуваною вартістю 22 315 088,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-005779-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Згідно з додатком № 2 «Технічна специфікація на закупівлю послуг» до тендерної документації Замовником передбачено послуги з фарбування та ґрунтування стійок з урахуванням матеріалів в обсязі 100 м2. Відповідно до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, затвердженого ПКМУ від 3 лютого 2021 року № 77, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) вимагає наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки. Проте, у складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР вищевказаної декларації немає. Пояснити з яких причин Замовником у тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками торгів декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). 2. Надати пояснення щодо суперечностей вимог Замовника про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зокрема: згідно пунктом 1.3 додатку № 6 до тендерної документації Замовником зазначено, що «…аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на надання послуг з утримання місць поховань, який підтверджує наявність в учасника досвіду, що співпадає з предметом закупівлі…». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.04.2025 12:15
Орган перевірки
03.05.2025 00:00
Документи повідомлення
29.04.2025 12:15
-
Відповідь
Відповідь на запит
Повідомляємо, що станом на 29.04.2025 оплата за договором №6030_17 від 10.04.2025, укладеного між Замовником та Комунальним підприємством «Міськсвітло» Чернігівської міської ради оплата не здійснювалась.
Рішеня
29.04.2025 16:26
Замовник
Документи повідомлення
29.04.2025 16:29
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. В додатку № 2 «Технічна специфікація на закупівлю послуг» до Тендерної документації Замовника містяться технічні вимоги по поновленню пошкодженої фарби дорожньої розмітки, зокрема: - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки повинні виконуватися з попереднім очищенням покриття в міських умовах; - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки передбачається фарбою; - нанесення дорожньої розмітки фарбою товщиною шару 0,6 мм густої фарби. Визначення норм витрат фарби здійснюється відповідно до нормативного документу СОУ 42.1-37641918-095:2012 «Норми витрат матеріалів для виконання робіт по дорожній горизонтальній розмітці автомобільних доріг». Фарба повинна відповідати вимогам СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування». Мікрокульки скляні світлоповертальні повинні відповідати вимогам СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування»; - час висихання покриття повинен бути НЕ БІЛЬШЕ 25 ХВИЛИН, про що зазначається в сертифікаті якості фарби; - допустимий діапазон температури повітря для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки повинен становити не нижче плюс 5? С, а відносна вологість повітря має бути не більше 80%; - термін поновлення пошкодженої фарби дорожньої розмітки до 30.09.2025 року; - наявності ордера на право виконання послуг з поновлення пошкодженої фарби дорожньої розмітки в м. Чернігів від Управління патрульної поліції Чернігівської області Департаменту патрульної поліції Чернігівської області. Без наявності відповідного ордеру розпочинати роботи заборонено. Фарба повинна бути виготовлена НЕ ПІЗНІШЕ 2024 РОКУ. Поновлення пошкодженої фарби дорожньої розмітки виконуватися відповідно до вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги.», ДСТУ 3587 – 2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану» та іншим чинним нормативно-правовим актам. Гарантійний термін дорожньої розмітки відповідно до п. 6.3.2 вимог ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги» становить не менше 6 місяців. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи які підтверджують якість фарби та мікрокульок скляних для нанесення дорожньої розмітки: - сертифікат якості на фарбу для кожного кольору окремо: білий, червоний, жовтий, чорний; - сертифікат відповідності на фарбу відповідно до СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» - сертифікат відповідності на мікрокульки скляні відповідно до СОУ 42.1-37641918-089: 2012 «Мікрокульки скляні світлоповератльні для горизонтальної розмітки автомобільний доріг»). На виконання даних технічних вимог, КП «Міськсвітло» ЧМР в складі тендерної пропозиції надано Сертифікати якості на фарби для розмітки доріг Поліграф – Лайн, а саме: колір жовтий партія № 440, колір чорний партія № 441, колір білий партія № 550 та колір червоний партія № 442 (файл «Сертифікати на фарбу.pdf»). Так, у вищеперелічених Сертифікатах якості зазначено, що «Час висихання покриття до ступеня 3 при температурі (23±2)?С та відносній вологості (50±5)% ХВ, НЕ БІЛЬШЕ – 25; Дата виготовлення фарби 17.04.2024р; Гарантійний термін зберігання – 12 місяців від дати виготовлення». З огляду на вищенаведене, дані умови відповідають технічним вимогам по поновленню пошкодженої фарби дорожньої розмітки додатку № 2 до Тендерної документації, оскільки показники температури (23±2)?С та відносної вологості (50±5)% підпадають під допустимий діапазон температури повітря для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки – не нижче плюс 5? С та відносної вологості повітря – не більше 80%, час висихання – не більше 25 хвилин, що і зазначено в сертифікаті, а фарба виготовлена не пізніше 2024 року, а саме: 17.04.2024р. Отже, станом на дату подання тендерної пропозиції Учасником в її складі містилися ДІЮЧІ Сертифікати якості на фарби для розмітки доріг Поліграф – Лайн з гарантійним терміном зберігання до 17.04.2025 року, що повністю відповідає вимогам Замовника щодо якості фарби визначених у додатку № 2 до Тендерної документації. Стосовно вимоги щодо терміну поновлення пошкодженої фарби дорожньої розмітки до 30.09.2025 року зазначаємо, що КП «Міськсвітло» ЧМР у разі визнання його переможцем з подальшим укладенням з ним Договору на надання послуг відповідно до предмета закупівлі, під час виконання договірних зобов’язань за Договором не обмежений в праві використовувати фарбу для розмітки доріг з інших партій з гарантійним терміном зберігання від 18.04.2025 і дальше. Таким чином, інформація, яка міститься у файлі «Сертифікати на фарбу.pdf», наданому у складі тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР відповідає вимогам додатку № 2 «Технічна специфікація на закупівлю послуг» до Тендерної документації. 2. В додатку № 5 «Інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами тендерної документації» до Тендерної документації зазначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасників (юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) вимогам щодо наявності якої визначено Замовником, зокрема: - скан-копію дозволу/декларації Учасника електронних торгів на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий відповідним уповноваженим державним органом (на експлуатацію вантажопідіймальних кранів і машин, підйомників для підіймання працівників); - скан-копію дозволу/декларації Учасника електронних торгів на право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом (на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). На виконання даних вимог додатку № 5 до Тендерної документації, КП «Міськсвітло» ЧМР в складі своєї тендерної пропозиції було надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання в Управлінні Держпраці у Чернігівській області 24 лютого 2021 року під № 078.21.74-Д відповідно до чинного законодавства (файл «Декларація відповідності.pdf»). Слід зазначити, що дана Декларація підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, разом з тим даною Деклараціє не передбачено обмеження строку її дії, обов’язку внесення змін до неї у зв’язку зі зміною керівника підприємства, а також оскільки згідно листа Управління Держпраці у Чернігівській області від 24.02.2021 № 09-25/1769 вона зареєстрована відповідно до чинного законодавства України, у Замовника відсутні підстави вважати її недійсною. З приводу того, що на час подання документів тендерної пропозиції керівником КП «Міськсвітло» ЧМР від 14.05.2025 відповідно до Наказу № 57/1 є Сергій Гарус (файл «Наказ посада директора на підставі контракту.pdf») та якій ніс відповідальність за відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та виконання робіт підвищеної небезпеки у відповідності до законодавства з питань охорони праці, зазначаємо, що вимогами додатку №5 до Тендерної документації не передбачено надання документів та інформації щодо покладання обов’язків за відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та виконання робіт підвищеної небезпеки у відповідності до законодавства з питань охорони праці. З огляду на вищенаведене дана Декларація відповідаєм вимогам додатку №5 до Тендерної документації. Окрім цього, КП «Міськсвітло» ЧМР в складі своєї тендерної пропозиції було надано Дозвіл Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці від 01.05.2023 № ДЗ1690/Ц/1-23 (файл «Дозвіл на експлуатацію техніки.pdf»), відповідно до якого комунальному підприємству дозволяється експлуатувати вказані в ньому вантажопідіймальні крани і машини, підйомники для підіймання працівників. Так, в графі «Місце їх експлуатації» даного Дозволу зазначено адресу: «Україна, Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Робітнича, буд. 6», яка є фактичним місцем знаходженням (реєстрації) КП «Міськсвітло» ЧМР (файл «Витяг.pdf»), разом з тим в даному Дозволі не встановлено будь-яких обмежень щодо використання (експлуатації) даної техніки в територіальних межах міста Чернігова. Враховуючи вищенаведена даний Дозвіл відповідаєм вимогам додатку №5 до Тендерної документації, так як даний додаток не містить будь-яких додаткових умов щодо поширення дії Дозволу на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, виданий відповідним уповноваженим державним органом. Таким чином, на підставі викладеного вище, у Замовника не було підстав для розміщення в електронній системі закупівель у повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах тендерної пропозиції КП «Міськсвітло» ЧМР, вимоги про усунення щодо питань, зазначених у даному запиті у відповідності до абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Рішеня
01.05.2025 16:28
Замовник
Документи повідомлення
01.05.2025 16:28
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Повідомляємо, що відповідно до договору №6030_17 від 10.04.2025, укладеного між Замовником та Комунальним підприємством «Міськсвітло» Чернігівської міської ради було досягнуто згоди щодо внесення змін до істотних умов договору в частині зменшення загальної вартості, без зміни кількісних, якісних або технічних характеристик предмета закупівлі. У зв’язку з цим, було укладено додаткову угоду №1 від 30 квітня 2025 року (додається). Зміни погоджено обома сторонами відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Звертаємо увагу, що внаслідок укладення додаткової угоди, станом на 01 травня 2025 року остаточна сума договору становить 21 304 709,05 грн, що є прикладом ефективного управління бюджетними коштами та повністю відповідає принципам здійснення публічних закупівель, зокрема принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності. Повідомлення про укладення додаткової угоди було своєчасно оприлюднено через електронну систему закупівель, як того вимагає чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Просимо прийняти зазначене пояснення до розгляду та повідомити про результати його опрацювання.
Рішеня
01.05.2025 18:27
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
1. В розділі технічні характеристики світлофорів додатку № 2 «Технічна специфікація на закупівлю послуг» до Тендерної документації Замовника зазначено, що «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен НАДАТИ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ відповідно до технічних характеристик, а саме: - сертифікат відповідності УкрСЕПРО або іншого уповноваженого органу, установи, організації, який засвідчує відповідність світлофорів всім обов’язковим вимогам ДСТУ 4092-2002, що поширюються на світлофори виробника, запропонованих учасником. - декларацію про ВІДПОВІДНІСТЬ СВІТЛОФОРІВ ТЕХНІЧНИМ РЕГЛАМЕНТАМ НИЗЬКОВОЛЬТНОГО ЕЛЕКТРИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА З ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ СУМІСНОСТІ ОБЛАДНАННЯ. - паспорт світлофора.». На виконання вищевказаних вимог, КП «Міськсвітло» ЧМР у складі свої тендерної пропозиції надало Декларацію про відповідність № 04/1-22 від 09.12.2022 (файл «Декларація на світлофори.pdf») (далі – Декларація) Так, в пункті 5 Декларації зазначається, що об’єкт декларації (Світлофори дорожні та модулі світлодіодні) відповідає вимогам відповідних технічних регламентів: Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому Постановою КМУ від 16.12.2015р № 1067 та Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому Постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077. Разом з тим, в пункті 40 Розділу «Декларація про відповідність» Постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077 зазначається те, що у декларації про відповідність заявляється про те, що виконання суттєвих вимог, визначених у додатку 1, було доведено. В свою чергу, Додаток 1 до Технічного регламентну визначає наступні суттєві вимоги: 1. Загальні вимоги. Обладнання повинне бути спроектоване та виготовлене з урахуванням сучасного стану розвитку техніки таким чином, щоб: 1) рівень створюваних обладнанням електромагнітних завад не перевищував рівень, за якого технічні засоби електронних комунікацій, радіообладнання та інше обладнання не може функціонувати за призначенням; 2) обладнання мало такий рівень завадостійкості до електромагнітних завад, очікуваних під час його використання за призначенням, який дає змогу цьому обладнанню функціонувати без неприпустимого погіршення для його використання за призначенням. 2. Особливі вимоги до стаціонарних установок. Монтаж та використання компонентів за призначенням. Стаціонарна установка повинна бути змонтована із застосуванням належних інженерних практик та з урахуванням інформації про використання за призначенням її компонентів з метою забезпечення відповідності суттєвим вимогам, визначеним у пункті 1 цього додатка. Отже, враховуючи вищенаведене КП «Міськсвітло» ЧМР виконало вимогу передбачену в додатку № 2 «Технічна специфікація на закупівлю послуг» до Тендерної документації Замовника, шляхом надання Декларації про ВІДПОВІДНІСТЬ СВІТЛОФОРІВ ТЕХНІЧНИМ РЕГЛАМЕНТАМ НИЗЬКОВОЛЬТНОГО ЕЛЕКТРИЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА З ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ СУМІСНОСТІ ОБЛАДНАННЯ. Водночас, зазначаємо, що Тендерна документація Замовника не містила окремої вимоги щодо надання відомостей про номер виробу, номер партії чи серійний номер та відомостей про ідентифікацію апаратури, яка дає змогу забезпечити її простежуваність визначених у додатках 1, 2 та 3 Технічного регламенту електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого Постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077, оскільки відповідно до пункту 43 даного Технічного регламенту виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність апаратури вимогам, установленим в Технічному регламенті.
Рішеня
02.05.2025 16:55
Замовник
Документи повідомлення
02.05.2025 16:56
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. В додатку № 2 «Технічна специфікація на закупівлю послуг» до Тендерної документації Замовника зазначається, що утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху повинно відповідати зокрема вимогам «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів міського благоустрою населених пунктів» затвердженого Наказом Держкомітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003р. № 154 (зі змінами та доповненнями) (далі – Порядок) та Правил утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2017р. №296 (далі - Правила). Так, в пункті 1.38. Додатку 3 «НОМЕНКЛАТУРА робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд» Порядку зазначено фарбування дорожніх знаків, світлофорів, транспортних та пішохідних огорож, інших елементів інженерного обладнання вулично-дорожньої мережі. Разом з тим, в пункті 27 Розділу ІІ. «Утримання світлофорів» Правил передбачено фарбування металевих опор та арматури світлофора проводиться один раз на рік та у разі незадовільного їх стану. В розділі ІІІ. «Утримання дорожніх знаків, огороджень, дорожньої розмітки, напрямних стовпчиків, пристроїв примусового зменшення швидкості» Правил пунктом 2 визначено, що під час проведення технічного обстеження дорожніх знаків, огородження (елементів огородження), напрямних стовпчиків, пристроїв примусового зниження швидкості перевіряються міцність і надійність їх кріплення до стояків, опор, проїзної частини, наявність деформацій, пошкодження фарби та світлоповертальних елементів, проводиться очищення від листя, гілок чи інших елементів, що ускладнюють їх візуальне сприйняття, виявляється відсутність елементів технічних засобів, а пунктом 7 даного Розділу Правил встановлено, що під час технічного обстеження напрямних стовпчиків, дорожніх знаків, пристроїв примусового зменшення швидкості дорожньо-транспортної техніки на вулицях і дорогах, дорожньої розмітки виявляється пошкодження фарби, крім елементів з оцинкованою поверхнею. З урахуванням вищенаведених норм законодавства, Замовником було передбачено у Додатку №2 до Тендерної документації послугу з фарбування та ґрунтування стійок з урахуванням матеріалів в обсязі 100 м2. Слід зазначити, що з метою максимальної економії та ефективності надання даної послуги передбачалося здійснювати лакофарбовим матеріалом типу Емаль ПФ-115, а не лакофарбові покриття, ґрунтовки та шпакльовки на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), що значно дорожчі фарби Емаль ПФ-115 та на нанесення яких потрібно Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно до Постанови КМУ від 03.02.2021 № 77. Разом з тим, головним компонентом фарби Емаль ПФ-115 є пантафталевий лак. Це похідна алкідних смол, які добре розчиняються в аліфатичних розчинниках типу уайт – спіріту. Саме за рахунок цих смол фарба утворює на поверхні захисну плівку, непроникну для фізичних та хімічних впливів довкілля, а також завдяку пентафталевому лаку має гарну перекривну здатність. Таким чином, на підставі вищенаведеного у Тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання Учасниками торгів декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). 2. З приводу суперечностей вимог Замовника про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме в пункті 1.3. Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, зазначаємо що під час складання даного Додатку в розділі 3 пункту 1.3. була допущена технічна помилка (описка), так як дана описка явно не узгоджується з визначеним предметом закупівлі даної процедури закупівлі UA-2025-03-11-005779-a та полягала в зазначені тексту такого змісту: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З УТРИМАННЯ МІСЦЬ ПОХОВАНЬ, який підтверджує наявність в учасника досвіду, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015, а саме: код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги.». З огляду на оголошення про проведення даної процедури закупівлі, назви предмету закупівлі, тендерної документації та додатків до неї, зокрема вимог додатку № 1, стає цілком очевидно, що зазначення Замовником про те, що Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З УТРИМАННЯ МІСЦЬ ПОХОВАНЬ є нічим більшим, ніж технічною помилкою (опискою), тим більш, що Замовником визначено вимогу про наявність в учасника досвіду, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015, а саме: код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Окрім того, виходячи з логіки речей та назви предмету закупівлі зрозуміло, що надання послуг з утримання та технічного обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху, не має жодного відношення до утримання місць поховань.
Рішеня
02.05.2025 17:03
Замовник
Документи повідомлення
02.05.2025 17:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 315 088 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 315 088 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності