Показати схожі тендери

Закупівля 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху) від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-11-005779-a
Id Tender 0d2e9a2576ed4e0aa4fe20b65d59b5e9
План UA-P-2025-03-11-003654-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.03.2025 12:12
Остання зміна 15.04.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 315 088 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
111 575.44 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2025 12:11 до 23.03.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 12:11
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2025 12:11
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.03.2025 01:00
до 04.04.2025 17:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.04.2025 17:07
до 10.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.04.2025 17:07
до 15.04.2025 15:29
Період уточнень
з 11.03.2025 12:11 до 20.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.03.2025 12:11 до 20.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.03.2025 01:00 до 04.04.2025 17:07
Період кваліфікації
з 23.03.2025 01:00 до 04.04.2025 17:07
Основні параметри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 315 088 грн.
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
Назва предмета закупівлі
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
Очікувана вартість
22 315 088 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
111575,44
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
111 575.44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Пропозиція:
22 314 721.86 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.03.2025 15:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
11.03.2025 12:11
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)
Період вимог/скарг з 04.04.2025 17:07 по 10.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.03.2025 01:00 по 19.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.04.2025 17:07
Довідка НАЗК
04.04.2025 17:07
Повідомлення про рішення
28.03.2025 15:09
Електроний протокол про продовження строку
23.03.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 12:11
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 12:11
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, значною кількістю інших процедур закупівель, що проводить Замовник на даний час, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
28.03.2025 15:08
Дата кінця розгляду
19.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Довідку про наявність обладнання матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації №129/1 від 21 березня 2025р., (файл «Довідка про МТБ.pdf»), що містить невідповідність щодо документального підтвердження строку на право користування орендованого обладнанням, яке зазначено в даній довідці. 1.2. Учасник для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії надав Довідку №141 від 22 березня 2025р. та копію Договору про надання послуг №01/03-2025 від 21.03.2025 р. (файли «Довідка про МТБ.pdf» та «До довідки на МТБ - ФОП Петровський.pdf»), що містить невідповідність щодо документального підтвердження переліку спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі. 1.3. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №129 від 22 березня 2025 р. за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації (файл «Довідка про працівників.pdf»), що містить невідповідності щодо документального підтвердження наявності зазначених працівників співвиконавця, а саме: Учасник не надав штатний розпис співвиконавця ТОВ «СІТІ-А». 1.4. Учасник не підтвердив повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю, як визначено вимогами тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації), а саме: не надав виписку з протоколу засновників (або інший розпорядчий документ) та не надав наказ про призначення на посаду (у разі підписання керівником). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі, визначених у технічній специфікації, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 1 та документальне підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці (документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном), зокрема, з врахуванням вимог п.1.3 в повному обсязі, щодо документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії в Учасника. 2.2. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 2.3. Учасник на підтверджує повноважень особи щодо права підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю випискою з протоколу засновників (або інший розпорядчий документ) та наказом про призначення на посаду (у разі підписання керівником), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 4 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження строку на право користування орендованого обладнанням, зазначеного в довідці, що буде використовуватись при наданні послуг, визначених у технічній специфікації, шляхом надання документів на підтвердження права власності/ володіння/ користування, тощо відповідним майном, строк дії яких відповідає строку надання послуг, згідно до вимог тендерної документації. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження переліку спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі, шляхом надання довідки в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії у учасника із переліком спроможності виконання необхідних вимірювань згідно технічної специфікації до предмету закупівлі (Додаток № 2) та копії чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником, згідно до вимог тендерної документації. 3.3. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження наявності працівників співвиконавця шляхом надання штатного розпису залученого суб’єкта господарювання. 3.4. Учасник повинен підтвердити повноваження посадової особи щодо права підпису документів тендерної пропозиції на закупівлю випискою з протоколу засновників (або іншим розпорядчим документом) та наказом про призначення на посаду (у разі підписання керівником), як визначено вимогами тендерної документації (Додаток № 4 до Тендерної документації), шляхом надання таких документів.
Створено
03.04.2025 17:06
Надати до
04.04.2025 17:06
Договір
UA-2025-03-11-005779-a-a1
Підписаний і діє
Номер
6030_17
22 314 721.86 грн.
18 595 601.55 грн.
З ПДВ
Підписано
10.04.2025
Строк дії договору з
10.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху
Номенклатура
Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Міськсвітло" Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03333699

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.04.2025 15:29
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-14-000021
Дата створення проекту
14.04.2025 15:21
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
14.04.2025 16:14
Дата завершення моніторингу
06.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.04.2025 № 23-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-11-005779-a 11.03.2025 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.04.2025 00:00
Документи рішення
14.04.2025 16:14
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Утримання та технічне обслуговування технічних засобів регулювання дорожнього руху)», ДК 021:2015: 50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, очікуваною вартістю 22 315 088,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-005779-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо)? 2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.04.2025 11:09
Орган перевірки
24.04.2025 00:00
Документи повідомлення
18.04.2025 11:09
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 315 088 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 315 088 грн.
Період подання пропозицій
до 23.03.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності