Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із виготовлення зубних протезів від Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-03-11-004477-a
Id Tender a8f15f1328354b35ac3813a3e6e67802
План UA-P-2025-03-06-006888-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.03.2025 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 000 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
Послуги із виготовлення зубних протезів
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Закупівля UA-P-2025-01-28-017305-a не відбулась, через відсутність пропозицій.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із виготовлення зубних протезів
Код ДК 021:2015
33138100-7 - Зубні протези
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Підвальна, будинок 28-А
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
11.03.2025 11:27
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Велігорська Тетяна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380456351129,380968931774
Замовник
ЄДРПОУ
01994706
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Kiyivskoyi oblasnoyi radi "Oblasna stomatologichna poliklinika"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo Kiyivskoyi oblasnoyi radi "Oblasna stomatologichna poliklinika"
Поштовий індекс
09117
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Біла Церква
Адреса
вулиця Підвальна, будинок 28-А
Кваліфікація
Договір
UA-2025-03-11-004477-a-b1
Підписаний і діє
Номер
64-СТ
4 000 000 грн.
4 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.03.2025
Строк дії договору з
04.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Послуги із виготовлення зубних протезів
Номенклатура
Послуги із виготовлення зубних протезів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 000 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01994706

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВОРОНКОВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ
Повна назва
ВОРОНКОВ ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3051802853

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-17-000095
Дата створення проекту
17.03.2025 15:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.03.2025 17:25
Дата публікації висновку про результати
09.04.2025 16:11
Дата завершення усунення порушень
24.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.03.2025 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-03-11-004477-a 11.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
17.03.2025 17:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу - 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, договір про надання послуг від 04.03.2025 № 64-СТ, пояснення та документи надані Замовником від 20.03.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178). За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. У ході проведення моніторингу установлено, що Замовником, керуючись нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, здійснено закупівлю послуг шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Відповідно до вимог пункту 13 Особливостей № 1178, установлено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника (далі – Обґрунтування). Разом з тим, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей № 1178, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до частини 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. Однак, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель установлено, що Замовником 11.03.2025 разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено Обґрунтування (у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документу) щодо підстав для здійснення замовником закупівлі, а також не оприлюднено договір про закупівлю та додатки до нього в повному обсязі, чим, відповідно порушено вимоги пункту 13 Особливостей № 1178. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 27.03.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного. Однак, Замовником на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII не надано пояснення, інформацію та підтвердні документи на запит Північного офісу Держаудитслужби. Разом з тим, Замовником в електронній системі закупівель 01.04.2025 оприлюднено договір про надання послуг від 04.03.2025 № 64-СТ та додатки до нього в повному обсязі, тобто із порушенням 10-ти денного строку з дня укладення такого договору, чим, відповідно порушено вимоги пункту 13 Особливостей № 1178 та пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей № 1178 та частини 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення Обґрунтування підстави для здійснення замовником зазначеної закупівлі у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який підготовлений уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджений (затверджений) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
07.04.2025 00:00
Дата публікації
09.04.2025 16:11
Документи висновку
09.04.2025 16:11
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
31f14cbe90fc42d0bd36ec3db5c8d3f0
Номер протоколу
26-90/2025пр
Дата опублікування протоколу
06.06.2025 10:18 06.06.2025 10:18
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
На вимогу Північного офісу Держаудитслужби КНП КОР "Обласна стоматологічна поліклініка" додає затверджений генеральним директором протокол рішення про проведення закупівлі без використання електронних систем, наказ про проведення службового розслідування, щодо порушень, допущених уповноваженою особою та акт службового розслідування.
Дата публікації
22.04.2025 15:18
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із виготовлення зубних протезів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-004477-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання. 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. 3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ВОРОНКОВА ДМИТРА СЕРГІЙОВИЧА (3051802853), з яким укладений договір від 04.03.2025 № 64-СТ без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.03.2025 16:16
Орган перевірки
22.03.2025 00:00
Документи повідомлення
18.03.2025 16:16
-
Відповідь
пояснення щодо договору
На Ваш запит про надання пояснень від 18.03.2025 щодо процедури закупівлі послуг із виготовлення зубних протезів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-11-004477-a), повідомляю наступне. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості: Закупівля здійснюється для забезпечення якісного та належного надання КНП Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка" медичної стоматологічної допомоги, медичних стоматологічних послуг будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом. КНП КОР «Обласна стоматологічна поліклініка» договорів з Національною службою здоров’я України не заключала. Фінансування на утримання підприємства з державного та місцевих бюджетів не проводиться. Господарська діяльність підприємства здійснюється виключно за кошти отримані від надання платних стоматологічних (терапевтичних, хірургічних послуг та послуг зубопротезування) послуг. 28.01.2025 р. в електронну систему закупівель було внесено план закупівлі послуг із виготовлення зубних протезів (рядок плану UA-P-2025-01-28-017305-a ) для проведення процедури закупівлі через централізовану закупівельну організацію. Централізованим закупівельником є КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ", на підставі рішення Київської обласної ради від 23.12.2022 р. №454-15-VIII «Про визначення Комунального закладу Київської обласної ради «База спеціального медичного постачання» централізованою закупівельною організацією». Закупівельником 10-02-2025 було оголошено закупівлю ДК 021:2015:33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (Послуги із виготовлення зубних протезів), із технічним завданням та вимогами до предмета закупівлі (копія додається), на підставі яких сформовано обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі Ціну визначено за результатом проведення моніторингу цін шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі. Очікувану вартість розраховано на підставі затвердженого фінансового плану на 2025 р., де зокрема зазначена ймовірна потенційна кількість пацієнтів, що можуть звернутись за отриманням стоматологічних послуг . Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до соціальних потреб пацієнтів (малозабезпечені сім’ї, пенсіонери, ветерани праці, ліквідатори та постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС, особи з інвалідністю, діючі військові, учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни). Щодо підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема, відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. КНП Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка" відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей та з метою здійснення закупівлі послуг із виготовлення зубних протезів 28.01.2025 р. в електронну систему закупівель було внесено план закупівлі послуг із виготовлення зубних протезів (рядок плану UA-P-2025-01-28-017305-a ) для проведення процедури закупівлі через централізовану закупівельну організацію. Централізованим закупівельником 10-02-2025 було оголошено закупівлю ДК 021:2015:33130000-0 Стоматологічні та вузькоспеціалізовані інструменти та прилади (Послуги із виготовлення зубних протезів) За результатами застосування відкритих торгів для закупівлі товару було відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у встановлений строк (021:2015:33130000-0). У зв’язку із неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у встановлений строк КНП Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка" здійснило укладення договору про закупівлю послуг із виготовлення зубних протезів. Щодо оцінки можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибору для їх виконання ВОРОНКОВА ДМИТРА СЕРГІЙОВИЧА (3051802853). Послуги із виготовлення зубних протезів надавались ФОП Воронковим Д.С. у 2023, та 2024 рр.. Зауважень до виконання умов договору з боку КНП КОР «Обласна стоматологічна поліклініка» до Виконавця не було. Скарг від пацієнтів, щодо якості зубних протезів, у попередні періоди не було. Послуги ФОП Воронкова Д.С., відповідають технічним вимогам, зазначеним в технічній специфікації до закупівлі. Крім того, деякі види зубних протезів, а саме повний знімний протез, базис часткового протезу з нейлону, протез нейлон (частковий, повний, косметичний), коронка стальна, зуб литий стальний, зуб литий стальний з пластмасовою фасеткою, є протезами саме для соціально незахищених верств населення (малозабезпечені сім’ї, пенсіонери, ветерани праці, ліквідатори та постраждалі внаслідок аварії на ЧАЕС, особи з інвалідністю, діючі військові, учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни). Ці види протезів є маловартісними і не виготовляються 3-D зуботехнічними лабораторіями. ФОП Воронков Д.С. знаходиться на території Білої Церкви, місця розташування КНП КОР «Обласна стоматологічна поліклініка». Представник ФОП Воронков присутній під час зняття відбитків щелеп, здійснює як забір відбитків так і доставку готових протезів, є присутнім під час примірок та підгонки протезів пацієнту. У разі необхідності термінового виготовлення пластмасових коронок, роботи ФОП Воронковим Д.С. виконуються невідкладно упродовж 2-3 годин.
Рішеня
20.03.2025 12:06
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. У ході проведення моніторингу закупівлі, установлено, що Замовником, керуючись нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, здійснено закупівлю Послуг із виготовлення зубних протезів (ID: UA-2025-03-11-004477-a) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, зокрема, у зв’язку з відміною торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, установлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. 1. Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо відповідності вимог суб’єкта (ВОРОНКОВА ДМИТРА СЕРГІЙОВИЧА), з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації за процедурою закупівлі, яка була відмінена. Також надати посилання (ID процедури) закупівлі, яка була відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. 2. Надати обґрунтовані пояснення щодо не оприлюднення Замовником Договору про надання послуг з виготовлення зубних протезів від 04.03.2025 № 64-СТ в повному обсязі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.03.2025 15:21
Орган перевірки
02.04.2025 00:00
Документи повідомлення
27.03.2025 15:21
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка"
Контактний телефон:
380456351129,380968931774
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласна стоматологічна поліклініка"
Контактний телефон:
380456351129,380968931774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності