Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-03-11-004426-a
Id Tender 4df4acf442e54c7fabf21cd41eb7d90c
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.03.2025 11:23
Остання зміна 17.04.2025 14:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 156 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 780 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.03.2025 15:00 до 22.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 11:23
до 18.03.2025 13:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.03.2025 00:00
до 26.03.2025 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.03.2025 15:10
до 29.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.03.2025 15:10
до 17.04.2025 14:39
Період уточнень
з 11.03.2025 11:23 до 18.03.2025 13:00
Період кваліфікації
з 22.03.2025 00:00 до 26.03.2025 15:10
Період кваліфікації
з 22.03.2025 00:00 до 26.03.2025 15:10
Основні параметри
Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 156 000 грн.
Лот 1. Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце
Очікувана вартість
6 156 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30780,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 54 (штуки)
12.00.942.0 Фланець
Опис предмета закупівлі
12.00.942.0 Фланець
Код ДК 021:2015
71333000-1 - Послуги у галузі машинобудування
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №2 54 (штуки)
12.00.952.0 Фланець
Опис предмета закупівлі
12.00.952.0 Фланець
Код ДК 021:2015
71333000-1 - Послуги у галузі машинобудування
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №3 54 (штуки)
12.00.973.0 Кільце
Опис предмета закупівлі
12.00.973.0 Кільце
Код ДК 021:2015
71333000-1 - Послуги у галузі машинобудування
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №4 54 (штуки)
12.00.661.0 Кільце
Опис предмета закупівлі
12.00.661.0 Кільце
Код ДК 021:2015
71333000-1 - Послуги у галузі машинобудування
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату виконаних Робіт в розмірі 100% вартості партії Робіт, що зазначені в Специфікації протягом 10 робочих днів з моменту проведення вхідного контролю, підписання видаткової накладної та з дати реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН"
Пропозиція:
6 156 000 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
sign.p7s
11.03.2025 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
Проект договору
11.03.2025 11:23
Тендерна документація
Тендерна документація
11.03.2025 11:23
Тендерна документація
11.03.2025 11:23
Тендерна документація
11.03.2025 11:23
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
030 Відділ закупівель
Електронна пошта
Телефон
380996641997
Сайт:
http://charz.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08305644
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Поштовий індекс
63501
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Чугуїв
Адреса
м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Виготовлення деталі згідно креслення 12.00.942.0 (196.12.00.942.0) Фланець 12.00.952.0 (196.12.00.952.0) Фланець 12.00.973.0 (196.12.00.973.0) Кільце 12.00.661.0 (196.12.00.661.0) Кільце
Період вимог/скарг з 26.03.2025 15:10 по 29.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.03.2025 00:00 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідає вимогам конкурсної документації
Документи кваліфікації
sign.p7s
26.03.2025 15:10
Повідомлення про рішення
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику, ТОВ «СТАНКІН». За результатами Конкурсу UA-2025-03-11-004426-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надаються: Якщо інформація на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору стосується одного з підприємств АТ «УОП», у такому разі запитувані документи надаються відповідальній особі разом з документами Частини ІІ Додатку І Конкурсної документації.* (дана норма застосовується протягом дії правового режиму воєнного стану). Для підтвердження якісного виконання договорів (або наданих послуг) просимо надати додатково мінімум один позитивний відгук замовника про виконання аналогічного договору (надання послуг). ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Документи що підтверджують права підпису договору: 1) Для юридичних осіб-резидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору (рішення учасника (акціонера) або наказ про призначення на посаду уповноваженої особи - керівника, або довіреність на право укладення договору тощо); 2) Для юридичних осіб-нерезидентів: - документ, що підтверджує повноваження особи на підписання договору; 2. Інші документи, що подаються учасником: 1) для юридичних осіб-резидентів - витяг з ЄДР; - схематичне зображення структури власності (за винятком випадків, якщо потенційний діловий партнер — державний орган, установа, державне (казенне) підприємство); 2) для юридичних осіб-нерезидентів: - виписка з торговельного або іншого реєстру, яка підтверджує реєстрацію потенційного ділового партнера у відповідній країні; - документ, що містить інформацію про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) такої юридичної особи, якщо така інформація незазначена у виписці з торгівельного або іншого реєстру; 3) для фізичних осіб-підприємців: - витяг з ЄДР; 4) для фізичних осіб: - довідка з реєстраційним номером облікової картки платника податків; - документ, що підтверджує особу (паспорт, посвідка на тимчасове чи постійне проживання, закордонний паспорт). 3. Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5 приведена у відповідність до результатів аукціону. 4. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 5. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. *Допускається направлення документів Учасником відповідальній особі за надання роз’яснень щодо Конкурсної документації на ел. адресу [email protected] після завершення аукціону.
Створено
25.03.2025 10:34
Надати до
26.03.2025 10:34
Договір
UA-2025-03-11-004426-a-a1
Підписаний і діє
Номер
83
7 387 200 грн.
6 156 000 грн.
З ПДВ
Підписано
31.03.2025
Строк дії договору з
31.03.2025
по
01.09.2025
Номенклатура
54 (штуки)
12.00.942.0 Фланець
Номенклатура
12.00.942.0 Фланець
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
54 (штуки)
12.00.952.0 Фланець
Номенклатура
12.00.952.0 Фланець
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
54 (штуки)
12.00.973.0 Кільце
Номенклатура
12.00.973.0 Кільце
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
54 (штуки)
12.00.661.0 Кільце
Номенклатура
12.00.661.0 Кільце
Кількість
54
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08305644

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТАНКІН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24099109

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
sign.p7s
17.04.2025 14:39
-
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
17.04.2025 14:39
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 156 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380996641997
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 156 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380996641997
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності