Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області, від Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-11-001392-a
Id Tender 66ea07f5f1694b7d81b8eb1313d2ae42
План UA-P-2025-03-11-001677-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.03.2025 12:02
Остання зміна 25.04.2025 08:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 520 818 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 208.18 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.03.2025 09:35 до 26.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 11.03.2025 09:35
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.03.2025 09:35
до 23.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.03.2025 13:53
до 15.04.2025 08:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 15:26
до 21.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.04.2025 08:36
до 25.04.2025 08:50
Період уточнень
з 11.03.2025 09:35 до 23.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.03.2025 09:35 до 23.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.03.2025 13:53 до 15.04.2025 08:36
Період кваліфікації
з 27.03.2025 13:53 до 15.04.2025 08:36
Основні параметри
Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області,
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 520 818 грн.
Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області,
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області,
Очікувана вартість
1 520 818 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15208,18
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.03.2025 13:24
Закінчення аукціону
27.03.2025 13:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області,
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Захисників Азовсталі, 44
Дата постачання по
31.10.2025 09:40
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ВОК-ПЛЮС"
Пропозиція:
1 463 756.54 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БМК КАПІТАЛ"
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
Пропозиція:
1 199 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.03.2025 13:24
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Худенко Тетяна Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380433250100
Факс
+380433250100
Замовник
ЄДРПОУ
25509242
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Поштовий індекс
23100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Жмеринка
Адреса
вулиця Центральна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області,
Період вимог/скарг з 31.03.2025 15:26 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 13:53 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до п. 3. Додатку 3 до Тендерної документації «Для оцінки пропозиції конкурсних торгів надати у електронному вигляді договірну цінову пропозицію на виконання робіт з урахуванням робіт і обсягів, які зазначені в нижченаведеній таблиці, у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва». Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема: 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови: ФОРМА договірної ціни "Замовник________назва організації) Підрядник__________ Вид договірної ціни ________ Визначена згідно з Складена в поточних цінах станом на " " 20 р". У складі пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» міститься договірна ціна на «Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області». Разом з тим, у вищенаведеній формі договірної ціни яку надав ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» відсутня інформація визначена додатком 30 Настановаи, а саме, «Складена в поточних цінах на». Враховуючи наведене, Пропозиція Учасник не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
31.03.2025 15:26
Повідомлення про рішення
27.03.2025 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 09:35
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 09:35
Період вимог/скарг з 02.04.2025 12:47 по 08.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 15:26 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до п. 3. Додатку 3 до Тендерної документації «Для оцінки пропозиції конкурсних торгів надати у електронному вигляді договірну цінову пропозицію на виконання робіт з урахуванням робіт і обсягів, які зазначені в нижченаведеній таблиці, у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва». Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема: 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови: ФОРМА договірної ціни "Замовник________назва організації) Підрядник__________ Вид договірної ціни ________ Визначена згідно з Складена в поточних цінах станом на " " 20 р". У складі пропозиції ТОВ "БМК Капітал" міститься договірна ціна на «Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області». Разом з тим, у вищенаведеній формі договірної ціни яку надав ТОВ "БМК Капітал" відсутня інформація визначена додатком 30 Настановаи, а саме, «Визначена згідно з». Враховуючи наведене, Пропозиція Учасник не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
02.04.2025 12:46
Повідомлення про рішення
31.03.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 09:35
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 09:35
Період вимог/скарг з 15.04.2025 08:36 по 21.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.04.2025 12:47 по 01.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.04.2025 08:36
Довідка НАЗК
15.04.2025 08:35
Повідомлення про рішення
13.04.2025 17:49
Електроний протокол про продовження строку
02.04.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 09:35
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.03.2025 09:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не у всіх працівників зазначена освіта. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 1 до ТД пункт 1.2. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати виправлену довідку.
Створено
04.04.2025 08:30
Надати до
05.04.2025 08:30
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Крім того, виникла потреба в отриманні додаткової інформації. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.04.2025 10:13
Дата кінця розгляду
01.05.2025 00:00
Договір
UA-2025-03-11-001392-a-a1
Підписаний і діє
Номер
140
1 463 756.54 грн.
1 219 797.12 грн.
З ПДВ
Підписано
23.04.2025
Строк дії договору з
23.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області,
Номенклатура
Капітальний ремонт системи опалення ЗДО №6 "Казочка" комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області,
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25509242

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ВОК-ПЛЮС"
Повна назва
ПП "ВОК-ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37261827

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.04.2025 08:50
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-05-000047
Дата створення проекту
05.05.2025 11:59
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 16:27
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.05.2025 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-03-11-001392-a 11.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 16:27
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту системи опалення ЗДО №6 «Казочка» комунальної власності Жмеринської ОТГ за адресою: вул. Захисників Азовсталі, 44, м. Жмеринка, Вінницької області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-11-001392-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. 3. Яким чином учасником ПП «ВОК-ПЛЮС», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги пункту 4.8 Додатку 1 до тендерної документації щодо формування ціни пропозиції учасника виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, оскільки наданий в складі тендерної пропозиції розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати визначено із врахуванням коштів на оплату щорічних основних та додаткових відпусток працівників, які згідно із довідкою про наявність працівників в учасника, виконують роботи за умовами цивільно-правових договорів? 4. Яким чином учасником ПП «ВОК-ПЛЮС», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації, щодо надання копії документів (сертифікат компетентності і кваліфікаційне посвідчення), що підтверджують сертифікацію інженера з охорони праці, наявність якого в учасника підтверджується згідно з змістом тендерної пропозиції, згідно вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (пункт 1.2 Додатку 1 тендерної документації). Оскільки наданий сертифікат фахівця будівельної галузі №СІ-00440, виданий Сорокіну С. С. (дійсний до 23.03.2025), не є чинним на дату подання тендерної пропозиції (дата подання пропозиції 24.03.2025), а також відсутнє кваліфікаційне посвідчення. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.05.2025 09:38
Орган перевірки
10.05.2025 00:00
Документи повідомлення
06.05.2025 09:39
-
Відповідь
Відповідь на запит
Щодо питання першого запиту надаємо експертний звіт (експертний звіт додається). Щодо питання другого, надаємо посилання запиту на вебсайті Жмеринської міської ради https://drive.google.com/drive/folders/1XsPmqmPWG6XjEA3kt9C9p1rRzHkNSRnz Щодо питання третього запиту повідомляємо, що кошторисна заробітна плата, що наводиться в прямих витратах у локальних кошторисах, вираховується окремо для робітників-будівельників і монтажників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, та робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні автотранспортних засобів при перевезенні ґрунту і будівельного сміття. Витрати труда робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні автотранспортних засобів при перевезенні ґрунту і будівельного сміття, приймаються за додатком 14 цієї Настанови. 4.3 Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативнорозрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів. Вартість людино-години згаданих робітників по будовах (об'єктах), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної власності, як правило, приймається в межах, рекомендованих Держбудом України. Заробітна плата в складі прямих витрат претендентом розраховується на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові цих робіт для ланки робітників-будівельників і монтажників та середньому нормативному розрядові ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Середньомісячна заробітна плата на одного працівника, яку претендент планує отримувати на об'єкті замовлення, визначається з урахуванням рівня цін споживчих товарів та послуг, що надаються населенню. По будовах (об'єктах), будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ організацій державної власності, середньомісячна заробітна плата розраховується з урахуванням середнього по будівництву рівня заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості на певний період та рекомендацій Держбуду за погодженням з Мінекономіки. Виходячи із наведеного, співставляти або порівнювати розмір заробітної плати в прямих витратах актів приймання виконаних підрядних робіт з фактичними витратами на оплату праці Суб'єкта господарювання не передбачено жодним нормативним документом. Щодо питання четвертого запиту повідомляємо, що відповідно до п. 42 Особливостей «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.» Так, Замовник звернувся до органу із сертифікації персоналу за роз’ясненнями, чи є дійсним сертифікат Сорокіна С.С. Згідно відповіді органу сертифікації, на момент прийняття рішення Замовником, інженер з охорони праці згідно вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках Сорокін С.С. має діючий сертифікат та може виконувати функції інженера з охорони праці. Також, від органу сертифікації отримано посвідчення про проходження Сорокіним С. С. спеціальної підготовки для отримання нового/заміни існуючого посвідчення інженера з охорони праці. Таким чином, на момент подання пропозиції Учасником, процес отримання нового свідоцтва інженера з охорони праці Сорокіним був розпочатий, а на момент прийняття рішення про визначення переможця, отримання нового сертифікату було завершено. Підтверджуючі документи додаються.
Рішеня
09.05.2025 22:16
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 520 818 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 10:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380433250100
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 520 818 грн.
Період подання пропозицій
до 26.03.2025 10:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Контактний телефон:
+380433250100
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності