Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики від КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ"ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-10-011052-a
Id Tender 9813f06900cd4d3eaa91f37cc9e94b87
План UA-P-2025-03-10-013239-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 10.03.2025 15:57
Остання зміна 06.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 15:56 до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2025 15:56
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2025 15:56
до 15.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.03.2025 12:51
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.03.2025 14:14
до 02.04.2025 00:00
Період уточнень
з 10.03.2025 15:56 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 10.03.2025 15:56 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 12:51
Основні параметри
Послуги з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
400 000 грн.
Послуги з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики
Назва предмета закупівлі
Послуги з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 12:16
Закінчення аукціону
18.03.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики
Код ДК 021:2015
79212000-3 - Аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04112, Україна, Київ, Дорогожицька 10
Дата постачання по
10.05.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Замовник сплачує Послуги шляхом перерахування авансу у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) загальної вартості Послуг (ціни Договору) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати укладання договору,
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
остаточний розрахунок здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після повного надання Послуг за Договором та підписання Акту прийому-передачі наданих Послуг.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕНІНГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"АЗИМУТ"
Пропозиція:
240 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НАВЧАННЯ "АКТИВ"
Пропозиція:
228 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА КОНСАЛТИНГ ЛТД"
Пропозиція:
350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"
Пропозиція:
230 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 12:16
Критерії закупівлі
Скасування
06.05.2025 00:00
Враховуючи, що строки на укладання договору із-за подання скарги одним із учасників затягнулись та той факт, що відповідно до умов тендерної документації строк надання послуг обмежений 10 травням 2025 відповідно до діючого законодавства у сфері оподаткування та подання звітності (Податковий кодекс України ст. 49.18.2, МСБО 34 «Проміжна фінансова звітність»), працівниками Концерну РРТ було розпочато трансформацію та розробку облікової політики власними силами.
25.04.2025 10:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Базилюк
Електронна пошта
Телефон
+380674138055
Сайт:
http://www.rrt.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01190043
Повна назва
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Поштовий індекс
04112
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
вулиця Дорогожицька, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики
Період вимог/скарг з 24.03.2025 14:14 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 12:51 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. Довідку Учасника у довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом 2023-2024 років із зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ замовника аналогічних послуг, предмета договору, дати укладання та закінчення дії договору, номеру договору ( не менше 1 (одного) договору). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір, виконаний у повному обсязі, про надання інформаційно-консультаційних послуг з організації фінансового обліку та/або коду ДК. На підтвердження інформації надаються: - копії відповідних договорів з додатками та актів прийому-передачі наданих послуг ( не менше 1 (одного) договору); - копії документів/а на підтвердження виконання у повному обсязі договору(ів) зазначених в наданій Учасником довідці та/або позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за наданими договором(ами) з інформацією про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору(ів) із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. У складі тендерної пропозиції Учасником надана: - довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (файл «Довідка про наявність досвіду.pdf»), що не містить інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом 2023-2024 років із зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ замовника аналогічних послуг, предмета договору, дати укладання та закінчення дії договору, номеру договору (не менше 1 (одного) договору); - ЛИСТ ВІДГУК ЩОДО ПРОЕКТУ ТРАНСФОРМАЦІЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ від ТОВ "ВІДЖІЕЛ ЕККАУНТАНСІ" щодо наданих послуг ФОП Остап'юк Наталією, яка не є Учасником даної закупівлі. А також, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії відповідних аналогічних договорів з додатками та актів прийому-передачі наданих послуг. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити: - довідку Учасника у довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору протягом 2023-2024 років із зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ замовника аналогічних послуг, предмета договору, дати укладання та закінчення дії договору, номеру договору ( не менше 1 (одного) договору). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір, виконаний у повному обсязі, про надання інформаційно-консультаційних послуг з організації фінансового обліку та/або коду ДК. - копії відповідних договорів з додатками та актів прийому-передачі наданих послуг ( не менше 1 (одного) договору); - копії документів/а на підтвердження виконання у повному обсязі договору(ів) зазначених в наданій Учасником довідці та/або - позитивний(і) відгук(и) від контрагента(ів) за наданими договором(ами) з інформацією про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору(ів) із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: 2.1. Довідку, якою Учасник підтверджує наявність у штаті Учасника: - не менше 1 сертифікованого аудитора, що буде безпосередньо залучений до надання послуг з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики та зареєстровані в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності в розділі «Аудитори», що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України; - не менше 1 працівника, який має сертифікат (диплом) однієї з професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме Аcoцiaцiї присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). На підтвердження інформації, до довідки необхідно додати: - Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, сформованого на сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» на працівника (ів) Учасника, що зазначені у пункті 2.1. абз.2 та визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України. - Копія Сертифікату на працівника(ів), що підтверджує їх кваліфікацію в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА); Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) відповідно до пункту 2.1. абз.3; - Документ на кожного працівника наведеного в Довідці пункту 2.1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ). 2.2.Учасник повинен надати довідку (лист) (на кожного працівника) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». На підтвердження даних вимог Учасник завантажив: - довідку про наявність працівників що не відповідає формі, яка передбачена Додатком 2 до тендерної пропозиції. - Сертифікат АССА DipIFR (рус) з Міжнародних стандартів фінансової звітності (2018) та Сертифікат знання міжнародної асоціації АССА за знання Міжнародних стандартів фінансової звітності в державному секторі (eng) (2020) виданий Остап'юк Наталії; Сертифікат ACCA DipIFR (rus) (2011) виданий Коршиковій Ренаті; Сертифікат АССА DipIFR (рус) з Міжнародних стандартів фінансової звітності (2019) виданий Соляр Галині Романівні. Проте надані сертифікати викладені іноземною мовою без перекладу на українську мову, що порушує вимоги пункту 12 Додатку 2 до тендерної документації. А також у складі тендерної пропозиції відсутні: - документ на кожного працівника наведеного в Довідці пункту 2.1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ); - довідка (лист) (на кожного працівника) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити: - довідку, за формою та згідно вимог пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації На підтвердження інформації, до довідки необхідно додати: - копію Сертифікату на працівника(ів), що підтверджує їх кваліфікацію в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА); Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) відповідно до пункту 2.1. абз.3 з перекладом на українську мову. - документ на кожного працівника наведеного в Довідці пункту 2.1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ); - довідку (лист) (на кожного працівника) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 3. Згідно п.13. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а саме під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: - КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або - КЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП фізичної особи Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НАВЧАННЯ "АКТИВ" на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований». Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. З огляду на зазначене, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР НАВЧАННЯ "АКТИВ" подав документи тендерної пропозиції шляхом накладання на неї УЕП (а не КЕП), що не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Створено
20.03.2025 17:16
Надати до
21.03.2025 17:16
Період вимог/скарг з 27.03.2025 23:53 по 02.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 14:14 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 2 Таблиці Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати: 2.1. Довідку, якою Учасник підтверджує наявність у штаті Учасника: - не менше 1 сертифікованого аудитора, що буде безпосередньо залучений до надання послуг з трансформації фінансової звітності складеної відповідно до НП(С)БО у фінансову звітність складену відповідно до МСФЗ та розробки облікової політики та зареєстровані в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності в розділі «Аудитори», що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України; - не менше 1 працівника, який має сертифікат (диплом) однієї з професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме Аcoцiaцiї присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). На підтвердження інформації, до довідки необхідно додати: - Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, сформованого на сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» на працівника (ів) Учасника, що зазначені у пункті 2.1. абз.2 та визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України. - Копія Сертифікату на працівника(ів), що підтверджує їх кваліфікацію в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR); Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА); Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) відповідно до пункту 2.1. абз.3; - Документ на кожного працівника наведеного в Довідці пункту 2.1 (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ). 2.2.Учасник повинен надати довідку (лист) (на кожного працівника) у довільній формі про те, що працівники Учасника, на яких надається інформація, надали згоду на обробку їх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». На підтвердження даних вимог Учасник завантажив: 1. У Довідці про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначений працівник Головач (Бутинець) Тетяна Анатоліївна, заступник Голови правління, аудитор ПрАТ "Аудиторська фірма "Аналітик", документи якого видані на різні прізвища: - Наказ №06/10 від 06.10.2017 про прийняття Бутинець Тетяни Анатоліївни на посаду аудитора; - Сертифікат AICPA&CIMA б/н від 25 жовтня 2024 року виданий на ім’я Головач Тетяни; - Лист-згода на обробку персональних даних виданий на ім’я Головач (Бутинець) Т.А; - У Витязі з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності на ПрАТ "Аудиторська фірма "Аналітик" зазначена Головач Тетяна Анатоліївна. 2. На підтвердження інформації до довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник мав надав витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, сформованого на сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» на працівника (ів) Учасника, що зазначені у пункті 2.1. абз.2 та визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності на Учасника - Приватне акціонерне товариство "Аудиторська фірма "Аналітик". Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити: 1. Документ(и) до Довідки про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які(ий) засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наприклад: копію трудової книжки (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи) / копію наказу про прийняття на роботу (призначення) працівника / копію трудової угоди / інший документ) щодо працівника Головач Тетяна Анатоліївна. 2. Витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, сформованого на сайті Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ «Аудитори» на працівника (ів) Учасника, що зазначені у пункті 2.1. абз.2 та визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України.
Створено
26.03.2025 14:04
Надати до
27.03.2025 14:04
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.03.2025 23:53 по 04.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.03.2025 23:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:56
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.03.2025 23:53
Надати до
29.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п.13. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації, а саме під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у додатку 2 до тендерної документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», та іншого діючого законодавства. Під час подання тендерних пропозицій та створенні даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого електронного підпису (надалі – КЕП) (автентифікацію): Якщо учасником є юридична особа: - КЕП службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, або - КЕП фізичної особи - представника учасника процедури закупівлі за довіреністю, дорученням або іншим документом, що уповноважує її. Якщо учасником є фізична особа-підприємець: - КЕП фізичної особи Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Під час перевірки електронного підпису учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕНІНГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"АЗИМУТ" на сайті центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням https://czo.gov.ua/verify отримано такі дані щодо електронного підпису: тип носія особистого ключа – «Незахищений», тип підпису – «Удосконалений», сертифікат – «Кваліфікований». Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. З огляду на зазначене, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕНІНГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ"АЗИМУТ" подав документи тендерної пропозиції шляхом накладання на неї УЕП (а не КЕП), що не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 2 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Створено
31.03.2025 11:17
Надати до
01.04.2025 11:17
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 23:03 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.04.2025 23:03
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380674138055
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
КОНЦЕРН РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380674138055
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності