Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») від Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-10-010921-a
Id Tender 3ae2ff5273c94a3da236d020e215e7e6
План UA-P-2025-03-10-011590-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.03.2025 16:00
Остання зміна 17.04.2025 14:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 130 699.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
190 653.5 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 15:52 до 25.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2025 15:52
до 22.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2025 15:52
до 22.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.03.2025 12:32
до 07.04.2025 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.04.2025 16:31
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.04.2025 16:31
до 17.04.2025 14:35
Період уточнень
з 10.03.2025 15:52 до 22.03.2025 00:00
Період оскарження
з 10.03.2025 15:52 до 22.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.03.2025 12:32 до 07.04.2025 16:31
Період кваліфікації
з 26.03.2025 12:32 до 07.04.2025 16:31
Основні параметри
Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
38 130 699.6 грн.
Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
38 130 699.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
190653,5
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.03.2025 12:03
Закінчення аукціону
26.03.2025 12:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, відповідно до умов договору
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Брати
Пропозиція:
30 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРОГ-БУД" в особі ПРЕДСТАВНИЦТВА "DROG-BUD" Sp.z o.o.", РЕСПУБЛІКА ПОЛЬЩА
Пропозиція:
33 517 355.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
29 999 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.03.2025 12:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.03.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Сов'як
Електронна пошта
Телефон
+380324754739
Замовник
ЄДРПОУ
22410879
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради
Поштовий індекс
82200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м.Трускавець
Адреса
вул.Бориславська,1
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Період вимог/скарг з 07.04.2025 16:31 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.03.2025 12:32 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.04.2025 16:31
Довідка НАЗК
07.04.2025 16:30
Повідомлення про рішення
01.04.2025 15:24
Електроний протокол про продовження строку
26.03.2025 12:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:52
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т". Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" .
Дата продовження строку розгляду
01.04.2025 15:23
Дата кінця розгляду
24.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ "Шляховик –Т" (надалі Учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується довідкою, що містить інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічного*(них) договору (-ів). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.2. Сканкопії аналогічних договорів (не менше 2-х), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці. 1.3 Документи, що підтверджують факт виконання робіт ( Скан - копії підписаних контрагентом (замовником) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та скан - копії актів приймання виконаних робіт (КБ-2); 1.4 Сканкопiї позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому(их) обов’язково має бути зазначено: дата та вихiдний номер відгуку, предмет договору, а також iнформацiя про якiсть виконаних робiт, виданий не раніше дати оголошення цієї закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника надано файл «Лист-відгук Шевченківська РА». Відгук, виданий Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради (№36-вих-16981 від 05.02.2025р.), не відповідає вимогам пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, оскільки документ складено до дати оголошення процедури закупівлі, що не відповідає встановленій вимозі. Також у складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Лист відгук Сколівська МР». Відгук, виданий Сколівською міською радою (№105/02-07 від 04.02.2025р.), не відповідає вимогам пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, оскільки документ складено до дати оголошення процедури закупівлі, що не відповідає встановленій вимозі. 2. Пунктом 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Для підтвердження інформації про відповідність даному критерію Учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідні для виконання робіт, згідно предмету закупівлі. Учасник включає в довідку обладнання та матеріально-технічну базу, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання (додаток № 3 до тендерної документації). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент їх подання у складі тендерної пропозиції. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг. У складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за предметом закупівлі: «Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» від 25.03.2025 р. № 479 (далі –Довідка). В ході аналізу наданої Довідки встановлено відсутність у переліку техніки окремих машин та механізмів, які є необхідними для виконання робіт відповідно до технічного завдання (Додаток № 3 до тендерної документації), а саме: викорчовувач-збирач, кущоріз,маркувальні машини для нанесення дорожньої розмітки. Зокрема технічним завданням (Додаток 3) передбачено виконання ряду робіт: - пункт 5: «Корчування пнів у ґрунтах природного залягання викорчовувачами-збирачами на тракторі з переміщенням пнів до 5 м, діаметр пнів до 24 см» ; - пункт 6: «Оббивання землі з викорчуваних пнів викорчовувачами-збирачами на тракторі, діаметр пнів до 24 см»; - пункт 7: «Зрізування середнього чагарника і дрібнолісся у ґрунтах природного залягання кущорізами на тракторі»; - пункти 223 і 227: «Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.1 та 1.5 відповідно». Таким чином інформація зазначена в Довідці не підтверджує наявність обладнання та матеріально -технічної бази для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання (додаток № 3 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин: 3.1. Привести у відповідність інформацію, надану на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», згідно вимог пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема надати сканкопiї позитивних відгуків замовників за наданими аналогічними договорами, у яких обов’язково має бути зазначено: дата та вихiдний номер відгуку, предмет договору, а також iнформацiя про якiсть виконаних робiт, виданий не раніше дати оголошення цієї закупівлі. 3.2 Надати довідку про «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та включити в довідку обладнання та матеріально-технічну базу, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання (додаток № 3 до тендерної документації), у відповідності до вимог пункту 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації. Для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Окрім цього, необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, що посвідчує право власності орендодавця (надавача послуг, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та бути чинними на момент їх подання у складі тендерної пропозиції. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг.
Створено
04.04.2025 17:22
Надати до
05.04.2025 17:22
Договір
UA-2025-03-10-010921-a-c1
Підписаний і діє
Номер
25
29 999 900 грн.
24 999 916.67 грн.
З ПДВ
Підписано
15.04.2025
Строк дії договору з
15.04.2025
по
31.12.2027
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Номенклатура
Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22410879

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42844920

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 14:35
-
17.04.2025 14:33
Підписаний договір
17.04.2025 14:32
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-29-000010
Дата створення проекту
29.04.2025 15:42
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.04.2025 16:13
Дата публікації висновку про результати
19.05.2025 16:24
Дата завершення усунення порушень
03.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 №137 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-10-010921-a, 10.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.04.2025 00:00
Документи рішення
29.04.2025 16:13
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру, а також вимогам законодавства; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-10-011590-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 07.04.2025 №07/04/У; тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та опубліковані цим учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюдненні ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» як переможцем тендеру документи після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 15.04.2025 №25, додаткову угоду від 15.04.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Постанова КМУ №668). У пункті 17 Постанови КМУ №668 визначено, що строки виконання робіт (будівництва об’єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Водночас, моніторингом встановлено, що укладений договір від 15.04.2025 №25 (далі – Договір №25) містить Календарний графік виконання робіт (Додаток №2 до договору), у якому зазначено лише найменування предмету договору (Реконструкція дороги на кладовище в урочищі «Помірки» в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)) та термін виконання робіт в цілому (квітень 2025 – грудень 2027), однак у якому інформація щодо видів (етапів, комплексів) робіт за договором, а також періодів початку та закінчення кожного етапу (виду) робіт відсутня, чим недотримано вимог пункту 17 Постанови КМУ №668 та, відповідно, порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону. Також, відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду, план фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи, сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Крім того, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Водночас, моніторингом встановлено, що в укладеному Договорі №25 Календарний графік фінансування робіт (Додаток №3 до договору) складено не у відповідності до вимог Постанови №668, а саме на поточний рік не визначено за місяцями джерела та напрямки фінансування (види витрат), чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, недотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т»; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме привести у відповідність до норм пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 умови договору від 15.04.2025 №25, шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель відповідної додаткової угоди. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
19.05.2025 00:00
Дата публікації
19.05.2025 16:24
Документи висновку
19.05.2025 16:24
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідь на висновок Західного офісу Держаудитслужби ДАСУ № UA-M-2025-04-29-000010 На виконання вимог, зазначених у висновку Західного офісу Державної аудиторської служби за результатами моніторингу закупівлі:«Реконструкція дороги на кладовище в урочищі “Помірки” в місті Трускавці Львівської області. Коригування» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-10-010921-a),а саме: з метою приведення умов Договору про закупівлю від 15.04.2025р. №25 у відповідність до вимог пунктів 17, 83 та 84 Постанови Кабінету Міністрів України №668, Замовником усунуто виявлені порушення шляхом укладення та оприлюднення в електронній системі закупівель Додаткової угоди №2 від 27.05.2025 року. У новій редакції викладено: Додаток №2 «Календарний графік фінансування робіт» та Додаток №3 «Календарний графік виконання робіт». Таким чином, умови договору приведено у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дата публікації
27.05.2025 15:36
Документи інформації про усунення порушення
27.05.2025 15:36
-
28.05.2025 13:22
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 01.05.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-10-010921-a, яка проведена Управлінням житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Так, пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.05.2025 12:04
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 12:04
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт: «Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») повідомляємо наступне: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Предмет закупівлі : «Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»), ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-10-010921-a. Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням Трускавецької міської ради № 4210 від 18.12.2024 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Реконструкція дороги на кладовище в урочищі "Помірки" в місті Трускавці Львівської області. Коригування». Даний проект пройшов експертизу, за результатами якої Замовником було отримано позитивний експертний звіт № ЛВ 0011-5957-25/УЕ/А від 18.02.2025р. щодо розгляду проектної документації на будівництво (додається у складі пояснення). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, а саме: розраховані витрати, які несе підрядник під час виконання робіт із відмінусуванням витрат, які несе замовник самостійно , тобто за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість становить 38 130 699,60грн. з ПДВ. Зведений кошторисний розрахунок надаємо в складі пояснення. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному веб-сайті Трускавецької міської ради за посиланням: https://tmr.gov.ua/economics/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-9/
Рішеня
02.05.2025 15:04
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 130 699.6 грн.
Період подання пропозицій
до 25.03.2025 12:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
+380324754739
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 130 699.6 грн.
Період подання пропозицій
до 25.03.2025 12:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради
Контактний телефон:
+380324754739
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності