Показати схожі тендери

Закупівля Мобільний термопринтер від Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-10-009778-a
Id Tender 140900cf73ca42fdbb2790a30d101d0c
План UA-P-2025-03-10-011999-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.03.2025 15:16
Остання зміна 14.04.2025 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
298 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 494 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 15:16 до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2025 15:16
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2025 15:16
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:14
до 07.04.2025 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 14:31
до 13.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.04.2025 15:59
до 14.04.2025 15:24
Період уточнень
з 10.03.2025 15:16 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 10.03.2025 15:16 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:14 до 07.04.2025 15:59
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:14 до 07.04.2025 15:59
Основні параметри
Мобільний термопринтер
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
298 800 грн.
Мобільний термопринтер
Назва предмета закупівлі
Мобільний термопринтер
Очікувана вартість
298 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1494,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 12:39
Закінчення аукціону
18.03.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мобільний термопринтер
Код ДК 021:2015
30181000-1 - Чекові принтери
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49101, Україна, Дніпропетровська область, м Дніпро, вул. Троїцька, 20А
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ"
Пропозиція:
271 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІПІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
141 264 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
Пропозиція:
228 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАТЧБАХЕР УКРАЇНА»
Пропозиція:
141 300 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 12:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.03.2025 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Димитрій ЯВТУШЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380567565629
Сайт:
http://dp.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108866
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Поштовий індекс
49101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 20 А
Кваліфікація
Лот № 1 Мобільний термопринтер
Період вимог/скарг з 25.03.2025 14:31 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 13:14 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
25.03.2025 14:31
Повідомлення про рішення
18.03.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:16
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
18.03.2025 13:14
Надати до
20.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙТІПІ УКРАЇНА" (пропозиція 141 264,00 грн. з ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Згідно Додатку 2 до тендерної документації замовником вимагалось надати: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Інформація надається про повністю виконаний договір, дія, якого закінчена. Учасником надано вищевказаний Додаток, однак у наданому Договорі № 23/12/24-17 від 23.12.2024 предмет договору не відповідає предмету дговору згідно тендерної документації, а також, згідно поданих накладних він повністю не виконаний. Надати, згідно Додатку 2: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Інформація надається про повністю виконаний договір, дія, якого закінчена. 2. Згідно п. 4 Додатку 4 до тендерної документації замовником вимагалось надати: «Якщо Учасник не є виробником обладнання, що входить до складу предметів закупівлі (Мобільний термопринтер), то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, найменування запропонованого Товару». Учасником надано вищевказаний лист однак на іноземній мові. Так, згідно п. 7 Розділу І Тендерної документації: «7.1.Мова тендерної пропозиції – українська. 7.2.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.3.Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. 7.4.Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). 7.5.Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.» Надати переклад авторизаційного листа від виробника продукції згідно Додатку 4 до тендерної документації. 3. Згідно п. 10 Додатку 6 до тендерної документації замовником вимагалось надати: «Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, суму договору, реквізити, специфікацію (Додаток 1 до договору). Проєкт договору надається без заповнення технічних характеристик Додатку 2. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі застосування)». Учасником надано вищевказаний додаток, однак не заповнено п. 2.1. Розділу 2 «Сума договору та порядок розрахунків», а також у Додатку 1 до договору «Специфікація» не заповнено у таблиці та не вказано прописом: - «Ціна за штуку без ПДВ (грн.); - «Всього вартість без ПДВ (грн.); - «Загальна вартість пропозиції без ПДВ, грн.»; - «ПДВ,грн.»; - «Всього вартість з ПДВ, грн.». Надати Додаток 5, повністю заповнений, згідно вимог 10 Додатку 6 до тендерної документації 4. Згідно п. 15 Додатку 6 до тендерної документації замовником вимагалось надати: «Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: -Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30 грудня 2015р. № 1147; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; -Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою №1178 (відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 розділу V тендерної документації).» Учасником надано вищевказаний додаток, однак не повністю зазаначено інформацію. Надати повну інформацію згідно вимог п. 15 Додатку 6 до тендерної документації.
Створено
21.03.2025 15:08
Надати до
22.03.2025 15:08
Період вимог/скарг з 01.04.2025 11:31 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 14:31 по 02.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.04.2025 11:31
Повідомлення про рішення
25.03.2025 14:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:16
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
25.03.2025 14:31
Надати до
27.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ «ЛАТЧБАХЕР УКРАЇНА», яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Інформація надається про повністю виконаний договір, дія, якого закінчена. Учасник в тендерній пропозиції надав наступні документи: - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі-Довідка); - Договір поставки від 31.07.2024 № ІФ-10/24-1 укладеного з Державним спеціалізованим господарським підприємством «Ліси України» з додатками (далі-Договір); - Видаткову накладну від 23.08.2024 № 1500531. Проте, Учасником в Довідці указано інформацію щодо предмету договору, яка не відповідає предмету договору зазначеного в пункті 1.2 розділу 1 Договору. Також, в Довідці зазначено інформацію щодо строку поставки товару, яка не відповідає строку зазначеному у підпункті 3.2.1 пункту 3.1 розділу 3 Договору, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 15 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: -Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30 грудня 2015р. № 1147; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; -Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою №1178 (відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 розділу V тендерної документації) Учасником не надано вищезазначений Гарантійний лист, що не відповідає вимогам пункту 15 Додатку 6 до тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно зазначеної форми; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. (Надати оновлену Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору). 2. Відповідно до пункту 15 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» Учаснику необхідно надати Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: -Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30 грудня 2015р. № 1147; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; -Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/ Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою №1178. (відповідно до підпункту 3.3. пункту 3 розділу V тендерної документації). Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
27.03.2025 18:20
Надати до
28.03.2025 18:20
Період вимог/скарг з 07.04.2025 15:59 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 11:31 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.04.2025 15:59
Довідка НАЗК
07.04.2025 15:59
Повідомлення про рішення
01.04.2025 11:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 15:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Інформація надається про повністю виконаний договір, дія, якого закінчена. На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав наступні документи: - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 17.03.2025 № 30/2025/6; - Договір від 02.12.2020 № 579/20 укладений з Комунальним некомерційним підприємством «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради» з видатковою накладною від 29.12.2020 р. № 875; - Договір про закупівлю товарів від 29.10.2020 № 1698/70 укладеного з ПАТ «Кіровоградобленерго» та видаткову накладну від 18.01.2021 № 48 до договору; - Довідку про незалучення підрядних організацій від 17.03.2025 № 30/2025/16. Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Договору від 02.12.2020 № 579/20 укладеного з Комунальним некомерційним підприємством «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради» предмет договору є – ДК 021:2015:31710000-6-Електронне обладнання (Система електронної черги). Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Договору про закупівлю товарів від 29.10.2020 № 1698/70 укладеного з ПАТ «Кіровоградобленерго» предмет договору є – код згідно ДК 021:2015-32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання. Реєстраційний сенсорний термінал. Відповідно даної тендерної документації та пункту 1.1 розділу 1 Проєкту договору на закупівлю товарів передбаченого Додатком 5 до тендерної документації, предметом даної закупівлі є Мобільний термопринтер код за ДК 021:2015-30180000-4:Чекові принтери та автомати для видачі чеків (ДК 021:2015-30181000-1:Чекові принтери), тому надані Учасником вищезазначені договори не є аналогічними та не відповідають вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. Інформація надається про повністю виконаний договір, дія, якого закінчена. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
04.04.2025 12:07
Надати до
05.04.2025 12:07
Договір
UA-2025-03-10-009778-a-b1
Підписаний і діє
Номер
454
228 000 грн.
190 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.04.2025
Строк дії договору з
14.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
60 (штуки)
Мобільний термопринтер
Номенклатура
Мобільний термопринтер
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108866

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
Повна назва
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31089403

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
298 800 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380567565629
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
298 800 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380567565629
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності