Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-10-007971-a
Id Tender dac417abf29741f683265a55d9581f56
План UA-P-2025-03-10-009527-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.03.2025 14:24
Остання зміна 31.07.2025 17:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 068 998 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 689.98 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 14:20 до 03.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2025 14:20
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2025 14:20
до 31.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 04.06.2025 15:49
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 15:07
до 29.07.2025 00:00
Період уточнень
з 10.03.2025 14:20 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 10.03.2025 14:20 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.06.2025 15:49
Основні параметри
Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі (в тому числі технічній специфікації), які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, моделі, назва виробника, дилера, дистриб’ютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому : - офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; - неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту..
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 068 998 грн.
Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області
Очікувана вартість
4 068 998 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40689,98
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.06.2025 15:08
Закінчення аукціону
04.06.2025 15:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, селище Голованівськ, вул.Незалежності, будинок 2
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
10.03.2025 14:20
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ДЕМСЕЙ"
Пропозиція:
3 662 770.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Пропозиція:
3 495 052.38 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
3 783 846.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЄВРОІНДУСТРІАЛ БУД"
Пропозиція:
3 904 498.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРАКА"
Пропозиція:
4 058 194.44 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.06.2025 15:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 13:40
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
10.03.2025 14:20
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Марчик
Електронна пошта
Телефон
+380525221603
Замовник
ЄДРПОУ
01995137
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
26500
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Голованівський район
Адреса
селище Голованівськ (колишнє смт. Голованівськ), ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт внутрішньодворової території КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ Кіровоградської області
Період вимог/скарг з 01.07.2025 15:07 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 15:49 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - на виконання вимог п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації надані сертифікати про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019 видані органом сертифікації компетентність якого НЕ підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 - на виконання вимог п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації надано сканкопію з оригіналу Атестату про акредитацію, який підтверджує акредитацію органу сертифікації ТОВ «Науково-технічний центр сертифікації, метрології та стандартизації», що видав сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019. Проте Атестат наданий без додатку зі сферою акредитації. - на виконання вимог п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації надано сканкопію з оригіналу Атестату про акредитацію, який підтверджує акредитацію органу сертифікації ТОВ «Науково-технічний центр сертифікації, метрології та стандартизації», що видав сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019. Проте наданий Атестат не підтверджує акредитацію органу сертифікації ТОВ «Науково-технічний центр сертифікації, метрології та стандартизації» за напрямком галузі економіки (28) – Будівництво - на виконання вимог п.8 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу звіту з аудиту (або звіту з перевiрки) на відповiднiсть системи вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (або ISO 14001:2015) - на виконання вимог п.9 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу звіту з аудиту (або звіту з перевiрки) на відповiднiсть системи вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018) - на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації не надано документів, що підтверджують право власності або залучення ліцензійного комплексу АВК-5 - на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації не надано документів, що підтверджують право власності або залучення Дорожнього підприємства (адмінприміщення, гаража, криниці). Зокрема не надано документального підтвердження передання дорожнього підприємства від Засновника на праві господарського відання згідно положень п.п.1 п.4.2. Статуту. - на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності «розміточної машини Line Lazer II 3900» надано інвентарну картку Філії «Лелеківська ДЕД» ДП «Кіровоградський облавтодор» згідно якої розміточна машина належить Філії «Лелеківська ДЕД». Проте діяльність даної філії згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань припинена. Тому в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення «розміточної машини Line Lazer II 3900» - на виконання вимог п.п. 17.2 п. 17 Додатку 4 до тендерної документації акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) до аналогічного договору №79 від 13.06.2023 надано не в повному обсязі
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:07
Повідомлення про рішення
11.06.2025 15:47
Електроний протокол про продовження строку
04.06.2025 15:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
10.03.2025 14:20
Дата архівування
02.05.2025 11:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
10.03.2025 14:20
Дата архівування
02.05.2025 11:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи значний обсяг документів, наданих учасником Дочірнім підприємством "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" відносно підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі і кваліфікаційним критеріям та необхідність їх всі переглянути і перевірити відповідність вимогам тендерної документації, відведеного пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строку розгляду тендерної пропозиції, а саме п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, замовнику не вистачає. Тому, з метою уникнення порушення строків розгляду тендерної пропозиції і керуючись нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою 11.06.2025 року було прийняте рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 15:46
Дата кінця розгляду
03.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації надані сертифікати про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019 видані органом сертифікації компетентність якого НЕ підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 2. на виконання вимог п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації надано сканкопію з оригіналу Атестату про акредитацію, який підтверджує акредитацію органу сертифікації ТОВ «Науково-технічний центр сертифікації, метрології та стандартизації», що видав сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019. Проте Атестат наданий без додатку зі сферою акредитації. 3. на виконання вимог п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації надано сканкопію з оригіналу Атестату про акредитацію, який підтверджує акредитацію органу сертифікації ТОВ «Науково-технічний центр сертифікації, метрології та стандартизації», що видав сертифікат про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019. Проте наданий Атестат не підтверджує акредитацію органу сертифікації ТОВ «Науково-технічний центр сертифікації, метрології та стандартизації» за напрямком галузі економіки (28) – Будівництво 4. на виконання вимог п.8 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу звіту з аудиту (або звіту з перевiрки) на відповiднiсть системи вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (або ISO 14001:2015) 5. на виконання вимог п.9 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу звіту з аудиту (або звіту з перевiрки) на відповiднiсть системи вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018) 6. на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації не надано документів, що підтверджують право власності або залучення ліцензійного комплексу АВК-5 7. на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації не надано документів, що підтверджують право власності або залучення Дорожнього підприємства (адмінприміщення, гаража, криниці). Зокрема не надано документального підтвердження передання дорожнього підприємства від Засновника на праві господарського відання згідно положень п.п.1 п.4.2. Статуту. 8. на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності «розміточної машини Line Lazer II 3900» надано інвентарну картку Філії «Лелеківська ДЕД» ДП «Кіровоградський облавтодор» згідно якої розміточна машина належить Філії «Лелеківська ДЕД». Проте діяльність даної філії згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань припинена. Тому в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення «розміточної машини Line Lazer II 3900» 9. на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності «Автогудронатора на базі автомобіля ЗІЛ 130» надано Свідоцтво про реєстрацію ТЗ ЕІС №190511 видане на «Кіровоградський райавтодор» за кодом ЄДРПОУ 03445961. Проте згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань діяльність за ДП «Кіровоградський облавтодор» не закріплено філії за зазначеним кодом ЄДРПОУ 03445961. Тому в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення «Автогудронатора на базі автомобіля ЗІЛ 130». 10. на виконання вимог п.п. 16.2 п. 16 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує трудові відносини працівника Сердюка Григорія Петровича з Учасником 11. на виконання вимог п.п. 17.2 п. 17 Додатку 4 до тендерної документації акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) до аналогічного договору №79 від 13.06.2023 надано не в повному обсязі ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації 2. п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації. 3. п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації 4. п.8 Додатку 4 до тендерної документації 5. п.9 Додатку 4 до тендерної документації 6. п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації 7. п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації 8. п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації 9. п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації 10. п.п. 16.2 п. 16 Додатку 4 до тендерної документації 11. п.п. 17.2 п. 17 Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати сканкопії з оригіналів або копій чинних сертифікатів про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019 виданих органом сертифікації компетентність якого підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1. 2. Надати сканкопію з додатку зі сферою акредитації до Атестату про акредитацію, який підтверджує акредитацію органу сертифікації ТОВ «Науково-технічний центр сертифікації, метрології та стандартизації». 3. Надати сканкопію з Атестату про акредитацію, який підтверджує акредитацію органу сертифікації ТОВ «Науково-технічний центр сертифікації, метрології та стандартизації» за напрямком галузі економіки (28) – Будівництво 4. Надати сканкопію з оригіналу звіту з аудиту (або звіту з перевiрки) на відповiднiсть системи вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (або ISO 14001:2015) 5. Надати сканкопію з оригіналу звіту з аудиту (або звіту з перевiрки) на відповiднiсть системи вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018) 6. Надати документи, що підтверджують право власності або залучення ліцензійного комплексу АВК-5 7. Надати документи, що підтверджують право власності або залучення Дорожнього підприємства (адмінприміщення, гаража, криниці) 8. Надати документи, що підтверджують право власності або залучення «розміточної машини Line Lazer II 3900» 9. Надати документи, що підтверджують право власності або залучення «Автогудронатора на базі автомобіля ЗІЛ 130» 10. Надати сканкопію з оригіналу або копії документа, який підтверджує трудові відносини працівника Сердюка Григорія Петровича з Учасником 11. Надати акти приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) до аналогічного договору №79 від 13.06.2023 в повному обсязі
Створено
26.06.2025 15:06
Надати до
27.06.2025 15:06
Період вимог/скарг з 16.07.2025 13:31 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 15:07 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.07.2025 13:31
Повідомлення про рішення
08.07.2025 14:41
Електроний протокол про продовження строку
01.07.2025 15:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
10.03.2025 14:20
Дата архівування
02.05.2025 11:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
10.03.2025 14:20
Дата архівування
02.05.2025 11:41
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи значний обсяг документів, наданих учасником ПП "ДЕМСЕЙ" відносно підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі і кваліфікаційним критеріям та необхідність їх всі переглянути і перевірити відповідність вимогам тендерної документації, відведеного пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, як затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строку розгляду тендерної пропозиції, а саме п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, замовнику не вистачає. Тому, з метою уникнення порушення строків розгляду тендерної пропозиції і керуючись нормами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноваженою особою 08.07.2025 року було прийняте рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП "ДЕМСЕЙ" до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
08.07.2025 14:40
Дата кінця розгляду
30.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.п.10.1 п.10 Додатку 4 до тендерної документації надано електронну банківську гарантію №ODEG343189797 строк дії якої становить менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам п.п.2.3. п.2 розділу 3 тендерної документації 2. на виконання вимог п.п.10.1 п.10 Додатку 4 до тендерної документації надано електронну банківську гарантію №ODEG343189797. Проте в наданій банківській гарантії невірно зазначено інформацію щодо тендерної документації. 3. на виконання вимог п.п.10.3 п.10 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку від банка-гаранта, завірену печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, про наявність повного грошового покриття на весь строк дії гарантії. Проте надана довідка містить дату закінчення дії гарантії, що не відповідає вимогам п.п.2.3. п.2 розділу 3 тендерної документації 4. на виконання вимог п.п.10.4 п.10 Додатку 4 до тендерної документації не надано виписку з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта 5. на виконання вимог п.п.10.6 п.10 Додатку 4 до тендерної документації не надано довідку з банку, який видав гарантію, датовану не раніше дати опублікування оголошення про проведення даної процедури закупівлі в електронній системі закупівель щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації (припинення) 6. на виконання вимог п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації надано сканкопію з оригіналу або копії НЕ ЧИННОГО документа що підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ» у відповідній сфері ДСТУ EN ISO 9001:2018; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019 7. на виконання вимог п.7 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен був надати підтвердження проходження щорічного технічного нагляду (або наглядового аудиту) вказаної системи ДСТУ EN ISO 9001:2018 органом з оцінки відповідності (у разі якщо станом на дату розкриття тендерних пропозицій повинен бути проведений щорічний технічний нагляд (або наглядовий аудит)). В складі тендерної пропозиції надано Звіт щорічного технічного нагляду від 29.05.2024р. Проте дата розкриття в електронній системі закупівель значиться 04.06.2025р. Тобто учасником не надано підтвердження проходження щорічного технічного нагляду вказаної системи органом сертифікації за 2025 рік. 8. на виконання вимог п.8-п.9 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен був надати підтвердження проходження щорічного технічного нагляду (або наглядового аудиту) вказаних систем ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019 органом з оцінки відповідності (у разі якщо станом на дату розкриття тендерних пропозицій повинен бути проведений щорічний технічний нагляд (або наглядовий аудит)). В складі тендерної пропозиції не надано Звіти щорічного технічного нагляду щодо систем ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019. 9. на виконання вимог п.7 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії сертифікату внутрішнього аудитора (чинного на дату розкриття пропозицій), виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015), виданого органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) компетентність якого підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 у сфері ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015) за напрямком галузі економіки (28) – Будівництво. Не надано сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. 10. на виконання вимог п.8 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії сертифікату внутрішнього аудитора (чинного на дату розкриття пропозицій), виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 14001:2015 (або ISO 14001:2015), виданого органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) компетентність якого підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 у сфері ДСТУ ISO 14001:2015 (або ISO 14001:2015) за напрямком галузі економіки (28) – Будівництво. Не надано сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. 11. на виконання вимог п.9 Додатку 4 до тендерної документації не надано сканкопію з оригіналу або копії сертифікату внутрішнього аудитора (чинного на дату розкриття пропозицій), виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018), виданого органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності) компетентність якого підтверджена Національним агентством з акредитації України шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 у сфері ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018) за напрямком галузі економіки (28) – Будівництво. Не надано сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. 12. на виконання вимог п.п. 15.1 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації надано довідку про наявність технологій, зокрема ліцензійного комплексу АВК-5. Проте довідка не містить інформації відомостей про те, чи власний ліцензійний комплекс АВК-5 чи залучений. 13. на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації не надано документів, що підтверджують право власності або залучення ліцензійного комплексу АВК-5 14. на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності «Автомобіля марки DAF, FT XF 105.410» та «Напівпричипа марки ZAREMB» надано договір найму (оренди) транспортного засобу від 27.02.2024 року. Проте до наданого договору не надано акту прийому-передачі згідно п.11 Договору. 15. на виконання вимог п.п. 16.3 п. 16 Додатку 4 до тендерної документації надано проект наказу про призначення відповідальної особи Учасника Авдаляна Агасі Сержиковича, яка у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві, з вказівкою за які саме роботи відповідає дана особа, її ПІБ. Проте вказана в проекті наказу особа Авдалян Агасі Сержикович не є виконавцем робіт (або виконробом) учасника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.п.10.1 п.10 Додатку 4 до тендерної документації 2. п.п.10.1 п.10 Додатку 4 до тендерної документації. 3. п.п.10.3 п.10 Додатку 4 до тендерної документації. 4. п.п.10.4 п.10 Додатку 4 до тендерної документації. 5. п.п.10.6 п.10 Додатку 4 до тендерної документації. 6. п.7-п.9 Додатку 4 до тендерної документації. 7. п.7 Додатку 4 до тендерної документації. 8. п.8-п.9 Додатку 4 до тендерної документації. 9. п.7 Додатку 4 до тендерної документації. 10. п.8 Додатку 4 до тендерної документації. 11. п.9 Додатку 4 до тендерної документації. 12. п.п. 15.1 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації. 13. п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації. 14. п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації. 15. п.п. 16.3 п. 16 Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати виправлену електронну банківську гарантію. 2. Надати виправлену електронну банківську гарантію. 3. Надати виправлену довідку від банка-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії гарантії. 4. Надати виписку з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття 5. Надати довідку з банку щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації (припинення) 6. Надати ЧИННИЙ документ що підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ» у відповідній сфері ДСТУ EN ISO 9001:2018; ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019 7. Надати підтвердження проходження щорічного технічного нагляду щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018 органом сертифікації за 2025 рік. 8. Надати Звіти щорічного технічного нагляду щодо систем ДСТУ ISO 14001:2015; ДСТУ ISO 45001:2019. 9. Надати сертифікат внутрішнього аудитора (чинного на дату розкриття пропозицій), виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ISO 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015). Надати документ що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. 10. Надати сертифікат внутрішнього аудитора (чинного на дату розкриття пропозицій), виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 14001:2015 (або ISO 14001:2015). Надати документ що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. 11. Надати сертифікат внутрішнього аудитора (чинного на дату розкриття пропозицій), виданий працівнику Учасника, який підтверджує компетентність здійснення внутрішнього аудиту щодо ДСТУ ISO 45001:2019 (або ISO 45001:2018). Надати документ що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. 12. Надати виправлену довідку про наявність технологій, зокрема ліцензійного комплексу АВК-5. 13. Надати документи, що підтверджують право власності або залучення ліцензійного комплексу АВК-5 14. Надати акт прийому-передачі згідно п.11 Договору найму (оренди) транспортного засобу від 27.02.2024 року. 15. Виправити невідповідність у визначений п.п. 16.3 п. 16 Додатку 4 до тендерної документації спосіб.
Створено
14.07.2025 12:11
Надати до
15.07.2025 12:11
Період вимог/скарг з 23.07.2025 16:25 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 13:31 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - у складі пропозиції ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" міститься Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 та Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 (файл «Кошторис КНП Голованівська ЦРЛ»). З наданих документів видно, що ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" під час обчислення загальновиробничих та адміністративних витрат було враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Проте, ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ", згідно наданої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «200 Довідка про обладнання, МТБ та технологій.docx»), основні будівельні машини і механізми для виконання робіт за результатами даної закупівлі залучає на умовах оренди техніки та на умовах надання послуг відповідною технікою. З чого слідує, що ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" розрахувало ціну своєї пропозиції з порушеннями положень п.п.5.8. п.5 Настанови з визначення вартості будівництва
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
10.03.2025 14:20
Дата архівування
02.05.2025 11:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.05.2025 11:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
10.03.2025 14:20
Дата архівування
02.05.2025 11:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. на виконання вимог п.6 Додатку 4 до тендерної документації не надано довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність на тимчасово окупованій території 2. на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації надано договір №01/49333 щодо придбання ліцензійного комплексу АВК-5. Проте до наданого договору не надано акт наданих послуг, який згідно п.3.5 договору підтверджує факт надання послуг 3. на виконання вимог п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності «Асфальтоукладчик DEMAG DF 135C самохідний гусеничний», «Навантажувач фронтальний, DISD SD 300N», «Автогрейдер XCMG GR215», «Коток дорожній вальцовий JCD VMT 260-120», «Коток дорожній комбінований BOMAG BW151AC-2», «Екскаватор JCB-3CX» та «ЗИЛ 433362 (машина поливально-мийна)» надано Договір про надання послуг дорожньо-будівельною технікою №03-07/23 від 03.07.2023. Проте договір надано не в повному обсязі: відсутня сторінка (-и) з розділом 11 договору. 4. на виконання вимог п.п. 16.3 п. 16 Додатку 4 до тендерної документації надано проект наказу про призначення відповідальної особи Учасника, яка у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві. Проте в проекті наказу не вказано за які саме роботи відповідає дана особа. 5. на виконання вимог п.п. 17.1 п. 17 Додатку 4 до тендерної документації надано аналогічний договір №193/24/01 від 26.09.2024 року. Проте договір надано не в повному обсязі: відсутня сторінка (-и) починаючи з п.2.7 і закінчуючи п.п.4.4.2 п.4.4. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1. п.6 Додатку 4 до тендерної документації 2. п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації 3. п.п. 15.2 п. 15 Додатку 4 до тендерної документації 4. п.п. 16.3 п. 16 Додатку 4 до тендерної документації 5. п.п. 17.1 п. 17 Додатку 4 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Надати довідку в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність на тимчасово окупованій території 2. Надати до договору №01/49333 акт наданих послуг, який згідно п.3.5 договору підтверджує факт надання послуг 3. Надати до Договору про надання послуг дорожньо-будівельною технікою №03-07/23 від 03.07.2023. сторінку (-и) з розділом 11 договору. 4. Надати проект наказу про призначення відповідальної особи Учасника, яка у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві, з вказівкою за які саме роботи відповідає дана особа. 5. Надати до аналогічного договору №193/24/01 від 26.09.2024 року сторінку (-и) починаючи з п.2.7 і закінчуючи п.п.4.4.2 п.4.4.
Створено
18.07.2025 17:09
Надати до
19.07.2025 17:09
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.07.2025 16:25 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 068 998 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380525221603
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 068 998 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ГОЛОВАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380525221603
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності