Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території від ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-10-004828-a
Id Tender aa949dca7f234a02a25f18dd9dceafb9
План UA-P-2025-03-10-005110-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.03.2025 11:53
Остання зміна 01.04.2025 14:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 11:52 до 18.03.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2025 11:52
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2025 11:52
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2025 16:03
до 24.03.2025 16:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.03.2025 16:51
до 30.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.03.2025 16:51
до 01.04.2025 14:06
Період уточнень
з 10.03.2025 11:52 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 10.03.2025 11:52 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.03.2025 16:03 до 24.03.2025 16:51
Період кваліфікації
з 19.03.2025 16:03 до 24.03.2025 16:51
Основні параметри
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 500 000 грн.
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.03.2025 15:28
Закінчення аукціону
19.03.2025 16:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Код ДК 021:2015
90910000-9 - Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором проводяться шляхом перерахування Замовником безготівкових грошових коштів у національній валюті України на поточний банківський рахунок Виконавця, протягом 10 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником через Державну казначейську службу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "І Н В А Й Т"
Пропозиція:
1 490 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Клінінг-Про"
Пропозиція:
1 478 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС"
Пропозиція:
1 454 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
1 439 970 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.03.2025 15:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.03.2025 11:53
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чаповська Наталія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
0442003032
Сайт:
http://www.spfu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00032945
Повна назва
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01133
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Генерала Алмазова, будинок 18/9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Період вимог/скарг з 24.03.2025 16:51 по 30.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 16:03 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. За результатами розгляду тендерної пропозиції на закупівлю послуг з прибирання приміщень та прилеглої території (згідно з ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання») визначити переможцем процедури закупівлі Учасника - ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС». 2. На підставі частини 1 статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником - ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС». 3. Відповідно до статті 10 Закону оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про прийняте рішення.
Документи кваліфікації
24.03.2025 16:51
Довідка НАЗК
24.03.2025 16:50
Повідомлення про рішення
24.03.2025 16:50
Пропозиція, що перемогла
19.03.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 11:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 11:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимог абзацу 14 додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» не надано інформації про наявність окремого працівника за посадою черговий (відповідальний за якість прибирання). 2. На виконання вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не надано підтвердження про прийняття на роботу працівника, а саме чергового (відповідального за якість прибирання). 3. На виконання вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надані довідка у довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якій міститься інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням прізвища, ініціалів та професії працівника, досвіду роботи та накази (розпорядження) про прийняття на роботу працівника, зазначеного у довідці. У наказах (розпорядження) про прийняття на роботу працівників зазначено, що: - Бєлова Олена Анатоліївна прийнята на роботу з 01.10.2021 до 31.12.2022; - Билим Галина Петрівна прийнята на роботу з 12.03.2019 до 30.04.2020; - Потапенко Ольга Володимирівна прийнята на роботу з 12.03.2019 до 30.04.2020; - Васьковська Людмила Миколаївна прийнята на роботу з 02.01.2020 до 31.12.2020; - Муравська Віра Аріонівна прийнята на роботу з 01.10.2021 до 31.12.2022; - Поперека Тетяна Олексіївна прийнята на роботу з 01.10.2021 до 31.12.2022. 4. На виконання вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано копію балансової відомості але не надано витягу з балансової відомості, який підтверджує наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На виконання вимог абзацу 14 додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо закупівлі» «- на об’єкті Замовника Виконавець зобов`язується залучати для надання послуг персонал, в кількості не менше 11 працівників клінінгової компанії (9 прибиральниць, 1 двірник, та 1 черговий (відповідальний за якість прибирання), працевлаштованих згідно норм чинного законодавства України. 2. На виконання вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «2. Учасник надає стосовно кожного працівника підтвердження про прийняття працівника на роботу». 3. На виконання вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» «1. Надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якій міститься інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням прізвища, ініціалів та професії працівника, досвіду роботи. 2. Учасник надає стосовно кожного працівника підтвердження про прийняття працівника на роботу». 4. На виконання вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «На підтвердження інформації, учасник надає документи, що підтверджують право власності/користування учасника обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг)». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якій міститься інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням прізвища, ініціалів та професії працівника, досвіду роботи. 2. На підтвердження наявності окремого працівника за посадою черговий (відповідальний за якість прибирання) надати підтвердження про прийняття працівника на роботу. 3. Станом на зараз надати документи на працівників, які підтверджують трудові відносини. 4. На підтвердження наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, надати документи, що підтверджують право власності/користування учасника обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг).
Створено
20.03.2025 17:12
Надати до
21.03.2025 17:12
Договір
UA-2025-03-10-004828-a-b1
Підписаний і діє
Номер
56
1 439 970 грн.
1 199 975 грн.
З ПДВ
Підписано
31.03.2025
Строк дії договору з
31.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Номенклатура
Послуги з прибирання приміщень та прилеглої території
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Повна назва
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032945

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38748221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.04.2025 14:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 12:00
Замовник:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0442003032
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 12:00
Замовник:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0442003032
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності