Показати схожі тендери

Закупівля Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації. від 27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-10-003609-a
Id Tender 3e7e00ee35694e28ac70e2f84379fed8
План UA-P-2025-03-10-002870-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.03.2025 11:17
Остання зміна 04.04.2025 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 386.66 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6.93 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 11:13 до 19.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2025 11:13
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2025 11:13
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.03.2025 00:00
до 21.03.2025 17:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2025 17:01
до 27.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.03.2025 17:01
до 04.04.2025 10:02
Період уточнень
з 10.03.2025 11:13 до 16.03.2025 00:00
Період оскарження
з 10.03.2025 11:13 до 16.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.03.2025 00:00 до 21.03.2025 17:01
Період кваліфікації
з 19.03.2025 00:00 до 21.03.2025 17:01
Основні параметри
Фільтри для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 386.66 грн.
Фільтри для транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Фільтри для транспортних засобів
Очікувана вартість
1 386.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Фільтр оливний
Опис предмета закупівлі
Фільтр оливний
Код ДК 021:2015
42913300-2 - Оливні фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Фільтр повітряний
Опис предмета закупівлі
Фільтр повітряний
Код ДК 021:2015
42913500-4 - Повітрозабірні фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Фільтр паливний
Опис предмета закупівлі
Фільтр паливний
Код ДК 021:2015
42913400-3 - Бензинові фільтри
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
1 386 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.03.2025 11:17
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Козинець
Електронна пошта
Телефон
+380676213926
Замовник
ЄДРПОУ
38101793
Повна назва
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
85500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
смт Велика Новосілка
Адреса
провулок Аграрний, будинок 23-А
Кваліфікація
Лот № 1 Фільтри для транспортних засобів
Період вимог/скарг з 21.03.2025 17:01 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 00:00 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 17:01
Довідка НАЗК
21.03.2025 17:01
Повідомлення про рішення
19.03.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 11:13
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 11:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПО 45504596) (далі за текстом - Учасник) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", зі змінами є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Відповідно до п. 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надав заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації. При перевірці наданої тендерної пропозиції було виявлено, що ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПО 45504596) (далі за текстом - Учасник) надав не належним чином заповнений Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації, а саме: • У рядку 3 «в особі» Учасник не прописав «посаду відповідальної особи». • В пункті 1. «Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість здійснити постачання: Свічки запалювання, згідно CPV за ДК 021:2015 код 34310000-3 Двигуни та їх частини, виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції», Учасник пропонує здійснити постачання товару, який не відповідає предмету закупівлі Замовника. • В пункті 7. « П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника» Учасник не прописав «посаду особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника». • В пункті 8. «П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю)» Учасник не прописав «посаду особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю)». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Належним чином заповнену та підписану тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації: • У рядку 3 «в особі» прописати «посаду відповідальної особи». • В пункті 1. «Вивчивши тендерну документацію, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість здійснити постачання: Фільтрів для транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації, виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у цій пропозиції, прописати товар згідно предмету закупівлі Замовника. • В пункті 7. « П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника» прописати «посаду особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника». • В пункті 8. «П.І.Б., зразок підпису, посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю)» прописати «посаду особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю)». 2. Відповідно до п. 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції мав надати: • Заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), у відповідності з вимогами пункту 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: 3. Відповідно до п. 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція Учасника мала бути підписана кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП). При перевірці Замовником КЕП Учасника, було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як того вимагав Замовник: - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», зі змінами, а саме: - Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП); - Якщо містяться і скановані, і електронні документи, накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Створено
20.03.2025 12:42
Надати до
21.03.2025 12:42
Договір
UA-2025-03-10-003609-a-a1
Підписаний і діє
Номер
5
1 386 грн.
1 386 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.04.2025
Строк дії договору з
04.04.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Фільтр оливний
Номенклатура
Фільтр оливний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
198
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фільтр повітряний
Номенклатура
Фільтр повітряний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
858
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Фільтр паливний
Номенклатура
Фільтр паливний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
330
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38101793

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45504596

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.04.2025 10:02
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 386.66 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 00:00
Замовник:
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380676213926
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 386.66 грн.
Період подання пропозицій
до 19.03.2025 00:00
Замовник:
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380676213926
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності