Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34320000-6 Механічні запасні частини. від 27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-10-003280-a
Id Tender af2d4a4205d843b19227fa2c4e5d45ae
План UA-P-2025-03-10-002527-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.03.2025 11:19
Остання зміна 26.03.2025 11:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 168.68 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
45.84 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 11:18 до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2025 11:18
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2025 11:18
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:49
до 20.03.2025 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.03.2025 15:39
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.03.2025 15:39
до 26.03.2025 11:43
Період уточнень
з 10.03.2025 11:18 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 10.03.2025 11:18 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:49 до 20.03.2025 15:39
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:49 до 20.03.2025 15:39
Основні параметри
Запасні частини до транспортних засобів, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34320000-6 Механічні запасні частини.
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 168.68 грн.
Запасні частини до транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до транспортних засобів
Очікувана вартість
9 168.68 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
45,84
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 13:26
Закінчення аукціону
18.03.2025 13:49
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 2 (штуки)
Опора амортизатора
Опис предмета закупівлі
Опора амортизатора
Код ДК 021:2015
34324000-4 - Колеса, частини та приладдя до них
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Трос зчеплення
Опис предмета закупівлі
Трос зчеплення
Код ДК 021:2015
34326100-9 - Муфти зчеплення та супутні деталі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Амортизатор задній
Опис предмета закупівлі
Амортизатор задній
Код ДК 021:2015
34324000-4 - Колеса, частини та приладдя до них
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Колодки гальмівні передні
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні передні
Код ДК 021:2015
34322000-0 - Гальма та частини гальм
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №5 1 (комплект)
Колодки гальмівні задні
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні задні
Код ДК 021:2015
34322000-0 - Гальма та частини гальм
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Циліндр гальмівний робочий задній
Опис предмета закупівлі
Циліндр гальмівний робочий задній
Код ДК 021:2015
34322000-0 - Гальма та частини гальм
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, поставка товару згідно документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "АТАМАНЮК ЮЛІЯ ІВАНІВНА"
Пропозиція:
7 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
Пропозиція:
7 799 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 13:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.03.2025 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Козинець
Електронна пошта
Телефон
+380676213926
Замовник
ЄДРПОУ
38101793
Повна назва
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
85500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
смт Велика Новосілка
Адреса
провулок Аграрний, будинок 23-А
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до транспортних засобів
Період вимог/скарг з 20.03.2025 15:39 по 26.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 13:49 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 11:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 11:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП «ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ" (ІПН 3044316855) (далі за текстом - Учасник) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", зі змінами є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Відповідно до п. 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції мав надати: • Заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). При перевірці наданого проєкту договору, включаючи додатки та специфікації до нього було виявлено, що ФОП «ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ" (ІПН 3044316855) (далі за текстом - Учасник) надав Додаток 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, не належним чином заповнений, а саме: • В Додатку № 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ перелік товару та його кількість» в таблиці не заповнені колонки: 2. «найменування», 3. «од. виміру», 4. «кількість». • В Додатку № 2 до Договору «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ, ВИМОГИ ДО КОМПЛЕКТНОСТІ ТОВАРУ» не заповнені технічні та якісні вимоги, вимоги до комплектності товару, згідно переліку товару який пропанує Учасник процедури закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), у відповідності з вимогами пункту 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» nендерної документації: • В Додатку № 1 до Договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ перелік товару та його кількість» в таблиці заповнити колонки: 2. «найменування», 3. «од. виміру», 4. «кількість», згідно переліку товару запропонованого Учасником процедури закупівлі. • В Додатку № 2 до Договору «ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ВИМОГИ, ВИМОГИ ДО КОМПЛЕКТНОСТІ ТОВАРУ» заповнити технічні та якісні вимоги, вимоги до комплектності товару, згідно переліку товару запропонованого Учасником процедури закупівлі. 2. Відповідно Додатка 1.2 до Додатка 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження», згідно вимогам пункту 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Додатка 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до тендерної документації. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції мав надати: • відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). При перевірці наданої ВІДОМІСТІ про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вих.№606 від 17.03.2025р було виявлено, що ФОП «ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ" (ІПН 3044316855) (далі за текстом - Учасник) надав Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не належним чином заповнений, а саме: • У рядку 1 «№з/п», стовбець 2 «Найменування покупця, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон» таблиці, Учасник не прописав телефон покупця, для якого виконувався аналогічний договір. • У рядку 1 «№з/п», стовбець 3 «Найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором» таблиці, Учасник не повністю прописав найменування предмета закупівлі згідно з сканованою копією аналогічного договору № 43 від 13 березня 2023 року підписаний з Комунальним підприємством «Міські автомобільні дороги - 1» Нікопольської міської ради. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Заповнену відомість про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації, який (які) повинен (повинні) підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), підготовлену у відповідності з вимогами пункту 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: • У рядку 1 «№з/п», стовбець 2 «Найменування покупця, для якого виконувався аналогічний договір, місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон» таблиці, прописати телефон покупця, для якого виконувався аналогічний договір. • У рядку 1 «№з/п», стовбець 3 «Найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором» таблиці, повністю прописати найменування предмета закупівлі згідно з сканованою копією аналогічного договору № 43 від 13 березня 2023 року підписаний з Комунальним підприємством «Міські автомобільні дороги - 1» Нікопольської міської ради: «Придбання запчастин для ремонту ТЗ, а саме Гальмівні колодки з сигналізаторами зносу гальмівних колодок класифікатор та його відповідний код ДК 021:2015 (CPV): 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів». 3. Відповідно до п. 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції мав надати: • лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Лист в довільній формі, в якому учасник погоджується, що для перевірки заявлених технічних характеристик запропонованого учасником товару Замовник має право: - залучити державні органи, підприємства, установи та організацій відповідно до їх компетенції; - застосовувати відкриті джерела в мережі Інтернет (сайти виробників та/або сайти офіційних представників запропонованих Учасником товарів), підготовлену у відповідності з вимогами пункту 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 4. Відповідно до п. 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції мав надати: • лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Лист-гарантію про те, що у разі якщо учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару), підготовлену у відповідності з вимогами пункту 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі викладені у Додатку 1 до тендерної документації», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Створено
19.03.2025 14:56
Надати до
20.03.2025 14:56
Договір
UA-2025-03-10-003280-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3
7 799 грн.
7 799 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.03.2025
Строк дії договору з
26.03.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Опора амортизатора
Номенклатура
Опора амортизатора
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
760
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Трос зчеплення
Номенклатура
Трос зчеплення
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
380
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Амортизатор задній
Номенклатура
Амортизатор задній
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 320
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Колодки гальмівні передні
Номенклатура
Колодки гальмівні передні
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
750
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Колодки гальмівні задні
Номенклатура
Колодки гальмівні задні
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 485
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Циліндр гальмівний робочий задній
Номенклатура
Циліндр гальмівний робочий задній
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
512
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38101793

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
Повна назва
ФОП ХРУЛЬОВ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3044316855

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.03.2025 11:43
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 168.68 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380676213926
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 168.68 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
27 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380676213926
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності