Звернення:
За тендером : Заходи з енергозбереження (Придбання вікон для багатоквартирного житлового будинку №50 по вул. Нова в м.Долинська, Кропивницького району, Кіровоградської області) ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові вікна 2060х1440 код ДК 021:2015: 44221100-6; Металопластикові вікна 1150х1440 ДК 021:2015: 44221100-6; Металопластикові вікна 1450х1450 ДК 021:2015: 44221100-6; Металопластикові вікна та балконі двері 1860х2150х1440 ДК 021:2015: 44221000-5; Металопластикові вікна та балконі двері 1560х2150х1440 ДК 021:2015: 44221000-5; Металопластикові вікна та вхідні двері 1560х2150х1440 ДК 021:2015: 44221000-5; Металопластикові вікна та вхідні двері 2070х2150х1440 ДК 021:2015: 44221000-5;Балконі двері 660х2150(1450+700) ДК 021:2015: 44221200-7; Металопластикові вікна 1150х400 ДК 021:2015: 44221100-6; Металопластикові вікна 1150х1440 ДК 021:2015: 44221100-6; Металопластикові вікна 720х1000 ДК 021:2015: 44221100-6)
Тема:
Відповідність технічного завдання номам законодавства
Зміст:
Шановний Замовнику!
Ви проводите закупівлю товару, як "Заходи з енергозбереження (Придбання вікон для багатоквартирного житлового будинку №50 по вул. Нова в м.Долинська, Кропивницького району, Кіровоградської області)".
При цьому Додаток 4 до тендерної документації містить Опис та характеристика товару, в якому Ви вказуєте профіль 5- камерний Steko s 500 (WDS 5S) або аналогічний, монтажна ширина не менше 60мм , колір білий, однокамерний склопакет , 4-24-4і (32мм), коефіцієнт опору теплопередачі не нижче 0,55.
При цьому в пунктах 6.2 Сертифікат відповідності на металопластикові блоки щодо відповідності до ДСТУ EN 14351-1:2020; ДБН В 2.6 .-31: 2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; та 6.3 Протокол випробувань металопластикового віконного блоку із вказаною формулою склопакету щодо відповідності до ДСТУ EN 14351-1:2020; ДБН В 2.6 .-31: 2021 « Теплова ізоляція та енергоефективність будівель»; у Вас іде посилання на відповідність товару нормативниму документу ДБН В 2.6 .-31: 2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», який визначає, що опір теплопередачі для конструкцій, по яким Ви проводите закупівлю має бути 0,90 м? *К/Вт.
Зазначена Вами конфігурація ні при яких обставинах не зможе відповідати номативному показнику. Та не дасть Вам провести "Заходи з енергозбереження"
Базовим варіантом для отримання нормативного показника є застосування 5-камерного профілю монтажною широиною 70 мм та двокамерного енергоефективного склопакету з двома стеклами з low-e напиленнем та заповненням камер склопакету інертним газом аргон (приклад формули склопакету 4i-12Ar-4-16Аr-4i).
Тож, просимо Вас привести тендерну документацію до діючих норм законодавства в сфері енергоефективності.
А також переглянути вартість даної закупівлі, так як зміна Вашої конфігурації призведе до збільшення вартості конструкцій
Дата оприлюднення звернення:
11.03.2025 12:24
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що
відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про
затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт
і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні
закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від
12.10.2022 р. Тендерна документація формується замовником відповідно до
вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Тендерна
документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які
подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції,
та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем
процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки
до тендерної документації.
Тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні
технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому
числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани,
креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна
специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що
закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги
щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог
законодавства України щодо якості товарів. Технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб
замовника та відповідають вимогам Закону України «Про публічні
закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів,
робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про
публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну
торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета
закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке
посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація
повинна містити вираз "або еквівалент".
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні
характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета
закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням
законодавства.
Крім цього, Додатком № 4 до тендерної документації передбачено наступне:
«Посилання в тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи
фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його
походження або виробника читати як або еквівалент». Частина друга статті
158 Митного кодексу України визначає, що під еквівалентними товарами
розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за
описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам,
які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній
території України.
Тобто, Замовник передбачив можливість участі у процедурі закупівлі
учасників, які б надали йому еквівалент.
На виконання вимог законодавства, Замовником оприлюднено Додаток №4 до
Тендерної документації. Тобто, розміщений Додаток № 4 до тендерної
документації не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
№922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету
Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних
закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом
України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування» № 1178 від 12.10.2022 та включає в себе технічні, якісні,
кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічну
специфікацію та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників
унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права
та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі
закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й
подати свою тендерну пропозицію
Дата оприлюднення відповіді:
13.03.2025 09:06