Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області від Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-10-000090-a
Id Tender 350cc253b9394af39eb05e3e2d5ef031
План UA-P-2025-03-06-005911-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.03.2025 08:27
Остання зміна 11.04.2025 13:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
918 978 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 594.89 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.03.2025 08:22 до 24.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.03.2025 08:22
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.03.2025 08:22
до 21.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.03.2025 14:32
до 31.03.2025 11:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.03.2025 11:04
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.03.2025 11:04
до 11.04.2025 13:40
Період уточнень
з 10.03.2025 08:22 до 21.03.2025 00:00
Період оскарження
з 10.03.2025 08:22 до 21.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 14:32 до 31.03.2025 11:04
Період кваліфікації
з 24.03.2025 14:32 до 31.03.2025 11:04
Основні параметри
Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
918 978 грн.
Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області
Очікувана вартість
918 978 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4594,89
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 594.89
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 14:09
Закінчення аукціону
24.03.2025 14:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82300, Україна, Львівська область, м.Борислав, вул.В.Великого
Дата постачання по
31.12.2025 08:27
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
Пропозиція:
709 447.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
736 333.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 14:09
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герич Олена Євгеніївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380931403648
Замовник
ЄДРПОУ
26412705
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Поштовий індекс
82300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Борислав
Адреса
вул. Шевченка,42
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області
Період вимог/скарг з 31.03.2025 11:04 по 06.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 14:32 по 01.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.03.2025 11:04
Довідка НАЗК
31.03.2025 11:04
Повідомлення про рішення
24.03.2025 14:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 08:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.03.2025 08:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Пунктом 3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації вимагається: - «Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва. (Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації Об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на Об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні Об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації Об’єкта. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого Об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника». 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо гарантійного строку експлуатації Об’єкта будівництва. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями гарантійний лист щодо гарантійного строку експлуатації Об’єкта будівництва.
Створено
27.03.2025 14:57
Надати до
28.03.2025 14:57
Договір
UA-2025-03-10-000090-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11/04/25-2
709 447.2 грн.
591 206 грн.
З ПДВ
Підписано
11.04.2025
Строк дії договору з
11.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
709 447.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26412705

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
Повна назва
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40480728

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-06-000051
Дата створення проекту
06.05.2025 15:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.05.2025 16:04
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 11:47
Дата завершення усунення порушень
29.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2025 №144 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 06.05.2025 №144. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-10-000090-a, 10.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.05.2025 00:00
Документи рішення
06.05.2025 16:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-06-005911-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.03.2025 №25; тендерну пропозицію ТОВ «КАРПАТ-БУД»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «КАРПАТ-БУД» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «КАРПАТ-БУД» як переможцем тендеру документи; договір від 11.04.2025 №11/04/25-2 з додатками, додаткову угоду від 12.05.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядок №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 26 Особливостей №1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо умови оплати. Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 3 Порядку №1082 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2025-03-10-000090-a зазначено наступні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 15 календарних днів після виконання робіт. Водночас, за умовами пункту 4.1. проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку №5 до тендерної документації, оплата здійснюється Замовником на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично виконані роботи на підставі належним чином оформлених документів Виконавця (Акту прийому-передачі виконаних робіт) протягом 15 календарних днів, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Таким чином, Замовником в опублікованому оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні (неповні) дані щодо умов оплати, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю. Також, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, за нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей, а також відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Слід зазначити, що відповідно до частини другої статті 180 Господарського кодексу України господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова КМУ №668). У пункті 5 Постанови КМУ №668 визначено перелік істотних умов договору підряду, серед яких: джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта), а у пунктах 83 та 84 Постанови КМУ №668 вказано, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду, сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором, план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Як зазначено вище, у Додатку №5 до тендерної документації Замовника міститься проєкт договору, за умовами пунктів 4.1. та 4.2. якого оплата здійснюється Замовником на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично виконані роботи на підставі належним чином оформлених документів виконавця (акту прийому-передачі виконаних робіт) протягом 15 календарних днів, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок, фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Однак, моніторингом встановлено, що у проєкті договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документації) не визначено як невід'ємну частину договору План фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668. Таким чином, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Як наслідок, з врахуванням відсутності в укладеному договорі про закупівлю від 11.04.2025 №11/04/25-2 (далі – Договір №11/04/25-2) плану фінансування робіт, як невід’ємної його частини (що суперечить пунктам 83 та 84 Постанови КМУ №668, а також нормам статті 638 Цивільного кодексу України та статей 180 та 323 Господарського кодексу України), при укладенні такого договору порушено норми пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. Під час моніторингу сторонами Договору №11/04/25-2 додатковою угодою від 12.05.2025 №1 внесено зміни до договору та доповнено договір Додатком №4 «План фінансування робіт». Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Моніторингом встановлено, що додатки до Договору №11/04/25-2: Додаток №1 «Договірна ціна» та Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» у визначений законом строк оприлюднено в електронній системі закупівель лише у форматі PDF та не оприлюднено у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178. Слід зазначити, що Замовником під час моніторингу (12.05.2025) оприлюднено в електронній системі додатки «Договірна ціна» та «Календарний графік виконання робіт» до Договору №11/04/25-2 у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі договору про закупівлю, встановлено порушення вимог пунктів 3, 10 та 26 Особливостей №1178, а також пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення норм пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання укладення договору про закупівлю встановлено порушення норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення норм пунктів 3, 10 та 26 Особливостей №1178, а також пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону – при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі; пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також врахування норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 – при складанні тендерної документації, а також норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону – при укладанні договорів про закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
14.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 11:47
Документи висновку
14.05.2025 11:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляємо про те, що з уповноваженою особою Замовника проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушення норм пунктів 3, 10 та 26 Особливостей №1178, а також пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пункту 10 частини першої статті 10 Закону – при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі; пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також врахування норм пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 – при складанні тендерної документації, а також норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, частини першої статті 41 Закону – при укладанні договорів про закупівлі. Додатково повідомляємо про те, що заплановано участь уповноваженої особи в навчальному семінарі «Закупівлі робіт з капітального ремонту», що проводитиметься 23.06.2025 року КП «СВІТАНОК» (05398390), та включає розгляд наступних питань: 1. Про актуальні зміни нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель та будівництва. 2. Підготовка та планування закупівель робіт з капітального ремонту Що визначає термін «капітальний ремонт»? Які роботи до нього відносяться? Чим він відрізняється від поточного ремонту? Плануємо закупівлю: з чого розпочинати? Покрокові дії 1. Як визначити предмет закупівлі робіт з капітального ремонту: - порядок визначення; - розроблення проєктної документації на капітальний ремонт – робота чи послуга? - що є об’єктом будівництва: окрема будівля чи комплекс? - які супровідні послуги при капітальному ремонті є роботами? 2. Визначаємо очікувану вартість: - які документи необхідні для визначення очікуваної вартості закупівлі розроблення - проєктної документації на капітальний ремонт та робіт з виконання капітального ремонту; - підстави для визначення очікуваної вартості та нормативні.
Дата публікації
19.05.2025 12:40
Документи інформації про усунення порушення
19.05.2025 12:41
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-10-000090-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 11:41
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 11:41
-
Відповідь
Відповідь на запит
На запит Державної Аудиторської Служби України щодо надання пояснень по предмету закупівлі «Капітальний ремонт елементів благоустрою в районі будинку № 177 на вул. В.Великого в м. Борислав Львівської області» за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-03-10-000090-a, повідомляємо: На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Бюджетні призначення для проведення Закупівлі здійснено на підставі рішення рішення Бориславської міської ради від 20.02.2025 року № 2345 «Про затвердження Програми фінансування робіт, пов’язаних з капітальним та поточним ремонтом доріг Бориславської міської територіальної громади на 2025 рік», що додається. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики Закупівлі визначені у відповідності до проєктно-кошторисної документації. Проєктно-кошторисна документація пройшла експертизу в Філія ДП «Укрдержбудексперттиза» у Львівській області (Експертний звіт № 14-0036/01-25 від 25 лютого 2025 року), що додаються. 2. Разом з цим, надаємо посилання на сторінку вебсайту Бориславької міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», за наступним посиланням: https://boryslavrada.gov.ua/post/2025/168534.
Рішеня
13.05.2025 09:58
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
918 978 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
918 978 грн.
Період подання пропозицій
до 24.03.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності