Закупівля «Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від Гайсинський комбінат комунальних підприємств.
«Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
«Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Строк виконання робіт з дати підписання договору протягом 45 календарних днів.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Примітки
«Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Строк виконання робіт з дати підписання договору протягом 45 календарних днів.
Очікувана вартість
1 312 365 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК 021:2015
45233162-2 -
Будівництво велосипедних доріжок
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23700, Україна, Вінницька область, м.Гайсин, замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру)
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Роботи шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Підрядника актів виконанних робіт
У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за виконанні роботи здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Лот № 1
«Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 15:04
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
«Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2025 №60-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.04.2025 №60-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-03-07-008378-a, 07.03.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гайсинського комбінату комунальних підприємств (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 07.03.2025 № 45), звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 07.03.2025, відповідь Замовника від 07.03.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «ДЕМСЕЙ» (далі – ПП «ДЕМСЕЙ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.03.2025 № 55, повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.04.2025 № 33 (далі – Договір), та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07.05.2025 та 08.05.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 3 Постанови №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 14 Постанови №1178 визначено, що закупівля відповідно до Постанови №1178 здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Водночас згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Крім того, пунктом 2 частини першої статті 5 Закону визначено, що закупівля здійснюється за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - Управління) 02.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів, на підставі яких він обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначив його очікувану вартість.
На зазначений запит Замовник 07.05.2025 та 08.05.2025 повідомив, що обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі робочого проекту «Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І. Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області»; очікувану вартість закупівлі 1312365,00 грн визначали відповідно від загальної вартості проекту 1347365,00 грн, від якої було віднято суму проектних робіт 31084,00 грн. та вартість експертизи проектної документації 3916,00 грн.
Відповідно до доданого до пояснення Замовника зведеного кошторисного розрахунку об’єкта будівництва, затвердженого рішенням виконавчого комітету Гайсинської міської ради від 15.01.2025 №22, загальна кошторисна вартість об’єкту складає 1347,365 тис. грн, з яких: глава 2. «Об’єкти основного призначення» – 1042,113 тис. грн, глава 10. «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» (кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%)) – 15,632 тис. грн, глава 12. «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» – 38,560 тис. грн (у тому числі вартість проектних робіт – 31,084 тис. грн, вартість експертизи проектної документації – 3,916 тис. грн, кошти на здійснення авторського нагляду – 3,560 тис. грн).
Таким чином, з огляду на надане Замовником пояснення, очікувану вартість робіт було визначено, як різницю між загальною кошторисною вартістю об’єкту та вартістю експертизи проектної документації і проектних робіт (1347,365 тис. грн – (3,916 тис. грн + 31,084 тис. грн)) = 1312,365 тис. грн).
Водночас згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником також здійснено окремою закупівлею придбання послуги з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт по будівництві об'єкта «Капітальний ремонт (замощеним) ділянки велосипедної доріжки по Центральна (від вул. І. Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин Вінницької області» (ID: UA-2025-04-09-011771-a) вартістю 14 890,00 грн.
Згідно з абзацом другим пункту 1.1 Розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі - Настанова) Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Згідно з пунктом 2.5 Розділу ІІ Настанови вартість будівництва визначається: 1) на стадії проектування ? у складі інвесторської кошторисної документації; 2) на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни, яка може встановлюватися твердою або приблизною (динамічною); 3) на стадії проведення взаєморозрахунків - шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі. Пунктами 3.1, 3.2 Розділу ІІІ Настанови передбачено, що кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Відповідно до пункту 3.9 Розділу ІІІ Настанови інвесторська кошторисна документація, складена на стадії П (затверджувальна частина стадії РП), затверджена у складі проектної документації, повинна достовірно визначати кошторисну вартість об’єкта будівництва та давати можливість забезпечити реалізацію рішень, що відображені у проектній документації.
Також нормою статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Отже, очікувана вартість робіт визначається на підставі проектно-кошторисної документації, зокрема у відповідності до інвесторської кошторисної документації.
При цьому, очікувана вартість самих робіт визначається як різниця між кошторисною вартістю об’єкта будівництва, зокрема зі зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною інвесторської кошторисної документації, та вартістю тих робіт/послуг, які будуть закуплятись окремими закупівлями.
Зважаючи на вказане, Замовник визначив очікувану вартість закупівлі вказаних робіт з врахуванням вартості тих робіт/послуг, які закупив окремою закупівлею, що в свою чергу є недотриманням вимог основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону та призвело до завищення очікуваної вартості закупівлі.
Крім того, абзацом першим пункту 17 Постанови №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови №1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строк, встановлений пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Однак, на порушення пункту 10 частини першої статті 10, абзацу другого частини першої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та додатки до нього не у машинозчитувальному форматі, а лише у форматі PDF.
Крім цього, установлено, що на порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, не міститься інформація щодо країни походження товару стосовно кожної номенклатурної позиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 та частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель не дотримано статтю 5 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі, недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Для усунення порушення необхідно відповідно до пункту 9 Положення № 835 оприлюднити договір разом з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та змін до вказаного договору в одному 13 форматів, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X),
(X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*,YAML*.
Період усунення порушень: 16.05.2025 15:47 - 31.05.2025 00:00
Уповноваженій особі оголошено попередження недопущення встановлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області порушень у подальшому та зобов’язано усунути виявлені порушення шляхом оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі та в подальшому виконувати пункт 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
В зв’язку з відсутність у штатному розпису підприємства спеціаліста з інформаційних технологій, що може здійснити безпомилково заходи щодо переведення документації у відповідний машинозчитувальний формат зобов’язано уповноважену особу пройти повторне навчання у сфері публічних закупівель
У ході розгляду другого питання порядку денного:
На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 «Про публічні закупівлі» необхідно оприлюднити інформацію (у вигляді цього протоколу) про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Договір та додатки до нього розміщено на електронному майданчику закупівель в машинозчитувальному форматі . Уповноважену особу приягнуто до відповідальності відповідно до наказу № 71/ос від 20.05.2025
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І. Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-07-008378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 07 березня 2025 року №45, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178»?
3. З яких причин договір про закупівлю (від 07 квітня 2025 року №33) та додатки до нього не оприлюднено у машинозчитувальному форматі? Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 (далі – Положення) визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Поряд з цим пунктом 9 Положення визначено, що для оприлюднення текстових даних використовуються такі формати як TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, а для оприлюднення структурованих даних: RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
4. Чому у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, відсутня інформація стосовно країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі «Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області»
Код державного класифікатора код ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. (45233162-2 Будівництво велосипедних доріжок ) (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-03-07-008378-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі— Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-03-07-008378-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-04-28-000031
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
02.05.2025 16:51 через електронну систему закупівель надіслано
запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І. Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-07-008378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 07 березня 2025 року №45, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178»? 3. З яких причин договір про закупівлю (від 07 квітня 2025 року №33) та додатки до нього не оприлюднено у машинозчитувальному форматі? Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 (далі – Положення) визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Поряд з цим пунктом 9 Положення визначено, що для оприлюднення текстових даних використовуються такі формати як TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, а для оприлюднення структурованих даних: RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. 4. Чому у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, відсутня інформація стосовно країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
Відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник Гайсинський комбінат комунальних підприємств щодо питань порушених у запиті Державної аудиторської служби України повідомляє, що Закупівля здійснювалася з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 з використанням відкритих торгів з особливостями за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням та надає наступні пояснення:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснювалося на підставі робочого проекту « Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна ( від вул. І.Франко до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» . Надаємо додатково скани : зведений кошторисний розрахунок, завдання на проектування, дефектний акт, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, експертні звіти, техніко-економічні показники, Рішення Гайсинської Міської ради.
2. Чому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 07 березня 2025 року №45, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178»?
Тендерна документація розроблена відповідно до затвердженої примірної документації відповідно до наказу Міністерства економіки України за № 27593 від 06.12.2024 року « Про затвердження примірної тендерної документації».
п. 28 Постанови №1178 “Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації ” – повідомляємо, що на ст. 8 Тендерної документації Гайсинського ККП є окремий додаток «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» де 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та на ст.12 Тендерної документації Гайсинського ККП є окремий додаток «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі». Так як відсутній зразок оформлення даних додатків та в чинному законодавстві не відрегульовано оформлення даних додатків тому така форма не суперечить чинному законодавству і повністю відповідає вимогам законодавства, не порушуючи чинних норм та забезпечує необхідний рівень доступності та прозорості інформації.
3. З яких причин договір про закупівлю (від 07 квітня 2025 року №33) та додатки до нього не оприлюднено у машинозчитувальному форматі? Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 (далі – Положення) визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Поряд з цим пунктом 9 Положення визначено, що для оприлюднення текстових даних використовуються такі формати як TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, а для оприлюднення структурованих даних: RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник Гайсинський комбінат комунальних підприємств щодо питань порушених у запиті Державної аудиторської служби України надає наступні пояснення:
Відповідно до пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 Закон України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 41 Закону.
Уповноваженим органом - Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджено наказ № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі. Пунктом 15 Наказу МЕРТУ № 1082 затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Міністерство економіки України інформує, про те, що у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо, посилаючись на постанову Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі - Положення № 835).
Відповідно до міжнародної та національної практики, машинозчитувальному форматами можуть бути як структуровані формати (CSV, JSON, XML), так і формати, що забезпечують цифрове зчитування інформації, зокрема PDF. Гайсинський ККП розмістив в ЕСЗ договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю у форматі PDF, так як Положення №835 визначає вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних, проте не регулює безпосередньо порядок оприлюднення документів у сфері публічних закупівель.
Формат PDF є машинозчитувальному, оскільки дозволяє здійснювати пошук, копіювання та автоматизоване вилучення тексту, що відповідає загальноприйнятим критеріям цифрової доступності. Більшість сучасних інформаційних систем, у тому числі система Prozorro, підтримують завантаження та обробку документів у форматі PDF без необхідності додаткової конвертації.
З урахуванням цього, Гайсинський ККП оприлюднюючи договір про закупівлю та всі додатки до нього у форматі PDF, виконує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та підзаконних нормативно-правових актів. Формат PDF забезпечує доступність інформації для аналізу, зчитування та перевірки, що повністю відповідає законодавчим нормам.
Крім того, Замовник дотримується положень Постанов Кабінету Міністрів України № 1178, які регулюють особливості проведення закупівель, що передбачає відповідний порядок оприлюднення даних з урахуванням вимог безпеки та захисту інформації.
Таким чином, завантаження договору про закупівлю та додатків до нього у форматі PDF повністю відповідає вимогам законодавства, не порушує чинних норм та забезпечує необхідний рівень доступності та прозорості інформації
4. Чому у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, відсутня інформація стосовно країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції?
Країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції є Україна, що підтверджується сертифікатами відповідності на таку продукцію як: Вироби бетонні тротуарні неармовані та камені бетонні рядові із дрібнозернистого бетону типів БР100.30.15, БР75.17.6 де зазначено виробника : ТОВ «ЄВРО-ФЄМ» місцезнаходження якого 65001, м. Одеса, вул. Хімічна, 1 корп. 27, офіс 304
Сертифікати видані та зареєстровані органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТИФІКЕЙШН» за № UA. 10393.00143-23.
Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснювалося на підставі робочого проекту « Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна ( від вул. І.Франко до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області». Очікувану вартість закупівлі 1312365,00 грн визначали відповідно від загальної вартості проекту 1347365,00 грн було віднято суму проектних робіт 31084,00 грн. та вартість експертизи проектної документації 3916,00 грн. так по даним сумах було проведено оплату до проведення закупівлі відповідно до заключних договорів.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
«Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Звернення:
За тендером : «Капітальний ремонт (замощення) ділянки велосипедної доріжки по вул. Центральна (від вул. І.Франка до вул. Площа Миру) в м. Гайсин, Вінницької області» код
ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тема:
ФЕМ
Зміст:
Доброго дня! Яка ФЕМ потрібна відповідно тендерної документації?
Дата оприлюднення звернення:
07.03.2025 15:21
Доброго дня! Форма не регламентується, сірого кольору та товщина 40 мм.
Вся інформація викладена в додатках до тендерної документації. Дякуємо за запитання! Гарного вам дня!
Дата оприлюднення відповіді:
07.03.2025 15:44
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.