Показати схожі тендери

Закупівля Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання від ДП Волиньвугілля.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-07-005905-a
Id Tender 500fda4747ff4cd8bae0149e4746832d
План UA-P-2025-03-07-003780-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 08.03.2025 13:15
Остання зміна 04.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
900 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.03.2025 12:28 до 17.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.03.2025 12:28
до 14.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.03.2025 12:28
до 14.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 17.03.2025 00:00
-
Період уточнень
з 07.03.2025 12:28 до 14.03.2025 00:00
Період оскарження
з 07.03.2025 12:28 до 14.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.03.2025 00:00
Основні параметри
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
900 000 грн.
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Назва предмета закупівлі
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Очікувана вартість
900 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 6 (штуки)
Установка автоматичного пожежогасіння УВПК-Б1
Опис предмета закупівлі
Установка автоматичного пожежогасіння УВПК-Б1
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, Бортнів, Інтернаціональна, 62
Дата постачання по
31.12.2025 12:33
Позиція : №2 13 (штуки)
Ствол пожежний
Опис предмета закупівлі
Ствол пожежний
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, Бортнів, Інтернаціональна, 62
Дата постачання по
31.12.2025 12:33
Позиція : №3 21 (штуки)
Кран пожежний діам.66 мм
Опис предмета закупівлі
Кран пожежний діам.66 мм
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, Бортнів, Інтернаціональна, 62
Дата постачання по
31.12.2025 12:33
Позиція : №4 34 (штуки)
Гайка пожежна ГР-70
Опис предмета закупівлі
Гайка пожежна ГР-70
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
34
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, Бортнів, Інтернаціональна, 62
Дата постачання по
31.12.2025 12:33
Позиція : №5 13 (штуки)
Гайка пожежна ГМ-70
Опис предмета закупівлі
Гайка пожежна ГМ-70
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, Бортнів, Інтернаціональна, 62
Дата постачання по
31.12.2025 12:33
Позиція : №6 57 (штуки)
Рукав пожежний в комплекті o66
Опис предмета закупівлі
Рукав пожежний в комплекті o66
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
57
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, Бортнів, Інтернаціональна, 62
Дата постачання по
31.12.2025 12:33
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАЦІОНАЛЬНА ТОВАРНО-СИРОВИННА КОМПАНІЯ "
Пропозиція:
898 743 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.03.2025 13:14
Оголошення про проведення закупівлі
Скасування
04.06.2025 00:00
Відмінити процедуру закупівлі: ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-03-07-005905-а в електронній системі (Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання код Національного класифікатора України ДК 021:2015: 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання) за процедурою – відкриті торги з особливостями у зв’язку з технічною помилкою, яку неможливо усунути через особливість роботи майданчика на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей
24.05.2025 17:50
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мілюк Світлана Владиленівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380973802551
Замовник
ЄДРПОУ
32365965
Назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Повна назва
ДП Волиньвугілля
Повна назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Поштовий індекс
45400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Нововолинськ
Адреса
вул. Луцька, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 00:00 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.03.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-06-000034
Дата створення проекту
06.05.2025 14:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.05.2025 10:48
Дата публікації висновку про результати
20.05.2025 14:43
Дата завершення усунення порушень
04.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 842-54-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 НАКАЗ№ 21-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 05.05.2025 №21-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-03-07-005905-a 07.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
07.05.2025 10:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державного підприємства «Волиньвугілля» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2025 № 21 (далі – тендерна документація); тендерна пропозиція єдиного учасника ТОВ «Національна товарно-сировинна компанія», пояснення Замовника від 13.05.2025 та від 14.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 12.05.2025 та від 13.05.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. Однак, Замовником розроблено та затверджено пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації без врахування змін та доповнень, внесених до пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова КМУ від 02.04.2024 № 382), а саме: передбачено вимогу, затверджену в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, яка була чинна до 09.04.2024, щодо подання учасником-переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів щодо підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Крім того, у Додатку 6 до тендерної документації затверджено перелік документів, які подає переможець процедури (юридична особа або фізична особа чи фізична особа — підприємець) на виконання вимоги статті 17 Закону, а не пункту 47 Особливостей. Тобто, Замовником не враховано зміни, внесені до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – постанова КМУ від 17.02.2023 № 157) в частині затвердження, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлених пунктом 44 Особливостей, а не статтею 17 Закону, як встановлено Замовником. Отже, Замовником сформовано тендерну документацію без врахування змін та доповнень до Особливостей, внесених постановами Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 та від 02.04.2024 № 382. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на виконання вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. При цьому, вимогами частини десятої статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Управління 13.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом щодо надання пояснень та документального підтвердження щодо розгляду тендерної пропозиції єдиного учасника закупівлі ТОВ «Національна товарно-сировинна компанія», який триває з 17.03.2025. Замовником в електронній системі закупівель 14.05.2025 повідомлено, що уповноважена особа Мілюк С.В., яка була відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі UA-2025-03-07-005905-a 17.03.2025 наказом № 19 звільнена з займаної посади за угодою сторін. Отже, Замовником, в порушення вимог частини десятої статті 29 Закону, перевищено терміни розгляду тендерної пропозиції єдиного учасника ТОВ «Національна товарно-сировинна компанія». Замовник, на виконання вимог абзацу третього пункту 50 Особливостей, мав обов’язок відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте, в порушення вимоги абзацу третього пункту 50 Особливостей Замовником відкриті торги з особливостями не відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та абзацу третього пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.05.2025 00:00
Дата публікації
20.05.2025 14:43
Документи висновку
20.05.2025 14:43
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
05.06.2025 14:43
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
05.06.2025 14:43
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару: установка автоматичного пожежогасіння УВПК-Б1 (6 штук), ствол пожежний (13 штук), кран пожежний діам.66 мм (21 штука), гайка пожежна ГР-70 (34 штук), гайка пожежна ГМ-70 (13 штук), рукав пожежний в комплекті o66 (57 штук) за кодом ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-005905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.05.2025 14:46
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 14:46
-
Відповідь
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2025-01-30-002922-a від 30.01.2025 року, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті про наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі.
Рішеня
13.05.2025 00:13
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару: установка автоматичного пожежогасіння УВПК-Б1 (6 штук), ствол пожежний (13 штук), кран пожежний діам.66 мм (21 штука), гайка пожежна ГР-70 (34 штук), гайка пожежна ГМ-70 (13 штук), рукав пожежний в комплекті o66 (57 штук) за кодом ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-005905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно до норм пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Так, частиною десятою статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження щодо розгляду тендерної пропозиції єдиного учасника закупівлі ТОВ «Національна товарно-сировинна компанія», який триває з 17.03.2025. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.05.2025 11:50
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 11:51
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару: установка автоматичного пожежогасіння УВПК-Б1 (6 штук), ствол пожежний (13 штук), кран пожежний діам.66 мм (21 штука), гайка пожежна ГР-70 (34 штук), гайка пожежна ГМ-70 (13 штук), рукав пожежний в комплекті o66 (57 штук) за кодом ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-07-005905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): З врахуванням пояснень, наданих Замовником 13.05.2025 в електронній системі закупівель на запит Управління від 12.05.2025, Замовнику оприлюднити відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.05.2025 11:55
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 11:56
-
Відповідь
Інформація та відповідні документи
на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рішеня
14.05.2025 08:25
Замовник
Документи повідомлення
14.05.2025 08:36
-
Відповідь
UA-2025-03-07-005905-a від 07.03.2025 року, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання.
Згідно пункту 1 статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Мілюк С.В., була відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі UA-2025-03-07-005905-a від 07.03.2025 року, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. 17 березня 2025 року наказом № 19 уповноважена особа Мілюк С.В. була звільнена з займаної посади на підставі пункту 1 статті 36 КЗпП України за угодою сторін.
Рішеня
14.05.2025 09:01
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380973802551
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
900 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.03.2025 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380973802551
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності