Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування) від Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-07-003661-a
Id Tender 68ea697d2b1d44bba216d959a37b5930
План UA-P-2025-03-05-012176-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.03.2025 11:07
Остання зміна 09.07.2025 18:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 400 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
77 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.03.2025 11:06 до 12.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.03.2025 11:06
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.03.2025 11:06
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.05.2025 15:17
до 19.06.2025 14:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 15:26
до 25.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.06.2025 14:32
-
Період уточнень
з 07.03.2025 11:06 до 09.05.2025 00:00
Період оскарження
з 07.03.2025 11:06 до 09.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.05.2025 15:17 до 19.06.2025 14:32
Період кваліфікації
з 16.05.2025 15:17 до 19.06.2025 14:32
Основні параметри
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
15 400 000 грн.
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
15 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
77000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.05.2025 14:42
Закінчення аукціону
16.05.2025 15:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
103 375
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01103, Україна, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
Пропозиція:
14 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
Пропозиція:
14 758 875 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
14 732 387.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Пропозиція:
15 349 750 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.05.2025 14:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.05.2025 15:07
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
-
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Проект договору
Проект договору
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Середа Ірина
Електронна пошта
Телефон
380445299594
Замовник
ЄДРПОУ
25680639
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Kiyivska miska klinichna likarnya №12» vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Kiyivska miska klinichna likarnya №12» vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Період вимог/скарг з 23.05.2025 15:26 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 15:17 по 24.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Положеннями пункту 13 додатку 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів, з чотирьох разовим харчуванням (сніданок, обід, полуденок та вечеря), із зазначенням виходу та ціни кожної страви, для раціонів нормотрофіки та покращене харчування (військовослужбовці). Приклади меню наведені в пунктах 20 та 21 цього додатку. Запропоновані учасником страви меню харчування для раціонів нормотрофіки повинні бути розроблені (розраховані) з урахуванням вимог до калорійності встановлених Міністерством охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні. Запропоновані учасником страви меню покращеного харчування для військовослужбовців повинні бути розроблені (розраховані) з урахуванням вимог до калорійності встановлених Постановою від 15 листопада 2024 р. № 1299 відповідно до норми № 5 - лікувальної норми харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань. Положеннями пункту 14 додатку 3 тендерної документації, у складі пропозиції також надати технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п. 13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико- хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІП, посада, підпис. Додатком 1 до Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я затвердженого наказом МОЗ від 29.10.2013 № 931, визначено потребу в енергії на день, ккал/кг та енергетичній цінності,ккал хворих «Нормотрофія». На підтвердження відповідності Учасником, зокрема, було надано: - примірне двотижневе меню для раціонів гіпотрофіки, нормотрофіки, гіпертрофіки, цукровий діабет та зондове харчування (меню зазначається та розраховуються в ліжко - днях ) в новій редакції (файл завантажений в ЦБД Prozorro 11 травня 2025 13:49 «КМКЛ 12 - меню 1 (КМКЛ12).pdf.p7s.»); - примірне двотижневе меню для раціонів гіпотрофіки, нормотрофіки, гіпертрофіки, цукровий діабет та зондове харчування (меню зазначається та розраховуються в ліжко - днях ) в новій редакції (файл завантажений в ЦБД Prozorro 11 травня 2025 13:49 «КМКЛ 12 - меню 2 виправлене (КМКЛ12) чай сухий.pdf.p7s»); - примірне двотижневе меню для раціонів гіпотрофіки, нормотрофіки, гіпертрофіки, цукровий діабет та зондове харчування (меню зазначається та розраховується в порціях) (файл завантажений в ЦБД Prozorro 04 травня 2025 20:50 «КМКЛ12_МЕНЮ_04.05.2025.xlsx.p7s»); - примірне двотижневе меню для раціонів гіпотрофіки, нормотрофіки, гіпертрофіки, цукровий діабет та зондове харчування (меню зазначається та розраховуються в ліжко - днях ) в новій редакції (файл завантажений в ЦБД Prozorro 11 травня 2025 13:49 «КМКЛ 12 - меню 2 виправлене (КМКЛ12) чай сухий.pdf.p7s»); - примірне двотижневе меню для раціонів гіпотрофіки, нормотрофіки, гіпертрофіки, цукровий діабет та зондове харчування та примірне семиденне меню для раціонів покращене харчування (військовослужбовці) (меню зазначається та розраховується в порціях) (файл завантажений в ЦБД Prozorro 31 березня 2025 22:17 «КМКЛ 12 тендер (31.03.25).xlsx.p7s»); - примірне семиденне меню для раціонів гіпотрофіки, нормотрофіки, гіпертрофіки, цукровий діабет та зондове харчування та примірне семиденне меню для раціонів покращене харчування (військовослужбовці) (файл завантажений в ЦБД Prozorro 14 березня 2025 22:24 «КМКЛ 12 тендер (14.03.25)1.xlsx.p7s»); - примірне двотижневе меню для раціонів покращене харчування (військовослужбовці) в новій редакції (файл завантажений в ЦБД Prozorro 11 травня 2025 13:49КМКЛ 12 - меню 4 військові (КМКЛ 12).pdf.p7s); Також, учасником було надано технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню, які, зокрема, містять відомості про енергетична цінність (ккал) запропонованих страв меню. За таких умов, до участі у процедурі закупівлі учасником було запропоновано декілька варіантів меню для раціонів гіпотрофіки, нормотрофіки, гіпертрофіки, цукровий діабет та зондове харчування та примірне семиденне меню для раціонів покращене харчування (військовослужбовці). Разом з тим, вказані варіанти меню для тих же раціонів відрізняються між собою, зокрема за найменуваннями запропонованих страв та виходом страв. Також, всупереч вимог пункту 13 додатку 2 тендерної документації, запропоновані учасником страви меню харчування для раціонів нормотрофіки розроблені (розраховані) з порушенням вимог до калорійності, які встановлюються Порядком організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я затвердженого наказом МОЗ від 29.10.2013 № 931.
Документи кваліфікації
23.05.2025 15:26
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.05.2025 15:17
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 15:26 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.05.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.06.2025 14:32 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 16:59 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 14:32
Довідка НАЗК
19.06.2025 14:32
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.06.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-03-07-003661-a-a1
Очікує підписання
14 000 000 грн.
14 000 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
103 375 (послуга)
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Номенклатура
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Кількість
103 375
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25680639

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41744424

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-16-000035
Дата створення проекту
16.06.2025 16:09
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
16.06.2025 17:24
Дата завершення моніторингу
08.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 862-10-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 16.06.2025 № 230 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-03-07-003661-a 07.03.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.06.2025 00:00
Документи рішення
16.06.2025 17:24
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з організації харчування, за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-07-003661-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.06.2025 16:54
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 16:55
-
Відповідь
Пояснення
«Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) отримано запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 16 червня 2025 року № 230 щодо закупівлі ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-07-003661-a. У відповідь на запит щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-07-003661-a надаємо пояснення: 1) Очікувана вартість предмета закупівлі визначена за попереднім аналізом ринку відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, Уповноваженою особою використано електронну систему закупівель prozorro. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі сформовано враховуючи наказ МОЗ від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні», харчування пацієнтів-військовослужбовців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 р. №1299 “Деякі питання забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування та реабілітації у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування” норми № 5. 2)Посилання на власну сторінку веб-сайту https://kmkl12.kyiv.ua/publikinformation. На підтвердження пояснення надаємо такі документи: 1) Аналітична записка про визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що додається (Додаток 1); 2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що додається (Додаток 2).
Рішеня
19.06.2025 13:52
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів. 1. Надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз (надалі – рішення Комісії), в частині виключення «дискримінаційних вимог», зокрема, у розділі 1 таблиці 1, пункті 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації та пункті 19 Додатку 3 до тендерної документації, згідно з рішенням Комісії. 2. Надати пояснення чому Замовником, при внесені змін до тендерної документації, не розміщено в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції, що передбачено вимогами абзацу 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи оприлюднені Замовником переліки змін від 27.03.2025, 07.04.2025, 09.04.2025, 30.04.2025? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
23.06.2025 16:32
Орган перевірки
27.06.2025 00:00
Документи повідомлення
23.06.2025 16:32
-
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.06.2025 № 245 Київ Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-03-07-003661-a.a5 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-03-07-003661-a, що був розпочатий згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 16 червня 2025 року № 230 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Рішеня
26.06.2025 12:40
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 12:41
-
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів. 1. Надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.03.2025 № 4663-р/пк-пз (надалі – рішення Комісії), в частині виключення «дискримінаційних вимог», зокрема, у розділі 1 таблиці 1, пункті 2.12 таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації та пункті 19 Додатку 3 до тендерної документації, згідно з рішенням Комісії. 2. Надати пояснення чому Замовником, при внесені змін до тендерної документації, не розміщено в електронній системі закупівель тендерну документацію в новій редакції, що передбачено вимогами абзацу 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, враховуючи оприлюднені Замовником переліки змін від 27.03.2025, 07.04.2025, 09.04.2025, 30.04.2025? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
11.07.2025 15:06
Орган перевірки
17.07.2025 00:00
Документи повідомлення
11.07.2025 15:07
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
15 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445299594
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
15 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445299594
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності