Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт скверу Франтішека Крупки по вул. Гойди в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) від ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-03-07-003554-a
Id Tender 44793e7d8af945bd88ad1bab5e161733
План UA-P-2025-03-07-003742-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 07.03.2025 11:04
Остання зміна 01.07.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 047 781 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70 477.81 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.03.2025 11:02 до 22.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.03.2025 11:02
до 19.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.03.2025 11:02
до 19.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.03.2025 14:04
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.04.2025 17:54
до 12.06.2025 00:00
Період уточнень
з 07.03.2025 11:02 до 19.03.2025 00:00
Період оскарження
з 07.03.2025 11:02 до 19.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.03.2025 14:04
Основні параметри
«Капітальний ремонт скверу Франтішека Крупки по вул. Гойди в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 047 781 грн.
«Капітальний ремонт скверу Франтішека Крупки по вул. Гойди в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт скверу Франтішека Крупки по вул. Гойди в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 047 781 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70477,81
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.03.2025 13:41
Закінчення аукціону
24.03.2025 14:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт скверу Франтішека Крупки по вул. Гойди в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БК ГЕФЕСТ"
Пропозиція:
6 972 735 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС"
Пропозиція:
6 973 516.41 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.03.2025 13:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина МАЛЕТА
Електронна пошта
Телефон
+380312614190
Замовник
ЄДРПОУ
36541721
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
пл. Поштова, 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт скверу Франтішека Крупки по вул. Гойди в м. Ужгород» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 16.04.2025 17:54 по 22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.03.2025 14:04 по 22.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.04.2025 17:54
Повідомлення про рішення
31.03.2025 08:15
Електроний протокол про продовження строку
24.03.2025 14:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 11:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 11:02
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом завантажених документів Учасником, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
31.03.2025 08:14
Дата кінця розгляду
22.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 23.04.2025 13:49 по 29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.04.2025 17:54 по 24.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
23.04.2025 13:49
Повідомлення про рішення
16.04.2025 17:55
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 06.06.2025 15:58 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 11:32 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
06.06.2025 15:58
Повідомлення про рішення
30.05.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 11:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.03.2025 11:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей Виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції з посиланням на вимогу, подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації: Кваліфікація необхідних працівників повинна бути підтверджена відповідними документами про здобуття фахової освіти та/або документами про підготовку/перепідготовку працівників за відповідними напрямками. Мінімальні вимоги учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема машиністи не менше 2 осіб, робітники робочих професій не менше 5 осіб. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 18/03-3 від 18.03.2025 р. У п. 5 довідки зазначений працівник Баняс Роман В’ячеславович (тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва). Однак, Учасником не надано посвідчення тракториста-машиніста на працівника Баняс Роман В’ячеславович. Разом з тим у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від № 18/03-3 від 18.03.2025 р міститься інформація лише про 1 тракториста-машиніста та 4 робітників робочих професій, що не відповідає кількості працівників у вищезазначеній вимозі тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 1.5. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації: Для підтвердження можливості використання техніки підвищеної небезпеки, а саме: автогідропідйомник, який буде використовуватись на час виконання робіт та інформація про який зазначена у довідці Форма 1, Учасник має надати на дану техніку дозвільний документ (декларацію) на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Оскільки спеціальний вантажний- спеціальний автопідйомник марки ТК модель IV-AGP 21 перебуває в оренді в Учасника на підставі Договору оренди № 24/02/25 від 24.02.2025 р., то Учасник на виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації мав надати у складі тендерної пропозиції дозвільний документ (декларацію) на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Однак, Учасником не надано на орендовану техніку дозвільний документ (декларацію) на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Завантажити посвідчення тракториста – машиніста на працівника Баняс Роман В’ячеславович. Підтвердити наявність додатково 1 машиніста та 1 робітника робочої професії згідно мінімальної вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації та надати лист згоду на обробку персональних даних згідно розділу 5 Додатку 1 Тендерної документації. 2. Надати дозвільний документ (декларацію) виданий Учаснику на роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників
Створено
30.05.2025 15:16
Надати до
31.05.2025 15:16
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 16:34 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 16:34
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 047 781 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380312614190
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
7 047 781 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380312614190
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності